Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Криворізький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Криворізької районної ради Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 36721693 |
Місцезнаходження: | 53003, Україна , Дніпропетровська обл., с. Новомайське, вул. Вишнева, буд. 1а |
Контактна особа: |
КНП ПМСД +0564947300 krcpmsd@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2020 14:19 |
Очікувана вартість: | 460 450,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 813,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2020 12:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2020 12:52 |
Тендерна документація.doc | |
05 червня 2020 12:52 |
ТД.pdf | |
05 червня 2020 12:52 |
Додаток 1 ТП.doc | |
05 червня 2020 12:52 |
2020 Перелік змін - 2.docx | |
05 червня 2020 12:52 |
Додаток 3 Договір.doc | |
29 травня 2020 10:49 |
2020 Перелік змін.docx | |
22 травня 2020 14:05 |
Додаток 2.doc | |
22 травня 2020 14:05 |
Додаток 4.doc |
05 червня 2020 12:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 червня 2020 12:52 |
Тендерна документація.doc
|
||||||
05 червня 2020 12:52 |
ТД.pdf
|
||||||
05 червня 2020 12:52 |
Додаток 1 ТП.doc
|
||||||
05 червня 2020 12:52 |
2020 Перелік змін - 2.docx
|
||||||
05 червня 2020 12:52 |
Додаток 3 Договір.doc
|
||||||
29 травня 2020 10:49 |
2020 Перелік змін.docx
|
||||||
22 травня 2020 14:05 |
Додаток 2.doc
|
||||||
22 травня 2020 14:05 |
Додаток 4.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-04-000019 ● 3b39095c4f2145acaa1e573344b2d9e8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2020 12:45 |
02.06.2020 № 104
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2020 № 104
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13
UA-2020-05-22-003807-с 22.05.2020 Комунальне некомерційне підприємство «Криворізький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Криворізької районної ради Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ: 36721693) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-04 16:44:56
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-05-22-003807-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступного питання:
В ході моніторингу встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, а саме:
- за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону (У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій);
- Замовником у пункті 1 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання Замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою закупівель не менше як на сім днів, чим порушено вимоги частини другої статті 24 Закону (у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру).
Пояснити причину невідповідності тендерної документації вимогам Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-05 11:38:54
Буде внесено зміни до Тендерної документації
Буде внесено зміни до Тендерної документації:
- у пункт 1 розділу II "Порядок унесеняя змін та надання роз'яснень до тендерної документації" згідно вимог частини 2 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" №114-IX;
- у пункті 4 розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" згідно вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" №114-IX;
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Вініченко Галина Григорівна #2673206803 |
Переможець |
460 000,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 12:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 липня 2020 10:16
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
06 липня 2020 10:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2020 09:08
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
02 липня 2020 09:07
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2020 12:04
|
Договір №01-07.pdf | укладений |
01 липня 2020 12:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | №01-07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до договору п.1 п. п. 1.5; п. 5 п. п. 5.3; п. 7 п. п. 7.5, п. п. 7.6, п. п. 7.7,п. п. 7.9. |
Номер договору про закупівлю: | №01-07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |