Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень третього, четвертого, п’ятого та цокольного поверху адмінбудівлі за адресою: бул. Шевченка, 185 м. Черкаси
Очікувана вартість
1 360 000,00 UAH
UA-2020-05-22-003221-b 37d23fb5fef84b1592e59507891ff621
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єременко Наталія Георгіївна

380472370010 budrad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДИНКУ РАД І ОБ'ЄКТІВ ОБЛАСНОЇ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ"
Код ЄДРПОУ: 04014200
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, БУЛЬВАР ШЕВЧЕНКА, будинок 185
Контактна особа: Єременко Наталія Георгіївна
380472370010
budrad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 14:24
Очікувана вартість: 1 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Обсяг закіпвіл визначено у відповідності до додатку 2 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень третього, четвертого, п’ятого та цокольного поверху адмінбудівлі за адресою: бул. Шевченка, 185 м. Черкаси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, БУЛЬВАР ШЕВЧЕНКА, будинок 185
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата ремонтних робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані ремонтні роботи на підставі оформлених, затверджених та підписаних сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в та не пізніше 5 банківських днів з моменту їх укладення Сторонами. Інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова (з урахуванням винятків, визначених тендерною документацією); умови надання тендерного забезпечення - згідно тендерної документації, що додається Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 17:31
Перелік змін.docx
29 травня 2020 17:29
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
29 травня 2020 17:29
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
22 травня 2020 17:02
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
22 травня 2020 17:01
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
29 травня 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 17:31
Перелік змін.docx
29 травня 2020 17:29
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
29 травня 2020 17:29
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
22 травня 2020 17:02
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
22 травня 2020 17:01
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 2
Дата подання: 27 травня 2020 14:47
Дата відповіді: 29 травня 2020 15:25
1. П.1 – 11м2+ п.14 – 66м2= 77 п. 16 – 78м2, п.21 – 78м2. 2. П.22 -70м2 + п.24 – 32м2=102м2. П.33= 105м2? 3. П.40 монтаж кутика 52м.п., матеріал 7м.п. 4. П.84 – 1шт – п.86 -двері двостулкові , значить 2 полотна? 5. П. 92 по нормі 18,9м. 6. П.125 =108,9м.п. – по нормі 112,67м.п. 7. П.133 =120м.п. – по нормі 126м.п. 8. П.170 =49м.п. – по нормі 50,47м.п. 9. П.183 =45м.п. – по нормі 47,25м.п. 10. Обігрів: п.15 діаметр тросу? 11. П.30 – комплектуючі які? 12. П. 32 Метеостанція - характеристика Внесіть зміни та доповнення, будь ласка?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації буде внесено зміни в частині інформації про необхідні технічні та якісні харакутеристики предмету закупівлі та з оприлюдненням відповідної інформації згідно ст. 24 Закону

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОРТИНСЬКА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА" 1 348 737,60
UAH з ПДВ
1 348 737,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАТВІЄНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА" 1 357 640,00
UAH з ПДВ
1 357 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 14:59
Електронний підпис
09 червня 2020 12:36
Додаток_2.pdf
09 червня 2020 12:36
Свiдоцтво.pdf
09 червня 2020 12:36
Виписка.pdf
09 червня 2020 12:36
Договір кап ремонт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОРТИНСЬКА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА"

ФОП "МАТВІЄНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОРТИНСЬКА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2771616344
Переможець 1 348 737,60
UAH з ПДВ
16 червня 2020 17:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОРТИНСЬКА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2771616344
1 348 737,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 19:03
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 15:58
дод 1 Орт.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 15:54
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 15:59
Додатки до договору.pdf укладений
03 липня 2020 15:58
ДОГОВІР ПІДРЯДУ.pdf укладений
03 липня 2020 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди №1 від 07.09.2020р.
Номер договору про закупівлю: 0107
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 348 737,60
UAH (в тому числі ПДВ 224 789,60 UAH)