Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації на послуги з поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 191+500 – км 192+500 автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю), Житомирська область
Очікувана вартість
516 556,80 UAH
UA-2020-05-22-002888-b 629afccda7a4491d88add8de8f72838a
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 26 червня 2020 14:38
Очікувана вартість: 516 556,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15496.7 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель"), не є суб'єктом господарювання, юридична особа є одержувачем бюджетних коштів.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка проектної документації на послуги з поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 191+500 – км 192+500 автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю), Житомирська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Індекс автомобільних доріг: M-21 — Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг бюджетні і платіжні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах затверджених бюджетних призначень, виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів. Розрахунки за фактично надані послуги проводяться Замовником протягом десяти банківських днів, після підписання Сторонами кожного акта на етапи, які визначені в Календарному плані, при наявності коштів на бюджетному рахунку. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 13:22
Технічне завдання.pdf
05 червня 2020 13:21
Проект договору зі змінами.docx
05 червня 2020 13:21
Додатки до ТД зі змінами.docx
05 червня 2020 13:21
Тендерна документація зі змінами.docx
05 червня 2020 13:21
перелік змін.rar
22 травня 2020 16:12
Проект договору.docx
22 травня 2020 16:12
Тендерна документація.docx
22 травня 2020 16:12
Додатки до ТД.docx
22 травня 2020 15:41
Технічне завдання.pdf
05 червня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 13:22
Технічне завдання.pdf
05 червня 2020 13:21
Проект договору зі змінами.docx
05 червня 2020 13:21
Додатки до ТД зі змінами.docx
05 червня 2020 13:21
Тендерна документація зі змінами.docx
05 червня 2020 13:21
перелік змін.rar
22 травня 2020 16:12
Проект договору.docx
22 травня 2020 16:12
Тендерна документація.docx
22 травня 2020 16:10
Тендерна документація.docx
22 травня 2020 16:12
Додатки до ТД.docx
22 травня 2020 15:41
Технічне завдання.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 23 травня 2020 12:33
Дата відповіді: 27 травня 2020 17:49
В тендерній документації вказані вимоги щодо надання аналогічних договорів, а саме: Для документального підтвердження надаються скан-копії: - виконаного аналогічного договору на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення, виконаний протягом останніх 3 років; В технічному завдані визначено функціональні вимоги до обладнання: Майданчик WIM відповідно до вимог Порядку фіксації порушень законодавства у сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі, затвердженому Постановою КМУ від 27 грудня 2019 р. № 1174 повинен забезпечувати: - вимірювання навантажень, що припадають на кожну вісь транспортного засобу; - вимірювання загальної маси транспортного засобу; - визначення кількості осей транспортного засобу та віднесення транспортного засобу до відповідної категорії, які затверджені Мінінфраструктури; - вимірювання міжосьових відстаней транспортного засобу; - визначення кількості коліс (скатності) на осях транспортного засобу; - вимірювання габаритів транспортного засобу (для випадків встановлення обладнання зважування в русі на мостах, можливість встановлення засобів вимірювання габаритів додатково узгоджується із Замовником); - фіксацію та розпізнавання номерного знака транспортного засобу; - фіксацію фронтального зображення транспортного засобу; - фіксацію загального вигляду транспортного засобу (вигляд збоку) в момент проїзду через майданчик WIM (оглядова фотографія транспортного засобу, на якій відображені його контури та кількість осей); - первинне оброблення зібраних даних та передачу інформації в Центр оброблення даних (далі – ЦОД) за допомогою каналу зв’язку, що забезпечує криптографічний захист інформації, що передається; - автентифікацію автоматичного пункту, контроль цілісності, авторства та доступності інформації, що передається від майданчика WIM до ЦОД. Просимо надати роз’яснення: 1. Які електричні величини вимірювання повинні бути вказані в аналогічних договорах і як вони пов’язані із функціональними вимогами вказаними в технічному завдані ? 2. В пункті 17 Технічного завдання вказані розділи робочого проекту, які необхідно запроектувати і не визначено необхідності проектування трансформаторних підстанцій та систем обліку електроенергії . На підставі чого такі вимоги внесені до аналогічних договорів ? 3. В технічному завдані відсутні вимоги щодо влаштування дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення. На підставі чого такі вимоги внесені до аналогічних договорів ? В той же час Замовник в якості аналогічних договорів не визначає договора з проектування систем габаритно-вагового контролю автотранспортних засобів в русі, як це вказано в технічному завдані. Просимо внести зміни в частині надання аналогічних договорів у відповідності до вимог технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником опрацьовано питання до тендерної документації та прийнято рішення внести зміни в частині вимог до аналогічних видів робіт
Перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу
Дата подання: 23 травня 2020 12:34
Дата відповіді: 27 травня 2020 17:51
В технічному завдані вказано: У разі, якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань (див. п. 10), не відповідають вимогам, наведеним в Додатку 1, в зоні проведення вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. А також вказано, які розділи передбачити в Проекті: - технічний звіт з виконання комплексу інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань; - проект виконання робіт, в тому числі: • тимчасову схему ОДР на час виконання підготовчих робіт; • тимчасову схему ОДР на час виконання будівельно-монтажних робіт; • постійну схему ОДР. - проект опорної конструкції для монтажу обладнання WIM (за потреби) з урахуванням вимог п. 2 Додатку 1; - проект технічного обладнання WIM, в тому числі: • опис обладнання WIM та алгоритмів роботи; • робочі креслення розташування та монтажу обладнання; • схеми розведення кабелів; • інструкції користувача та обслуговування; кошторисна документація Просимо надати роз’яснення: 1. Що означає фраза: «забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу» при розробці робочого проекту ? 2. При необхідності включити в робочий проект розділ з перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу, чи враховано ці роботи в очікуваній вартості вартості закупки ? Щодо неоднозначності трактування вимог тендеру, просимо внести зміни в документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Фраза: «забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу» при розробці робочого проекту означає те, що у разі, якщо під час проведення інженерних вишукувань на вибраній для встановлення системи WIM ділянці, згідно п.10 Технічного завдання, параметри стану покриття не відповідатимуть вимогам, викладеним в п.1 Додатка 1 до Технічного завдання, необхідно буде передбачити в проекті обсяги робіт з перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу в зоні вимірювання та на ділянках 50 м до та 25 м після зони вимірювання.
Очікувана вартість проектних робіт повністю відповідає Технічному завданню.
Щодо неоднозначності трактування вимог тендеру: у внесенні змін нема потреби.
ТОЧКА ЕЛЕКТРОПІДКЛЮЧЕННЯ
Дата подання: 23 травня 2020 12:35
Дата відповіді: 27 травня 2020 17:52
В технічному завдані вказано, що в робочому проекті необхідно визначити розташування точки підключення до електроживлення. Вказані вимоги не визначають необхідності розробки робочого проекту із: - підключення електроживлення об’єкту до існуючого КТП та необхідністю збільшення дозволеної потужності споживання цього КТП - встановлення нових КТП Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме уточнити технічне завдання щодо проектування підключення до мережі електроживлення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: точки підключення до електроживлення та ліній оптоволоконного зв’язку повинні бути визначені під час вишукувань, згідно з п.10 Технічного завдання. Потреба у розробленні проектних рішень на збільшення дозволеної потужності існуючого КТП або будівництва нового КТП встановлюється на підставі звіту про вишукування за погодженням із замовником
Щодо напрямку руху
Дата подання: 23 травня 2020 18:11
Дата відповіді: 27 травня 2020 17:53
В тендерній документації відсутня інформація щодо напрямку(-ів) руху встановлення системи WIM. Просимо уточнити та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: вимоги щодо напрямків руху наведені в п.17 Технічного завдання: «Необхідно передбачити влаштування засобів вимірювання у кількості та в спосіб, які забезпечують здійснення контролю габаритно-вагових параметрів транспортних засобів на всій ширині проїзної частини»
Щодо визначення місця встановлення системи WIM
Дата подання: 23 травня 2020 18:11
Дата відповіді: 27 травня 2020 17:53
