Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту на км 18+709 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041106 Зелене - Богданівка - Богуслав Павлоградського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
8 269 898,00 UAH
UA-2020-05-22-003350-c 556ddcf37b26461eb6ec7b0278dbb4dd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Стороженко

+380567428692 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Дмитро Стороженко
+380567428692
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 15:10
Очікувана вартість: 8 269 898,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 349,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мосту на км 18+709 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041106 Зелене - Богданівка - Богуслав Павлоградського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоградський район, міст на км 18+709 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041106 Зелене - Богданівка - Богуслав
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 65
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 17:23
ЗТД Міст Богуслав 18 03.06 .doc
04 червня 2020 17:23
Перелік змін 03.06.docx
04 червня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 17:23
ЗТД Міст Богуслав 18 03.06 .doc
04 червня 2020 17:02
ЗТД Міст Богуслав 18 03.06 .doc
22 травня 2020 13:25
ТД Міст Богуслав 18 22.05.doc
04 червня 2020 17:23
Перелік змін 03.06.docx
04 червня 2020 17:02
Перелік змін 03.06.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000014 ● 2500fba72df446ca954d2a74ca432ed8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020 12:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

02.06.2020 № 104

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2020 № 104

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11
UA-2020-05-22-003350-с 22.05.2020 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 38598277) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 16:43:00

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-05-22-003350-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступного питання:
В ході моніторингу встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, а саме: Замовником у пункті 1 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання Замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою закупівель не менше як на сім днів, чим порушено вимоги частини другої статті 24 Закону (у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру).
Пояснити причину невідповідності тендерної документації вимогам Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2020-06-09 17:33:04

Відповідь на запит

За результатом розгляду запиту, повідомляємо наступне.
Питання щодо наявності протиріч та необхідності їх усунення в умовах тендерної документації (у тому числі, і вказане у запиті) було предметом розгляду тендерного комітету департаменту 03.06.2020, за результатом чого замовником, з власної ініціативи, прийнято рішення на підставі ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) щодо внесення відповідних змін до тендерної документації (протокол додається). Разом з тим, у зв’язку з відсутністю сталої практики застосування вимог Закону України, знаходженням на сьогоднішній день низьки нормативно-правових актів з реалізації положень нової редакції Закону України на етапі погодження, або на державній реєстрації, у тому числі, відсутності затвердженої Примірної форми тендерної документації, з урахуванням, соціально-значимості предмету закупівлі, строку розкриття тендерних пропозицій, та недопущення замовником порушень вимог Закону України, просимо в рамках моніторингу надати замовнику відповідні запити (із заначенням усіх можливих порушень, у тому числі, наявних у тендерній документації, на думку органу моніторингу) з метою надання пояснень та оперативного усунення порушень замовником. Заздалегідь вдячні!


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» 8 250 000,00
UAH з ПДВ
8 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " БУД - ІННОВАЦІЯ " 8 268 698,14
UAH з ПДВ
8 268 698,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 10:31
Електронний підпис
06 липня 2020 14:36
Електронний підпис
06 липня 2020 14:35
ЕНЕРГІЯ БУДСЕРВІС.pdf
06 липня 2020 14:35
БК НОРМА.pdf
06 липня 2020 14:31
Електронний підпис
06 липня 2020 14:30
ЕНЕРГІЯ БУДСЕРВІС.png
06 липня 2020 14:30
БК НОРМА.png
06 липня 2020 14:30
док-ти переможця.pdf
03 липня 2020 10:06
Електронний підпис
03 липня 2020 10:02
Довідки переможця.pdf
03 липня 2020 10:02
Довідка з налогової.pdf
03 липня 2020 10:02
Довідка МВС.pdf
12 червня 2020 08:33
Електронний підпис
12 червня 2020 08:27
Договірна ціна.rar
12 червня 2020 08:25
Підписаний_Лицензия_.pdf
12 червня 2020 08:25
Підписаний_G0620-7820-GL_tender.pdf
12 червня 2020 08:25
Інші документи.rar
12 червня 2020 08:25
Додаток 2 час.2.rar
12 червня 2020 08:25
Додаток 2 час.1.rar
12 червня 2020 08:25
Додаток 1 час.2.rar
12 червня 2020 08:25
Додаток 1 час.1.rar
12 червня 2020 08:25
Комерційна пропозиція.pdf
12 червня 2020 08:25
Реєстр.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 10:15
Електронний підпис
12 червня 2020 10:05
Статут.pdf
12 червня 2020 10:05
Ст.17.pdf
12 червня 2020 10:05
ДОЗВІЛ.pdf
12 червня 2020 10:05
Додаток _ 5.pdf
12 червня 2020 10:05
ПБ працівники.pdf
12 червня 2020 10:05
Додаток _ 4.pdf
12 червня 2020 10:05
Опис внесення змін.pdf
12 червня 2020 10:05
Додаток _ 3.pdf
12 червня 2020 10:05
Додаток _ 1 працівники.pdf
12 червня 2020 10:05
Додаток _ 1 МТБ.pdf
12 червня 2020 10:05
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
12 червня 2020 10:05
Лист субпідрядники.pdf
12 червня 2020 10:05
Довідка про УО - ТП.pdf
12 червня 2020 10:05
Лист санкції.pdf
12 червня 2020 10:05
Лист помилки.pdf
12 червня 2020 10:05
Лист по аналог.дог..pdf
12 червня 2020 10:05
Лист згода ПД.pdf
12 червня 2020 10:05
витяг рах.10 ОСВ.pdf
12 червня 2020 10:05
Витяг ПДВ.pdf
12 червня 2020 10:05
6001_ДЦ_ОПРЛС_8-1-1-ПОБ.pdf
12 червня 2020 10:05
6001_ДЦ_ОПРЛС_4-1-1.pdf
12 червня 2020 10:05
6001_ДЦ_ОПРЛС_3-1-1.pdf
12 червня 2020 10:05
6001_ДЦ_ОПР.pdf
12 червня 2020 10:05
6001_ДЦ_ЛС1_8-1-1-ПОБ.pdf
12 червня 2020 10:05
6001_ДЦ_ЛС1_4-1-1.pdf
12 червня 2020 10:05
6001_ДЦ_ЛС1_3-1-1.pdf
12 червня 2020 10:05
6001_ДЦ_ИВР.pdf
12 червня 2020 10:05
6001_ДЦ_ЕНРСМЗ.pdf
12 червня 2020 10:05
6001_ДЦ_ДЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»

ТОВ " БУД - ІННОВАЦІЯ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»
#33880412
Переможець 8 250 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 14:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»
#33880412
8 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 12:42
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:07
26.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:59
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 17:26
д.у.2.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 17:22
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 15:42
д.у.1.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 17:29
26.pdf укладений
22 липня 2020 17:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.1.3, 3.1, 6.1, 14.1 Дорговору
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №1 до Договору № 26 від 22.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вважати нікчемною д.у. №1, внести зміни до п.3.1, 6.1, 14.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №2 до Договору № 26 від 22.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 755 898,50
UAH (в тому числі ПДВ 959 316,41 UAH)