Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "45453000-7" Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт покрівлі медичної частини (нова) інв. номер 10300005 по вул. Роменська, 110 в м. Суми).
Очікувана вартість
553 915,20 UAH
UA-2020-05-22-003615-c 38e4da62abd64158a959cc09b58d7a08
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Скляров

+380980202085 ss0951272976@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СУМСЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№ 116)"
Код ЄДРПОУ: 08565115
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ РОМЕНСЬКА, будинок 110
Контактна особа: Олександр Скляров
+380980202085
ss0951272976@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 11:48
Очікувана вартість: 553 915,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 107,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Сума закупівлі може змінювативя в залежності від обсягів фінансування замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі медичної частини (нова) інв. номер 10300005 по вул. Роменська, 110 в м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40002, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ РОМЕНСЬКА, будинок 110
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 13:50
ТЗ (1).docx
22 травня 2020 13:50
Проєкт договору (1).doc
22 травня 2020 13:50
документація.pdf
22 травня 2020 13:50
Вимоги (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Улаштування під покрівельної вентиляції.
Дата подання: 25 травня 2020 13:13
Дата відповіді: 26 травня 2020 10:28
Шановний ЗАМОВНИК, прошу Вас дати пояснення : Згідно Вашого технічного завдання відсутнє улаштування під покрівельної вентиляції, за допомогою контрлат (контр решетування) , що є порушенням діючих будівельних норм, а саме ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будівель і споруд», а саме пункт 11.2; п.11.2.1; п.11.2.2 стор. 40, рис. Е.3. Не виконання цих вимог, це : 1. Постійне Зволоження деревини кроквяної системи, та лат: призводить до псування дерева, появі моху, який швидко поширюється і руйнує дерево. 2. Дерево втрачає свої несучі здібності і в рази втрачає ресурс служби, що веде до швидкого (можливо вже через 5-7 років замість 50) капітального ремонту. 3. Зниження терміну служби покрівельного матеріалу – настилу, його корозії через 2-3 роки, та втрати повної несущої здатність настилу за 3-4 роки. Не виконання норм ДБН В.2.6-220:2017 це технічна помилка проектувальника, чи це вимога Замовника робіт до виконавця робіт, улаштувати покрівлю «Капітальний ремонт покрівлі медичної частини (нова) інв. номер 10300005 по вул. Роменська, 110 в м. Суми», котра не відповідає ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будівель і споруд».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Передбачені роботи по укладанню прижимної планки та матеріали дошки обрізні з хвойних порід 50*30.
Вентиляція горищного даху.
Дата подання: 25 травня 2020 13:16
Дата відповіді: 26 травня 2020 10:27
Шановний ЗАМОВНИК, прошу Вас дати пояснення, що до улаштування покрівлі об’єкта: «Капітальний ремонт покрівлі медичної частини (нова) інв. номер 10300005 по вул. Роменська, 110 в м. Суми», в частині Вентиляція горищного даху. При проектуванні покрівель проектувальна організація повинна керуватися ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будівель і споруд», а саме пункт 11.2; п.11.2.1; п.11.2.2 (на 500 м.кв. покрівлі → 1 шт. вентиляційна конструкція). Це може бути Слухове вікно або витяжна шахта. Відсутність цих конструкції це технічна помилка проектувальника чи це вимога Замовника робіт до виконавця робіт, улаштувати покрівлю котра не відповідає ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будівель і споруд», а саме пункт 11.2; п.11.2.1; п.11.2.2.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виконати будівельні роботи у відповідності до затвержденого проєкту будівництва.
ТЕХНІЧНІ ХАРЕКТЕРИСТИКИ МАТЕРІАЛІВ
Дата подання: 25 травня 2020 13:23
Дата відповіді: 26 травня 2020 10:25
