Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлення елементів благоустрою території вздовж р. Харків від вул. Кузнечної, 2 до пров. Подільського, 17/1 (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
34 286 485,00 UAH
UA-2020-05-22-002968-c 1e471a57472e41fba638d1109323404d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина Олегівна

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина Олегівна
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 12:44
Очікувана вартість: 34 286 485,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 171 432,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 170000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Відновлення елементів благоустрою території вздовж р. Харків від вул. Кузнечної, 2 до пров. Подільського, 17/1 (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, Основ’янський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 16:17
Зміни до тендерної документації.doc
01 червня 2020 16:17
Додаток № 4.doc
01 червня 2020 16:17
Додаток № 3.docx
01 червня 2020 16:17
Додаток № 2.docx
01 червня 2020 16:17
Додаток № 1.doc
01 червня 2020 16:17
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
01 червня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 16:17
Зміни до тендерної документації.doc
27 травня 2020 14:48
Зміни до тендерної документації.doc
01 червня 2020 16:17
Додаток № 4.doc
27 травня 2020 14:48
Додаток № 4.doc
22 травня 2020 12:46
Додаток № 4.doc
01 червня 2020 16:17
Додаток № 3.docx
27 травня 2020 14:48
Додаток № 3.docx
22 травня 2020 12:46
Додаток № 3.docx
01 червня 2020 16:17
Додаток № 2.docx
27 травня 2020 14:48
Додаток № 2.docx
22 травня 2020 12:45
Додаток № 2.docx
01 червня 2020 16:17
Додаток № 1.doc
27 травня 2020 14:48
Додаток № 1.doc
22 травня 2020 12:46
Додаток № 1.doc
01 червня 2020 16:17
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
27 травня 2020 14:48
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
22 травня 2020 12:46
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна специфікація
Дата подання: 26 травня 2020 14:26
Дата відповіді: 27 травня 2020 15:06
У технічній специфікації у Вас зазначено тільки роботи які будуть проводитись, але не вказано які матеріали потрібно використовувати. Надайте чіткий перелік матеріалів по обєкту
Відповідь: Вся запитувана Вами інформація відображена в додатку № 1 до тендерної документації.
Технічна специфікація
Дата подання: 26 травня 2020 22:45
Дата відповіді: 27 травня 2020 15:06
Доброго дня! Просимо внести зміни до Додатку № 1 до тендерної документації (надати відомість ресурсів або специфікацію матеріалів і обладнання), оскільки тендерна документація не містить інформацію про характеристики всіх матеріалів та обладнання (найменування/марки), що передбачені проектом. Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вся запитувана Вами інформація відображена в додатку № 1 до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРСПЕЦРЕСТАВРАЦІЯ" 33 943 610,00
UAH з ПДВ
33 599 500,00
UAH з ПДВ
Документи
СІМТ 34 015 115,00
UAH з ПДВ
33 638 505,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 20:00
Електронний підпис
10 червня 2020 13:34
Електронний підпис
10 червня 2020 13:30
Лист НБУ по ліцензії.pdf
10 червня 2020 13:30
10_Наказ_№ 1_Директор.pdf
10 червня 2020 13:30
5.1._Довiдка_ст._17_(4).pdf
10 червня 2020 13:30
5_Довiдка_ст._17_(3).pdf
10 червня 2020 13:30
4_Довiдка_ст._17_(2).pdf
10 червня 2020 13:30
3_Довiдка_ст._17_(1).pdf

Публічні документи

10 червня 2020 18:54
статут підприємства .pdf
10 червня 2020 18:54
свід пдв.PDF
10 червня 2020 18:54
наказ на директора.pdf
10 червня 2020 18:54
МПП СІМТ 19159 p7s.zip
10 червня 2020 18:54
інфо про субпідряд.pdf
10 червня 2020 18:54
інфо про реквізити.pdf
10 червня 2020 18:54
інфо про працівники.pdf
10 червня 2020 18:54
інфо помилки.pdf
10 червня 2020 18:54
інфо пдв.pdf
10 червня 2020 18:54
інфо обмеження.pdf
10 червня 2020 18:54
інфо на директора.pdf
10 червня 2020 18:54
інфо захист довкілля.pdf
10 червня 2020 18:54
інфо достовірність.pdf
10 червня 2020 18:54
довідка єдр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРСПЕЦРЕСТАВРАЦІЯ"

СІМТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРСПЕЦРЕСТАВРАЦІЯ"
#42026141
Переможець 33 599 500,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 15:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРСПЕЦРЕСТАВРАЦІЯ"
#42026141
33 599 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 липня 2023 10:51
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2023 17:38
Додаткова угода № 9..pdf зміни до договору
11 липня 2023 17:38
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 16:02
Додаткова угода № 8 (ч.2).pdf зміни до договору
27 грудня 2022 16:01
Додаткова угода № 8 (ч.1).pdf зміни до договору
27 грудня 2022 16:01
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2021 12:32
Додаткова угода № 7 (1).pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 12:31
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 12:06
Додаткова угода № 6 (1).pdf зміни до договору
23 лютого 2021 12:05
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 12:34
Додаткова угода № 5 (1).pdf зміни до договору
15 грудня 2020 12:34
