Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мостової споруди через р. Південний Буг по вул Чорновола у м. Вінниця (завершення робіт)
Очікувана вартість
13 658 700,00 UAH
UA-2020-05-22-003076-b e5d4f26bcadc475aa45ac0435e630605
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій

0432 671709 kapbud@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03084204
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а
Контактна особа: Андрій
0432 671709
kapbud@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
двічі відмінено тендер через відсутність учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 16:17
Оскарження наміру укласти договір: 02 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
958 метри квадратні
Реконструкція мостової споруди через р. Південний Буг по вул Чорновола у м. Вінниця (завершення робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Чорновола
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 червня 2020  —  01 липня 2021
ДК 021:2015: 45221119-9 — Реконструкція мостів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт згідно актів виконаних робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

22 травня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-01-10-000002 • 29f946b8530b4523a2b56c3be1324a83
Автор звернення: Автомайдан ВІнниччина
Дата створення звернення: 2021-01-10 19:06
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
Департамент капітального будівництва під час проведення закупівлі застосував переговорну процедуру, посилаючись на те що у лютому-березні тричі не відбулись відкриті торги UA-2020-02-13-003217-c , UA-2020-03-04-000490-c,UA-2020-03-31-001619-c. Але відповідно до роз'яснень Мінекономіки замовник може застосовувати переговорну процедуру закупівлі відповідно до статті 40 нової редакції Закону, якщо двічі відмінить процедури відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), які проведено згідно з новою редакцією Закону після введення його в дію, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Саме тому вважаємо, що Замовник у данній закупівлі порушив чиннезаконодавство і неправомірно застосував переговорну процедуру.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Граніт Україна"
#33864982
Переможець 13 658 700,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 16:17

Документи

22 травня 2020 16:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2020 16:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Граніт Україна"
#33864982
13 658 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2020 16:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 08:45
угода про розірвання Граніт.PDF укладений
25 травня 2021 08:45
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:44
додаткова №2 міст.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 16:34
додаткова _1 міст.PDF зміни до договору
01 липня 2020 16:33
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 16:41
договір міст.PDF укладений
11 червня 2020 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 10/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 червня 2020 — 01 липня 2021
Сума оплати за договором: 3 754 412,21
UAH (в тому числі ПДВ 625 735,37 UAH)
Причини розірвання договору: спільна згода