Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of public road T-15-13 Nechayane-Ochakiv, Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork) (6 lots) Lot №1 Current average repair of the public road of state importance T-15-13 Nechayane-Ochakiv on the section km 0 + 000 - km 6 + 000, Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork) Lot №2 Current average repair of public roads of state importance T-15-13 Nechayane-Ochakiv in the area of km 6 + 000 - km 12 + 000, Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork) Lot №3 Current average repair of roads public utility of state importance T-15-13 Nechayane-Ochakiv on the section km 12 + 000 - km 17 + 000, Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork) Lot №4 Current average repair of the public road of state importance T-15-13 Nechayane-Ochakiv on the section km 17 + 000 - km 23 + 000, Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork) Lot №5 Current average repair of the public road of state importance T-15-13 Nechayane-Ochakiv on the section of km 23 + 000 - km 30 + 000, Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork) Lot №6 Current average repair of public roads of state importance T-15-13 Nechayane-Ochakiv on the section of km 30 + 000 - km 36 + 900, Mykolaiv region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Оніксімова Євгенія Йосипівна +380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Mykolaiv Oblast |
National ID: | 25878206 |
Contact point: |
Oniksimova Jane +380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2020 20:00 |
Очікувана вартість: | 745 094 438,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 22 травня 2020 17:17 |
Enquiries until: | 28 червня 2020 20:00 |
Complaints submission until: | до 04 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 липня 2020 20:00 |
Information
Estimated total value: | 745 094 438 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
01 липня 2020 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2020 16:41 |
Перелік змін 01 07 20.doc | |
01 липня 2020 16:41 |
ТД ПСР Т-15-13 нова редакція 01 07 20.doc | |
01 липня 2020 16:41 |
Проект Договору ПСР Т-15-13.doc | |
01 липня 2020 16:41 |
Знак_Ремонтується.pdf |
01 липня 2020 16:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 липня 2020 16:41 |
Перелік змін 01 07 20.doc
|
||||||
01 липня 2020 16:41 |
ТД ПСР Т-15-13 нова редакція 01 07 20.doc
|
||||||
01 липня 2020 16:41 |
Проект Договору ПСР Т-15-13.doc
|
||||||
01 липня 2020 16:41 |
Знак_Ремонтується.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до ДСТУ 8751:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги» інші конструкції дорожніх огороджень можна застосовувати згідно з нормативними документами, розробленими й затвердженими в установленому порядку на відповідну конструкцію огородження, що має протокол натурних випробувань про відповідність конструкції зазначеної марки огородження вимогам призначеності та надійності згідно з ДСТУ Б В.2.3-13.
Також інформуємо, що у проектних документаціях на поточний середній ремонт ділянок автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків, Миколаївська область, які затверджені у встановленому порядку, не передбачено застосування аналогів металевого бар’єрного огородження
Вимоги про усунення порушення
Шановний Замовнику, у Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 21.07.2020 р. б/н підставою відхилення нашої тендерної пропозиції зазначено: «Не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі зак п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону), а саме: Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» не надано документальне підтвердження (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) на машини поливально – мийні, зазначені в п.12 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (умови тендерної документації, визначені п.1 Додатку №1 до тендерної документації).
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» категорично не погоджується із рішенням Замовника.
Повідомляємо, що у файлі «1 Підтвердження наявності техніки» нашої тендерної пропозиції містяться свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на машини поливально – мийні (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниці), зазначені в п.12 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), що залучаються за договором про надання послуг дорожньо-будівельних машин та механізмів № 01/06 від 01.06.2019р. у ТОВ «СПМК-17».
Ви можете ознайомитись із їх змістом на сторінках 53 та 54 файлу.
Вважаємо, що помилковість рішення Замовника про, начебто, відсутність свідоцтв про державну реєстрацію поливально-мийних машин є наслідком грубого порушення Замовником вимог ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», яке саме по собі є підставою для скасування Оскаржуваного рішення.
Так, дана процедура була оголошена 22.05.2020р., а тому проводиться відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, яка набрала чинності 19.04.20.2020р.
Згідно ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей».
Аналогічні положення містяться і у п. 3.3. ч. 3 Розділу V Тендерної документації.
У даному випадку Замовник відхилив пропозицію нашого підприємства через невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а саме – наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів на машини поливально-мийні, які «не знайшов» Замовник, відносяться до документів що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію відповідно до ст. 16 Закону.
А тому, в силу прямої вказівки ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний був надіслати нашому підприємству повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в якому зазначити:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Учасник же в свою чергу, на підставі ч.9 ст. 26 Закону мав право виправити невідповідності (у випадку їх наявності) шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин.
І лише після цього Замовник повинен був розглянути уточнений пакет документів, в результаті чого мав право зробити висновок про відповідність або невідповідність ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону.
У даній закупівлі Замовник не розміщував жодного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у Учасника не було 24 години для того щоб надати інформацію/пояснення з приводу «невідповідностей», і Замовник розглянув пропозицію Учасника без урахування виправлень.
Таким чином, Замовником було грубо порушено процедуру закупівлі, зокрема ч. 16 ст. 29, ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», що саме по собі є достатньою підставою для скасування рішення про відхилення пропозиції нашого підприємства.
Щодо допущення до аукціону тендерної пропозиції AzVirt MMC
Учасник AzVirt MMC надав Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі від 28.06.2020 № 01/06. У п. 34 Довідки зазначена інформація про штатного працівника - Машиніста Бульдозера – Савчука Олександра Степановича, однак трудової книжки на вищезазначеного працівника, всупереч вимогам тендерної документації, не надано. Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
За таких обставин, Замовник зобов’язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, і лише у випадку, якщо учасник виправить вищезазначений недолік – допустити учасника ло аукціону.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» звертається до вас із вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причин відхилення нашої тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з публікацію англійської мовою за предметом закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (6 лотів) Лот №1 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 0+000 – км 6+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №2 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 6+000 – км 12+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №3 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 12+000 – км 17+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №4 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 17+000 – км 23+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №5 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 23+000 – км 30+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №6 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 30+000 – км 36+900, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» в якій виявило бажання взяти участь.
Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» ВИМАГАЄ:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» умовам тендерної документації З ПОСИЛАННЯМ НА ТІ УМОВИ, ЩО ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ.
Також просимо надати коментарі стосовно допущення тендерної пропозиції AzVirt MMC до аукціону, з урахуванням вищезазначеної інформації, про наявність невідповідностей умовам тендерної документації у пропозиції AzVirt MMC.
До цієї Вимоги також додаємо:
- фотофіксацію відповідних поливально-мийних машин, яка підтверджує їх фактичну наявність
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів із тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР»
Відповідно до умов тендерної документації (пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації), в учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), серед іншого, машини поливально-мийні у кількості 2 одиниць.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) (крім техніки, яка не підлягає державній/відомчій реєстрації) надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» у п.12 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) зазначив наявність машин поливально-мийних ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць, при цьому останнім, в складі тендерної пропозиції не надано свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) саме на машини поливально – мийні.
Слід зазначити, що вказані у вашій вимозі свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць, не містять інформації, що саме вони є машинами поливально-мийними, також такої інформації не містить жодний документ, наданий в складі вашої тендерної пропозиції.
Відповідно підпункту 5.2 пункту 5 розділу тендерної документації, документально підтверджена інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям надається останнім згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації.
У разі, якщо пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником цією тендерною документацією, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Крім того, Замовник звертає увагу Учасника, що відповідно до п.16 ст.29 Закону та умов п.3.3 тендерної документації, останній розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей саме уразі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а не у разі відсутності в складі тендерної пропозиції учасника документів, що вимагались тендерною документацією.
Замовником виявлена саме відсутність документів, що передбачались тендерною документацією, а не невідповідність в інформації та/або документах, тому Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника, з повним дотриманням норм законодавства та умов тендерної документації.
Також інформуємо, що Законом не передбачено надання коментарів стосовно допущення чи недопущення до аукціону тендерної пропозиції тих чи інших учасників, п.3 ст.31 Закону передбачено лише надання відповіді учаснику, який звернувся до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, що і виконано Замовником в повному обсязі.
Шановний Замовнику, у Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 21.07.2020 р. б/н підставою відхилення нашої тендерної пропозиції зазначено: «Не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі зак п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону), а саме: Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» не надано документальне підтвердження (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) на машини поливально – мийні, зазначені в п.12 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (умови тендерної документації, визначені п.1 Додатку №1 до тендерної документації).
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» категорично не погоджується із рішенням Замовника.
Повідомляємо, що у файлі «1 Підтвердження наявності техніки» нашої тендерної пропозиції містяться свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на машини поливально – мийні (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниці), зазначені в п.12 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), що залучаються за договором про надання послуг дорожньо-будівельних машин та механізмів № 01/06 від 01.06.2019р. у ТОВ «СПМК-17».
Ви можете ознайомитись із їх змістом на сторінках 53 та 54 файлу.
Вважаємо, що помилковість рішення Замовника про, начебто, відсутність свідоцтв про державну реєстрацію поливально-мийних машин є наслідком грубого порушення Замовником вимог ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», яке саме по собі є підставою для скасування Оскаржуваного рішення.
Так, дана процедура була оголошена 22.05.2020р., а тому проводиться відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, яка набрала чинності 19.04.20.2020р.
Згідно ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей».
Аналогічні положення містяться і у п. 3.3. ч. 3 Розділу V Тендерної документації.
У даному випадку Замовник відхилив пропозицію нашого підприємства через невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а саме – наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів на машини поливально-мийні, які «не знайшов» Замовник, відносяться до документів що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію відповідно до ст. 16 Закону.
А тому, в силу прямої вказівки ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний був надіслати нашому підприємству повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в якому зазначити:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Учасник же в свою чергу, на підставі ч.9 ст. 26 Закону мав право виправити невідповідності (у випадку їх наявності) шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин.
І лише після цього Замовник повинен був розглянути уточнений пакет документів, в результаті чого мав право зробити висновок про відповідність або невідповідність ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону.
У даній закупівлі Замовник не розміщував жодного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у Учасника не було 24 години для того щоб надати інформацію/пояснення з приводу «невідповідностей», і Замовник розглянув пропозицію Учасника без урахування виправлень.
Таким чином, Замовником було грубо порушено процедуру закупівлі, зокрема ч. 16 ст. 29, ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», що саме по собі є достатньою підставою для скасування рішення про відхилення пропозиції нашого підприємства.
Щодо допущення до аукціону тендерної пропозиції AzVirt MMC
Учасник AzVirt MMC надав Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі від 28.06.2020 № 01/06. У п. 34 Довідки зазначена інформація про штатного працівника - Машиніста Бульдозера – Савчука Олександра Степановича, однак трудової книжки на вищезазначеного працівника, всупереч вимогам тендерної документації, не надано. Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
За таких обставин, Замовник зобов’язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, і лише у випадку, якщо учасник виправить вищезазначений недолік – допустити учасника ло аукціону.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» звертається до вас із вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причин відхилення нашої тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з публікацію англійської мовою за предметом закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (6 лотів) Лот №1 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 0+000 – км 6+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №2 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 6+000 – км 12+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №3 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 12+000 – км 17+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №4 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 17+000 – км 23+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №5 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 23+000 – км 30+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Лот №6 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 30+000 – км 36+900, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» в якій виявило бажання взяти участь.
Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» ВИМАГАЄ:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» умовам тендерної документації З ПОСИЛАННЯМ НА ТІ УМОВИ, ЩО ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ.
Також просимо надати коментарі стосовно допущення тендерної пропозиції AzVirt MMC до аукціону, з урахуванням вищезазначеної інформації, про наявність невідповідностей умовам тендерної документації у пропозиції AzVirt MMC.
До цієї Вимоги також додаємо:
- фотофіксацію відповідних поливально-мийних машин, яка підтверджує їх фактичну наявність
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів із тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР»
Відповідно до умов тендерної документації (пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації), в учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), серед іншого, машини поливально-мийні у кількості 2 одиниць.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) (крім техніки, яка не підлягає державній/відомчій реєстрації) надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» у п.12 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) зазначив наявність машин поливально-мийних ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць, при цьому останнім, в складі тендерної пропозиції не надано свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) саме на машини поливально – мийні.
Слід зазначити, що вказані у вашій вимозі свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць, не містять інформації, що саме вони є машинами поливально-мийними, також такої інформації не містить жодний документ, наданий в складі вашої тендерної пропозиції.
Відповідно підпункту 5.2 пункту 5 розділу тендерної документації, документально підтверджена інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям надається останнім згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації.
У разі, якщо пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником цією тендерною документацією, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Крім того, Замовник звертає увагу Учасника, що відповідно до п.16 ст.29 Закону та умов п.3.3 тендерної документації, останній розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей саме уразі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а не у разі відсутності в складі тендерної пропозиції учасника документів, що вимагались тендерною документацією.
Замовником виявлена саме відсутність документів, що передбачались тендерною документацією, а не невідповідність в інформації та/або документах, тому Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника, з повним дотриманням норм законодавства та умов тендерної документації.
Також інформуємо, що Законом не передбачено надання коментарів стосовно допущення чи недопущення до аукціону тендерної пропозиції тих чи інших учасників, п.3 ст.31 Закону передбачено лише надання відповіді учаснику, який звернувся до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, що і виконано Замовником в повному обсязі.
Скарги до процедури
Дата подання: 24 липня 2020 19:05
Дата подання: 24 липня 2020 19:05
Дата подання: 24 липня 2020 18:59
Дата подання: 24 липня 2020 19:00
Дата подання: 24 липня 2020 18:59
Дата подання: 24 липня 2020 18:59
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-16-000038 ● c6ba96d7231740739820f8d9bc051644
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 11:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2020 № 267
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-05-22-003328-b 22.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-09 16:08:36
Відкриття провадження у справі
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області інформує про відкриття провадження в адміністративній справі №400/4706/20
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Вважаємо, що висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про порушення Службою оприлюднення в системі PROZORRO оголошення про проведення Закупівлі є протиправним. Так, ч.1 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до ст.10 цього Закону. Відповідно до п.7 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», електронна система закупівель – це інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Система PROZORRO є веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього (п.5 ст.1 Закону України). Авторизований електронний майданчик – це авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет (п.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»). З урахуванням зазначеного, очевидним є те, що Служба має можливість заповнити тільки ті поля, технічна можливість яких уже передбачена офіційно-існуючою створеною державними інституціями системою. Створити нові поля ні Служба, ні будь-який інший замовник жодної можливості не має. Пунктами 8, 9 ч.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» дійсно визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Однак, на момент оголошення закупівлі електронною системою закупівель не реалізована можливість заповнення замовниками поля «мова (мови), якою, якими повинні готуватися тендерні пропозиції», та поля «умови надання забезпечення тендерних пропозицій» так як вказаного поля в електронній системі закупівель не існувало. Також на нормативному рівні жодним уповноваженим органом не визначено, в якому іншому полі при внесенні даних в оголошення замовник повинен оприлюднити інформацію про мову. Таким чином, Служба з об’єктивних підстав була позбавлена можливості оприлюднити інформацію в оголошенні про «мову (мови), якою, якими повинні готуватися тендерні пропозиції» та «умови надання забезпечення тендерних пропозицій». Будь-якого нормативного регламентування на офіційному рівні виходу із цієї ситуації не існує. Не зважаючи на викладене, Службою в повному обсязі виконано вимогу щодо доведення до відому потенційних учасників Закупівлі та будь-яких інших користувачів системою інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Так, у п.7 Розділу 1 Тендерної документації «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» чітко визначено наступне: «7.1. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. 7.2. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.». У п. 2 Розділу ІІІ Тендерної документації чітко визначені умови надання забезпечення тендерних пропозицій: «Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).». Таким чином, Службою в повному обсязі з урахуванням технічної можливості запровадженої Державою електронної системи виконано вимоги чинного законодавства щодо оприлюднення інформації про мову, якою має готуватися учасником тендерна пропозиція та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. 2. У Висновку зазначено, що в порушення п.17 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник в тендерній документації не зазначив електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками. Вказане твердження суперечить фактичним обставинам справи. Так, в п.2.3. ч.2 Розділу І «Загальні положення» в графі «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» зазначено ПІБ цієї особи, поштова і електронна адреси та номер телефону для зв’язку. Таким чином, Службою у повному обсязі виконано вимоги п.17 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Довідково повідомляємо, що на даний час Службою здійснюються заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому, а саме в Оголошенні у полі «Примітки» зазначається інформація про мову та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
2020-10-23 14:22:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимоги пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | На виконання вимог ч.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі", Служба автомобільних долріг у Миколаївській області інформує про оскарження висновку до суду шляхом подання 26.10.2020 року Адміністративного позову №4294/юр-06 від 26.10.2020. |
Дата публікації: | 26 жовтня 2020 |
Документи:
26 жовтня 2020 18:24
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №3 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 12+000 – км 17+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) |
Опис предмету закупівлі: |
Лот №3 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 12+000 – км 17+000, Миколаївська область
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 123 611 968,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 618 059,84 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3708359.04 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | За письмовим зверненням Підрядника останньому може бути наданий аванс. Попередня оплата може здійснюватись на строк не більше 3 (трьох) місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та належним чином оформленого рішення Укравтодору, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по ф. № КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Замовник відмовляє Підряднику у наданні авансу у разі порушення останнім умов цього Договору щодо попередньої оплати робіт, що закуповуються за бюджетні кошти, а саме порушення строків повернення невикористаних сум попередньої оплати та/або несвоєчасне надання документів, що підтверджують використання попередньої оплати для цілей Договору. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Оплата виконаних робіт проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 5 (п’яти) банківських днів | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 24 липня 2020 18:59
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
AzVirt MMC | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
КОНСОРЦІУМ "ОБ'ЄДНАННЯ ДОРОЖНИКІВ УКРАЇНИ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" | Документи |
Рішення скасоване
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
КОНСОРЦІУМ "ОБ'ЄДНАННЯ ДОРОЖНИКІВ УКРАЇНИ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2020 16:51
|
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
114 960 000,00
UAH з ПДВ
|
110 760 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
AzVirt MMC |
119 903 608,96
UAH з ПДВ
|
110 763 880,31
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" |
116 155 500,00
UAH з ПДВ
|
110 762 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
118 500 000,00
UAH з ПДВ
|
111 380 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
110 760 000,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 16:40
|
ДУ16 01.04.2024 дог.105-Б.pdf | укладений |
02 квітня 2024 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 17:30
|
ДУ №15 від 27.12.2023 Дог №105-Б продовж 2024.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 17:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 14:49
|
ДУ13 23.12.2022 дог.105-Б.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2021 08:22
|
ДУ №10 від 16.12.2021 Дог 105-Б.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 08:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2020 10:56
|
ДУ 2 дог 105-Б від 19.10.20 (1).pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2020 10:55
|
1_ДУ 2 дог 105-Б від 19.10.20.pdf | укладений |
28 жовтня 2020 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2020 20:04
|
105-Б від 22.09.2020.pdf | укладений |
22 вересня 2020 20:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань та викласти п.22.1 Договору в наступній редакції: «22.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2021 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 105-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 21.2. Договору Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань та викласти пункт 21.1 Договору в наступній редакції: «21.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє: по Лот №3 – по 31.12.2022 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання». 2. На підставі абзацу 1 пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення об’єктивних обставин, продовжити строк виконання робіт за Договором та викласти пункт 2.1 Договору в наступній редакції: «2.1. Термін (строк) виконання робіт: Лот №3 – з дати підписання Договору по 31 серпня 2022 року, відповідно до календарного графіку (Додаток до Договору). Замовник може, у разі необхідності, прийняти рішення про уповільнення темпів виконання робіт, їх призупинення або прискорення, а Підрядник зобов’язаний виконати такі рішення Замовника». 3. Абзац 1 пункту 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору визначається на підставі договірної ціни (Додаток до Договору) і становить 92 300 000,00 грн. без ПДВ, крім того ПДВ 18 460 000,00 грн., разом з ПДВ 110 760 000,00 грн. (сто десять мільйонів сімсот шістдесят тисяч грн.00 коп.), в тому числі: 2020 рік – 81 982 488,45 грн. 2021 рік – 20 680 259,54 грн. 2022 рік – 8 097 252,01 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 105-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору та строку виконання зобов'язань за Договором, внаслідок виникнення об'єктивних обставин |
Номер договору про закупівлю: | 105-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пунктом 21.2. Договору, внаслідок виникнення об’єктивних обставин, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань за Договором та викласти пункт 21.1 Договору в наступній редакції: «21.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє: по Лот №3 – по 31.12.2024 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання». 2. Керуючись абзацом 1 пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення об’єктивних обставин, продовжити строк виконання робіт за Договором та викласти пункт 2.1 Договору в наступній редакції: « Термін (строк) виконання робіт: Лот №3 – з дати підписання Договору по 30.06.2024 року, відповідно до календарного графіку (Додаток до Договору). Замовник може, у разі необхідності, прийняти рішення про уповільнення темпів виконання робіт, їх призупинення або прискорення, а Підрядник зобов’язаний виконати такі рішення Замовника». |
Номер договору про закупівлю: | 105-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |