Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-085:2018, (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянках км 238+127 – км 241+400, км 269+442 – км 293+025 у Івано-Франківській області
GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-085:2018 (45230000-8 Construction of pipelines, facilities and electricity transmissions, highways, roads, airfields and railways, levelling of surfaces) - Current average repair of public motor road of general use of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bohorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv the section km 238+127-km 241+400, km 269+442-km 293+025 in Ivano-Frankivsk Oblast
Очікувана вартість
510 477 438,00 UAH
UA-2020-05-22-003136-b ece7d2d3f5074c7cb413a9e35902c475
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семанів Любомир Ярославович

380673425104 tender@sadif.com.if.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 25825434
Вебсайт: http://if.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1
Контактна особа: Семанів Любомир Ярославович
380673425104
tender@sadif.com.if.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Ivano-Frankivsk Oblast
National ID: 25825434
Contact point: Semaniv Lyubomyr
380673425104
tender@sadif.com.if.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 травня 2020 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 13:22
Очікувана вартість: 510 477 438,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 552 387,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2552387 UAH
Publication date: 22 травня 2020 16:27
Enquiries until: 20 червня 2020 09:00
Complaints submission until: до 26 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 червня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 510 477 438 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 552 387 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації)
Language (languages) in which tender proposals should be prepared - Ukrainian (according to tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-085:2018, (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянках км 238+127 – км 241+400, км 269+442 – км 293+025 у Івано-Франківській області -Державний бюджет України
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-085:2018 (45230000-8 Construction of pipelines, facilities and electricity transmissions, highways, roads, airfields and railways, levelling of surfaces) - Current average repair of public motor road of general use of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bohorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv the section km 238+127-km 241+400, km 269+442-km 293+025 in Ivano-Frankivsk Oblast -State Budget of Ukraine
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

досвід виконання робіт по ресайтлінгу
Дата подання: 27 травня 2020 16:01
Дата відповіді: 01 червня 2020 18:04
Відповідно до пп. 3) Тендерної документації (розділ 5. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, вимоги установлені статтею 17 Закону, пп. 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) Замовник вимагає, надання у складі тендерної пропозиції наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) „...Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт… в обсязі не менше об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, які становлять: Перелік основних видів робіт та об’ємів: 1) 4758 м2 - холодне фрезерування асфальтобетонного покриття; 2) 244079 м2 - влаштування вирівнюючого шару асфальтобетонного покриття; 3) 233282 м2 - регенерація конструктивних шарів; 4) 259047м2 - верхній шар з асфальтобетонної суміші або із ЩМАС; 5) 118572 м2 - укріплення узбіч; 6) 6221 м.п - влаштування бар'єрного огородження…” Наше запитання наступне: Учасник тендеру має великий досвід в будівництві нових доріг, але не має досвіду виконання робіт по ресайтлінгу (Замовник вимагає, надання у складі тендерної пропозиції наявність документально підтвердженого досвіду виконання: 233282 м2 - регенерація конструктивних шарів;)). Для виконання даного виду робіт будете залучатися субпідрядник, який має такий досвід робіт. Чи Замовник прийме як належне виконання умов тендерної документації, якщо Учасник крім власних документів що підтверджують його досвід для підтвердження виконання аналогічного договору відповідно до тендерної документації надасть документи субпідрядника як підтвердження виконання аналогічного договору (містить вид робіт з ресайклінгу), залученого Учасником тендеру для виконання цього типу робіт ? Відповідь просимо надати у форматі ТАК чи НІ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ні
Технічне завдання
Дата подання: 28 травня 2020 21:03
Дата відповіді: 01 червня 2020 18:06
В додатку 11 до тендерної документації «Технічне завдання» робота «Влаштування основи із щебенево-піщаної суміші С-5 з використанням навантажувача при товщині шару 12 см» - використання щебенево-піщаної суміші С-5 суперечить вимогам мінімальної товщини шару згідно ДБНВ.2.3-4:2015, так як товщина ущільненого шару повинна бути не менше ніж три максимальні розміри зерна щебеню, просимо вас звернути увагу та надати роз’яснення, та за необхідності внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде внесено зміни до Тендерної документації
Умови використання аналогів металевого бар'єрного огородження
Дата подання: 01 червня 2020 16:15
Дата відповіді: 04 червня 2020 16:44
В зазначеній тендерній документації у відомості обсягів робіт зазначено влаштування металевого бар'єрного огородження. Просимо роз'яснити порядок використання аналогів, у тому числі бар'єрних огороджень полімерного типу "ТУ У 22.2-43390119-001:2020" , сертифікованих ДП "ДерждорНДІ" відповідним чином.
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг в Івано-Франківській області розглянуто ваше запитання (звернення за роз’ясненням). За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до ДСТУ 8751:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги» ( п. 6.2.5 ) інші конструкції дорожніх огороджень не наведені у стандартах, зазначених у 6.2.4, можна застосовувати згідно з нормативними документами, розробленими й затвердженими в установленому порядку на відповідну конструкцію огородження, що має протокол натурних випробувань про відповідність конструкції зазначеної марки огородження вимогам призначеності та надійності згідно з ДСТУ Б В.2.3-13.
Станом на сьогодні технічні умови, на які ви посилаєтесь, а саме ТУ У 22.2-43390119-001:2020 відсутні у вільному доступі, їх зміст не відомий ані фахівцям служби ані проектній групі, окрім того, погодження (затвердження) таких технічних умов не підтверджено.
Також інформуємо, що у проектній документації за предметом закупівлі передбачено встановлення металевої бар’єрної огорожі оцинкованої дорожньої, при цьому застосування аналогів не передбачено.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-28-000002 ● 516012c6b3c64c839a85fea4f055363d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2021 11:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.01.2021 № 21

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 27.01.2021 № 21
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
2. UA-2020-05-22-003136-b; 22.05.2020
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 липня 2020
UA-2020-05-22-003136-bece7d2d3f5074c7cb413a9e35902c475
Найменування: Служба автомобільних доріг в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 25825434
Місцезнаходження: 76018, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

23 липня 2020 16:32
Електронний підпис
23 липня 2020 16:27
Копія ліцензії
23 липня 2020 16:27
Статут
23 липня 2020 16:27
Протокол ЗБ
15 липня 2020 16:20
Електронний підпис
15 липня 2020 10:43
Довідка ДПС
15 липня 2020 10:43
Довідка МВС
29 червня 2020 15:51
Електронний підпис
29 червня 2020 15:51
Електронний підпис
29 червня 2020 15:50
Свідоцтво 1.pdf
29 червня 2020 15:50
Транспортна схема.pdf
29 червня 2020 15:50
Договір оренди АБЗ.pdf
29 червня 2020 15:50
Атестат виробництва.pdf
29 червня 2020 15:50
Довідка про кран.pdf
29 червня 2020 15:50
дор.роб 4.pdf
29 червня 2020 15:50
Довідка про покриття.pdf
29 червня 2020 15:50
дор.роб3.pdf
29 червня 2020 15:49
дор.роб2.pdf
29 червня 2020 15:49
016-001-23083-2020.zip
29 червня 2020 15:49
Угода ISO.pdf
29 червня 2020 15:49
дор.роб1.pdf
29 червня 2020 15:49
Свідоцтво 2.pdf
29 червня 2020 15:49
ВОДІЇ2.pdf
29 червня 2020 15:49
ВОДІЇ1_.pdf
29 червня 2020 15:49
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
29 червня 2020 15:49
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
29 червня 2020 15:49
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
29 червня 2020 15:49
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
29 червня 2020 15:49
Договір _2 від 16.03.2016 р.pdf
29 червня 2020 15:49
ІТП 3.pdf
29 червня 2020 15:49
ІТП 2.pdf
29 червня 2020 15:49
ІТП 1.pdf
29 червня 2020 15:49
Довідка про досвід - 1.pdf
29 червня 2020 15:49
ДИПЛОМИ.pdf
29 червня 2020 15:49
НАКАЗИ_.pdf
29 червня 2020 15:49
Лист ПП Парсіфаль.pdf
29 червня 2020 15:49
Лист ФОП Колибабюк Г.І..pdf
29 червня 2020 15:49
Договір ФОП Колибабюк.pdf
29 червня 2020 15:49
Лист ТОВ Буковель.pdf
29 червня 2020 15:49
Проект договору.pdf
29 червня 2020 15:49
Довідка про санкції.pdf
29 червня 2020 15:49
Довідка по ст.17 Закону.pdf
29 червня 2020 15:49
Технічне завдання.pdf
29 червня 2020 15:49
Ліцензія ПБС.PDF
29 червня 2020 15:49
Протокол ЗБ.pdf

