Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці км 329+000 – км 339+000
Очікувана вартість
8 000 000,00 UAH
UA-2020-05-22-003552-b 8b623bfb831a459ba724c71c312ace8f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 20:29
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 15:51
Очікувана вартість: 8 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці км 329+000 – км 339+000 (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконанні роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 60% до отримання позитивного висновку експертизи. 3.2 Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти здачі-приймання виконаних робіт, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 25 числа поточного місяця. До акту здачі-приймання виконаних робіт додаються виконавчі кошториси. 3.3 Замовник на протязі 15 днів (при наявності відкритих бюджетних асигнувань) від дня одержання акту здачі-приймання виконаних робіт перевіряє належність його виконання та підписує його і повертає Підряднику або надає мотивовану відповідь від прийняття робіт з переліком недоліків в письмовому вигляді. Якщо Замовник у зазначений термін письмово не висунув мотивованих зауважень до проектно-кошторисної документації - вона вважається такою, що прийнята Замовником без зауважень і підлягає оплаті. Якщо при здаванні-прийманні робіт будуть виявлені суттєві недоробки, що виникли з вини Підрядника, Замовник не підписує акт і затримує оплату робіт, виконаних з порушенням. 3.4 Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 5 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). Пiсляоплата 5 Робочі 60
Виконання робіт Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється протягом 5 робочих днів з дня отримання позитивного висновку комплексної державної експертизи. Пiсляоплата 5 Робочі 40

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 20:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 20:26
ТД ПКД М-05 329-339 21 05 20 (1).docx
22 травня 2020 20:26
проект договору (2).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ" 7 038 000,00
UAH з ПДВ
7 038 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" 7 470 000,00
UAH з ПДВ
7 470 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія" 7 760 000,00
UAH з ПДВ
7 599 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 7 600 000,00
UAH з ПДВ
7 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 14:48
Електронний підпис
10 липня 2020 16:16
Довідка.zip
10 липня 2020 16:16
Довідка _1_.zip
02 липня 2020 13:25
Електронний підпис
02 липня 2020 12:37
Електронний підпис
02 липня 2020 12:25
Електронний підпис
06 червня 2020 23:25
Електронний підпис
06 червня 2020 21:54
Лист НБУ по ліцензії.pdf
06 червня 2020 21:54
9_Гарантійний лист.pdf
06 червня 2020 21:54
11_Проект договору.pdf
06 червня 2020 21:54
10_Технічне завдання.pdf
06 червня 2020 21:54
2_Довідка МТБ 1 _329-339_.pdf

Публічні документи

07 червня 2020 23:35
Електронний підпис
07 червня 2020 23:34
23 Статут.PDF
07 червня 2020 23:34
19 Довідка довкілля.pdf
07 червня 2020 23:34
18 Довідка санкції.pdf
07 червня 2020 23:34
14 Довідка ст.17.pdf
07 червня 2020 23:34
Лист НБУ по ліцензії.pdf
07 червня 2020 23:34
8 Довідка ГІП.pdf
07 червня 2020 23:34
7 Довідка працівники.pdf
07 червня 2020 23:34
6 Підтвердження МТБ.pdf
07 червня 2020 23:34
5 Довідка МТБ.pdf
07 червня 2020 23:34
1 Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 15:07
Ст.17 698-20.pdf
05 червня 2020 15:07
Тендерна пропозиція.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ"

Приватне підприємство "Парк Нових Технологій"

ТОВ "Проектдормісттехнологія"

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ"
#32114330
Переможець 7 038 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 13:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2020 13:56

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ІНТЕРПРОЕКТ» надано «Довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі», в якій замість персональних комп’ютерів вказано про наявність системних блоків у кількості 16 штук, клавіатури в кількості 14 штук, монітори в кількості 15 штук. 2) В графі «марка та термін експлуатації (років)» довідки про наявність матеріально-технічної бази не вказано термін експлуатації. 3) В «Бухгалтерській довідці» графа «Інвентарний номер» відсутня інформація по пунктам 36-42 Довідки. 4) В «Довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» указано, що головним інженером проекту буде призначено Семенова Ігоря Вікторовича, проте в його сертифікаті відсутня інформація щодо класу наслідків. 5) В «Довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», не вказано хто з перерахованого персоналу являється інженерами-проектувальниками автомобільних доріг. 6) В «Довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в п. 14 указано Архітектор Чуєнко Софія Сергіївна, проте наказ надано на Луганську Софію Сергіївну. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) відповідно до п.1.1 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 тендерної документації (далі-ТД) мінімально-необхідна кількість техніки/обладнання/матеріально-технічної бази, а саме- персональних комп’ютерів мала становити не менше ніж 10 одиниць. Звертаємо увагу, що маються на увазі саме персональні комп’ютери, а не окремі частини. 2) відповідно до п.1.1 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 ТД учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази по формі наведеної в таблиці, так однією з граф є Марка та термін експлуатації (років). 3) відповідно до п.1.1 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 ТД для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладнання/ устаткування тощо (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладнання/устаткування/матеріально-технічної бази із вказівкою найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу.» 4) відповідно до п.1.2 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 ТД на працівників, які мають бути сертифіковані згідно умов документації, подаються копії чинних сертифікатів, виданих уповноваженим на те органом згідно встановленої законодавством форми, при цьому вимагається Інженер-проектувальник автомобільних доріг (головний інженер проекту) (сертифікований на об’єктах класу наслідків СС3) - 1 особа. 5) відповідно до п.1.2 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 ТД вимагається наявність Інженерів-проектувальників автомобільних доріг в кількості 5 осіб. 6) відповідно до п.1.2 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 ТД В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) На виконання вимог пункту 1.1., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – привести у відповідність довідки про наявність обладнання та бухгалтерську довідку, а саме: указати наявність персональних комп’ютерів, як це вимагається умовами ТД, а не окремих комплектуючих частин. 2) На виконання вимог пункту 1.1., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – привести у відповідність довідку про наявність обладнання про наявність обладнання, а саме: указати термін експлуатації обладнання. 3) На виконання вимог пункту 1.1., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – привести у відповідність бухгалтерську довідку, а саме: указати інвентарні номери з 36 по 42 пункт довідки. 4) На виконання вимог пункту 1.2., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації надати інформацію, чи сертифікований Семенов Ігор Вікторович працювати на об’єктах класу наслідків СС3. 5) На виконання вимог пункту 1.2., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації привести у відповідність довідку, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме указати хто з перерахованих працівників є інженерами-проектувальниками доріг. 6) На виконання вимог пункту 1.2., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації надати додатково документи, які б свідчили про зміну прізвища чи інше, які б підтверджували, що архітектор Чуєнко Софія Сергіївна (згідно з п.14 довідки) та Луганська Софія Сергіївна це одна і та ж особа.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 13:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ"
#32114330
7 038 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2023 15:33
14ПКД ДУ11 М-05 329-339 ІНТЕРПРОЕТ 07.12.23.PDF зміни до договору
08 грудня 2023 15:32
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 14:00
14ПКД ДУ9 М-05 329-339 Інтерпроект 19 12 22.PDF зміни до договору
21 грудня 2022 13:59
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2022 12:38
14ПКД ДУ7 16 05 22.pdf зміни до договору
16 травня 2022 12:38
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 13:51
14ПКД ДУ6 28 12 21.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 13:50
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 09:20
ДУ1 14ПКД М-05 329-339 Інтерпроект 07 08 20 (1).pdf зміни до договору
12 серпня 2020 09:20
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 17:50
14ПКД М-05 329-339 Інтерпроект 23 07 20.pdf укладений
28 липня 2020 17:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з загального фонду державного бюджету (КПКВК 3111020) на 2020 рік, відповідно до Постанови КМУ № 539 від 01 липня 2020 року «Про виділення коштів для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», встановлено у розмірі – 4 080 000,00 грн. 2. План фінансування на 2020 рік становить 4 080 000,00 грн. 3. До додатку 4 «Зведений кошторис, кошториси» «Розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці км 329+000 – км 339+000 (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)» долучити кошторис №7, що додається. 4. Розділ 3. «Порядок здійснення оплати» доповнити пунктами 3.6. та 3.6.1. : п. 3.6. Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», на строк не більше трьох місяців, відповідно до належним чином оформленного рішення головного розпорядника бюджетних коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється попередня оплата за рік не може суммарно перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт. З моменту надходження коштів, як попередньої оплати, Підрядник підтверджує їх використання за призначенням «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), підписаними уповноваженими представниками Сторін у строки на які надана попередня оплата. п. 3.6.1. За несвоєчасне виконання робіт на загальну суму попередньої оплати, або несвоєчасний звіт по загальній сумі отриманої попередньої оплати Підрідник сплачує пеню у розмірі однієї облікової ставки НБУ від суми попередньої оплати за кожен день затримки. Усі невикористані суми попередньої оплати Підрядник зобов’язаний повернути Замовнику (з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1.2) до моменту спливу трьохмісячного строку, на який надавалась попередня оплата. У випадку несвоєчасного повернення (неповернення) невикористаних сум попередньої оплати Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ від невикористаної суми попередньої оплати за кожен день прострочення.
Номер договору про закупівлю: 14ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 травня 2022 року, відповідно до Календарного плану (Додаток №1). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 травня 2022 року , а в частині грошових зобов’язань - до повного виконання .
Номер договору про закупівлю: 14ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану, згідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) та відповідно до пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2022 року, відповідно до Календарного плану. п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2022 року , а в частині грошових зобов’язань - до повного виконання .
Номер договору про закупівлю: 14ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 9.2. та п/п 3. пункту 9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2023 року, відповідно до Календарного плану. п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині грошових зобов’язань - до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: 14ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 9.2. п/п 3. пункту 9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2024 року, відповідно до Календарного плану (додаток №1). 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині грошових зобов’язань - до повного виконання .
Номер договору про закупівлю: 14ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML