Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М–14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м.Таганроґ) на ділянці км 110+000 - км 126+000, Миколаївська область (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)
Очікувана вартість
5 973 488,00 UAH
UA-2020-05-22-003446-b cfedaeca004a421b9e9a9f4cd01fc11b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оніксімова Євгенія Йосипівна

+380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Контактна особа: Оніксімова Євгенія Йосипівна
+380512563860
MYKOLSAD@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 18:17
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 19:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 15:54
Очікувана вартість: 5 973 488,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 867,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29867.44 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М–14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м.Таганроґ) на ділянці км 110+000 - км 126+000, Миколаївська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М–14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м.Таганроґ) на ділянці км 110+000 - км 126+000, Миколаївська область (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних Виконавцем робіт здійснюється на підставі підписаного Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт та рахунку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання акту здачі-приймання виконаних робіт при наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі. Якщо календарним планом передбачено виконання і здачу робіт поетапно Замовник розраховується з Виконавцем за кожний етап окремо при наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника на ці цілі. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-23-000035 ● 89270ff46d044d06bc31a54dd745e3a4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 липня 2020 15:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
29.07.2020 №41
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,доручення Держаудитслужби України від 27 липня 2020 року №003100-040001/2800-2020,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.07.2020 №41
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2020-05-22-003446-b 22.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-06 11:12:44

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М–14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганроґ) на ділянці км 110+000 - км 126+000, Миколаївська область (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-22-003446-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?
2. Яким чином учасник ТОВ «Інститут проектування інфраструктури транспорту», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 15 липня 2020 року №6/83/2020) обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- підпункту 1.4. пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині обов’язкового накладання на подані учасником документи тендерної пропозиції електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника (учасником накладено електронну печатку);
- підпункту 1.1. Додатку 1 тендерної документації, в частині надання листів від орендодавців (надавачів послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та устаткування (в тому числі програмного забезпечення) для виконання робіт учасником за предметом закупівлі з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (надання послуг, тощо) є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі, а саме: програмного забезпечення, зазначеного у позиціях 5-13 довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-11 16:05:32

Відповідь на запит

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення з поставлених питань.
1. На момент оголошення закупівлі електронною системою закупівель не реалізована можливість заповнення замовниками поля «мова (мови), якою, якими повинні готуватися тендерні пропозиції», також нормативно не визначено, в якому іншому полі при внесенні даних в оголошення, замовник має оприлюднити інформацію про мову. Таким чином, замовник позбавлений можливості оприлюднити інформацію в оголошенні про «мову (мови), якою, якими повинні готуватися тендерні пропозиції».
2. Підпунктом 1.4. пункту 1. Розділу III Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція у будь якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника / уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» зазначене наступне - для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Стаття 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» надає нам визначення наступних термінів:
- електронна ідентифікація - процедура використання ідентифікаційних даних особи в електронній формі, які однозначно визначають фізичну, юридичну особу або представника юридичної особи;
- електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов'язуються і використовуються ним як підпис;
- підписувач - фізична особа, яка створює електронний підпис;
- електронна печатка - електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов'язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов'язаних електронних даних.
Таким чином, електронний підпис це засіб електронної ідентифікації підписувача - фізичної особи.
У зв'язку з тим, що Учасником процедури закупівлі була юридична особа (ТОВ «Інститут проектування інфраструктури транспорту»), на виконання згаданого вище підпункту Тендерної документації на закупівлю робіт, під час використання електронної системи закупівель, документи що подані зазначеним учасником, з метою електронної ідентифікації, були підтверджені шляхом накладання електронної печатки юридичної особи - учасника.
У Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, Учасником процедури закупівлі - ТОВ «Інститут проектування інфраструктури транспорту» (далі - ТОВ «ІПІТ») N2 111-0605-21 від 05.06.2020 у позиціях 5 - 13 Довідки зазначене програмне забезпечення придбане ТОВ «ІПІТ» за договорами постачання програмної продукції, обліковується на балансі підприємства, є придбаним а ніяким чином не залученим, тобто вказане програмне забезпечення по суті є власністю ТОВ «ІПІТ» та не потребує будь якого додаткового погодження продавцем щодо його використання. Стосовно обладнання зазначено у позиціях 2 - 3 Довідки, учасником надано лист- підтвердження, яким власник переданого в оренду обладнання надає свою згоду що до використання обладнання за предметом закупівлі, а також підтверджує дійсність договору оренди на момент проведення закупівлі та підтвердили свій намір у разі необхідності подовжити його дії на строк до закінчення робіт по предмету закупівлі.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-15 17:58:49

Інформація про відкриття провадження у справі

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області інформує про відкриття провадження у адміністративній справі.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області за результатами здійснення моніторингу закупівлі Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М–14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м.Таганроґ) на ділянці км 110+000 - км 126+000, Миколаївська область (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва) (UA-2020-05-22-003446-b) Керуючись ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі за текстом – Замовник) заперечує наведені у Висновку порушення законодавства в частині порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону та в частині порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону з огляду на наступне. Щодо порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону, а саме стосовно повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів. На момент оголошення закупівлі електронною системою закупівель не реалізована можливість заповнення замовниками поля «мова (мови), якою, якими повинні готуватися тендерні пропозиції», також нормативно не визначено, в якому іншому полі при внесенні даних в оголошення, замовник має оприлюднити інформацію про мову. Таким чином, замовник позбавлений можливості оприлюднити інформацію в оголошенні про «мову (мови), якою, якими повинні готуватися тендерні пропозиції Щодо порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а саме стосовно розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інститут проектування інфраструктури транспорту». Підпунктом 1.4. пункту 1. Розділу III Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція у будь якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника / уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. У статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» зазначене наступне - для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Стаття 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» надає нам визначення наступних термінів: - електронна ідентифікація - процедура використання ідентифікаційних даних особи в електронній формі, які однозначно визначають фізичну, юридичну особу або представника юридичної особи; - електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов'язуються і використовуються ним як підпис; - підписувач - фізична особа, яка створює електронний підпис; - електронна печатка - електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов'язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов'язаних електронних даних. Таким чином, електронний підпис це засіб електронної ідентифікації підписувача - фізичної особи. У зв'язку з тим, що Учасником процедури закупівлі була юридична особа (ТОВ «Інститут проектування інфраструктури транспорту»), на виконання згаданого вище підпункту Тендерної документації на закупівлю робіт, під час використання електронної системи закупівель, документи що подані зазначеним учасником, з метою електронної ідентифікації, були підтверджені шляхом накладання електронної печатки юридичної особи - учасника. У Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, Учасником процедури закупівлі - ТОВ «Інститут проектування інфраструктури транспорту» (далі - ТОВ «ІПІТ») N2 111-0605-21 від 05.06.2020 у позиціях 5 - 13 Довідки зазначене програмне забезпечення придбане ТОВ «ІПІТ» за договорами постачання програмної продукції, обліковується на балансі підприємства, є придбаним а ніяким чином не залученим, тобто вказане програмне забезпечення по суті є власністю ТОВ «ІПІТ» та не потребує будь якого додаткового погодження продавцем щодо його використання. Стосовно обладнання зазначено у позиціях 2 - 3 Довідки, учасником надано лист- підтвердження, яким власник переданого в оренду обладнання надає свою згоду що до використання обладнання за предметом закупівлі, а також підтверджує дійсність договору оренди на момент проведення закупівлі та підтвердили свій намір у разі необхідності подовжити його дії на строк до закінчення робіт по предмету закупівлі

2020-08-28 20:08:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: На виконання вимог ч.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі", Служба автомобільних долріг у Миколаївській області інформує про оскарження висновку до суду шляхом подандання 02.09.2020 року Адміністративного позову №3558/юр-06 від 01.09.2020.
Дата публікації: 03 вересня 2020

Документи:

03 вересня 2020 15:58
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 4 700 000,00
UAH з ПДВ
4 599 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 5 555 340,00
UAH з ПДВ
4 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" 5 555 000,00
UAH з ПДВ
5 555 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 16:19
Електронний підпис
05 червня 2020 18:06
Електронний підпис
05 червня 2020 18:05
Банківська гаратнія.7z
05 червня 2020 18:05
13. Аналогічний договір.7z
05 червня 2020 18:05
6.1. Картки бух обліку.7z

Публічні документи

24 липня 2020 15:48
Електронний підпис
24 липня 2020 15:46
Документи переможця ч2
23 липня 2020 16:26
Електронний підпис
23 липня 2020 16:21
Лист повідомлення
23 липня 2020 15:59
Документи переможця
05 червня 2020 17:26
Електронний підпис
05 червня 2020 17:23
Гарантия 110.7z
05 червня 2020 17:23
14_Аналогічний договір.zip
05 червня 2020 17:23
11_Досвід виконання РЕК.pdf
05 червня 2020 17:23
10_Лист санкції.pdf
05 червня 2020 17:23
09_2_Лист пояснення.pdf
05 червня 2020 17:23
09_1_Довідка МТБ.pdf
05 червня 2020 17:23
08_2 Сертифікати.pdf
05 червня 2020 17:22
06_2 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

Приватне підприємство "Парк Нових Технологій"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Відхилено 4 599 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 09:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 16:29
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"
#36818766
Переможець 4 600 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 16:10

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником - Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” за предметом закупівлі Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М–14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м.Таганроґ) на ділянці км 110+000 - км 126+000, Миколаївська область (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва) 1. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» не надані інвентарні картки основних засобів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу на підтвердження наявності власного програмного забезпечення зазначеного у п.п.19, 20, 25 - 40 Довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази (вих.№709-20 від 05 06 2020р.) Вимога тендерної документації: п.1 Додатку №1 до тендерної документації: Для підтвердження наявності власних машин, механізмів, обладнання та устаткування (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію (бухгалтерську довідку та/або оборотно – сальдову відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості тощо) та інвентарну картку основних засобів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу, що свідчать про наявність в бухгалтерському обліку учасника на дату подання тендерної пропозиції зазначених в Довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі машин, механізмів, обладнання та устаткування (в тому числі програмного забезпечення). Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. В такому випадку учасник має надати лист з роз’ясненням щодо неподання такого(их) документу(ів) з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - інвентарну картку основних засобів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу, що свідчать про наявність в бухгалтерському обліку учасника на дату подання тендерної пропозиції зазначеного у п.п.19, 20, 25 - 40 Довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази програмного забезпечення, або лист з роз’ясненням щодо ненадання інвентарних карток основних засобів з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини. 2. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано договір №81-10 від 28.07.2010 року, однак не надано додатки, що є невід’ємною його частиною – Завдання та календарний план. Вимога тендерної документації: п.3 Додатку №1 до тендерної документації: Для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), надається: 1) аналогічний*1 виконаний договір (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до аналогічного договору, такі додатки до договору, як технічні специфікації та креслення надавати не потрібно). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати додатки до договору №81-10 від 28.07.2010 року, що є невід’ємною його частиною – Завдання та календарний план. Враховуючи викладене, Замовник вимагає від учасника - Державного підприємства – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”, усунути невідповідності в інформації та документах, поданих останнім в складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М–14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м.Таганроґ) на ділянці км 110+000 - км 126+000, Миколаївська область (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"
#36818766
4 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 16:42
ДУ №5 від 22.12.2022 до Дог №59-Б від 05.08.2020.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 16:41
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 18:04
Договір 59-Б від 05 08 20.pdf укладений
06 серпня 2020 18:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії Договору та строку виконання зобов'язань за Договоромвнаслідок виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 59-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML