Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 18110000-3 Формений одяг
DK 021:2015, code 18110000-3 Official uniform
DK 021:2015, code 18110000-3 Official uniform
Очікувана вартість
5 495 096,87 UAH
UA-2020-05-22-003514-c ● 4ab9b64f78044ca88f19ead095bb56ed
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС» |
Код ЄДРПОУ: | 14310862 |
Вебсайт: | http://www.chnpp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 07100, Україна , Київська область обл., Славутич, ВУЛИЦЯ 77-Ї ГВАРДІЙСЬКОЇ ДИВІЗІЇ, будинок 7/1 |
Контактна особа: |
Полин Лариса Валеріївна (04593) 4-42-92 polun@chnpp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Specialized Enterprise “Chornobyl NPP” |
National ID: | 14310862 |
Contact point: |
Polin Larisa (04593) 4-42-92 polun@chnpp.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 13:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2020 12:16 |
Очікувана вартість: | 5 495 096,87 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 475,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 164800 UAH |
Publication date: | 22 травня 2020 13:44 |
Enquiries until: | 15 червня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 21 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 червня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 5 495 097 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 27 475 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг
Scope of the procurement
Перехідний одяг
Transition clothes
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2385 комп.
Перехідний одяг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
Transition clothes
CPV: 18110000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника за фактом поставки | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи які підтверджують якість сировини
Дата подання: 27 травня 2020 16:36
Дата відповіді: 29 травня 2020 12:25
Доброго дня. В тенедерній документації зазначені такі позиції як : • документ про якісні показники тканини;
• протокол випробувань на продукцію, що планується до постачання. 1) Надайте уточнення що мається на увазі під "документ про якісні показники тканини", який саме це документ повинен бути, та перелік яких саме показників в ньому повинні бути відображені? 2) протокол випробувань на продукцію - це мається на увазі протокол на відповідність лінійних розмірів та маркування, чи ні? Та згідно якого нормативного документу проводити випробування та відповідно до якого переліку показників? Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно Вашого запитання до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Запитання
Дата подання: 01 червня 2020 10:46
Дата відповіді: 02 червня 2020 11:39
Металевих гудзиків такої форми, яка вказана у Додатку 2.2, немає в жодного з 19 постачальників та виробників в Україні. За інформацією від постачальників, такі гудзики надходили раніше з Китаю. У зв'язку з ускладненням поставок фурнітури з Китаю через поширення COVID-19, просимо розглянути можливість використання металевих гудзиків потрібних діаметрів, але іншої форми.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно Вашого запитання до тендерної документації будуть внесені зміни
Вопрос о нагрудном кармане
Дата подання: 02 червня 2020 14:21
Дата відповіді: 04 червня 2020 11:46
1. По описанию верхний карман прорезной, на левой полочке (12х18см) и высотой 2,5см. На рисунках 2 и 3 изображены прорезные нагрудные карманы с листочкой. Исходя из описания и рисунков нагрудная листочка имеет длину 12см и высоту 2,5см. Просим объяснить к чему относится размер 18см.
Відповідь: «Прорізна нагрудна кишеня зверху на лівій поличці (12х18 см)»: 18 см - загальна висота кишені; 12 см – ширина кишені; 2,5 см – це висота верхньої частини прорізної нагрудної кишені (оздоблювальної деталі кишені).
Вопрос о декоративной петле
Дата подання: 02 червня 2020 14:22
Дата відповіді: 04 червня 2020 11:47
2. В описании мужского пиджака прописано наличие прорезной обметанной петли на верхней левой части воротника лацкана. Просим объяснить петля должна быть на верхней левой части лацкана или на верхней левой детали воротника, т.к. это два разных узла изделия.
Відповідь: Стосовно Вашого запитання до тендерної документації внесені відповідні зміни
логотип
Дата подання: 02 червня 2020 14:22
Дата відповіді: 04 червня 2020 11:48
3. В описании мужского пиджака и женского жакета прописан размер вышивки 2,5х5см, где 2,5см- это высота вышивки, 5см- ширина. В приложении 2.4 «Логотип корпоративного знака «ДСП ЧАЕС» фотография вышивки в натуральную величину, где высота вышивки 4см, а ее длина 8,7см. Просим разъяснить какой размер вышивки правильный.
Відповідь: Розмір вишивки логотипу корпоративного знаку «ДСП «ЧАЕС», згідно з вимогами Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації повинен бути 2,5х5 см, де 2,5 см – висота вишивки, 5 см – ширина вишивки.
Технічний регламент
Дата подання: 05 червня 2020 12:40
Дата відповіді: 11 червня 2020 10:45
Доброго дня. Відповідно до останніх змін до тендерної документації, в ДОДАТОУ 2 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ , було викреслено постанову (затв. ПКМУ від 27 серпня 2008р. №761), тепер потрібно надавати скан-копію декларації про відповідність технічному регламенту засобів індивідуального захисту на продукцію, що запропонована до постачання. Що мається на увазі під даними змінами? Якщо учасники отримали декларації раніше та в них присутня дана постанова, тобто йде посилання на відповідність технічному регламенту засобів індивідуального захисту (затв. ПКМУ від 27 серпня 2008р. №761) то вони що тепер не підходять для участі ? Чи як правильно трактувати дане виправлення в документації? Дякуємо за роз"яснення
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з вимогами Додатку 2 до тендерної документації зі змінами № 1 учасник має надати завірену «мокрою» печаткою постачальника копію декларації про відповідність технічному регламенту засобів індивідуального захисту на продукцію, що постачається, чинному на момент подання такої декларації.
Технічні питання
Дата подання: 05 червня 2020 13:44
Дата відповіді: 11 червня 2020 10:48
1. Згідно останніх змін до ТД, викреслено, що декларація про відповідність технічному регламенту засобів індивідуального захисту повинна відповідати Постанові КМУ від 27.08.2008 №761. Виникає логічне питання, чому повинна відповідати декларація, якщо постанова, яка її регламентує викреслена. Зауважую, технічним регламентом засобів індивідуального захисту лише не передбачена реєстрація декларації про відповідність в органі з оцінки відповідності. Але декларація базується на документі відповідності згідно п. 50 Регламенту (сертифікат експертизи типу). Таким чином, сама декларація без сертифікату експертизи типу є не повним документом про відповідність згідно технічному регламенту.
2. Досі не зрозуміло, які показники потрібні в протоколі випробувань. Чи потрібні там якісні показники тканин (склад та щільність), відповідність виробів розмірам (таблиці розмірів) яка надана в ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Згідно з вимогами Додатку 2 до тендерної документації зі змінами № 1 учасник має надати завірену «мокрою» печаткою постачальника копію декларації про відповідність технічному регламенту засобів індивідуального захисту на продукцію, що постачається, чинному на момент подання такої декларації.
2. Протокол випробувань на продукцію – це документ, який підтверджує технічні показники зазначені учасником в своїй пропозиції на відповідність ДСТУ EN ISO 13688:2016 «Одяг захисний. Загальні вимоги» та декларації про відповідність технічному регламенту засобів індивідуального захисту (згідно з абз. 4 п. 5 Додатку 2 до тендерної документації зі змінами №1)
2. Протокол випробувань на продукцію – це документ, який підтверджує технічні показники зазначені учасником в своїй пропозиції на відповідність ДСТУ EN ISO 13688:2016 «Одяг захисний. Загальні вимоги» та декларації про відповідність технічному регламенту засобів індивідуального захисту (згідно з абз. 4 п. 5 Додатку 2 до тендерної документації зі змінами №1)
щодо якісних характеристик тканини
Дата подання: 05 червня 2020 17:46
Дата відповіді: 11 червня 2020 15:20
Додатком 2 до тендерної документації визначено характеристики тканини з яких має бути виготовлено продукцію.
Серед іншого вказано, що Стійкість тканини до роздираючих навантажень (основа/уток), % не менше - ±2,0 %.
Вказана вимога не є коректною та потребує змін, оскільки Стійкість тканини до роздираючих навантажень вимірюється в Н/кгс і має два окремих значення одне для основи тканини та друге - для утка, які зазвичай мають відмінності.
Для змішаної тканини джинс, щільністю понад 320 г/кв.м показник роздираючих навантажень смужки тканини розміром 70*200 мм має наступні орієнтовні значення: за основою - 60 Н/кгс та за утком - 50 Н/кгс.
Просимо врахувати дону інформацію та усунути неточності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно даного питання до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Додаток 2
Дата подання: 11 червня 2020 10:01
Дата відповіді: 16 червня 2020 09:38
В Додатку 2 зазначено, що складі тендерної пропозиції, учасник обов’язково повинен надати:
• протокол випробувань на продукцію, що планується до постачання (документ, який підтверджує технічні показники зазначені учасником в своїй пропозиції на відповідність: ДСТУ EN ISO 13688:2016 «Одяг захисний. Загальні вимоги», Декларації про відповідність технічному регламенту засобів індивідуального захисту); Чи повинні бути в протоколі випробувань на виріб ( згідно ДСТУ EN ISO 13688:2016) технічний опис виробу та розмірні ознаки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, протокол випробувань на виріб повинен містити інформацію про загальні позначення розміру (розмірні ознаки), що передбачено ДСТУ EN ISO 13688:2016 «Одяг захисний. Загальні вимоги», та технічний опис виробу
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-22-003514-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП", Код ЄДРПОУ:39961135
Дата подання: 03 липня 2020 17:25
Вимога щодо закупівлі UA-2020-05-22-003514-c
Опис у вкладенні
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 липня 2020 11:56
Рішення ТК від 07.07.2020
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-22-003514-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП", Код ЄДРПОУ:39961135
Дата подання: 08 липня 2020 13:36
Дата подання: 08 липня 2020 13:36
Прекваліфікація з порушенням Закону
Замовником допущено до аукціону Учасників, пропозиції яких не відповідають умовам торгів
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 липня 2020 11:00
рішення від 10.07.2020 № 13388 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 13 липня 2020 11:00
інформація про перенесення розгляду скарги № 10786.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 19:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2020 № 14633.pdf
Дата публікації: 30 липня 2020 13:40
рішення від 29.07.2020 № 14633 .pdf
Дата публікації: 03 серпня 2020 21:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Пропозиція відхилена відповідно пункту 2 частини першої статті 31 Закону України № 114-ІХ від 19.09.2019 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» тому, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації а саме відсутній протокол випробувань на продукцію, що планується до постачання (документ, який підтверджує технічні показники зазначені учасником в своїй пропозиції на відповідність: ДСТУ EN ISO 13688:2016 «Одяг захисний. Загальні вимоги».
Дата виконання рішення замовником: 06 серпня 2020 10:38
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС» |
Код ЄДРПОУ: | 14310862 |
Місцезнаходження: | 07100, Україна, Київська область обл., Славутич, ВУЛИЦЯ 77-Ї ГВАРДІЙСЬКОЇ ДИВІЗІЇ, будинок 7/1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "АВ-ФАРМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "СВАТЕКС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2020 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВ-ФАРМ" | — | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" | — | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" | — | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" | — | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" | — | Документи | |
ТОВ "СВАТЕКС" | — | Документи | |
ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД" | — | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 10:45 |
Кінець періоду оскарження: | 17 серпня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 17 серпня 2020 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | На підставі абз.1 ч. 1 ст. 32, Закону України № 114-ІХ від 19.09.2019 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів у поточному році. |
Документи:
06 серпня 2020 10:45
|
Електронний підпис |
06 серпня 2020 10:43
|
Повідомлення про відміну закупівлі.jpg |