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 14:41
Додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
24 листопада 2020 14:41
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 12:53
Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
17 листопада 2020 12:52
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 17:54
Додаткова угода № 2 (1) (1).pdf зміни до договору
24 вересня 2020 17:54
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 12:24
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
08 липня 2020 12:24
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 17:06
Договір.pdf укладений
06 липня 2020 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 583
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 99 999 грн. 89 коп. (дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 89 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 16 666 грн. 65 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 4).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 5).». 3. Викласти в новій редакції договірну ціну на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 583
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 16 984 281 грн. 31 коп. (шістнадцять мільйонів дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі двісті вісімдесят одна грн. 31 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 830 713 грн. 55 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 6).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 7).». 3. Викласти в новій редакції договірну ціну на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 583
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 8).».
Номер договору про закупівлю: 583
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 16 676 103 грн. 91 коп. (шістнадцять мільйонів шістсот сімдесят шість тисяч сто три грн. 91 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 779 350 грн. 65 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 9).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 10).». 3. Викласти в новій редакції договірну ціну на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 583
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Преамбулу Договору викласти в новій редакції: «Управління екології та благоустрою Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради, яке є правонаступником Департаменту комунального господарства Харківської міської ради згідно з рішенням 2 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 30.12.2020 № 28/20 «Про правонаступництво Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради», в особі заступника начальника Саріогло Станіслава Федоровича, що діє на підставі наказу від 13.01.2021 № 2 (далі - Замовник), з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦРЕСТАВРАЦІЯ» в особі директора Мартинова Євгена Володимировича, що діє на підставі модельного статуту (далі - Підрядник), з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей договір про таке (далі - Договір):». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 33 599 489 грн. 94 коп. (тридцять три мільйони п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч чотириста вісімдесят дев’ять грн. 94 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 5 599 914 грн. 99 коп.». 3. Пункти 3.5., 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.5. Джерело фінансування у 2020 році – кошти міського бюджету міста Харкова. Джерело фінансування у 2021 році – кошти бюджету Харківської міської територіальної громади. 3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 16 676 103 грн. 91 коп. (шістнадцять мільйонів шістсот сімдесят шість тисяч сто три грн. 91 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 779 350 грн. 65 коп. Фінансування робіт у 2021 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає – 16 923 386 грн. 03 коп. (шістнадцять мільйонів дев’ятсот двадцять три тисячі триста вісімдесят шість грн. 03 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 820 564 грн. 34 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 11).». 4. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 12).». 5. Пункт 4.2. розділу ІV. «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» викласти в новій редакції: «4.2. Розрахунки за виконані роботи у 2020 році здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Розрахунки за виконані роботи у 2021 році здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт.». 6. Пункт 13.1. розділу ХІІІ. «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «13.1. Невід'ємною частиною цього Договору є: 1. План фінансування робіт. 2. Графік виконання робіт. 3. Договірна ціна (форма № 9, згідно з додатком С ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).». 7. Розділ ХІV. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «ХІV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: Управління екології та благоустрою Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 43978726 61003, м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 (057) 760-76-54 р/р UA588201720344211011100109244 Державна казначейська служба України, м. Київ ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦРЕСТАВРАЦІЯ» ЄДРПОУ 42026141 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, буд. 1-5, офіс 521 (04594) 55-036 р/р UA263808380000026001700525671 в АТ «ПРАВЕКС БАНК» ІПН 420261426594». 8. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 583
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2020 – 2022 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункти 3.6. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 16 676 103 грн. 91 коп. (шістнадцять мільйонів шістсот сімдесят шість тисяч сто три грн. 91 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 779 350 грн. 65 коп. Фінансування робіт у 2021 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади не здійснюватиметься.». 3. Виключити пункти 3.7., 3.8. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ». 4. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції під пунктом 3.7.: «3.7. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 13).». 5. Пункт 5.1. розділу V. « ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2022р. Період виконання робіт: липень 2020р. – грудень 2022р.». 6. Пункт 11.1. розділу ХІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2022р., в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.». 7. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 583
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Преамбулу Договору викласти в новій редакції: «Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради, який є правонаступником Управління екології та благоустрою Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради згідно з пунктом 1.3. Положення про Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради (нова редакція) у зв’язку з реорганізацією шляхом приєднання, згідно з рішенням 7 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 12.10.2021 № 199/21 «Про внесення змін до структури виконавчих органів Харківської міської ради 8 скликання», в особі начальника Управління комунального господарства та благоустрою Саріогло Станіслава Федоровича, що діє на підставі довіреності від 11.01.2022 № 75/0/90-22 (далі - Замовник), з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦРЕСТАВРАЦІЯ» в особі директора Мельниченка Володимира Олександровича, що діє на підставі модельного статуту (далі - Підрядник), з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей договір про таке (далі - Договір):». 2. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2020-2023 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 3. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 16 676 103 грн. 91 коп. (шістнадцять мільйонів шістсот сімдесят шість тисяч сто три грн. 91 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 779 350 грн. 65 коп. Фінансування робіт у 2021 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади не здійснюватиметься. Фінансування робіт у 2022 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади не здійснюватиметься. 3.7. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 14).». 4. Пункт 5.1. розділу V. « ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2023р. Період виконання робіт: липень 2020р. – грудень 2023р.». 5. Пункт 11.1. розділу ХІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2023р., в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.». 6. Розділ ХІV. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «ХІV МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 43927048 61003, м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 (057) 760-73-22 р/р UA288201720344211011100113955 Державна казначейська служба України, м. Київ ПІДРЯДНИК:Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦРЕСТАВРАЦІЯ» ЄДРПОУ 42026141 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, буд. 1-5, офіс 521 (04594) 55-036 р/р UA263808380000026001700525671 в АТ «ПРАВЕКС БАНК» ІПН 420261426594». 7. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 583
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 16 676 103 грн. 91 коп. (шістнадцять мільйонів шістсот сімдесят шість тисяч сто три грн. 91 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 779 350 грн. 65 коп.». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 16 676 103 грн. 91 коп. (шістнадцять мільйонів шістсот сімдесят шість тисяч сто три грн. 91 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 779 350 грн. 65 коп. Фінансування робіт у 2021 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади не здійснюватиметься. Фінансування робіт у 2022 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади не здійснюватиметься. Фінансування робіт у 2023 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади не здійснюватиметься. 3.7. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 15).». 3. Пункт 5.1. розділу V. « ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 30.11.2020р. Період виконання робіт: липень 2020р. – листопад 2020р.». 4. Пункт 11.1. розділу ХІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 12.07.2023р., в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.». 5. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 583
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 12 липня 2023
Сума оплати за договором: 16 676 103,91
UAH (в тому числі ПДВ 2 779 350,65 UAH)