Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Дмитро Стороженко +380567428692 tender_jkh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2020 12:42 |
Очікувана вартість: | 78 972 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 394 863,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 65 |
Iнша подія | Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2020 17:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2020 17:29 |
Перелік змін 03.06.docx | |
04 червня 2020 17:29 |
ЗТД Білозерське 03.06.doc |
04 червня 2020 17:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 червня 2020 17:29 |
Перелік змін 03.06.docx
|
|||
04 червня 2020 17:29 |
ЗТД Білозерське 03.06.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 01 липня 2020 15:41
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-04-000013 ● 8b644970f75d4b4598ee2d14c5d12554
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2020 12:40 |
02.06.2020 № 104
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2020 № 104
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10
UA-2020-05-22-003452-с 22.05.2020 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 38598277) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-04 16:41:28
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-05-22-003452-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступного питання:
В ході моніторингу встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, а саме: Замовником у пункті 1 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання Замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою закупівель не менше як на сім днів, чим порушено вимоги частини другої статті 24 Закону (у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру).
Пояснити причину невідповідності тендерної документації вимогам Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-06-09 17:54:40
Відповідь на запит
На підставі ч.5 ст.8 ЗУ "Про публічні закупівлі", у встановлений законом строк, надаємо пояснення на запит органу моніторингу. За результатом розгляду запиту, повідомляємо наступне.
Питання щодо наявності протиріч та необхідності їх усунення в умовах тендерної документації (у тому числі, і вказане у запиті) було предметом розгляду тендерного комітету департаменту 03.06.2020, за результатом чого замовником, з власної ініціативи, прийнято рішення на підставі ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) щодо внесення відповідних змін до тендерної документації (протокол додається). Разом з тим, у зв’язку з відсутністю сталої практики застосування вимог Закону України, знаходженням на сьогоднішній день низьки нормативно-правових актів з реалізації положень нової редакції Закону України на етапі погодження, або на державній реєстрації, у тому числі, відсутності затвердженої Примірної форми тендерної документації, з урахуванням, соціально-значимості предмету закупівлі, строку розкриття тендерних пропозицій, та недопущення замовником порушень вимог Закону України, просимо в рамках моніторингу надати замовнику відповідні запити (із заначенням усіх можливих порушень, у тому числі, наявних у тендерній документації, на думку органу моніторингу) з метою надання пояснень та оперативного усунення порушень замовником. Заздалегідь вдячні!
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-06-11 14:10:57
Роз'яснення до Висновку
Східний офіс Держаудитслужби інформує, що відповідно до частини 4 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснює контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Надання замовнику інформації із зазначенням усіх можливих порушень, у тому числі, наявних у тендерній документації, окрім оприлюднення в електронній системі закупівель Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, не передбачено умовами Закону.
Згідно зі статтею 9 Закону відповідальним органом за розроблення та затвердження примірної тендерної документації, надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель визначено Уповноважений орган.
В зв’язку з вищевикладеним, рекомендуємо звернутися до Уповноваженого органу за роз’ясненням на порушені у запиті питання.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2020 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
70 053 381,26
UAH з ПДВ
|
69 658 517,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ" |
74 210 607,43
UAH з ПДВ
|
69 997 999,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" |
77 472 267,75
UAH з ПДВ
|
77 472 267,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" #34898640 |
Відхилено |
69 658 517,50
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 17:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 15:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ" #42883995 |
Переможець |
69 997 999,20
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2020 13:12
|
Договір 39.pdf | укладений |
07 серпня 2020 13:11
|