Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бронежилети
Очікувана вартість
1 710 000,00 UAH
UA-2020-05-22-004082-c 86f732f191d54ecbbf88f055442fdfbd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стаєцький Михайло

+380443232078 staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Стаєцький Михайло
+380443232078
staietskyi-mv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 20:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 15:07
Очікувана вартість: 1 710 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 51300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Бронежилети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03999, Україна, Київська область, Київ, вул. Г. Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки та переходу права власності на Товар. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 14:28
ТД_Індивідуальне обмундирування.docx.p7s
22 травня 2020 14:28
ТД_Індивідуальне обмундирування.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-004082-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ХАРКIВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБIВ IНДИВIДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖ.ВIДПОВ", Код ЄДРПОУ:39243307
Дата подання: 22 червня 2020 15:34
Про необхідність відхилення тендерної пропозиції
Доброго дня!
Тендерна пропозиція ТОВ «ТАКТИК ПРО» не відповідає вимогам тендерної документації за наступними показниками:
_
Згідно вимог п. 1.1 тендерної документації:
«Бронежилет обов’язково повинен бути виготовлений згідно з вимогами ДСТУ 8782:2018 та бути сертифікованим, що підтверджується наступними документами:
- паспорт встановленого зразка на кожний бронежилет з відповідною назвою та типом бронежилета (надається в складі пропозиції на одну одиницю у якості зразка);
- виробник повинен мати ліцензію на виробництво та продаж спеціальних ЗІЗ (бронежилети), видану відповідним органом ліцензування МВС України (надається в складі пропозиції);
- протокол випробувань на даний тип бронежилета з відповідною конструкцією та маркуванням (надається в складі пропозиції);
- технічні умови, розроблені для даного типу бронежилетів, які погоджені з відповідними органами, якщо таке погодження вимагається законодавством України (надається в складі пропозиції)»

Учасником ТОВ «ТАКТИК ПРО» пропонується бронежилет «ПАНЦИР 3-95 М», що виготовляється у відповідності до Технічних умов ТУ У 18.2-31778043:2008 «БРОНЕЖИЛЕТИ «ПАНЦИР 3-95 М». ТЕХНІЧНІ УМОВИ. Згідно вказаних ТУ, бронежилети виготовляються згідно ДСТУ В 4103, що не відповідає вимогам тендерної документації.
_
Згідно вимог п. 1.2 тендерної документації:
«Гарантійний строк повинен становити не менше п’яти років від дати введення в експлуатацію бронежилета, крім зовнішніх чохлів.
Гарантійний строк на зовнішні чохли бронежилетів повинен становити не менше одного року від дати введення в експлуатацію бронежилета.»
Учасником ТОВ «ТАКТИК ПРО» пропонується бронежилет «ПАНЦИР 3-95 М», що виготовляється у відповідності до Технічних умов ТУ У 18.2-31778043:2008 «БРОНЕЖИЛЕТИ «ПАНЦИР 3-95 М». ТЕХНІЧНІ УМОВИ.
Згідно п.7.3 вказаних ТУ, гарантійний термін експлуатації встановлюється один рік у межах гарантійного терміну зберігання, рахуючи від дня видачі виробу в експлуатацію, що не відповідає вимогам тендерної документації. Згідно паспорту ТЕМП 042.000.000.00 ПС, що було надано у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТАКТИК ПРО», Гарантійний термін зберігання – три роки з дня прийняття виробу представником замовника, а гарантійний термін експлуатації захисних елементів – п’ять років від дня видачі виробу в експлуатацію, що суперечить вимогам ТУ щодо обчислення гарантійних строків та не відповідає вимогам тендерної документації.
_
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо скасувати рішення щодо визнання ТОВ «ТАКТИК ПРО» переможцем закупівлі UA-2020-05-22-004082-c та відхилити пропозицію ТОВ «ТАКТИК ПРО», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2020 16:48
Добрий день!
Згідно Додатків 3 та 4 до Тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції наступні документи:
- паспорт встановленого зразка на кожний бронежилет з відповідною назвою та типом бронежилета (надається на одну одиницю у якості зразка);
- виробник повинен мати ліцензію на виробництво та продаж спеціальних ЗІЗ (бронежилети), видану відповідним органом ліцензування МВС України;
- протокол випробувань на даний тип бронежилета з відповідною конструкцією та маркуванням;
- технічні умови, розроблені для даного типу бронежилетів, які погоджені з відповідними органами, якщо таке погодження вимагається законодавством України.
На виконання даних вимог Тендерної документації учасником ТОВ "ТАКТИК ПРО" подано Технічні умови У 18.2-31778043:2008, що зареєстровані 30.01.2009 р., Зміни №1 до ТУ У 18.2-31778043:2008 (дата реєстрації – 26.05.2009 р.) та Зміни №2 до ТУ У 18.2-31778043:2008 (дата реєстрації – 06.09.2016 р.). У даних Технічних умовах вказано, що бронежилети виготовляються згідно ДСТУ В 4103.
Відповідно до Наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» № 216 від 17.07.2018 р. прийнято національний нормативний документ з наданням чинності з 01 липня 2019 року, а саме: ДСТУ 8782:2018 «Засоби індивідуального захисту. Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови». У Наказі зазначено, що даний документ приймається на заміну ДСТУ В 4103-2002.
Крім того, у складі пропозиції учасника подано Сертифікат №В005842-20 на Бронежилети «Панцир 3-95М» відповідно до якого запропонована продукція відповідає ДСТУ 8782:2018 та випускається серійно згідно ТУ У 18.2-31778043:2008.
Враховуючи те, що ДСТУ 8782:2018 був прийнятий на заміну ДСТУ В 4103-2002 учасником не порушено вимог Тендерної документації при поданні Технічних умов.
Крім того, учасником надано у складі пропозиції паспорт встановленого зразка на конкретну модель бронежилета, що буде виготовлений та поставлятиметься на виконання умов договору. Гарантійні терміни, що зазначені у даному документі відповідають вимогам Додатку 3 до Тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ "ТАКТИК ПРО".
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000046 ● e8069f09794c4dabbc6875d1c4fc6b80
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-05-22-004082-c 22.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-09-24 09:28:45

Пояснення щодо прийнятих рішень (в порядку ч. 5 ст. 8 Закону України Про публічні закупівлі)

22.05.2020 р. АТ «Укрпошта» (далі - Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю Бронежилетів код ДК 021:2015: 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування, яка доступна за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-22-004082-c.
У торгах взяли участь три учасники: ТОВ «ХАРКIВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБIВ IНДИВIДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ», ТОВ «ТАКТИК ПРО», ТОВ «ВВА СЕРВІС». За результатами розгляду поданих пропозиції, переможцем закупівлі визначено учасника ТОВ «ТАКТИК ПРО», з яким 07.07.2020 р. укладено Договір поставки №070720-02/198Пс.
Відповідно до Додатків 3 та 4 до Тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції наступні документи:
- паспорт встановленого зразка на кожний бронежилет з відповідною назвою та типом бронежилета (надається на одну одиницю у якості зразка);
- виробник повинен мати ліцензію на виробництво та продаж спеціальних ЗІЗ (бронежилети), видану відповідним органом ліцензування МВС України;
- протокол випробувань на даний тип бронежилета з відповідною конструкцією та маркуванням;
- технічні умови, розроблені для даного типу бронежилетів, які погоджені з відповідними органами, якщо таке погодження вимагається законодавством України.
На виконання даних вимог Тендерної документації учасником ТОВ «ТАКТИК ПРО» подано Технічні умови У 18.2-31778043:2008, що зареєстровані 30.01.2009 р., Зміни №1 до ТУ У 18.2-31778043:2008 (дата реєстрації – 26.05.2009 р.) та Зміни №2 до ТУ У 18.2-31778043:2008 (дата реєстрації – 06.09.2016 р.). У даних Технічних умовах вказано, що бронежилети виготовляються згідно ДСТУ В 4103.
Згідно Наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» № 216 від 17.07.2018 р. прийнято національний нормативний документ з наданням чинності з 01 липня 2019 року, а саме: ДСТУ 8782:2018 «Засоби індивідуального захисту. Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови». У Наказі зазначено, що даний документ приймається на заміну ДСТУ В 4103-2002.
Також, у складі пропозиції учасника подано Сертифікат №В005842-20 на Бронежилети «Панцир 3-95М» відповідно до якого запропонована продукція відповідає ДСТУ 8782:2018 та випускається серійно згідно ТУ У 18.2-31778043:2008.
Враховуючи те, що ДСТУ 8782:2018 був прийнятий на заміну ДСТУ В 4103-2002 учасником не порушено вимог Тендерної документації при поданні Технічних умов.
Крім того, учасником надано у складі пропозиції паспорт встановленого зразка на конкретну модель бронежилета, що буде виготовлений та поставлятиметься на виконання умов договору. Даний документ містить інформацію щодо гарантійного строку. Згідно п. 1.2. Додатку 3 до Тендерної документації гарантійний строк повинен становити не менше п’яти років від дати введення в експлуатацію бронежилета, крім зовнішніх чохлів. Гарантійний строк на зовнішні чохли бронежилетів повинен становити не менше одного року від дати введення в експлуатацію бронежилета. У паспорті, що надається учасником підтверджено відповідність бронежилета «Панцир 3-95М» в частині вимог до гарантійного строку. Зокрема, у п. 10.3 паспорту зазначено, що гарантійний термін експлуатації захисних елементів – п’ять років від дня видачі виробу в експлуатацію. В свою чергу, пунктом 10.4 підтверджено, що гарантійний термін експлуатації зовнішнього чохла становить один рік від дня видачі виробу в експлуатацію. Технічний паспорт виробу відноситься до експлуатаційних документів, які є одним з видів конструкторських документів, що окремо або у сукупності з іншими документами визначають правила експлуатації виробу і (або) відображають відомості котрі, засвідчують гарантовані виробником значення основних параметрів і характеристик (властивостей) виробу, гарантії і дані по його експлуатації протягом встановленого терміну служби. Відповідно до Розділу 5 ГОСТ 2.601-2013 Единая система конструкторской документации (ЕСКД). Эксплуатационные документы (с Поправкой) паспорт – це документ, який містить відомості, що засвідчують гарантії виробника, значення основних параметрів і характеристик (властивостей) виробу, а також відомості про сертифікацію та утилізацію виробу. Тобто саме паспорт виробу є документом для покупця, який містить інформацію про гарантію виробника. Відомості, що вказуються у даному документі, стосуються конкретного виробу, що виготовлений згідно Технічних умов і відповідного ДСТУ та який безпосередньо пропонується для постачання споживачу.
Учасником ТОВ «ТАКТИК ПРО», згідно вимог документації, подано у якості зразка паспорт на бронежилет «Панцир 3-95М», що розроблений та планується до постачання згідно вимог замовника. Оскільки паспорт є саме тим документом, який засвідчує гарантії виробника, такою, що відповідає безпосередньо потребі замовника, вважалася саме інформація з вищезгаданого документа. У тому числі і щодо гарантійного строку. У технічних умовах заявлений гарантійний строк становить один рік. Зазначений у паспорті строк експлуатації є не меншим від заявленого, а навпаки більшим. Виробник повністю несе відповідальність за достовірність інформації, що вказана у експлуатаційних документах. Враховуючи вищенаведене, гарантійні строки, що зазначені у паспорті, який поданий ТОВ «ТАКТИК ПРО» відповідають вимогам Додатку 3 до Тендерної документації. Відповідно, у замовника не було підстав для відхилення пропозиції даного учасника.
Щодо відхилення пропозиції ТОВ «Харківський завод засобів індивідуального захисту» повідомляємо наступне.
Учасником подано паспорт виробу у п. 7.3 якого зазначено, що гарантійний термін експлуатації бронежилетів становить два роки з дати введення в експлуатацію. Тобто паспорт, не підтверджує відповідність пропонованих ним виробів умовам Додатку 3 до Тендерної документації. У зв’язку з цим, пропозицію ТОВ «Харківський завод засобів індивідуального захисту» було відхилено згідно п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» через її невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що згідно договору № 070720-02/198Пс від 07.07.2020 р., який укладено між АТ «Укрпошта» та ТОВ «ТАКТИК ПРО», було здійснено поставку бронежилетів. Для перевірки відповідності технічним вимогам було відібрано п’ять зразків та проведено дослідні балістичні випробування Відділом випробувань Державного науково-дослідного інституту МВС України. За результатами перевірки складено Протокол випробувань №21.812 згідно якого усі п’ять зразків бронежилетів відповідають ДСТУ 8782:2018.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-22 17:06:13

Заперечення до висновку

Надаємо аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі наступного змісту.
1). 22.05.2020 р. АТ «Укрпошта» (далі - Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю Бронежилетів код ДК 021:2015: 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування, яка доступна за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-22-004082-c.
У торгах взяли участь три учасники: ТОВ «ХАРКIВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБIВ IНДИВIДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ», ТОВ «ТАКТИК ПРО», ТОВ «ВВА СЕРВІС». За результатами розгляду поданих пропозиції, переможцем закупівлі визначено учасника ТОВ «ТАКТИК ПРО», з яким 07.07.2020 р. укладено Договір поставки №070720-02/198Пс.
Відповідно до Додатків 3 та 4 до Тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції наступні документи:
- паспорт встановленого зразка на кожний бронежилет з відповідною назвою та типом бронежилета (надається на одну одиницю у якості зразка);
- виробник повинен мати ліцензію на виробництво та продаж спеціальних ЗІЗ (бронежилети), видану відповідним органом ліцензування МВС України;
- протокол випробувань на даний тип бронежилета з відповідною конструкцією та маркуванням;
- технічні умови, розроблені для даного типу бронежилетів, які погоджені з відповідними органами, якщо таке погодження вимагається законодавством України.
На виконання даних вимог Тендерної документації учасником ТОВ «ТАКТИК ПРО» подано Технічні умови У 18.2-31778043:2008, що зареєстровані 30.01.2009 р., Зміни №1 до ТУ У 18.2-31778043:2008 (дата реєстрації – 26.05.2009 р.) та Зміни №2 до ТУ У 18.2-31778043:2008 (дата реєстрації – 06.09.2016 р.). У даних Технічних умовах вказано, що бронежилети виготовляються згідно ДСТУ В 4103.
Згідно Наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» № 216 від 17.07.2018 р. прийнято національний нормативний документ з наданням чинності з 01 липня 2019 року, а саме: ДСТУ 8782:2018 «Засоби індивідуального захисту. Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови». У Наказі зазначено, що даний документ приймається на заміну ДСТУ В 4103-2002.
Також, у складі пропозиції учасника подано Сертифікат №В005842-20 на Бронежилети «Панцир 3-95М» відповідно до якого запропонована продукція відповідає ДСТУ 8782:2018 та випускається серійно згідно ТУ У 18.2-31778043:2008.
Враховуючи те, що ДСТУ 8782:2018 був прийнятий на заміну ДСТУ В 4103-2002 учасником не порушено вимог Тендерної документації при поданні Технічних умов.
Крім того, учасником надано у складі пропозиції паспорт встановленого зразка на конкретну модель бронежилета, що буде виготовлений та поставлятиметься на виконання умов договору. Даний документ містить інформацію щодо гарантійного строку. Згідно п. 1.2. Додатку 3 до Тендерної документації гарантійний строк повинен становити не менше п’яти років від дати введення в експлуатацію бронежилета, крім зовнішніх чохлів. Гарантійний строк на зовнішні чохли бронежилетів повинен становити не менше одного року від дати введення в експлуатацію бронежилета. У паспорті, що надається учасником підтверджено відповідність бронежилета «Панцир 3-95М» в частині вимог до гарантійного строку. Зокрема, у п. 10.3 паспорту зазначено, що гарантійний термін експлуатації захисних елементів – п’ять років від дня видачі виробу в експлуатацію. В свою чергу, пунктом 10.4 підтверджено, що гарантійний термін експлуатації зовнішнього чохла становить один рік від дня видачі виробу в експлуатацію.
Технічний паспорт виробу відноситься до експлуатаційних документів, які є одним з видів конструкторських документів, що окремо або у сукупності з іншими документами визначають правила експлуатації виробу і (або) відображають відомості котрі, засвідчують гарантовані виробником значення основних параметрів і характеристик (властивостей) виробу, гарантії і дані по його експлуатації протягом встановленого терміну служби. Відповідно до Розділу 5 ГОСТ 2.601-2013 Единая система конструкторской документации (ЕСКД). Эксплуатационные документы (с Поправкой) паспорт – це документ, який містить відомості, що засвідчують гарантії виробника, значення основних параметрів і характеристик (властивостей) виробу, а також відомості про сертифікацію та утилізацію виробу. Тобто саме паспорт виробу є документом для покупця, який містить інформацію про гарантію виробника. Відомості, що вказуються у даному документі, стосуються конкретного виробу, що виготовлений згідно Технічних умов і відповідного ДСТУ та який безпосередньо пропонується для постачання споживачу.
Учасником ТОВ «ТАКТИК ПРО», згідно вимог документації, подано у якості зразка паспорт на бронежилет «Панцир 3-95М», що розроблений та планується до постачання згідно вимог замовника. Оскільки паспорт є саме тим документом, який засвідчує гарантії виробника, такою, що відповідає безпосередньо потребі замовника, вважалася саме інформація з вищезгаданого документа. У тому числі і щодо гарантійного строку. У технічних умовах заявлений гарантійний строк становить один рік. Зазначений у паспорті строк експлуатації є не меншим від заявленого, а навпаки більшим. Виробник повністю несе відповідальність за достовірність інформації, що вказана у експлуатаційних документах. Враховуючи вищенаведене, гарантійні строки, що зазначені у паспорті, який поданий ТОВ «ТАКТИК ПРО» відповідають вимогам Додатку 3 до Тендерної документації. Відповідно, у замовника не було підстав для відхилення пропозиції даного учасника.
Додатково повідомляємо, що згідно договору № 070720-02/198Пс від 07.07.2020 р., який укладено між АТ «Укрпошта» та ТОВ «ТАКТИК ПРО», було здійснено поставку бронежилетів. Для перевірки відповідності технічним вимогам було відібрано п’ять зразків та проведено дослідні балістичні випробування Відділом випробувань Державного науково-дослідного інституту МВС України. За результатами перевірки складено Протокол випробувань №21.812 згідно якого усі п’ять зразків бронежилетів відповідають ДСТУ 8782:2018.

2). Частиною другою статті 21 Закону передбачено перелік інформації, яку обов’язково повинне містити оголошення про проведення відкритих торгів. Зокрема, до неї відноситься інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, а також про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
У висновку про результати моніторингу зазначено, що замовник допустив порушення Закону, не зазначивши вказану вище інформацію при публікації закупівлі. Однак, станом на 22.05.2020 р. електронна форма оголошення не містила полів для зазначення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Тобто, у даний період часу, у роботі електронної системи закупівель були наявні технічні несправності, що унеможливило публікацію замовником оголошення про проведення відкритих торгів у відповідності до вимог Закону. При цьому, тендерна документація, що оприлюднюється згідно ст. 10 Закону разом з оголошенням, містила усю необхідну інформацію. Відповідно, потенційні учасники мали можливість ознайомитися з вимогами до даної закупівлі своєчасно та в повному обсязі. Не зазначення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та про умови надання забезпечення тендерних пропозицій безпосередньо в оголошенні ніяк не вплинуло на результати закупівлі, а враховуючи те, що дана ситуація виникла не з вини замовника – не може бути підставою для притягнення останнього до відповідальності.
Додатково зазначаємо, що стосовно схожого питання розглядалася справа №120/3003/19-а. Суд у Постанові від 19.08.2020 р. встановив, що чинним законодавством передбачено проведення державних закупівель відповідним чином із застосуванням електронної системи Прозоро. Під час застосування вказаної системи користувач має правомірні очікування, що електронна система працюватиме належним чином, а також щодо безпроблемного користування та застосування такої системи. Користувач не повинен докладати самостійних значних зусиль для подолання недоліків вказаної системи.
Правомірне очікування виникає у тому випадку, коли внаслідок заяв чи обіцянок від імені органу публічної влади, або внаслідок усталеної практики в особи сформувалося розумне сподівання, що стосовно неї орган публічної влади діятиме саме так, а не інакше.
Не заповнення відповідних полів відбулось через об’єктивні незалежні від позивача обставини. Технічні несправності електронної системи публічних закупівель не можуть ставитись у провину позивачеві та констатації факту вчинення ним порушення законодавства.

Висновок буде оскаржено до суду відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" до Окружного адміністративного суду м. Києва подано Позовну заяву про визнання незаконним та скасування Висновку про результати моніторингу №122-11-89/1 від 30.10.2020 р.
Дата публікації: 30 жовтня 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХАРКIВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБIВ IНДИВIДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖ.ВIДПОВ" 1 688 970,00
UAH з ПДВ
1 524 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАКТИК ПРО" 1 704 900,00
UAH з ПДВ
1 525 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВВА СЕРВІС" 1 710 000,00
UAH з ПДВ
1 710 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2020 20:10
Електронний підпис
06 червня 2020 18:52
4.2. Dovidka pro nayavnist licenzii.pdf
06 червня 2020 18:52
6. Vidomosti pro ychasnuka.pdf
06 червня 2020 18:52
4.3. Protokol vuprobyvan.pdf
06 червня 2020 18:52
3. Technichna specifikaciya.pdf
06 червня 2020 18:52
4.4. Technichni Ymovu.pdf
06 червня 2020 18:52
1.1. Dosvid 1.pdf
06 червня 2020 18:52
Statyt.pdf
06 червня 2020 18:52
5. Povnovazhennya.pdf
06 червня 2020 18:52
Vutyag PDV.pdf
06 червня 2020 18:52
1. Dovidka - dosvid.pdf
06 червня 2020 18:52
1.2. Dosvid 2.pdf
06 червня 2020 18:52
4.1. Passport Tovary.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 09:32
Електронний підпис
23 червня 2020 09:31
звіт фін результат 2020.pdf
22 червня 2020 17:01
Довідка (2).zip
22 червня 2020 17:01
Довідка (3).zip
22 червня 2020 17:01
ст 17 п 238.pdf
22 червня 2020 17:01
довідка банкрутство.pdf
22 червня 2020 15:01
цінова.pdf
22 червня 2020 15:01
статут.pdf
22 червня 2020 15:01
ст 17.pdf
22 червня 2020 15:01
рішення.pdf
22 червня 2020 15:01
податкова укрпошта.rar
22 червня 2020 15:00
витяг.pdf
22 червня 2020 15:00
витяг тактик про 02.06.zip
22 червня 2020 15:00
Витяг пдв Тактик про.pdf
22 червня 2020 15:00
виписки_2.pdf
22 червня 2020 15:00
public_doc (4).pdf
22 червня 2020 15:00
public_doc (3).p7s
05 червня 2020 15:31
Електронний підпис
05 червня 2020 15:21
Витяг пдв Тактик про.pdf
05 червня 2020 15:21
статут.pdf
05 червня 2020 15:21
виписки_2.pdf
05 червня 2020 15:21
щодо зміни назви.pdf
05 червня 2020 15:21
ТУ Панцир 1-4 клас.pdf
05 червня 2020 15:21
повновадення ПЛІТУС.pdf
05 червня 2020 15:21
паспорт панцир.pdf
05 червня 2020 15:21
4 ст 17 всі пункти.pdf
05 червня 2020 15:21
3 техвимоги.pdf
05 червня 2020 15:21
2 лист гарантия ст17.pdf

Публічні документи

08 червня 2020 10:06
жилет.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХАРКIВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБIВ IНДИВIДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖ.ВIДПОВ"

ТОВ "ТАКТИК ПРО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВВА СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХАРКIВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБIВ IНДИВIДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖ.ВIДПОВ"
#39243307
Відхилено 1 524 990,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 10:02
ТОВ "ТАКТИК ПРО"
#32375465
Переможець 1 525 000,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 15:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТАКТИК ПРО"
#32375465
1 525 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 07:52
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 09:36
Договір Тактик Про 004082.pdf укладений
08 липня 2020 09:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 524 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 254 150,00 UAH)