Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Благоустрій території парку Центральний в смт Межова Межівського району Дніпропетровської області - капітальний ремонт
Очікувана вартість
9 703 043,00 UAH
UA-2020-05-22-003904-c c0ff6006391d4b12b3eb1636a3f78f50
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Стороженко

+380567428692 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Дмитро Стороженко
+380567428692
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 11:37
Очікувана вартість: 9 703 043,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 515,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Благоустрій території парку Центральний в смт Межова Межівського району Дніпропетровської області - капітальний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52900, Україна, Дніпропетровська область, смт Межова, Межівський район, парк Центральний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 65
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 17:19
Перелік змін 03.06.docx
04 червня 2020 17:19
ЗТД Парк Межова.doc
04 червня 2020 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 17:19
Перелік змін 03.06.docx
04 червня 2020 17:19
ЗТД Парк Межова.doc
22 травня 2020 14:12
ТД парк Межова 22.05.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000012 ● 4f28da25baba48409e0854c73b4741da
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020 12:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

02.06.2020 № 104

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2020 № 104

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9
UA-2020-05-22-003904-с 22.05.2020 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 38598277) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 16:38:02

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-05-22-003904-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступного питання:
В ході моніторингу встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, а саме: Замовником у пункті 1 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання Замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою закупівель не менше як на сім днів, чим порушено вимоги частини другої статті 24 Закону (у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру).
Пояснити причину невідповідності тендерної документації вимогам Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2020-06-09 17:37:53

Відповідь на запит

За результатом розгляду запиту, повідомляємо наступне.
Питання щодо наявності протиріч та необхідності їх усунення в умовах тендерної документації (у тому числі, і вказане у запиті) було предметом розгляду тендерного комітету департаменту 03.06.2020, за результатом чого замовником, з власної ініціативи, прийнято рішення на підставі ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) щодо внесення відповідних змін до тендерної документації (протокол додається). Разом з тим, у зв’язку з відсутністю сталої практики застосування вимог Закону України, знаходженням на сьогоднішній день низьки нормативно-правових актів з реалізації положень нової редакції Закону України на етапі погодження, або на державній реєстрації, у тому числі, відсутності затвердженої Примірної форми тендерної документації, з урахуванням, соціально-значимості предмету закупівлі, строку розкриття тендерних пропозицій, та недопущення замовником порушень вимог Закону України, просимо в рамках моніторингу надати замовнику відповідні запити (із заначенням усіх можливих порушень, у тому числі, наявних у тендерній документації, на думку органу моніторингу) з метою надання пояснень та оперативного усунення порушень замовником. Заздалегідь вдячні!


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Афінацентр" 9 159 534,52
UAH з ПДВ
9 111 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ" 9 210 000,00
UAH з ПДВ
9 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРПРОЕКТ БУД" 9 489 180,59
UAH з ПДВ
9 489 180,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 12:05
Електронний підпис
19 червня 2020 11:59
Оновленні документи.pdf
12 червня 2020 17:03
Електронний підпис
12 червня 2020 16:59
1.imd
12 червня 2020 16:59
1 Довідки.pdf
12 червня 2020 16:59
0 Реєстр.pdf
12 червня 2020 16:59
Лист НБУ по ліцензії.pdf
12 червня 2020 16:59
Довідка.zip
12 червня 2020 16:59
9 Док-ти.pdf
12 червня 2020 16:59
8 ПД.pdf
12 червня 2020 16:59
7 Довідка ст17.pdf
12 червня 2020 16:59
6 Баланс.pdf
12 червня 2020 16:59
5 Кошторис 1.pdf
12 червня 2020 16:59
4 Досвід роботи.pdf
12 червня 2020 16:59
3 Обладнання.pdf
12 червня 2020 16:59
2 Працівники.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 16:23
Електронний підпис
25 червня 2020 16:22
ПОБЕДИТЕЛЬ (Межова).rar
24 червня 2020 12:21
Електронний підпис
24 червня 2020 12:17
Статут Р-М.pdf
24 червня 2020 11:51
Електронний підпис
24 червня 2020 11:43
Довідка МВД Кучкова.pdf
24 червня 2020 11:43
Лист про ліцензію.pdf
24 червня 2020 11:43
Довідка ч2 ст17.pdf
24 червня 2020 11:43
Довідка МВД Кучкова.pdf
24 червня 2020 11:43
Лист про ліцензію.pdf
24 червня 2020 11:43
Довідка ч2 ст17.pdf
12 червня 2020 10:04
Електронний підпис
12 червня 2020 10:04
Електронний підпис
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ЛС1_2-1-3_ГП.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ОПРЛС_2-1-9_ЕО.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ОПРЛС_2-1-8_ЕО.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_Т2.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ЛС1_2-1-2_ГП.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7_АР.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6_ГП.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ЛС1_2-1-8_ЕО.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ЛС1_2-1-7_АР.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5_ГП.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4_КЗ.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ЛС1_2-1-6_ГП.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1_ГП.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2_ГП.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3_ГП.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ИВР.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ОПР.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ЛС2_2-1-9_ЕО.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ДЦ_4.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ЛС1_2-1-4_КЗ.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ЕНРСМЗ.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ЛС1_2-1-5_ГП.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ЛС1_2-1-1_ГП.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ДЦ_3.pdf
12 червня 2020 09:58
14_ДЦ_ДЦ_2.pdf
12 червня 2020 09:58
IG-20653-300.pdf.p7s.p7s.p7s.zip
12 червня 2020 09:58
Платіжка.pdf.p7s.p7s.p7s.zip
12 червня 2020 09:58
Зміни IG-20653-300.pdf.p7s.p7s.p7s.zip
12 червня 2020 09:58
Платіжка.pdf.p7s.p7s.p7s
12 червня 2020 09:58
IG-20653-300.pdf.p7s.p7s.p7s
12 червня 2020 09:58
Зміни IG-20653-300.pdf.p7s.p7s.p7s
12 червня 2020 09:57
Проект договору.pdf
12 червня 2020 09:57
Статут РМ.pdf
12 червня 2020 09:57
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2020 09:57
Звіт 12-2019 РМ.pdf
12 червня 2020 09:57
Реєстр документів.pdf
12 червня 2020 09:57
Звіт 1кв-2020 РМ.pdf
12 червня 2020 09:57
Лист про ліцензію.pdf
12 червня 2020 09:57
Довідка ч2 ст17.pdf
12 червня 2020 09:57
Витяг ПДВ (РМ).pdf
12 червня 2020 09:57
Довідка про санкції.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 15:03
Статут ДорПроект.pdf
11 червня 2020 15:03
Рішення ДорПроект.pdf
11 червня 2020 15:03
ОПР.pdf
11 червня 2020 15:03
МТБ.pdf
11 червня 2020 15:03
ЛС2_2-1-9.pdf
11 червня 2020 15:03
ЛС1_2-1-8.pdf
11 червня 2020 15:03
ЛС1_2-1-7.pdf
11 червня 2020 15:03
ЛС1_2-1-6.pdf
11 червня 2020 15:03
ЛС1_2-1-5.pdf
11 червня 2020 15:03
ЛС1_2-1-4.pdf
11 червня 2020 15:03
ЛС1_2-1-3.pdf
11 червня 2020 15:03
ЛС1_2-1-2.pdf
11 червня 2020 15:03
ЛС1_2-1-1.pdf
11 червня 2020 15:03
Ліцензія ДорПроект.pdf
11 червня 2020 15:03
Ін код ДорПроект.pdf
11 червня 2020 15:03
ИВР.pdf
11 червня 2020 15:03
ДЦ_3.pdf
11 червня 2020 15:03
ДЦ_2.pdf
11 червня 2020 15:03
Довідка №3.pdf
11 червня 2020 15:03
Довідка №2.pdf
11 червня 2020 15:03
Довідка субпідрядник.pdf
11 червня 2020 15:03
Довідка про вимогам.pdf
11 червня 2020 15:03
Довідка не внос до ЄДР.pdf
11 червня 2020 15:03
Довідка не банкрут.pdf
11 червня 2020 15:03
Довідка антикор прогр.pdf
11 червня 2020 15:03
Довідка №1.pdf
11 червня 2020 15:03
Гар лист.pdf
11 червня 2020 15:03
Аналог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Афінацентр"

Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРПРОЕКТ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Афінацентр"
#39107995
Відхилено 9 111 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 17:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 16:55
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ"
#33262345
Переможець 9 150 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 11:34

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.Відповідно до наданого Договору оренди № 01/06 від 01.06.2020 (а саме Додатку 1 до договору) зазначено про оренду «Крана КРАЗ 4562А» з держ. номером АЕ 84-12 НН (за п. 5 Довідки за вих. № 10/06-2 від 10.06.2020 - «Кран КРАЗ 250 КС4562А), разом з тим, на вказаний засіб з наведеним реєстраційним номером не надано відповідний документ, що посвідчує право власності (надане свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на «Кран КРАЗ 250» містить номер АЕ 84-13НН). 2.У порушення форми, визначеної Додатком 6 ТД, у наданій Учасником Довідці за вих. № 10/06-2 від 10.06.2020 відсутній рік укладання договорів з ТОВ «Укрспецстройбуреніє», ТОВ «Міжнародна будівельна лабораторія», ПП «Терен». 3.Аналогічний договір на виконання робіт по об’єкту № 23/07-19 від 23.07.2019 наданий Учасником не у повному обсязі (відсутній додаток 3 «Календарний графік виконання робіт», що є невід’ємною частиною вказаного договору). Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Відповідно до п. 1 Додатку 1 до ТД Учасники мають надати: - довідку, за формою зазначеною у Додатку 6 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування (інструментів) та технологій необхідних для виконання робіт за Договором про закупівлю. - копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів, та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі будівельні машини, механізми та транспортні засоби. Якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, будівельне обладнання, устаткування, інструменти (відображені у довідці за формою зазначеною у Додатку 6 до тендерної документації) – не є власністю учасника, а залучені ним, то учасником додатково подаються: - завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та ін. та акти приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці, складеній за формою Додатку 6 транспортні засоби, будівельні машини, механізми, будівельне обладнання, устаткування, інструменти. Згідно п. 3 Додатку 1 до ТД Учасники на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник, у складі тендерної пропозиції, мають надати копію такого договору. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей:1. Надати необхідний документ (ти) щодо усунення невідповідності із залучення для виконання робіт за Договором про закупівлю «Крана КРАЗ 250 4562А» (відображеного у Довідці вих. № 10/06-2 від 10.06.2020);2. Надати Довідку за формою Додатку 6 до ТД що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування (інструментів) та технологій необхідних для виконання робіт за Договором про закупівлю, з відображенням року укладення відповідних договорів оренди;3. У повному обсязі надати договір № 23/07-19 від 23.07.2019 з долученням Додатку 3 «Календарний графік виконання робіт».

Документи

22 червня 2020 17:29
Електронний підпис
22 червня 2020 17:28
Афінацентр.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ"
#33262345
9 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:36
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 15:41
22.pdf укладений
06 липня 2020 15:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 150 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 525 000,00 UAH)