2.1. В додатку «Завдання» тендерної документації, а також в предметі закупівлі в графі «Назва та місце розташування об'єкта» вказано ділянка шляху: км 191+500 до км 192+500, що складає 1000 метрів загальної довжини ділянки для можливого встановлення системи WIM. В графі «Інженерні вишукування» зазначено, що для випадків встановлення обладнання зважування в русі на автомобільній дорозі, на ділянці довжиною 200 м до початку ділянки вимірювання, на ділянці вимірювання та 25 м після кінця ділянки вимірювання для кожного з напрямків руху необхідно передбачати: - інструментальне визначення рівності (показник IRI, м/км) для послідовних 10-метрових відрізків; - інструментальне визначення колійності (просвіти під 3-метровою рейкою) через кожні 20 м; - інструментальне визначення прогину статичного для 13-тонної вісі; - інструментальне визначення прогину динамічного для 5-тонного вантажу; - визначення розташування та власників підземних комунікацій в межах смуги відведення. Тим часом в графі: «Потужність або характеристика об’єкта, виробнича програма» (додаток №3 «Технічне завдання»), вказано, що остаточні характеристики та місце спорудження майданчика системи зважування в русі (далі – майданчика WIM) повинні бути вибрані згідно з вимогами Постанови КМУ від 27 грудня 2019 р. № 1174 та у разі, якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань (див. п. 10), не відповідають вимогам, наведеним в п. 1 Додатку 1, в зоні проведення вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. Тобто остаточне місце встановлення системи WIM визначається на підставі аналізу інженерних вишукувань, отриманих з ділянки що складає близько 450 метрів (враховуючи кожен напрямок руху), що не покриває весь проміжок а/д для можливого встановлення системи WIM, що в свою чергу у разі невідповідності параметрам вимогам п. 1 Додатку 1 призведе до необхідності перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. Просимо уточнити та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: технічним завданням передбачається, що Підрядник на вказаній ділянці дороги, за результатами комплексних топографо-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань, повинен обрати таку точку (місце) встановлення системи WIM, яка задовольнятиме всім вимогам Технічного завдання. Обсяг та черговість проведення таких вишукувань встановлюється Підрядником самостійно.
У разі, якщо під час проведення вишукувань на вибраній для встановлення системи WIM ділянці, згідно п.10 Технічного завдання, параметри стану покриття не відповідатимуть вимогам, викладеним в п.1 Додатка 1 до Технічного завдання, Підряднику необхідно буде передбачити в проекті обсяги робіт з перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу в зоні вимірювання та на ділянках 50 м до та 25 м після зони вимірювання.
Щодо підключення електроживлення
Дата подання: 23 травня 2020 18:12
Дата відповіді: 27 травня 2020 17:54
Враховуючи питанння щодо визначення місця встановлення системи WIM, також просимо зазначити, що при визначенні точки підключення до електроживлення, необхідно керуватись загальними правилами приєднання до електромереж та правил улаштування електроустановок, в яких вказані 2 способи підключення: 1. Стандартне - приєднання електроустановки замовника до діючих мереж оператора системи розподілу на відстань, що не перевищує 300 метрів по прямій лінії від місця забезпечення потужності до місця приєднання. 2. Нестандартне - приєднання електроустановки замовника до діючих мереж оператора системи розподілу на відстань, що перевищує 300 метрів по прямій лінії від місця забезпечення потужності до місця приєднання. У разі нестандартного приєднання, необхідно враховувати витрати щодо розробки проектної документації на нестандартне приєднання до електромереж. Чи була врахована дана ситуація при формуванні очікуваної вартості? Враховуючи вище сказане, просимо Замовника внести відповідні коригування до Технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником при формуванні очікуваної вартості була враховано витрати щодо розробки проектної документації на нестандартне приєднання до електромереж.
Щодо визначення розташування точки підключення до мережі Інтернет
Дата подання: 23 травня 2020 18:12
Дата відповіді: 27 травня 2020 17:55
Зазначаємо, що виробниками систем WIM у якості каналу передачі даних можуть бути використані різні телекомунікаційні технології, такі як радіо, GSM та інші, які не потребують Інтернет з’єднання. Використання лише каналу зв’язку Інтернет обмежує можливість проектування системи WIM із більш широким вибором обладнання та каналів зв»язку. Просимо замовника внести відповідні коригування до Технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: п.3.9 Додатка 1 до Технічного завдання викладений наступним чином: «1) отримання ЦОД iнформацiйних файлiв та метаданих вiд майданчика WIМ здiйснюсться в електроннiй формi через транспортну телекомунiкацiйну мережу або мережу Iнтернет iз застосуванням засобiв криптографiчного захисту iнформацiї», що ніяк не обмежує можливість використання доступних каналів зв’язку.
Стосовно працівників
Дата подання: 24 травня 2020 10:26
Дата відповіді: 27 травня 2020 17:55
Згідно технічних вимог тендерної документації планується до закупки послуги з розробки робочого проекту майданчику WIM Система автоматичного зважування в русі - Weigh-in-Motion ). В переліку розділів робочого проекту відсутній розділ шодо влаштування дорожнього одягу. Такі роботи проектуються лише у випадку якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань (див. п. 10), не відповідають вимогам, наведеним в п. 1 Додатку 1, в зоні проведення вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. Технічним завданням передбачено розробка проект опорної конструкції для монтажу обладнання WIM та технічний звіт з виконання комплексу інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань; При цьому питома вага таких робіт з проектування не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Згідно вимог тендерної документації Замовник вимагає підтвердження Учасником наявністі у нього працівників відповідної кваліфікації у визначеній кількості: Інженер-проектувальник автомобільних доріг – 1 особа; Інженер-проектувальник із забезпечення механічного опору та стійкості – 1 особа; Інженер-проектувальник на обєкт будівництва– 1 особа; Просимо надати роз’яснення щодо необхідності підтвердження вказаних працівників, які будуть залучатися Учасником віл субпідрядних організацій у обсязі що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має право залучати додаткових працівників, у разі потреби, у визначений законодавством спосіб
Освітлення проїзної частини
Дата подання: 24 травня 2020 11:38
Дата відповіді: 27 травня 2020 17:56
Згідно вимог тендерної документації щодо до благоустрою майданчика вказано що для випадків встановлення обладнання зважування в русі на автомобільній дорозі, передбачити освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання Для формування ціни пропозиції розробки робочого проекту просимо Вас надати уточнення, щодо наявності або відсутності існуючого освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання відсутнє
Уточнення щодо досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 26 травня 2020 15:42
Дата відповіді: 28 травня 2020 16:26
Чи буде відхилена пропозиція, якщо Учасник надасть аналогічний договір на проектування системи динамічного габаритно-вагового контролю та/або будівництва транспортної інфраструктури (систем організації дорожнього руху) та/або систем відео та фото фіксації порушення правил дорожнього руху?
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Уточнення щодо аналогічних договорів Учасника
Дата подання: 26 травня 2020 15:43
Дата відповіді: 28 травня 2020 16:26
У тендерній документації зазначена вимога щодо аналогічних договорів, а саме: «договора на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення». Просимо Замовника уточнити, Учасник має надати один аналогічний договір в якому будуть наявні всі вищенаведені вимоги чи може надати декілька різних договорів, в яких будуть присутні дані розділи чи були предметом договору для підтвердження кваліфікаційних вимог?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: вимоги до підтвердження зазначенні в тендерній документації
Уточнення щодо працівників Учасника
Дата подання: 26 травня 2020 15:44
Дата відповіді: 28 травня 2020 16:27
Чи може Учасник працівників, що зазначені у тендерній документації (інженер-проектувальник автомобільних доріг, інженер-проектувальник із забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, інженер із забезпечення механічного опору та стійкості, інженер-проектувальник з кошторисної документації) залучити за рахунок лише субпідрядних організацій, у разі якщо у нього в штаті немає вищезазначених спеціалістів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: учасник має право залучати додаткових працівників, у разі потреби, у визначений законодавством спосіб.
Уточнення щодо працівників
Дата подання: 26 травня 2020 15:44
Дата відповіді: 28 травня 2020 16:27
У тендерній документації Замовника вимагається наявність в Учасника Інженера-проектувальника автомобільних доріг – 1 особа. У технічному завданні зазначено, що у разі, якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань не відповідатимуть вимогам, наведеним в п. 1 Додатку 1 до Технічного завдання, в зоні проведення вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. Однак, якщо параметри покриття після проведення інженерних вишукувань будуть відповідати вимогам до стану покриття, перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу, наявність такого інженера в Учасника або субпідрядника буде не потрібно. А тому, вимога Замовника щодо обов’язкової наявності в Учасника Інженера-проектувальника автомобільних доріг є необґрунтованою. Вважаємо, що вимога щодо обов’язкової наявності Інженера-проектувальника автомобільних доріг звужує коло Учасників процедури закупівлі. Просимо переглянути кваліфікаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації для приведення її до вимог законодавства про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: перелік необхідних спеціалістів, для виконання робіт передбачених технічним завданням визначений у тендерній документації
Внесення змін у технічне завдання
Дата подання: 26 травня 2020 15:45
Дата відповіді: 28 травня 2020 16:28
У тендерній документації Замовника, зокрема у Технічному завданні відсутня інформація щодо напрямку(-ів) руху встановлення системи WIM. Просимо Замовника уточнити дану інформацію та внести відповідні зміни до ТД для правильного розуміння потенційними Учасниками обсягу надання послуг та формування ціни тендерної пропозиції.
Відповідь: вимоги щодо напрямків руху наведені в п.17 Технічного завдання: «Необхідно передбачити влаштування засобів вимірювання у кількості та в спосіб, які забезпечують здійснення контролю габаритно-вагових параметрів транспортних засобів на всій ширині проїзної частини».
Внесення змін у технічне завдання
Дата подання: 26 травня 2020 15:45
Дата відповіді: 28 травня 2020 16:29
У Технічному завданні зазначена вимога: «визначити розташування точки підключення до мережі Інтернет». Дана вимога Замовника звужує коло потенційних Учасників, оскільки виробниками систем WIM у якості каналу передачі даних можуть бути використані різні телекомунікаційні технології, такі як: радіо, GSM та інші, що не потребують Інтернет з’єднання. Для дотримання принципів публічних закупівель, просимо Замовника внести відповідні зміни до Технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: п.3.9 Додатка 1 до Технічного завдання викладений наступним чином: «1) отримання ЦОД iнформацiйних файлiв та метаданих вiд майданчика WIМ здiйснюсться в електроннiй формi через транспортну телекомунiкацiйну мережу або мережу Iнтернет iз застосуванням засобiв криптографiчного захисту iнформацiї», що ніяк не обмежує можливість використання доступних каналів зв’язку. п.3.9 Додатка 1 до Технічного завдання викладений наступним чином: «1) отримання ЦОД iнформацiйних файлiв та метаданих вiд майданчика WIМ здiйснюсться в електроннiй формi через транспортну телекомунiкацiйну мережу або мережу Iнтернет iз застосуванням засобiв криптографiчного захисту iнформацiї», що ніяк не обмежує можливість використання доступних каналів зв’язку».
Стосовно строків виконання
Дата подання: 26 травня 2020 19:47
Дата відповіді: 28 травня 2020 16:29
У тендерній документації Замовника (строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) зазначено 31.07.2020 р. Однак, протягом місяця неможливо виконати проектну документацію з вимогами, що зазначені у технічному завданні, оскільки для її розробки необхідно буде провести топографо-геодезичні, інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні вишукування. Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, змінивши строки надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: у разі ненадання технічних умов замовником на дату укладання договору, строк виконання робіт може бути переглянутий
Стосовно субпідрядника
Дата подання: 26 травня 2020 19:47
Дата відповіді: 28 травня 2020 16:30
Яким документом Учасник має підтвердити відносини з субпідрядником/співвиконавцем?
Відповідь: вимога щодо надання інформації учасником відомостей по субпідряднику/співвиконавцю встановлено в тендерній документації
Стосовно працівників
Дата подання: 26 травня 2020 19:48
Дата відповіді: 28 травня 2020 16:30
Якщо в Учасника немає у штаті: інженера-проектувальника автомобільних доріг, інженера-проектувальника із забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, інженера із забезпечення механічного опору та стійкості, інженера-проектувальника з кошторисної документації, але вони є у субпідрядника, яким чином Учасник має заповнити таблицю про наявність працівників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: учасник має право залучати додаткових працівників, у разі потреби, у визначений законодавством спосіб
Мінімальний перелік працівників
Дата подання: 29 травня 2020 10:05
Дата відповіді: 02 червня 2020 15:30
У тендерній документації Замовника зазначений мінімальний перелік працівників, які мають бути залучені до виконання договору. Чи може Учасник надати 2 сертифікати (Інженера-проектувальника автомобільних доріг та Інженера-проектувальника із забезпечення механічного опору та стійкості) на одну особу, оскільки один працівник має два потрібник Замовнику сертифікати та не залучати додатково окрему особу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: так, Учасник може надати 2 сертифікати (Інженера-проектувальника автомобільних доріг та Інженера-проектувальника із забезпечення механічного опору та стійкості) на одну особу.
Підтвердження відповідності Субпідрядника
Дата подання: 29 травня 2020 11:18
Дата відповіді: 02 червня 2020 15:30
Яким чином Учасник може підтвердити відповідність Субпідрядника ч. 1 статті 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", якщо у даній статті написано про особу, що уповноважена на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю? Просимо уточнити Замовника, Учасник має надати підтвердження відповідності Субпідрядника на кожний пункт зазначений у ч. 1 статті 17 "Про публічні закупівлі" чи має надати просто загальну довідку, що Субпідрядник не має підстав передбачених у ч. 1 статті 17 "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі якщо Учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, Замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону.
