Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні принтери
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-05-22-003145-c ● 5e433634269240779946f94f18403acc
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 22933548 |
Вебсайт: | http://my.zakupki.prom.ua |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Ярославська, 40 |
Контактна особа: |
Вікторія Ящук +380444258604 zakypivli@ko.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 13:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 12:40 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 штуки
Принтер офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2020 12:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2020 12:56 |
тендерна документація принтери (зі змінами).docx |
27 травня 2020 12:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 травня 2020 12:56 |
тендерна документація принтери (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення ТД
Дата подання: 22 травня 2020 16:07
Дата відповіді: 27 травня 2020 12:37
Шановний Замовнику,у п.13 додатку №1 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі",вказано що :
Комплект поставки повинен включати: 1. Кабель USB для підключення принтера довжиною не менше 1,2 м. 2. Компакт диск, або інший носій інформації з драйверами 3. Комплект оригінальних витратних матеріалів для забезпечення друку не менше 11 000 сторінок.
Комплект оригінальних витратних матеріалів для забезпечення друку не менше 11 000 сторінок - це є помилкою в технічному завданні або Вам насправді необхідна саме такий ресурс витратних матеріалів?
Звертаємо Вашу увагу,що Canon i-SENSYS LBP6030B має в стандартній комплектації картридж 725 (1600 сторінок¹)².
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Дотендерної документації внесені зміни.
Дотендерної документації внесені зміни.
Характеристики
Дата подання: 28 травня 2020 12:30
Дата відповіді: 28 травня 2020 13:49
Шановний Замовнику!
Чи є для Вас важливим критерієм: відсутність блокування друку принтеру після перезаправки без заміни електронного чипу або перепрошивки?
Відповідь: Доброго дня! Так, для нас є важливим даний критерій з точки зору економії коштів.
Роздільна здатність друку
Дата подання: 28 травня 2020 13:51
Дата відповіді: 28 травня 2020 14:19
Шановний замовнику! Роздільна здатність принтера 2400*600 dpi завдяки оптичним можливостям зору людини є еквівалентна роздільній здатності 1200*1200 dpi. Більш того, якщо у друкуючого пристрою буде по вертикальній осі якість друку 600 dpi, то у такого пристрою точність механізму друкуючого пристрою буде гірша ніж у апарата з якістю друку по вертикальній осі у 1200 dpi. Крім того, якщо порахувати кількість точок на 1 квадратний дюйм, виходить одна і таж сама кількість – 1 440 000. (2400*600=1 440 000; 1200*1200=1 440 000). За потреби, вся вищезазначена інформація може бути підтверджена офіційним листом від виробника принтеру. Чи розглядатиметься Вами модель принтера з роздільною здатністю друку 1200*1200 dpi як еквівалент принтера з роздільною здатністю друку 2400*600 dpi? Дякуємо, очікуємо на відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Так, нами також розглядається модель принтера роздільною здатністю друку 1200*1200 dpi як еквівалент принтера роздільною здатністю друку 2400*600 dpi. В свою чергу ми просимо Вас надати підтвердження у виді офіційного листа щодо вищезазначеної інформації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-22-003145-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 25 травня 2020 10:51
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА!!!
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Багатофункціональний пристрій (принтер) + USB cable)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 16:04
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тому надання авторизаційного листа при закупівлі офісних принтерів не вважаємо за дискримінаційну вимогу.
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, не стосуються даного предмету закупівлі.
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, не стосуються даного предмету закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-22-003145-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ , Код ЄДРПОУ:3095913837
Дата подання: 25 травня 2020 15:59
Усунення дискримінаційних вимог
Вимога Замовника до Закупівлі UA-2020-05-22-003145-c, Для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання за даними торгами учасники торгів повинні надати оригінал авторизаційного листа (листів) про повноваження від виробника або офіційного представник виробника в Україні, що підтверджує право учасника торгів постачати товар у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладати договір про його постачання на території України, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro. - Вважаємо така вимога Замовника є дискримінаційною. Зазначена вимога значно звужує коло учасників торгів, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, чим порушує основні принципи здійснення закупівель відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», далі за текстом – «Закону». Крім того, виробник обладнання або їх представники мають можливість на власний розсуд надавати певним учасникам зазначені листи авторизації, іншим же учасникам відмовляти в їх наданні, або, зволікаючи час, не надавати їх вчасно. До того ж авторизаційний лист про повноваження від виробника не гарантує своєчасну та належну поставку обладнання, тому що виконувати зобов’язання стосовно поставки буде безпосередньо учасник торгів, з яким буде підписано договір про закупівлю. З огляду на зазначене, дане положення ТД призводить до обмеження кола потенційних учасників, створює нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання та може спричинити істотне здорожчання предмету закупівлі через відсутність конкуренції безпосередньо при проведенні процедури відкритих торгів. П.3 ст. 5 Закону встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але вимога, зазначена в ТД, обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, порушує права та законні інтереси тих суб’єктів господарювання, які з незалежних від них обставин не можуть отримати відповідні авторизаційні листи про повноваження, що в свою чергу призводить до порушення основних принципів, закладених в Законі стосовно недискримінації учасників торгів. Вимагаємо виключити зі складу ТД вимоги щодо надання авторизаційного листа про повноваження від виробника, що в свою чергу забезпечить розширення кола потенційних учасників та суттєво зменшить вартість закупівлі обладнання. У випадку ігнорування зазначеної Вимоги тендерним комітетом, ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав у порядку статті 18 Закону до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною Скаргою.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 16:05
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тому надання авторизаційного листа при закупівлі офісних принтерів не вважаємо за дискримінаційну вимогу.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-003145-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:19331194
Дата подання: 16 червня 2020 15:56
відсутність аргументації невідповідності пропозиції
Шановний Замовнику! Вами протоколом №64 від 16.06.2020р. відхилено тендерну пропозиціїю ТОВ "Технології для бізнесу" на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та вказано, що пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та Додаткам № 1 та № 3 до тендерної документації) замовника. На підставі ч. 3 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо надати повну інформацію з зазначенням пунктів , що вказують на причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2020 14:13
У Додатку 3 п.7 Тендерної документації вказано:
Учасник зобов’язаний надати калькуляцію (розрахунок) ціни (враховуються в ціну витрати на страхування, сплату мита, податків та інших обов’язкових зборів і платежів, тару, витрати на завантаження продукції в місцях навантаження, транспортні та інші витрати, розвантаження та доставку, тощо) за одиницю товару по найменуваннях продукції.
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" не надав калькуляцію.
2. Додаток 3 п.9 Тендерної документації вказано:
Учасник надає згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”.
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" не надав згоду.
3. Додаток 1 п.11 Тендерної документації вказана підтримка Windows Server 2016:
11 Підтримка ОС Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows Server 2003 R2 x64, Windows Server 2008 (32/64bit), Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012 (64bit), Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Vista, Windows XP SP3, Windows XP Professional x64 Edition SP2
На офіційному сайті виробника, на який посилається ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" у Технічній специфікації ( http://pantum.ru/catalogue/printers/printeryi-p2200/ ) відсутня інформація про підтримку Windows Server 2016.
Учасник зобов’язаний надати калькуляцію (розрахунок) ціни (враховуються в ціну витрати на страхування, сплату мита, податків та інших обов’язкових зборів і платежів, тару, витрати на завантаження продукції в місцях навантаження, транспортні та інші витрати, розвантаження та доставку, тощо) за одиницю товару по найменуваннях продукції.
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" не надав калькуляцію.
2. Додаток 3 п.9 Тендерної документації вказано:
Учасник надає згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”.
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" не надав згоду.
3. Додаток 1 п.11 Тендерної документації вказана підтримка Windows Server 2016:
11 Підтримка ОС Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows Server 2003 R2 x64, Windows Server 2008 (32/64bit), Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012 (64bit), Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Vista, Windows XP SP3, Windows XP Professional x64 Edition SP2
На офіційному сайті виробника, на який посилається ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" у Технічній специфікації ( http://pantum.ru/catalogue/printers/printeryi-p2200/ ) відсутня інформація про підтримку Windows Server 2016.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-003145-c.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК", Код ЄДРПОУ:42929861
Дата подання: 29 липня 2020 08:02
Вимога на рішення замовника: Скасувати рішення щодо визначення переможця, та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону
Шановний Замовнику! Прошу розглянути звернення у доданому файлі та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 вересня 2020 16:19
Замовником скасоване рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." на виконання рішення АМКУ.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-22-003145-c.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 25 червня 2020 14:33
Дата подання: 25 червня 2020 14:33
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 липня 2020 13:17
Рішення від 30.06.2020 № 12666 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 01 липня 2020 13:17
інформація про перенесення розгляду скарги від 25 червня 2020 № UA-2020-05-22-003145-c.a5.pdf
Дата публікації: 09 липня 2020 22:29
інформація про перенесення розгляду скарги від 25 червня 2020 № UA-2020-05-22-003145-c.a5 (№ 9753).pdf
Дата публікації: 10 липня 2020 22:13
інформація про перенесення розгляду скарги № 9937.pdf
Дата публікації: 13 липня 2020 22:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.07.2020 № 13649.pdf
Дата публікації: 15 липня 2020 19:41
Рішення від 14.07.2020 № 13649.pdf
Дата публікації: 17 липня 2020 21:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 22 липня 2020 11:04
Номер скарги: UA-2020-05-22-003145-c.c7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК", Код ЄДРПОУ:42929861
Дата подання: 30 липня 2020 16:22
Дата подання: 30 липня 2020 16:22
Скарга на рішення замовника оскарження визначення переможця
Скарга на рішення замовника оскарження визначення переможця
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 серпня 2020 18:59
рішення від 03.08.2020 № 14823 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 03 серпня 2020 18:59
інформація про перенесення розгляду скарги № 12338.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 15:14
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.08.2020 № 16082.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 17:28
рішення від 26.08.2020 № 16082 .pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 22:57
рішення від 26.08.2020 № 16082 .pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 22:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: Головним управлінням Пенсійного фонду України у Київській області рішення виконане.
Дата виконання рішення замовником: 02 вересня 2020 17:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" |
473 760,00
UAH з ПДВ
|
473 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" |
539 280,00
UAH з ПДВ
|
539 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
695 520,00
UAH з ПДВ
|
695 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „СІНТ” |
698 880,00
UAH з ПДВ
|
698 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" #19331194 |
Рішення скасоване |
473 760,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2020 16:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" #42929861 |
Рішення скасоване |
539 280,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2020 16:58
|
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." #20028213 |
Рішення скасоване |
695 520,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 16:28
|
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" #19331194 |
Рішення скасоване |
473 760,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 17:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" #42929861 |
Рішення скасоване |
539 280,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 17:06
|
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." #20028213 |
Рішення скасоване |
695 520,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 17:06
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „СІНТ” #16285789 |
Рішення скасоване |
698 880,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 17:06
|
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" #19331194 |
Відхилено |
473 760,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 17:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" #42929861 |
Відхилено |
539 280,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 17:14
|
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." #20028213 |
Відхилено |
695 520,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 17:15
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „СІНТ” #16285789 |
Відхилено |
698 880,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2020 17:00
|
Інформація про відміну
Дата відміни
07 вересня 2020 17:00
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі