Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення топографо-геодезичної зйомки в масштабі 1:500 та масштабі 1:2000 з нанесенням червоних ліній та інженерних мереж для об’єкту: «Реставрація комплексу стадіону «Старт» із пристосуванням до сучасних вимог та реконструкцією нежитлових будівель по вул. Шолуденка, 26-28/4 у Шевченківському районі м. Києва»
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2020-05-22-003945-c c64ba8599e5a45b685134475248b619e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Андрущенко

+380502316530 grandstar999@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "СТАРТ"
Код ЄДРПОУ: 41835448
Місцезнаходження: 04116, Україна , м. Київ обл., м. Київ , вул. ШОЛУДЕНКА, буд. 26-28/4
Контактна особа: Світлана Андрущенко
+380502316530
grandstar999@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 червня 2020 13:57
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "СТАРТ"; Місцезнаходження: 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, буд. 26-28/4; Категорія: Замовник, визначений у пункті 3 частини 4 статті 2 Закону; Код ЄДРПОУ: 41835448
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 роботи
Проведення топографо-геодезичної зйомки в масштабі 1:500 та масштабі 1:2000 з нанесенням червоних ліній та інженерних мереж для об’єкту: «Реставрація комплексу стадіону «Старт» із пристосуванням до сучасних вимог та реконструкцією нежитлових будівель по вул. Шолуденка, 26-28/4 у Шевченківському районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шолуденка, 26-28/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється Замовником у національній валюті України шляхом перерахування у безготівковій формі грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Акту здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 14:58
Оголошення про проведення закупівлі (нова редакціязі зі змінами).doc
25 травня 2020 12:10
Проект договора.docx
22 травня 2020 14:17
план 1 до 500.pdf
22 травня 2020 14:17
план 1 до 2000.pdf
25 травня 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 14:58
Оголошення про проведення закупівлі (нова редакціязі зі змінами).doc
25 травня 2020 12:10
Оголошення про проведення закупівлі (нова редакціязі змінами).doc
22 травня 2020 14:17
Оголошення про проведення закупівлі.doc
25 травня 2020 12:10
Проект договора.docx
22 травня 2020 14:17
Проект договора.docx
22 травня 2020 14:17
план 1 до 500.pdf
22 травня 2020 14:17
план 1 до 2000.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

описка
Дата подання: 25 травня 2020 12:54
Дата відповіді: 25 травня 2020 14:48
в оголошенні про проведення закупівлі замовника, а саме в п. 2.1 присутня описка, просимо виправити. "2.1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 190 000,00 грн. (шістсот двадцять тисяч гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ."
Відповідь: "Доброго дня! Дякуємо за пильність. Найближчим часом Замовником будуть внесені зміни до розміщеної в оголошенні документації щодо порушеного Вами питання."
уточнення
Дата подання: 26 травня 2020 12:16
Дата відповіді: 26 травня 2020 15:56
доброго дня, уточніть будь ласка від кого має надавится Лист згода на обробку персональних даних. достатньо лише від керівника підприємства, що є уповноваженою особою для підготовки документації тендерної пропозиції чи необхідно від кожного працівника що зазначається в довідці про наявність працівників?
Відповідь: Доброго дня. Лист- згоду на обробку персональних даних достатньо лише від керівника підприємства, в разі, якщо керівник підприємства має умовне погодження від працівників на надання ним їх персональних даних. Учасник самостійно несе відповідальність за достовірність наданої в пропозиції інформації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-003945-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Говоруха Олег Володимирович, Код ЄДРПОУ:3120120917
Дата подання: 22 травня 2020 17:08
Невідповідність закону України «Про публічні закупівлі»
Пунктом 3.1. оголошення для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель передбачено закупівлю ПОСЛУГ - код ДК 021:2015 – 71510000-6 «Послуги у сфері інженерно-геологічних вишукувань» (Інженерно-геологічні вишукування на об’єкті «Реставрація комплексу стадіону «Старт» із пристосуванням до сучасних вимог та реконструкцією нежитлових будівель по вул. Шолуденка, 26-28/4 у Шевченківському районі м. Києва») (п.3.1. Оголошення).
В той самий час , як пунктом 3.2. оголошення визначено вид предмета закупівлі - РОБОТИ.

Законом України «Про наукову та науково-технічну діяльність» визначено, що інженерні вишукування для будівництва є видом науково-технічної діяльності.

Пунктом 21 статті 1 закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт;

Отже, виходячи з наведеного вище, Інженерно-геологічні вишукування на об’єкті «Реставрація комплексу стадіону «Старт» із пристосуванням до сучасних вимог та реконструкцією нежитлових будівель по вул. Шолуденка, 26-28/4 у Шевченківському районі м. Києва є ПОСЛУГАМИ.

Просимо визначитись з предметом закупівлі і привести оголошення для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель у відповідність до закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2020 19:25
Згідно п.27 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" Роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Оскільки вартість "Проведення топографо-геодезичної зйомки в масштабі 1:500 та масштабі 1:2000 з нанесенням червоних ліній та інженерних мереж для об’єкту: «Реставрація комплексу стадіону «Старт» із пристосуванням до сучасних вимог та реконструкцією нежитлових будівель по вул. Шолуденка, 26-28/4 у Шевченківському районі м. Києва»" буде включено до кошторисної вартості робіт з реконструкції, то предметом закупівлі в даному випадку будуть роботи. Оскільки існує невідповідність в законодавстві щодо визначення предмету закупівлі за єдиним закупівельним словником товарів, робіт та послуг ДК 021:2015, тому і виникають такі колізії, коли за Законом "Про публічні закупівлі" предмет повинен бути визначений як роботи, а в єдиному закупівельному словнику товарів, робіт та послуг ДК 021:2015 такі роботи визначаються як послуги.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-003945-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ", Код ЄДРПОУ:42848091
Дата подання: 25 травня 2020 10:31
Кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі
Кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі та спосіб їх підтвердження передбачають, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції завірену підписом та печаткою учасника пропозицію згідно технічного завдання та РОЗРАХУНКИ ВАРТОСТІ РОБІТ (кошторис, складених в цінах на дату складання Учасником тендерної пропозиції) наданий у форматі Excel ТА .IMD (ОСТАННЯ ВЕРСІЯ ПРОГРАМНИЙ КОМПЛЕКС АВК).


ДБН А.2.1-1-2008 «Інженерні вишукування для будівництва» встановлено основні положення і вимоги до проведення інженерних вишукувань для будівництва на території України (нового будівництва, реконструкції існуючих будівель і споруд виробничого та невиробничого призначення, технічного переоснащення діючих підприємств), ліквідації будівель і споруд виробничого та невиробничого призначення, а також для розроблення оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) усіх видів планованого будівництва, техніко-економічних обґрунтувань інвестиційних проектів, генеральних планів розвитку територій, складання земельних кадастрів, інженерного захисту територій, а також перелік спеціалізованих вишукувань (або умовно вишукувальних робіт).

Мета виконання, програма виконання, склад та особливості інженерно-геологічних вишукувань визначаються розділом третім ДБН А.2.1-1-2008 «Інженерні вишукування для будівництва».

Основні правила визначення кошторисної вартості для подальшого формування договірної ціни вишукувальних робіт встановлено ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (зі змінами).

Визначення кошторисної вартості вишукувальних робіт здійснюється на підставі діючого Збірника цін на вишукувальні роботи для капітального будівництва (Москва, 1982 р.) з застосуванням відповідних коефіцієнтів та індексів за кошторисами, які складаються за формою «2-П» або виходячи з обґрунтованого розрахунку трудомісткості робіт та відповідного економічного обґрунтування всіх витрат за кошторисами, складеними за формою «3-П».

Програмний комплекс АВК (Автоматизований Випуск Кошторисів) призначений для автоматизації визначення вартості будівництва – нового, реконструкції, капітального ремонту і технічного переоснащення та орієнтований на вимоги ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»

Отже вимога щодо надання РОЗРАХУНКІВ ВАРТОСТІ РОБІТ НАДАНИЙ У ФОРМАТІ.IMD (ОСТАННЯ ВЕРСІЯ ПРОГРАМНИЙ КОМПЛЕКС АВК) – не відповідає вимогам чинного законодавства.

Просимо привести Кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі та спосіб їх підтвердження у відповідність до вимог статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 травня 2020 11:06
Дякуємо за Вашу цікавість до даної закупівлі та пильність. Найближчим часом Замовником будуть внесені зміни до розміщеної в оголошенні документації, в тому числі і з порушеного Вами питання, всі зауваження будуть враховані.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" 110 000,00
UAH з ПДВ
59 999,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ГЕОДЕЗИЧНИЙ АЛЬЯНС 2010" 114 368,00
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЕОЕКОСИСТЕМИ 115 965,60
UAH з ПДВ
64 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ГЕОДЕЗИЧНА КОМПАНІЯ" 120 845,00
UAH з ПДВ
65 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСОММ СО" 145 287,64
UAH з ПДВ
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЕМАРГЛ ПЛЮС 135 519,34
UAH з ПДВ
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЦЕНТРПРОЕКТ" 112 347,32
UAH з ПДВ
87 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальність "Земпроект-груп" 139 702,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 15:47
Електронний підпис
03 червня 2020 15:42
1. Форма пропозиції.pdf
29 травня 2020 13:25
Електронний підпис
29 травня 2020 13:21
11. НДІ Статистика.pdf.p7s
29 травня 2020 13:21
10. Згода з проектом.pdf.p7s
29 травня 2020 13:21
10. Згода з проектом.pdf
29 травня 2020 13:21
8.1. Технічне завдання.pdf
29 травня 2020 13:21
5. Працівники.pdf.p7s
29 травня 2020 13:21
5. Працівники.pdf
29 травня 2020 13:21
7. Довідка щодо санкцій.pdf
29 травня 2020 13:21
3.1. Кошторис.pdf.p7s
29 травня 2020 13:21
3.1. Кошторис.pdf
29 травня 2020 13:21
3. Форма пропозиції.pdf
29 травня 2020 13:21
3. Форма пропозиції.pdf.p7s
29 травня 2020 13:21
1.2. Статут.pdf
29 травня 2020 13:21
11. НДІ Статистика.pdf
29 травня 2020 13:21
1.9.1. квит2.pdf.p7s
29 травня 2020 13:21
1.2. Статут.pdf.p7s
29 травня 2020 13:21
1.6. Протокол.pdf.p7s
29 травня 2020 13:21
1.6. Протокол.pdf
29 травня 2020 13:21
1.9.1. квит2.pdf
29 травня 2020 13:21
6. Аналогічний договір.pdf
29 травня 2020 13:21
1.8. Протокол зборів НДІ.pdf
29 травня 2020 13:21
1.5. Наказ.pdf.p7s
29 травня 2020 13:21
1. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
29 травня 2020 13:21
1. Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s
29 травня 2020 13:21
1.5. Наказ.pdf
29 травня 2020 13:21
1.3. Код доступу Статуту.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 18:08
Електронний підпис
01 червня 2020 18:04
Електронний підпис
01 червня 2020 17:56
Довідка про договори.pdf
01 червня 2020 17:56
Кошторис ТОВ ІГА.pdf
01 червня 2020 17:56
Лист-згода Валько.pdf
01 червня 2020 17:56
Довідка працівники.pdf
01 червня 2020 17:56
Скан Статуту ТОВ ІГА.pdf
01 червня 2020 17:56
Пропозиція.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 09:49
Електронний підпис
02 червня 2020 09:48
Електронний підпис
02 червня 2020 09:31
довідка співробітники.pdf
02 червня 2020 09:31
довідка керівник.pdf
02 червня 2020 09:31
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 09:22
Електронний підпис
02 червня 2020 09:19
форма №3-П.pdf
02 червня 2020 09:19
Статут.pdf
02 червня 2020 09:19
Протокол наказ.pdf
02 червня 2020 09:19
Витяг ПДВ.PDF
02 червня 2020 09:19
Витяг з ЄДР.pdf
02 червня 2020 09:18
Виписка з ЄДР.pdf
02 червня 2020 09:18
17 проект договору.pdf
02 червня 2020 09:18
16 аналогічний договір.pdf
02 червня 2020 09:18
13 Гарантійний лист ЕЦП.pdf
02 червня 2020 09:18
09 Довідка працівники.pdf
02 червня 2020 09:18
08 довідка досвід.pdf
02 червня 2020 09:17
02 Технічне завдання.pdf
02 червня 2020 09:17
01 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 16:42
Електронний підпис
01 червня 2020 15:04
Довідки.pdf
01 червня 2020 15:04
Відповідність ТЗ.pdf
01 червня 2020 15:04
досвід.pdf
01 червня 2020 15:04
Працівники.pdf
01 червня 2020 15:04
Кошторис.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 19:22
Форма пропозиції.pdf
01 червня 2020 19:22
Статут.pdf
01 червня 2020 19:22
Свідоцтво ПДВ.pdf
01 червня 2020 19:22
лист-згода.pdf
01 червня 2020 19:22
Лист гарантія.pdf
01 червня 2020 19:22
кошторис 2000.pdf
01 червня 2020 19:22
кошторис 500.pdf
01 червня 2020 19:22
ЕДРПОУ.pdf
01 червня 2020 19:22
договір .pdf
01 червня 2020 19:22
Дипломи_Сертифікати.pdf
01 червня 2020 19:22
Гарантійний лист.pdf
01 червня 2020 19:22
Витяг з реєстр юр осіб.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 19:01
Електронний підпис
01 червня 2020 16:42
Договір_2000ка.PDF
01 червня 2020 16:42
Договір_500ка.PDF
01 червня 2020 16:42
Сертификат Крилов М.М..pdf
01 червня 2020 16:42
Довідка_договора.PDF
01 червня 2020 16:42
Статут Земпроект-груп.pdf
01 червня 2020 16:42
Лист-згода.PDF
01 червня 2020 16:42
Лист-гарантія.PDF
01 червня 2020 16:42
Гарантійний лист.PDF
01 червня 2020 16:42
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
01 червня 2020 16:42
кошторис.PDF
01 червня 2020 16:42
Форма пропозиції.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ГЕОДЕЗИЧНИЙ АЛЬЯНС 2010"

ТОВ ГЕОЕКОСИСТЕМИ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ГЕОДЕЗИЧНА КОМПАНІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСОММ СО"

ТОВ СЕМАРГЛ ПЛЮС

ТОВ "ЦЕНТРПРОЕКТ"

Товариство з обмеженою відповідальність "Земпроект-груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ"
#42848091
Переможець 59 999,76
UAH з ПДВ
09 червня 2020 12:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ"
#42848091
59 999,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:16
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 12:23
Додаткова угода № 1_28.07.2020.pdf укладений
30 липня 2020 12:22
Додаткова угода № 1_28.07.2020.pdf зміни до договору
30 липня 2020 12:21
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 13:20
Договор №16-з від 22.05.2020.pdf укладений
22 червня 2020 13:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань за Договором.
Номер договору про закупівлю: 16/з
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 59 999,76
UAH