Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду Будинку культури, вул. Радосинська, 27
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-05-22-003411-b 2eee26f71b124b2bad1f5de44ab473d7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Управління Культури ДРДА

380445159601 kyltyra_drda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501627
Вебсайт: http://desn.gov.ua
Місцезнаходження: 02660, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Володимира Маяковського, буд.29, каб.205.
Контактна особа: Управління Культури ДРДА
380445159601
kyltyra_drda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 12:53
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду Будинку культури, вул. Радосинська, 27
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02230, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Радосинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-003411-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА", Код ЄДРПОУ:33728853
Дата подання: 26 травня 2020 10:34
Про усунення дискримінаційних умов у тендерній документації
Шановний Замовнику, вимога щодо виконання аналогічних договорів, що виконувались в 2018-2019р. є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель.
Вважаємо, що встановивши вимогу щодо укладення аналогічного договору, що виконувався в 2018-2019 роках, Ви суттєво обмежуєте можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, укладені пізніше та/або раніше, ніж 2018-2019 років, тобто, зокрема, за 5 чи 10 років до дати оголошення закупівлі чи в 2020 році до дати оголошення закупівлі.
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
Тому, Ваша вимога про укладення аналогічного договору, що виконувався в 2018-2019р., є необгрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною.
Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно недоцільною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2020 18:01
Добрий день. Уважно розглянувши Вашу вимогу щодо включення до умов закупівлі виконання аналогічних договорів 2018-2019 рр., уповноваженою особою прийнято рішення щодо внесення змін до оголошення. Дякуємо за Ваше звернення.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-003411-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА", Код ЄДРПОУ:33728853
Дата подання: 16 червня 2020 08:30
Про скасування неправомырного Протоколу №18 выд 12.06.2020р.
За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій, Замовником було прийнято Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №18 від 12.06.2020р. розгляду тендерних пропозицій, яким було відхилено пропозицію учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУПА АТЕНА" (код за ЄДРПОУ 33728853), оскільки тендерна пропозиція ТОВ "ГРУПА АТЕНА", на думку Замовника, не відповідає двом кваліфікаційним вимогам закупівлі.
Однак, на думку ТОВ "ГРУПА АТЕНА", документація подана ним у визначеному законодавством форматі та згідно встановлених Замовником умов тендеру. Наша тендерна пропозиція повністю відповідає всім вимогам і Закону, і тендерної документації, і жодне із порушень, зазначених в незаконному та безпідставному Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №18 від 12.06.2020р., не обгрунтовано Замовником із належним посиланням на відповідні норми діючого Законодавства України.
Повний текст вимоги додається у pdf форматі нижче
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2020 17:49
1. Згідно з п. 7 Додатку № 2 Оголошення учасник ТОВ "ГРУПА АТЕНА" у довідці № 4 зазначив, що працівники № 1-4 є найманими, проте у складі пропозиції надано копію штатного розпису, де зазначено, що працівники № 1-4 є штатними. Це було розцінено як подання учасником недостовірної інформації, яка нівелює подані довідки.
2. Відповідно до аб. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
ТОВ «ГРУПА АТЕНА» у своїй пропозиції подали договори на виконання робіт по заміні віконних блоків . Подана учасником пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-003411-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43081046
Дата подання: 19 червня 2020 15:54
Скарга на рішення Замовника
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спеціальний Будівельний Сервіс» детально ознайомились з тендерною пропозицією учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" по закупівлі UA-2020-05-22-003411-b, якого було признано переможцем та звертає вашу увагу на невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
Повний текс скарги викладений у прикріпленому файлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2020 16:32
1. Вимогами оголошенням не передбачено що конкретно має міститись при завірені копії документу, який учасник подає у складі своєї пропозиції. Учасник завірив надану копію підписом директора та печаткою, чого Замовник вважає достатнім.
2. Вимогами оголошенням не передбачено що конкретно має міститись при завірені копії документу, який учасник подає у складі своєї пропозиції. Учасник завірив надану копію підписом директора та печаткою, чого Замовник вважає достатнім.
3. Пунктом 6 Додатку №2 до Оголошення передбачено надання Копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати Учасником ПДВ). Учасник надав у складі пропозиції завірену належним чином копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість №2026544500292, чим виконав вимогу Оголошення.
4. Пунктом 7 Додатку №2 до Оголошення передбачено надання копії документу, що підтверджує вищу або спеціальну технічну освіту виконроба або головного інженера. Учасник у складі пропозиції надав диплом про отримання спеціальної технічної освіти на Шевчука Віктора Арсеновича, який відповідно до довідки №01062020/6 від 01.06.2020 року є головним інженером. У цій частині учасник виконав всі вимоги Оголошення.
5. Оголошенням окремо не передбачена вимога про наявність серед працівників учасника електрика, проте, учасник надав копії протоколів та посвідчень правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, правила експлуатації електрозахисних засобів на осіб, які зазначені в довідках та будуть залучені для виконання робіт. У цій частині учасник виконав всі вимоги Оголошення.
6. Оголошенням окремо не передбачена вимога про відповідність довідки про обладнання та матеріально-технічної бази переліком техніки до відомості ресурсів. У цій частині учасник виконав всі вимоги Оголошення.
7. Учасник надав у складі пропозиції копії або оригінали протоколів перевірки знань з охорони праці та посвідчень. Надання оригіналу документу замість належним чином завіреної копії не є порушенням вимог Оголошення.
8. Оголошенням не передбачено надання двох або більше аналогічних договорів. У складі пропозиції учасник надав договір підряду №13/18 від 05.03.2018 року на виконання робіт з капітального ремонту. Також, учасник надав у складі пропозиції копії актів виконаних робіт та оригінал листа відгуку від контрагента, інформація в яких відповідає наданій довідці про досвід виконання аналогічних договорів №01062020/9 від 01.06.2020 року. У цій частині учасник виконав всі вимоги Оголошення.
9. Оголошенням передбачена вимога про те, що всі довідки в довільній формі складені учасником повинні бути датовані з дати публікації до кінцевого строку подання пропозиції. Цінова пропозиція складається за формою відповідно до вимог п.21 Додатку №2 до Оголошення, отже не є довідкою складеною у довільній формі. У складі пропозиції учасник надав цінову пропозицію з зазначенням найменування робіт та найменування закупівлі. У цій частині учасник виконав всі вимоги Оголошення.
10. Учасник у складі пропозиції надав договір про приймання і захоронення відходів. Відповідно до п.2.4 договору завезення відходів на полігон здійснюється транспортом Замовника. Відповідно до наданого у складі пропозиції локального кошторису, а саме пункт 35, учасник передбачив вивезення сміття. Отже, договір наданий у складі пропозиції відповідає вимогам Оголошення у цій частині.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

19 червня 2020 15:54
Вимога Радосинська.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА" 419 979,40
UAH з ПДВ
404 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" 450 551,56
UAH з ПДВ
404 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 498 915,71
UAH з ПДВ
498 915,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2020 18:20
Електронний підпис
29 травня 2020 12:58
Електронний підпис
29 травня 2020 11:59
Електронний підпис
29 травня 2020 11:58
Сертифікати.pdf
29 травня 2020 11:58
Цінова пропозиція (18).PDF
29 травня 2020 11:58
1. Статут, опис.pdf
29 травня 2020 11:58
10. Ліцензія.pdf
29 травня 2020 11:58
6. Витяг ПДВ.pdf
29 травня 2020 11:58
5. Документ_ЄДР_1006670787.zip

Публічні документи

15 червня 2020 14:50
Електронний підпис
15 червня 2020 12:01
Ціна нова.pdf
03 червня 2020 15:46
Електронний підпис
03 червня 2020 14:55
Електронний підпис
03 червня 2020 14:54
Установчі документи.rar
03 червня 2020 14:54
Акт Обстеження.pdf
03 червня 2020 14:54
Проект Договору.pdf
03 червня 2020 14:54
Ціна.pdf
03 червня 2020 14:54
Лист-гарантія.pdf
03 червня 2020 14:54
МВС 30.05.pdf
03 червня 2020 14:54
Працівники Дипломи.rar
03 червня 2020 14:54
Обладнання.rar
03 червня 2020 14:54
Сертификат инженера.rar
03 червня 2020 14:54
Фінансова звітність.rar
03 червня 2020 14:53
Довідка ДФС 29.05.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 12:26
Електронний підпис
05 червня 2020 12:20
32.2 Довідка про печатку.pdf
05 червня 2020 12:20
22 Довідка офшори.pdf
05 червня 2020 12:20
15.2 Лист-відгук школа 231.pdf
05 червня 2020 12:20
10 Ліцензія з додатком.pdf
05 червня 2020 12:20
6.2 Довідка 4-ОПП.pdf
05 червня 2020 12:20
1.1 Опис (нова редакція).pdf
05 червня 2020 12:20
1 Статут.pdf
05 червня 2020 12:20
28.2 Календарний графік.pdf
05 червня 2020 12:20
25 Акт обстеження.pdf
05 червня 2020 12:20
21 Пропозиція.pdf
05 червня 2020 12:20
17.1 Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА"
#33728853
Відхилено 404 499,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 17:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"
#43081046
Відхилено 404 500,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 12:04
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 498 915,71
UAH з ПДВ
19 червня 2020 10:17

Документи

12 червня 2020 17:26
ПРОТОКОЛ 18.PDF

Документи

18 червня 2020 12:04
Протокол 21.PDF

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
498 915,71
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 14:46
Дод.угод1 до дог182.PDF зміни до договору
06 липня 2020 14:46
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 11:05
Дог182 капмемонт фасад Будинку культури.PDF укладений
06 липня 2020 11:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Із урахуванням експертної оцінки ТОВ"ЕКСПЕРТИЗА МВК" № 29609 від 01.07.2020 р., а також з урахуванням витрат на зійснення технічного нагляду по об'єкту.
Номер договору про закупівлю: 182
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 490 102,20
UAH (в тому числі ПДВ 81 683,70 UAH)