Розгорнути всі запитання: 20 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-002888-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка", Код ЄДРПОУ:38013959
Дата подання: 26 травня 2020 15:47
Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію
У вимогах тендерної документації, а саме «Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного* договору» вказано, що Аналогічним буде вважатися договір на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення, виконаний протягом останніх 3 років.
Відповідно до Постанови КМУ від 27 грудня 2019 р. № 1174 майданчик WIM повинен забезпечувати не вимірювання електричних величин, а вимірювання навантаження на кожну вісь транспортного засобу, габаритів та маси транспортних засобів, фіксацію та розпізнавання номерного знака транспортного засобу, оброблення зібраних даних та передачу інформації та інші функціональні призначення.
Оскільки системи WEIGHT-IN-MOTION (WIM) є програмно-технічнім комплексом модулів, сервісів та інформаційних систем, що взаємодіють між собою та разом формують набір функцій, тому не можна вважати аналогічним проекти систем в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення).
Також, звертаємо увагу, що у аналогічних договорах відсутні послуги з проектування систем зважування як у русі, так і статичним способом, що не дозволяє взяти участь спеціалізованим саме в цьому напрямку компаніям.
Наголошуємо, що вимога Замовника щодо наявності в проектних документаціях розділів з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення не відповідає предмету закупівлі, оскільки розробка проектної документації з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху не передбачає лише проектування зовнішнього освітлення, дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення. А тому, виокремлювати їх для підтвердження аналогічності договору є безпідставним. Вимоги щодо аналогічних договорів запропоновані Замовником не є співставними з комплексом заходів, що необхідно виконати в процесі проектування комплексів зважування у русі.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо вимогу Замовника щодо аналогічних договорів такою, що не відповідає принципам публічних закупівель, вимагаємо відкорегувати вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінації до потенційних Учасників у відповідності до принципів публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 травня 2020 09:53
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-05-22-002888-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Проектдормісттехнологія", Код ЄДРПОУ:34867256
Дата подання: 27 травня 2020 11:16
Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію щодо аналогічних договорів.
У тендерній документації зазначено, що аналогічними договорами вважаються договори на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення, виконаний протягом останніх 3 років. Враховуючи той факт, що вказані вище системи та комплекси, як правило, є розділами проектної документації під час проектування більш великих об’єктів, просимо внести зміни до тендерної документації, в яких передбачити, що аналогічнім договором вважається повністю виконаний протягом останніх 3 років договір з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект") в складі якої присутні розділи з розроблення зовнішнього освітлення, дорожніх метеостанцій, систем автономного освітлення, майданчиків для влаштування пунктів габаритно-вагового контролю, або з розроблення вимірювальних систем, комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2020 09:56
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-05-22-002888-b.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Проектдормісттехнологія", Код ЄДРПОУ:34867256
Дата подання: 27 травня 2020 11:17
одо внесення змін до строку надання послуг.
У тендерній документації зазначено, що строк надання послуг – до 31липня 2020р. Враховуючи можливий орієнтовний строк укладання контракту, фактично на надання послуг залишається приблизно 1 місяць. Разом з тим згідно з технічним завданням виконавець повинен отримати технічні умови (офіційний розгляд та видача яких становить 10 робочих днів), провести інженерно-геодезичні, інженерно-геологічні та інструментальні вишукування, розробити робочий проект, погодити основні проектні рішення з усіма відповідними зацікавленими органами (розгляд яких також може становити не менше 10 робочих днів) та пройти експертизу (орієнтовний термін якої буде становити до 30 календарних днів), що фактично неможливо зробити за 1 календарний місяць. У зв’язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації та встановити строк надання послуг щонайменше 90 календарних днів з дня укладання договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 травня 2020 09:55
Замовник вважає, що 30 календарних днів достатньо для виконання робіт передбачених технічним завданням.
Замовник вважає, що 30 календарних днів достатньо для виконання робіт передбачених технічним завданням.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-002888-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Електронні технології України", Код ЄДРПОУ:37140255
Дата подання: 28 травня 2020 17:44
Кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера
У Додатку №4 Таблиця 1 Тендерної документації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник для підтвердження інформації про наявність ІТР вимагає cкан-копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). Дана вимога є дискримінаційною, враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного інженера проекту (ГІПа), який повинен мати відповідний кваліфікаційний сертифікат та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим. Відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (затвердженого Наказом Мінрегіону від 16.05.2011 № 45, в редакції із змінами внесеними Наказом Мінрегіону № 125 від 19.05.2017 вибір генпроектувальника (проектувальника) для розроблення проектної документації об’єктів будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Наявність сертифіката розробника кошторисної частини проектної документації у відповідального виконавця є обов’язковою лише у випадку, коли розробляється спрощена проектно- кошторисна документація (дефектний акт і кошторис). Виконавець кошторису спрощеної проектно-кошторисної документація є єдиним розробником такої документації (Складання дефектного акту є результатом технічного обстеження, а не інженерно-будівельного проектування). Слід врахувати те, що при розробці проектно-кошторисної документації у повному обсязі, під керівництвом ГІПа, розробники окремих розділів проектно-кошторисної документації (в т.ч. кошторисної частини) можуть не мати кваліфікаційних сертифікатів, незалежно від спеціалізації ГІПа. Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають необхідний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2020 17:08
вимога не є дискримінаційною у зв’язку з тим, що проектом передбачається складання кошторисної частини проекту сертифікованим інженером кошторисником, який повинен мати відповідний сертифікат. Таким чином ця вимога замовника не суперечить чинному законодавству та дає змогу підтвердити кваліфікацію учасника
вимога не є дискримінаційною у зв’язку з тим, що проектом передбачається складання кошторисної частини проекту сертифікованим інженером кошторисником, який повинен мати відповідний сертифікат. Таким чином ця вимога замовника не суперечить чинному законодавству та дає змогу підтвердити кваліфікацію учасника
Номер вимоги: UA-2020-05-22-002888-b.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Електронні технології України", Код ЄДРПОУ:37140255
Дата подання: 28 травня 2020 18:29
Надання аналогічного договору.
У п.5. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації містить одну з кваліфікаційних вимог: 2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовник в ТД не чітко визначив вимоги щодо документального підтвердження досвіду виконання робіт за предметом договору, що дає підстави тлумачити на свій розсуд вимоги щодо надання або аналогічного або аналогічних договорів, виконаний протягом останніх 3 років. ( п.5. Розділ 3. та в додаток №4 до ТД Таблиця 2) Учасник звернувся до Замовника с запитанням, що, фактично залишилося без відповіді. Відповідно до частини першої статті 16 Закону (в новій редакції), замовник має право встановити кваліфікаційний критерій до учасників наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Формулювання Закону передбачає необхідність надання учасниками інформації та документів на підтвердження наявності досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору та/або декілька аналогічних договорів. Слід зауважити, що відповідно до ТД Замовник під аналогічним договором розуміє надання: «виконаного аналогічного договору на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення, виконаний протягом останніх 3 років;» Проте, Замовником встановлено необхідність підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору у встановленому обсязі та за конкретний період та з підтвердження виконання певних видів робіт. За таких умов, виконання всіх встановлених умов наданням лише одного аналогічного договору, який би містив інформацію про необхідний вид робіт, період тощо, є неможливим для більшості учасників. Фактично, Замовник виключає можливість участі у процедурі закупівлі того суб’єкта господарювання, який має досвід виконання вказаних видів робіт, проте виконував їх в рамках різних договорів. Така вимога Документації дискримінує і не дає можливості взяти участі у даній закупівлі учасникам, які мають досвід виконання вказаних видів робіт в необхідному об’ємі однак виконали роботи в межах більш ніж один договір. Крім того, Замовник в Додатку № 7 Довідка про субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) вимагає надання:«- довідки про виконання аналогічного договору за 2016-2020рр. відповідно до видів робіт, на які будуть залучатися субпідрядні організації (згідно з таблицею №2 додатку №4);» Отже Замовник встановив дискримінаційні вимоги щодо залучених субпідрядників/субвиконавців, оскільки досвід роботи Учасника вказаний періодом протягом останніх 3 (трьох) років, а субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) – за 2016-2020рр., тобто 4 роки. Визначення конкретного періоду за 2016-2020рр. виконання аналогічного договору - є дискримінаційною. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 червня 2020 17:07
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-05-22-002888-b.b7
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка", Код ЄДРПОУ:38013959
Дата подання: 09 липня 2020 16:57
Щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "СЕА Електротехніка"
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Житомирській області Протоколом засідання № 188 від 09.07.2020 р. відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СЕА Електротехніка», оскільки, на думку Замовника, вона не відповідала ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Однак, всупереч вищенаведеному положенню Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, таким чином не надав можливість Учаснику – ТОВ «СЕА Електротехніка» усунути виявлені недоліки, що підпадають під інформацію та/або документи: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Тим самим, порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вимагаємо надати роз'яснення, чому Замовник в порушення частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не надав можливість Учаснику – ТОВ «СЕА Електротехніка» усунути виявлені недоліки.
У разі не надання обґрунтованого роз'яснення залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

29 травня 2020 09:51
протокол №118 від 28.05.20.pdf

Документи

29 травня 2020 09:55
протокол №118 від 28.05.20.pdf

Документи

29 травня 2020 09:54
протокол №118 від 28.05.20.pdf

Документи

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-22-002888-b.c6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка", Код ЄДРПОУ:38013959
Дата подання: 04 червня 2020 21:34
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Замовником у тендерній документації встановлені дискримінаційні умови, що звужують коло потенційних учасників та не дають змогу Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 червня 2020 20:14

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" 413 246,00
UAH з ПДВ
413 246,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" 420 072,40
UAH з ПДВ
420 072,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія" 478 800,00
UAH з ПДВ
478 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" 495 160,00
UAH з ПДВ
495 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІА ДОРБУД" 516 556,80
UAH з ПДВ
516 556,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 08:14
Електронний підпис
15 червня 2020 08:13
15. Документи з ЄЦП.rar
15 червня 2020 08:13
13. Технічне завдання.pdf
15 червня 2020 08:12
Витяг із Статуту.7z
15 червня 2020 08:12
Банківська ліцензія.7z
15 червня 2020 08:12
Протокол НР.7Z
15 червня 2020 08:12
справка 2349-20.pdf
15 червня 2020 08:12
12. Наявність Досвіду.pdf
15 червня 2020 08:12
9. Повноваження.pdf
15 червня 2020 08:12
Лист для клієнтів.7z
15 червня 2020 08:12
Наказ Фролова Ю.М.7Z
15 червня 2020 08:12
Гарантія 2349-20.7z
15 червня 2020 08:12
5. Проект договору.pdf
15 червня 2020 08:12
4. Відповідність ст 17.pdf
15 червня 2020 08:12
6. Гарантійний лист.pdf
15 червня 2020 08:12
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 15:26
Електронний підпис
20 липня 2020 15:00
Електронний підпис
20 липня 2020 15:00
Довідка банкрутсво.pdf
17 липня 2020 15:19
Електронний підпис
13 липня 2020 14:26
Електронний підпис
13 липня 2020 14:26
Довідка 50%.pdf
13 липня 2020 14:26
Довідка МВС.rar
13 липня 2020 14:26
Довідка ДПС.rar
11 червня 2020 11:42
Електронний підпис
11 червня 2020 11:42
Реєстр_відповідність.pdf
11 червня 2020 11:42
Відповідність.pdf
11 червня 2020 11:42
11969_Гарантія_10_06_2020.rar
11 червня 2020 11:42
Реєстр_кваліфікація.pdf
11 червня 2020 11:42
Кваліфікація.pdf
11 червня 2020 11:42
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 11:36
Електронний підпис
11 червня 2020 11:34
12.Проект договору.pdf
11 червня 2020 11:34
10. Статут оригІнал.pdf
11 червня 2020 11:34
8. Довідка печатка.pdf
11 червня 2020 11:34
7.Технічне завдання.pdf
11 червня 2020 11:34
6.Витяг ПДВ ВІА ДОРБУД.pdf
11 червня 2020 11:34
3. Ст. 17.pdf
11 червня 2020 11:34
2. Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 11:34
1. Відомості учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

ТОВ "Проектдормісттехнологія"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"

ТОВ "ВІА ДОРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
#37334664
Відхилено 413 246,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 16:44
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"
#38013959
Відхилено 420 072,40
UAH з ПДВ
09 липня 2020 15:57
ТОВ "Проектдормісттехнологія"
#34867256
Переможець 478 800,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 14:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія"
#34867256
478 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 08:02
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 10:49
договір ВІМ №79 від 28.07.20.pdf укладений
29 липня 2020 10:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 серпня 2020
Сума оплати за договором: 478 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 79 800,00 UAH)