Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Комплект шкільних меблів для молодших класів)
Очікувана вартість
123 000,00 UAH
UA-2020-05-22-002956-c dcddea7e5712426ba3b5457a29def80e
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпова Тетяна

+380986546962 osvita_lub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛЮБИМІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КАХОВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42296060
Місцезнаходження: 74822, Україна , Херсонська обл., смт. Любимівка, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, буд. 38
Контактна особа: Карпова Тетяна
+380986546962
osvita_lub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 12:44
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 червня 2020 15:15
Очікувана вартість: 123 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі

1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області.
2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 42296060.
4. Місцезнаходження замовника: 74822, Херсонська обл., Каховський район, смт. Любимівка, вул. Центральна, буд. 38.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Сад Ірина Миколаївна, уповноважена особа, телефон +380986546962, e-mail: Osvita_lub@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Комплект шкільних меблів для молодших класів.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.

Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню:
Ергономічність:Комплект учнівський 1-місний з полицею з регулюванням по висоті
Усього 82 комплекти (до комплеків входять 82 парти та 82 стільці – 164 одиниці)
Місце поставки: 74822, Херсонська обл., Каховський район, смт. Любимівка, вул. Центральна, буд. 38
- наявність підставок для технічних засобів навчання,
- від 1до 6 групи зросту,
- регулювання висоти та куту нахилу,
- підставки для ручок, олівців,
- висувна полиця
1.Наявність підставок для технічних засобів навчання
2.Можливість регулювання висоти та куту нахилу:
стіл учнівський (параметри)
- Стільниця трапецієвидної форми та з вирізом з боку учня;
- кути стільниці повинні бути зашліфовані або заоваленіR=10-30мм
- регулювання висоти столу,
- при нахилі стільниці висота її краю, зверненого до учня ≤10мм, заокруглені кути стільниці.
Краї стільниці оббиті товстою пластиковою кромкою;
Підставки для приладдя на стільниці (лоток та отвір під стакан);
Регулювання кута нахилу стільниці (від 00 до 70);
Ніжки регулюються по висоті (3-5 кат.);
Гачок для портфелів;
Швидка трансформація для групової роботи (коло діаметром 2,82 м в кількості 10 шт.);
стілець учнівський (параметри)
- кути сидіння та спинки повинні бути зашліфовані або заовалені
R=10-30мм
- сидіння може бути пласким або мати заглибину,
- спинка може бути з радіусом в плані
або пряма,
- кут нахилу сидіння від 0 º до 4 º ,
- кут нахилу спинки від 95 º до 106 º.
Заокруглені кути спинки та сидіння;
Ніжки регулюються по висоті (3-5 кат.);В частині ергономічності.
Безпечність:-виготовлення виробів з матеріалів дозволених
МОЗ України,
-стійкість конструкції,
-відсутність гострих кутів,
-матове покриття стільниці
. Вимоги, що забезпечують безпеку
при експлуатації меблів для учбових закладів згідно ДСТУ ГОСТ 22046 :
2004 п.4.1 – типи і функціональні розміри;
5.2.4. – ступінь блиску робочих поверхонь;
5.2.11 – показники, що контролюють по виробам меблів
5.2.13 – оформлення висновків СЕЕ на меблеві вироби;
5.2.14 – стійкість корпусних меблів
ГОСТ 11015-93 столи учнівські. Типи
та функціональні розміри.
2.1.- учнівські столи повинні виготовлятись семи розмірів та мати кольорове маркування;
2.5. – столи типу II повинні регулюватись на 5 розмірів та на 3 розміри 3-7 та 3-5; 5-7
Форма та розмір:додержання умов ДСТУ ГОСТ22046:2004
«Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови»
У частині форми та розміру.
Відповідність виготовлення виробів
ДСТУ ГОСТ22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови».
Стіл 700*585*640-760 мм;
Стілець 380*448*736-816 (h= 380-460) мм;
Міцність:довговічність, стійкість до миючих засобів, збільшити гарантійний термін для виробів,
-використання миючих та дезинфікуючих
засобів лише природного походження (Органік)
У частині міцності.
Збільшити гарантійний термін для виробів,
-використання миючих та дезинфікуючих засобів лише природного походження (Органік)
Вага: конструкція повинна забезпечувати швидку трансформацію та переміщення виробів,У частині ваги.
Конструкція виробів повинна забезпечити при оптимальній вазі можливість швидкої трансформації та переміщення виробів. Вага менше 10 та 4 кг.
Колір:-покриття фасад-них та лицьових поверхонь світлими відтінками теплих кольорів,У частині кольору.
Покриття фасадних та лицьових поверхонь світлими відтінками теплих кольорів
Колір ДСП- бук;
Колір ніжки – світло-зелений;
Естетичність:У частині естетичності.
Дизайном та конструкцією виробів повинні займатись фахівці (дизайнери, конструктори)
Ціна:У частині ціни.
Доступна договірна ціна

10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 164 (сто шістдесят чотири) одиниці.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Херсонська обл., Каховський район, смт. Любимівка, вул. Центральна, буд. 38.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.08.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 123 000,00 грн. (сто двадцять три тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Період уточнення інформації про закупівлю: «28» травня 2020 року час 0000 год.
16. Кінцевий строк подання пропозицій: «02» червня 2020 року час 0000 год
17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 230,00 грн. (одна тисяча двісті тридцять гривні 00 копійок) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
23. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
24. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
164 одиниця
Комплект шкільних меблів для молодших класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, смт. Любимівка, вул. Центральна, буд. 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 12:45
Документацiя.doc
22 травня 2020 12:45
ДОДАТОК_4.doc
22 травня 2020 12:45
ДОДАТОК_3_проект_договору.doc
22 травня 2020 12:45
ДОДАТОК_2__Квалiфiкацiйнi_вимоги_до_учасника.docx
22 травня 2020 12:45
ДОДАТОК_1_відомості_про_учасника_Форма_пропозицiя.docx
22 травня 2020 12:44
ОГОЛОШЕННЯ(1).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" 107 748,00
UAH з ПДВ
67 994,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" 83 428,44
UAH з ПДВ
82 198,44
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" 120 000,00
UAH з ПДВ
107 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2020 16:09
Електронний підпис
01 червня 2020 11:18
Електронний підпис
01 червня 2020 11:16
Електронний підпис
01 червня 2020 11:16
2 Технічна частина.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 16:58
Електронний підпис
01 червня 2020 16:57
Технічна частина.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 16:10
Електронний підпис
01 червня 2020 16:09
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"

ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"

ПП "ТК - РЕНЕССАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"
#42977517
Очікує рішення 67 994,40
UAH з ПДВ
02 червня 2020 15:42

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 червня 2020 10:36
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити спрощену закупівлю по предмету закупівлі ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Комплект шкільних меблів для молодших класів) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-22-002956-c з підстави визначеної пункту 2 частини першої статті 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (оголошення про проведення спрощеної закупівлі складено з порушеннями Закону).
Документи:
04 червня 2020 10:36
Електронний підпис
04 червня 2020 10:34
ПРОТОКОЛ_ВІДМІНИ_ЗАКУПІВЛІ.pdf