Добрий день! В тенічному завданні не вказано: 1. Вимоги ЗАМОВНИКа до гаратії виконаних робіт (кількість місяців). 2. Вимоги Замовника до утеплювача перекриттiв, покриттiв мінеральною ватою (технічні характеристики: Щільність, Коефіцієнт теплопровідності, Межа міцності на стиск, Вологість, Стійкість до корозії, Хімічна і біологічна пасивність, Паропроникність, Горючість) 3. Вимоги Замовника до ПароізоляціЇ (технічні характеристики: Паропроникність, Щільність, Мінімальна товщина, Межа міцності на розрив, Вологість, Стійкість до корозії, Хімічна і біологічна пасивність, Горючість, Стійкість до ультрафіолету) 4. Вимоги Замовника до Плівки гідроізоляційної (технічні характеристики: Паропроникність, Щільність, Мінімальна товщина, Межа міцності на розрив, Вологість, Стійкість до корозії, Хімічна і біологічна пасивність, Горючість, Стійкість до ультрафіолету) 5. Вимоги Замовника до Профнастилу (технічні характеристики: Види профнастилу та Марка, Висота хвилі, товщина, колір чи цинкування, Захисне покриття профлиста, жорсткість покрівлі,) 6. Вимоги Замовника до стінового утеплювача - мінеральної вати (технічні характеристики: Щільність, Коефіцієнт теплопровідності, Межа міцності на стиск, Вологість, Стійкість до корозії, Хімічна і біологічна пасивність, Паропроникність, Горючість) Шановний ЗАМОВНИК, прошу Вас надати Вимоги Замовника до технічних характеристик основних матеріалів, з яких Переможець торгів повинен виконані роботи на об’єкті: «Капітальний ремонт покрівлі медичної частини (нова) інв. номер 10300005 по вул. Роменська, 110 в м. Суми»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Термін експлуатації покрівлі - 60 років, гарантія виконаних робіт - 25 років. Вимоги до профнастила - Профнастил ПК-45, або аналогічний, товщина металевого листа 0,7 мм, вимоги до матеріалів покрівлі - згідно табл. 2 ДБН В.2.6-22:2017
робочі креслення
Дата подання: 25 травня 2020 13:27
Дата відповіді: 26 травня 2020 10:36
Шановний ЗАМОВНИК, прошу Вас оприлюднити робочі креслення (PDF-копії) по улаштуванню покрівлі на об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі медичної частини (нова) інв. номер 10300005 по вул. Роменська, 110 в м. Суми»
Відповідь: В завданні на проєктування з розробником документації не було підстав на виготовлення робочих креслень.
Проектні креслення
Дата подання: 25 травня 2020 13:30
Дата відповіді: 26 травня 2020 10:36
Добрий день! В тенічному завданні не вказано, чи ЗАМОВНИК має робочі креслення по об’єкту, чи ці обов’язки, що до розробки робочого проекту Замовник покладає на Переможця торгів, і за чий рахунок ці витрати.
Відповідь: В завданні на проєктування з розробником документації не було підстав на виготовлення робочих креслень.
експертний звіт
Дата подання: 25 травня 2020 13:31
Дата відповіді: 25 травня 2020 15:46
Добрий день Шановний ЗАМОВНИК! Прошу Вас оприлюднити PDF-копію експертного звіту "УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗА", якщо замовник її проводив
Відповідь: Замовник має експертний звіт, виданий ТОВ "центр експертизи" №1972 від 15.05.2020 р.
Очікувана вартість предмета закупівлі
Дата подання: 25 травня 2020 13:36
Дата відповіді: 25 травня 2020 15:45
Шановний ЗАМОВНИК, Ви заявили : Очікувана вартість предмета закупівлі: 553 915,2 грн з ПДВ 1. Чи передбачене окреме фінансування Замовником на виготовлення проектно-кошторисної документації та її експертиза в філії ДП "УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗА", з отриманням позитивного експертного звіту. 2. Чи передбачене окреме фінансування Замовником на Проведення технічного нагляду за ремонтно – будівельними роботами 3. Чи передбачене окреме фінансування Замовником на Проведення авторського нагляду за ремонтно – будівельними роботами 4. Чи всі ці затрати повинні буть передбачені Переможцем аукціону «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт покрівлі медичної частини (нова) інв. номер 10300005 по вул. Роменська, 110 в м. Суми)»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По першому питанню фінансування не передбачено. По другому та третьому питанню - технічний нагляд та авторський нагляд за виконанням робіт буде здійснювати особа, що має відповідний сертифікат.
Попередня оплата
Дата подання: 25 травня 2020 13:46
Дата відповіді: 25 травня 2020 15:35
Відповідно до постанови від 5 грудня 2018 р. N 1074 Кабінету Міністрів України встановлена попередня оплата в розмірі 30 відсотків вартості закупівлі робіт (дослівно) "21. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, надавачам товарів і послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім'я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, надавачами товарів і послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг.". Прошу Вас вказати розмір попередньої оплати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розмір попередньої оплати становить 30%.
Кошти на вiдрядження
Дата подання: 25 травня 2020 14:13
Дата відповіді: 25 травня 2020 15:36
Доброго дня ВАМ !!! Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” Стаття 3. Принципи здійснення закупівель, в частині =недискримінація учасників= В тендері мають право приймати участь, не тільки Ваші Сумські організації, але будівельні організації з других регіонів України. На підставі викладеного вище, Прошу Вас вказати кількість Коштів на вiдрядження працiвникiв будівельних органiзацiй на об'єкт будівництва «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт покрівлі медичної частини (нова) інв. номер 10300005 по вул. Роменська, 110 в м. Суми)»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня Вам!!! Фінансуфання витрат на відрядження Замовником не передбачено.
Покращення якості предмета закупівлі згідно Ст.36 пункт 4.3 Закону України “Про публічні закупівлі”
Дата подання: 25 травня 2020 14:16
Дата відповіді: 25 травня 2020 15:38
Доброго дня ВАМ !!! Чи можливо застосувати Ст.36 пункт 4.3 (покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі) Закону України “Про публічні закупівлі”, на Вашому об’єкті : «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт покрівлі медичної частини (нова) інв. номер 10300005 по вул. Роменська, 110 в м. Суми)» для зміни проектного рішення: улаштування покрівлі з профільованого оцинкованого листа на більш прогресивну та надійну покрівлю із бітумної полімерної стрічкової черепиці по настилу із вологостійких покрівельних плит OSB, що збільшить Гарантію підрядника до 10 років, Термін експлуатації покрівлі – 30÷40 років, Приваблений зовнішній вигляд, Покращення звукоізоляції в 3÷4 рази. Кошторисна вартість робіт при цьому корегуванні не змінюється, другі роботи з технічного завдання не змінюються та виконуються в межах кошторисного ліміту. Корегування проектної документації за рахунок підрядника, видача Замовнику нового позитивного експертного звіту ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" за рахунок Підрядника в термін 7 календарних днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до проектно-кошторисної документації, прийнято рішення щодо застосування вказаної в документації констркуції даху.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУМСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 508 740,00
UAH з ПДВ
499 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДОПТТОРГ 517 284,00
UAH з ПДВ
499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№116)" 528 185,15
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДМАРКА" 531 232,22
UAH з ПДВ
531 232,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 16:45
цінова пропозиція.PDF
05 червня 2020 16:45
тех.завдання.PDF
05 червня 2020 16:45
проект договору.PDF
05 червня 2020 16:45
план фінансування.PDF
05 червня 2020 16:45
обладнання.PDF
05 червня 2020 16:45
лист-згода.PDF
05 червня 2020 16:45
лист-згода на обробку.PDF
05 червня 2020 16:45
календарний графік.PDF
05 червня 2020 16:45
договірна ціна.PDF
05 червня 2020 16:45
договір аренди.PDF
05 червня 2020 16:45
техніка.PDF
05 червня 2020 16:45
Ліцензія.pdf
05 червня 2020 16:45
Дозвола.pdf
05 червня 2020 16:45
довідка не судимість.PDF
05 червня 2020 16:45
довідка банк.PDF
05 червня 2020 16:45
виписка.PDF

Публічні документи

05 червня 2020 16:05
проект договору.PDF
05 червня 2020 16:05
працівники.PDF
05 червня 2020 16:05
план фінансування.PDF
05 червня 2020 16:05
механізми.PDF
05 червня 2020 16:05
машини.PDF
05 червня 2020 16:05
цінова пропозиція.PDF
05 червня 2020 16:05
технічне завдання.PDF
05 червня 2020 16:05
протокол.PDF
05 червня 2020 16:05
лист.PDF
05 червня 2020 16:05
протокол.PDF
05 червня 2020 16:05
лист згода.PDF
05 червня 2020 16:05
календарний графік.PDF
05 червня 2020 16:05
договірна ціна.PDF
05 червня 2020 16:05
договір аренди.PDF

Публічні документи

05 червня 2020 16:24
ТП машин.pdf
05 червня 2020 16:24
Статут.pdf
05 червня 2020 16:24
Свідоцтва робітників.pdf
05 червня 2020 16:24
Повноваження.pdf
05 червня 2020 16:24
ПДВ.pdf
05 червня 2020 16:24
Обладнання_2.pdf
05 червня 2020 16:24
Обладнання_1.pdf
05 червня 2020 16:24
Наказ на директора.pdf
05 червня 2020 16:24
Лист до Статуту.pdf
05 червня 2020 16:24
Додаток_7.pdf
05 червня 2020 16:24
Додаток_6.pdf
05 червня 2020 16:24
Додаток_5.pdf
05 червня 2020 16:24
Додаток_4.pdf
05 червня 2020 16:24
Додаток_3.pdf
05 червня 2020 16:24
Додаток_2.pdf
05 червня 2020 16:24
Додаток_1.pdf
05 червня 2020 16:24
Договір на деревину.pdf
05 червня 2020 16:24
Витяг.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 16:51
МЧС_вогнебіозахист.pdf
05 червня 2020 16:51
Опис.pdf
05 червня 2020 16:51
Витяг з ЄДР.pdf
05 червня 2020 16:51
Цінова пропозиція.pdf
05 червня 2020 16:51
статут.pdf
05 червня 2020 16:51
СПРАВКА ЄДРПОО.pdf
05 червня 2020 16:51
Протокол № 1.pdf
05 червня 2020 16:51
наказ№1.pdf
05 червня 2020 16:51
Ліцензія.pdf
05 червня 2020 16:51
Лист_відгук Клишкі.pdf
05 червня 2020 16:51
Лес.pdf
05 червня 2020 16:51
Клишкі_КБ3.pdf
05 червня 2020 16:51
КБ_3 крівля Ворожба.pdf
05 червня 2020 16:51
КБ_2 Клишкі.pdf
05 червня 2020 16:51
Договірна Ціна Клишкі.pdf
05 червня 2020 16:51
ДОГОВІР_КРАН(новый).pdf
05 червня 2020 16:51
Договір Клишкі.pdf
05 червня 2020 16:51
Графік робіт Клишкі.pdf
05 червня 2020 16:51
витягПДВ.pdf
05 червня 2020 16:51
Видаткова накладна.pdf
05 червня 2020 16:51
1_ДЦ_Т2.pdf
05 червня 2020 16:51
1_ДЦ_ССР.pdf
05 червня 2020 16:51
1_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
05 червня 2020 16:51
1_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
05 червня 2020 16:51
1_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
05 червня 2020 16:51
1_ДЦ_ДЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУМСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ БУДОПТТОРГ

ДП "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№116)"

ТОВ "БУДМАРКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУМСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#40228381
Відхилено 499 500,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 14:11
ТОВ БУДОПТТОРГ
#31209101
Відхилено 499 999,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 14:23
ДП "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№116)"
#08680796
Переможець 500 000,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 14:44

Документи

09 червня 2020 14:11
Електронний підпис

Документи

09 червня 2020 14:23
Електронний підпис

Документи

09 червня 2020 14:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№116)"
#08680796
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 червня 2020 14:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 10:29
CCI26102020_0002.jpg укладений
27 жовтня 2020 10:24
CCI26102020_0005.jpg укладений
27 жовтня 2020 10:24
CCI27102020.jpg укладений
27 жовтня 2020 10:24
CCI26102020_0004.jpg укладений
27 жовтня 2020 10:24
CCI26102020_0001.jpg укладений
27 жовтня 2020 10:24
CCI26102020_0003.jpg укладений
27 жовтня 2020 10:24
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 13:35
ДУ.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 13:31
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 15:03
ПДФ договір.pdf укладений
16 червня 2020 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: К-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 115 251,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 208,50 UAH)
Причини розірвання договору: Додаткова угода № 2 від 27 жовтня 2020 року, керуючись пп.10,3, пп. 4.4.2.Договору.