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 08:42
Електронний підпис
30 червня 2020 08:41
Електронний підпис
30 червня 2020 08:38
7. Інші документи.pdf
30 червня 2020 08:38
5. Банківська гарантія.zip
30 червня 2020 08:38
1.3.1. № Т21-ХО-17.pdf
30 червня 2020 08:38
1.2.8. Водії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПБС 499 000 000,00
UAH з ПДВ
490 999 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 501 990 000,00
UAH з ПДВ
491 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 16:32
Електронний підпис
23 липня 2020 16:27
Копія ліцензії
23 липня 2020 16:27
Статут
23 липня 2020 16:27
Протокол ЗБ
15 липня 2020 16:20
Електронний підпис
15 липня 2020 10:43
Довідка ДПС
15 липня 2020 10:43
Довідка МВС
29 червня 2020 15:51
Електронний підпис
29 червня 2020 15:51
Електронний підпис
29 червня 2020 15:50
Свідоцтво 1.pdf
29 червня 2020 15:50
Транспортна схема.pdf
29 червня 2020 15:50
Договір оренди АБЗ.pdf
29 червня 2020 15:50
Атестат виробництва.pdf
29 червня 2020 15:50
Довідка про кран.pdf
29 червня 2020 15:50
дор.роб 4.pdf
29 червня 2020 15:50
Довідка про покриття.pdf
29 червня 2020 15:50
дор.роб3.pdf
29 червня 2020 15:49
дор.роб2.pdf
29 червня 2020 15:49
016-001-23083-2020.zip
29 червня 2020 15:49
Угода ISO.pdf
29 червня 2020 15:49
дор.роб1.pdf
29 червня 2020 15:49
Свідоцтво 2.pdf
29 червня 2020 15:49
ВОДІЇ2.pdf
29 червня 2020 15:49
ВОДІЇ1_.pdf
29 червня 2020 15:49
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
29 червня 2020 15:49
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
29 червня 2020 15:49
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
29 червня 2020 15:49
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
29 червня 2020 15:49
Договір _2 від 16.03.2016 р.pdf
29 червня 2020 15:49
ІТП 3.pdf
29 червня 2020 15:49
ІТП 2.pdf
29 червня 2020 15:49
ІТП 1.pdf
29 червня 2020 15:49
Довідка про досвід - 1.pdf
29 червня 2020 15:49
ДИПЛОМИ.pdf
29 червня 2020 15:49
НАКАЗИ_.pdf
29 червня 2020 15:49
Лист ПП Парсіфаль.pdf
29 червня 2020 15:49
Лист ФОП Колибабюк Г.І..pdf
29 червня 2020 15:49
Договір ФОП Колибабюк.pdf
29 червня 2020 15:49
Лист ТОВ Буковель.pdf
29 червня 2020 15:49
Проект договору.pdf
29 червня 2020 15:49
Довідка про санкції.pdf
29 червня 2020 15:49
Довідка по ст.17 Закону.pdf
29 червня 2020 15:49
Технічне завдання.pdf
29 червня 2020 15:49
Ліцензія ПБС.PDF
29 червня 2020 15:49
Протокол ЗБ.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 08:42
Електронний підпис
30 червня 2020 08:41
Електронний підпис
30 червня 2020 08:38
7. Інші документи.pdf
30 червня 2020 08:38
5. Банківська гарантія.zip
30 червня 2020 08:38
1.3.1. № Т21-ХО-17.pdf
30 червня 2020 08:38
1.2.8. Водії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПБС
#32872788
Переможець 490 999 900,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 15:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПБС
#32872788
490 999 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2022 12:03
ДУ 14 до Договору 53 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
09 серпня 2022 12:02
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2022 12:45
ДУ №13 до Договору 53 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
02 серпня 2022 12:43
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2021 12:59
ДУ №12 від 26.07.2021 до Договору №53 від 37.07.2020.pdf зміни до договору
26 липня 2021 12:58
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 12:51
Додаткова угода №11 до Договору №53 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
29 червня 2021 12:51
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2021 14:51
Додаткова угода №10 до Договору №53 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
14 травня 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 13:21
ДУ №8 до Договору№53 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
10 березня 2021 13:19
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:19
Додаткова угода №7 до Договору№53 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 18:06
Додаткова угода №6 до Договору№53 від 31.07.2020 (уточнена).pdf зміни до договору
15 грудня 2020 17:55
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 15:11
Додаткова угода №6 до Договору№53 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 15:09
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 15:38
Додаткова угода №5 до Договору№53 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 15:37
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 10:39
Додаткова угода №4 до Договору №53 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 10:10
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 10:41
Додаткова угода №3 до Договору №53 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 10:15
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 12:02
Додаткова угода №2 до Договору №53 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 12:02
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 10:19
Додаткова угода №1 до Договору №53 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 09:22
Договір №53.pdf укладений
03 серпня 2020 09:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток №1 до Додаткової угоди №6 від 15.12.2020 року в новій редакції у зв'язку з допущеною опискою в календарному графіку
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 6 уточнена
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення бюджетних зобов'язань на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -Сторони домовились продовжити термін надання послуг на об'єкті та строк дії Договору №53 від 31.07.2020р до 31.12.2022р. -Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 52 000 грн. і вони складають 98 002 000 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 122 490 717 грн і вони складають 220 492 717 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення бюджетних зобов'язань на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взначення бюджетних зобов'язань на 2022 рік. Продовження дії Договору до 31.12.2023
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились доповнити розрахункові реквізити Підрядника в р. XVI Договору.
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML