Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О042202 Білозерське – Українське на ділянці км 26+010 - км 33+460 (окремими ділянками) Юр’ївського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
78 972 750,00 UAH
UA-2020-05-22-003452-c 7583f9e5198f47feb17682ffa4ef52d3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Стороженко

+380567428692 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Дмитро Стороженко
+380567428692
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 12:42
Очікувана вартість: 78 972 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 394 863,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О042202 Білозерське – Українське на ділянці км 26+010 - км 33+460 (окремими ділянками) Юр’ївського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51300, Україна, Дніпропетровська область, Юр'ївський район, дорога загального користування місцевого значення О042202 Білозерське – Українське на ділянці км 26+010 - км 33+460 (окремими ділянками)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 65
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 17:29
Перелік змін 03.06.docx
04 червня 2020 17:29
ЗТД Білозерське 03.06.doc
04 червня 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 17:29
Перелік змін 03.06.docx
04 червня 2020 17:29
ЗТД Білозерське 03.06.doc
22 травня 2020 13:35
ТД Білозерське 22.05.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-22-003452-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34898640
Дата подання: 01 липня 2020 15:41
СКАРГА на рішення замовника
Скарга на рішення замовника щодо відхилення пропозиції учасника. Текст скарги в окремому аркуші
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 липня 2020 21:09
рішення від 06.07.2020 № 13076.pdf
Дата публікації: 06 липня 2020 21:09
рішення від 29.07.2020 № 14644.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2020 22:27

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

09 липня 2020 17:41
пояснення АМКУ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000013 ● 8b644970f75d4b4598ee2d14c5d12554
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020 12:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

02.06.2020 № 104

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2020 № 104

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10
UA-2020-05-22-003452-с 22.05.2020 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 38598277) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 16:41:28

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-05-22-003452-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступного питання:
В ході моніторингу встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, а саме: Замовником у пункті 1 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання Замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою закупівель не менше як на сім днів, чим порушено вимоги частини другої статті 24 Закону (у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру).
Пояснити причину невідповідності тендерної документації вимогам Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-06-09 17:54:40

Відповідь на запит

На підставі ч.5 ст.8 ЗУ "Про публічні закупівлі", у встановлений законом строк, надаємо пояснення на запит органу моніторингу. За результатом розгляду запиту, повідомляємо наступне.
Питання щодо наявності протиріч та необхідності їх усунення в умовах тендерної документації (у тому числі, і вказане у запиті) було предметом розгляду тендерного комітету департаменту 03.06.2020, за результатом чого замовником, з власної ініціативи, прийнято рішення на підставі ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) щодо внесення відповідних змін до тендерної документації (протокол додається). Разом з тим, у зв’язку з відсутністю сталої практики застосування вимог Закону України, знаходженням на сьогоднішній день низьки нормативно-правових актів з реалізації положень нової редакції Закону України на етапі погодження, або на державній реєстрації, у тому числі, відсутності затвердженої Примірної форми тендерної документації, з урахуванням, соціально-значимості предмету закупівлі, строку розкриття тендерних пропозицій, та недопущення замовником порушень вимог Закону України, просимо в рамках моніторингу надати замовнику відповідні запити (із заначенням усіх можливих порушень, у тому числі, наявних у тендерній документації, на думку органу моніторингу) з метою надання пояснень та оперативного усунення порушень замовником. Заздалегідь вдячні!

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-06-11 14:10:57

Роз'яснення до Висновку

Східний офіс Держаудитслужби інформує, що відповідно до частини 4 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснює контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Надання замовнику інформації із зазначенням усіх можливих порушень, у тому числі, наявних у тендерній документації, окрім оприлюднення в електронній системі закупівель Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, не передбачено умовами Закону.
Згідно зі статтею 9 Закону відповідальним органом за розроблення та затвердження примірної тендерної документації, надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель визначено Уповноважений орган.
В зв’язку з вищевикладеним, рекомендуємо звернутися до Уповноваженого органу за роз’ясненням на порушені у запиті питання.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 70 053 381,26
UAH з ПДВ
69 658 517,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ" 74 210 607,43
UAH з ПДВ
69 997 999,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" 77 472 267,75
UAH з ПДВ
77 472 267,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 14:36
Електронний підпис
19 червня 2020 14:33
Лист-пояснення.pdf
12 червня 2020 17:57
Електронний підпис
12 червня 2020 17:56
1.Реєстр документів.pdf
12 червня 2020 17:56
4.1.Гарантійний лист.pdf
12 червня 2020 17:56
Банківська гарантія.rar
12 червня 2020 17:55
21.Копія Сертифікату ISO.pdf
12 червня 2020 17:55
12.Фінансова звітність.pdf
12 червня 2020 17:55
15.Копія ліцензії.pdf
12 червня 2020 17:55
14.Копія Статуту.pdf
12 червня 2020 17:55
8.Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2020 17:55
2.2.2.Копії листи згоди.pdf
12 червня 2020 17:55
2.2.1.Копії наказів.pdf
12 червня 2020 17:55
2.1.5.2.Документи на АБЗ.pdf
12 червня 2020 17:55
2.1.4.1.Копія свідоцтва.pdf
12 червня 2020 17:55
2.3.3.Відгук Замовника.pdf
12 червня 2020 17:55
2.1.3.Лист пояснення.pdf
12 червня 2020 17:55
8.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 15:53
Електронний підпис
30 червня 2020 15:52
Dovidka_20167404190950188927(МВД).pdf
30 червня 2020 15:52
Dovidka_20167404190950188927.pdf (2).p7s
30 червня 2020 15:52
Тендерна пропозиція.pdf
30 червня 2020 15:52
Ліцензія.pdf
30 червня 2020 15:52
Довідка налогова.pdf
12 червня 2020 10:29
Електронний підпис
12 червня 2020 10:28
Лицензия Банковская.pdf
12 червня 2020 10:28
ДОВІДКА ПРО ПОКРИТТЯ.pdf
12 червня 2020 10:28
Гайдун14(гарантії).pdf.p7s.p7s
12 червня 2020 10:28
Гайдун14(гарантії).pdf
12 червня 2020 10:28
Банківська Ліцензія.pdf
12 червня 2020 10:28
9. Захист довкілля.pdf
12 червня 2020 10:28
8. Відомості про учасн.pdf
12 червня 2020 10:28
5.4. відгуки.pdf
12 червня 2020 10:27
5.1. копія аналог.дог..pdf
12 червня 2020 10:27
33. антикор.прогр.pdf
12 червня 2020 10:27
32. Проект договору.pdf
12 червня 2020 10:27
3.2. копії дог.надан.МТБ.pdf
12 червня 2020 10:27
28. Календ графік.pdf
12 червня 2020 10:27
23. Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2020 10:27
22. Інфо про субпідряд.pdf
12 червня 2020 10:27
21.1. Технічне завдання.pdf
12 червня 2020 10:27
17.3. Лист-підтв лаборат.pdf
12 червня 2020 10:27
17.2. дог.залуч.лабор..pdf
12 червня 2020 10:27
17.1. свідоц.лабор..pdf
12 червня 2020 10:27
16. Транспортна схема.pdf
12 червня 2020 10:27
15. Довідка розрах часу.pdf
12 червня 2020 10:27
12.1. Лист про дозатори.pdf
12 червня 2020 10:27
11. копія Статут.pdf
12 червня 2020 10:27
10. копія вит.ПДВ.pdf
12 червня 2020 10:27
1. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Відхилено 69 658 517,50
UAH з ПДВ
22 червня 2020 17:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 15:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ"
#42883995
Переможець 69 997 999,20
UAH з ПДВ
24 червня 2020 11:32

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: - У складі ТП Учасника ТОВ «Євробуд Плюс» відсутня необхідна копія свідоцтва про реєстрацію (або копія іншого документу, що згідно чинного законодавства України посвідчує право власності) «котка дорожнього КС-2» (п. 17 Довідки за вих.№ 2039т від 12.06.2020) ; -У підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 визначено залучення до виконання робіт будівельні машини (п.п. 44, 45): «Граблі чагарникові (без трактора)» та «Бадді,місткість 2м3», однак у наданій Довідці за вих.№ 2039т від 12.06.2020, відсутнє відповідне зазначення вказаних засобів (з відповідним документальним підтвердженням); -Надана Довідка № 2039т від 12.06.2020 не відповідає формі зазначеної у Додатку 6 до ТД, у частині відображення назви, а також відсутнє відображення наявності (відсутності) технологій. Вимоги (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 1 Додатку 1 до ТД Учасники мають надати для підтвердження кваліфікції: Довідку, за формою зазначеною у Додатку 6 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про наявність у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, (інструментів) та технологій, необхідних для виконання усіх робіт за Договором про закупівлю. Копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, транспортних засобів (на усі вказані у довідці, складеній за формою Додатку 6, транспортні засоби, будівельні машини), та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності Крім того, згідно Додатку 1 до ТД, встановлено, що відповідно до п.6 Розділу 3 тендерної документації кількість працівників, обладнання, основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, інструментів, визначена у довідках наданих учасником у складі тендерної пропозиції, повинна бути достатньою для виконання усіх робіт (надання послуг), які є предметом закупівлі, вказаних учасником у кошторисах, протягом строку виконання робіт (надання послуг) вказаного учасником в календарному графіку. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати копію свідоцтва про реєстрацію (або копію іншого документу, що згідно чинного законодавства України посвідчує право власності) «котка дорожнього КС-2» (п. 17 Довідки № 2039т від 12.06.2020) 2. Надати Довідку, за формою зазначеною у Додатку 6 до ТД, що містить інформацію про наявність у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, (інструментів) та технологій, необхідних для виконання усіх робіт за Договором про закупівлю, з урахуванням залучення «Граблі чагарникові (без трактора)» та «Бадді,місткість 2м3» (з відповідним документальним підтвердженням, що зазначено у п. 1 Додатку 1 до ТД); відображенням вірної назви Довідки та інформацією щодо наявності (відсутності) технологій .

Документи

22 червня 2020 17:33
Електронний підпис
22 червня 2020 17:32
Білозерське.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ"
#42883995
69 997 999,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 11:48
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 13:12
Договір 39.pdf укладений
07 серпня 2020 13:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Договір розірвано