Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дороги по вул. Євгена Маланюка, від пл. Дружби Народів до вул. В. Чорновола, м. Кропивницький (45233142-6 Ремонт доріг)
Current repair of the road on the Yevhen Malanyuk street., from Sq. Drugby Narodiv to the V. Chornovola street., Kropyvnytskyi (Repair of roads)
Очікувана вартість
7 027 510,80 UAH
UA-2020-05-22-002844-c e3d25910fb7f44a8941d744ffa781e30
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Горпинченко

+380522320635 torgy_amd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42852223
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2
Контактна особа: Сергій Горпинченко
+380522320635
torgy_amd@ukr.net
Додаткові контактні особи: Сергій Горпинченко
+380522320635
torgy_amd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DERZHAVNE PIDPRIEMSTVO "AGENTSTVO MISTSEVIH AVTOMOBILNIH DORIG"
National ID: 42852223
Contact point: Serhiy Gorpinchenko
+380522320635
torgy_amd@ukr.net
Additional contacts: Сергій Горпинченко
+380522320635
torgy_amd@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 травня 2020 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 13:16
Очікувана вартість: 7 027 510,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 137,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70200 UAH
Publication date: 22 травня 2020 12:34
Enquiries until: 13 червня 2020 11:00
Complaints submission until: до 19 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 червня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 7 027 511 UAH including VAT
Minimal lowering step: 35 138 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Місцезнаходження замовника: м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2; Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону; Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації; Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення договору: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації;
Розгорнути Згорнути

Location of the customer: Kropyvnytskyi, street Preobrazhenskaya, bldg. 2; Category of the Customer: enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of the first part of Article 2 of the Law; Language (languages) in which (which) tender proposals should be prepared: Ukrainian; Scope of works: according to the requirements of the tender documentation; Security of tender offers and security of the contract: guarantee, conditions of providing according to requirements of the tender documentation
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дороги по вул. Євгена Маланюка, від пл. Дружби Народів до вул. В. Чорновола, м. Кропивницький
(45233142-6 Ремонт доріг)

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Євгена Маланюка
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current repair of the road on the Yevhen Malanyuk street., from Sq. Drugby Narodiv to the V. Chornovola street., Kropyvnytskyi
(Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Субвенція з Державного бюджету Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Субвенція з Державного бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2020 20:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 20:41
ТД ПСР Маланюка.doc
15 червня 2020 20:41
Перелік змін до тендерної документації 1.doc
22 травня 2020 12:34
Додаток 3.doc
22 травня 2020 12:34
Додаток 2.doc
22 травня 2020 12:34
Календ. графік Додаток №8.xls
15 червня 2020 20:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 20:41
ТД ПСР Маланюка.doc
22 травня 2020 12:34
ТД ПСР Маланюка.doc
15 червня 2020 20:41
Перелік змін до тендерної документації 1.doc
22 травня 2020 12:34
Додаток 3.doc
22 травня 2020 12:34
Додаток 2.doc
22 травня 2020 12:34
Календ. графік Додаток №8.xls

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-22-000002 ● eb296a3312664969ae2ede3ca8eaa8c3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020 11:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.09.2020 № 57
Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 21.09.2020 № 57

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-05-22-002844-с 22.05.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-28 11:14:09

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт дороги по вул. Євгена Маланюка, від пл. Дружби Народів до вул. В.Чорновола, м. Кропивницький (45233142-6 Ремонт доріг)», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-22-002844-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
Чому Вами допущена до аукціону тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» (далі – ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП») згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій, опублікованим 09.07.2020, та укладено договір з даним учасником при тому, що учасник ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) ?
1. Так, у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацію/ документами згідно Додатків 6,7 та 8 до цієї документації.
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» не надав інформацію/документи згідно з додатком 8 «Календарний графік надання послуг з поточного ремонту» до цієї документації.
2. Крім того, згідно вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 1.1.2 пункту 1.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації, учасникам необхідно надати інформаційну довідку, складену згідно наданої форми, з переліком основних видів будівельних матеріалів, які будуть використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» міститься довідка від 19.06.2020 № 1/3 «Джерела поставки основних дорожніх матеріалів», згідно якої постачальником вказаних будівельних матеріалів є ПрАТ «Коммунтранс» із зазначенням місця відвантаження матеріалів – м. Бровари, вул. Кірова буд. 90, оф.18 каб. 4. Також, в даній довідці учасником зазначена відстань перевезення до об’єкту ремонту вказаних будівельних матеріалів, зокрема емульсії бітумної, дорожньої, яка визначена учасником як 310 км. Однак, відстань перевезення до об’єкту ремонту інших будівельних матеріалів, при тому, що місце відвантаження матеріалів не змінилось, зазначено учасником ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» як – 5, 7, 11 км.
Таким чином, вищевикладене свідчить про невідповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 та вимогам тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-01 22:48:34

Відповідь на запит

Відповідь надається в доданих файлах

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-06 16:00:21

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт дороги по вул. Євгена Маланюка, від пл. Дружби Народів до вул. В.Чорновола, м. Кропивницький (45233142-6 Ремонт доріг)», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-22-002844-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Просимо надати інформацію щодо стану виконання договору підряду від 27.07.2020 № 220/20, укладеного за результатом проведення даної процедури закупівлі, на дату оприлюднення цього запиту.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-09 21:04:58

Відповідь на запит

У відповідь на Запит Замовнику на надання пояснення в рамках проведення моніторингу закупівлі (ID моніторингу: UA-M-2020-09-22-000002) надаємо пояснення по суті заданих питань:
1. На дату оприлюднення запиту за договором підряду від 27.07.2020 № 220/20, укладеного за результатом проведення даної процедури закупівлі, Виконавцем (Підрядником) надані послуги (виконані роботи) з поточного ремонту дороги по вул. Євгена Маланюка, від пл. Дружби Народів до вул. В. Чорновола, м. Кропивницький.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір підряду №219/20 від 27.07.2020р. на надання послуг з поточного ремонту дороги по вул. Євгена Маланюка, від пл. Дружби Народів до вул. В. Чорновола, м. Кропивницький м. Кропивницький укладений відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України. Згідно з ч. 1 ст. 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, що спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Відповідно до п. 11.1 договору підряду №219/20 від 27.07.2020р. цей договір вважається укладеним з моменту його підписання і скріплення печатками Сторонами і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Відповідно до ч. 1 ст. 530 ЦК України, якщо в зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню в цей строк (термін). Відповідно до ч. 1 ст. 631 ЦК України строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов`язки відповідно до договору. Відповідно до ч.ч. 1 і 4 ст. 188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Згідно зі ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Згідно зі ст.ст. 598, 599 ЦК України зобов`язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом; припинення зобов`язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом; зобов`язання припиняється виконанням, проведеним належним чином. За вищезазначеним договором підряду Сторони повністю виконали передбачені ним зобов’язання. За змістом вищезазначених норм розірвано може бути лише чинний (такий, що діє та виконується) договір. Відповідний висновок також міститься у постанові Верховного Суду від 07.08.2018 у справі № 910/7981/17 (ЄДРСРУ № 75795797). Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи вищевикладене, усунення порушень визначених у висновку моніторингу у спосіб визначений у вказаному висновку з урахуванням зазначеного є неможливим.

2020-10-21 21:39:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 липня 2020
UA-2020-05-22-002844-ce3d25910fb7f44a8941d744ffa781e30
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42852223
Місцезнаходження: 25006, Україна, Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

23 червня 2020 08:51
Електронний підпис
23 червня 2020 08:51
Електронний підпис
22 червня 2020 17:21
генеральний з банком.pdf
22 червня 2020 17:20
Генеральний договір.PDF
22 червня 2020 16:50
Транспортна схема.pdf
22 червня 2020 16:50
Статут Оттема (1).pdf
22 червня 2020 16:50
Скан витягу ПДВ.pdf
22 червня 2020 16:50
Сертифікат ИССО.PDF
22 червня 2020 16:50
Рішення Оттема (2).PDF
22 червня 2020 16:50
Проект договору.pdf
22 червня 2020 16:50
лист транс лайн груп.pdf
22 червня 2020 16:50
Лист ТОВ БК Ескадор.pdf
22 червня 2020 16:49
Копії дипломів.pdf
22 червня 2020 16:49
Експертний звіт.pdf
22 червня 2020 16:49
Документи Дюжева.pdf
22 червня 2020 16:49
Додаток до Дог. №0109-р.pdf
22 червня 2020 16:49
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
22 червня 2020 16:49
Довідка щодо санкцій.pdf
22 червня 2020 16:49
Довідка за Ст. 17.pdf
22 червня 2020 16:49
Довідка ДЕРЖСТАТ (2).pdf
22 червня 2020 16:49
Графік.pdf
22 червня 2020 16:49
Відгук від УДХ.pdf
22 червня 2020 16:49
Витяг ПДВ новий.pdf
22 червня 2020 16:49
атестація АБЗ.pdf
22 червня 2020 16:49
атестат АБЗ.PDF
22 червня 2020 16:49
Акт червень 2017 по дог 49.PDF
22 червня 2020 16:49
Акт серпень 2017 по дог 49.PDF
22 червня 2020 16:49
Акт липень 3 2018 по дог 49.PDF
22 червня 2020 16:49
Акт липень 2018 по дог 49.PDF
22 червня 2020 16:49
Акт грудень 2017 по дог 49.PDF
22 червня 2020 16:49
Акт грудень 2016 по дог 49.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

22 липня 2020 15:37
Електронний підпис
22 липня 2020 15:37
Довідка МВС 22.07.20.pdf
20 липня 2020 08:32
Електронний підпис
20 липня 2020 08:32
Довідка.pdf
20 липня 2020 08:32
Довідка МВС 07.07.20.pdf
23 червня 2020 10:12
Електронний підпис
23 червня 2020 10:12
Електронний підпис
23 червня 2020 09:24
Електронний підпис
23 червня 2020 09:24
Електронний підпис
23 червня 2020 00:02
Електронний підпис
23 червня 2020 00:02
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 6 950 000,00
UAH з ПДВ
6 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 7 000 000,00
UAH з ПДВ
7 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 15:37
Електронний підпис
22 липня 2020 15:37
Довідка МВС 22.07.20.pdf
20 липня 2020 08:32
Електронний підпис
20 липня 2020 08:32
Довідка.pdf
20 липня 2020 08:32
Довідка МВС 07.07.20.pdf
23 червня 2020 10:12
Електронний підпис
23 червня 2020 10:12
Електронний підпис
23 червня 2020 09:24
Електронний підпис
23 червня 2020 09:24
Електронний підпис
23 червня 2020 00:02
Електронний підпис
23 червня 2020 00:02
Електронний підпис

Публічні документи

23 червня 2020 08:51
Електронний підпис
23 червня 2020 08:51
Електронний підпис
22 червня 2020 17:21
генеральний з банком.pdf
22 червня 2020 17:20
Генеральний договір.PDF
22 червня 2020 16:50
Транспортна схема.pdf
22 червня 2020 16:50
Статут Оттема (1).pdf
22 червня 2020 16:50
Скан витягу ПДВ.pdf
22 червня 2020 16:50
Сертифікат ИССО.PDF
22 червня 2020 16:50
Рішення Оттема (2).PDF
22 червня 2020 16:50
Проект договору.pdf
22 червня 2020 16:50
лист транс лайн груп.pdf
22 червня 2020 16:50
Лист ТОВ БК Ескадор.pdf
22 червня 2020 16:49
Копії дипломів.pdf
22 червня 2020 16:49
Експертний звіт.pdf
22 червня 2020 16:49
Документи Дюжева.pdf
22 червня 2020 16:49
Додаток до Дог. №0109-р.pdf
22 червня 2020 16:49
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
22 червня 2020 16:49
Довідка щодо санкцій.pdf
22 червня 2020 16:49
Довідка за Ст. 17.pdf
22 червня 2020 16:49
Довідка ДЕРЖСТАТ (2).pdf
22 червня 2020 16:49
Графік.pdf
22 червня 2020 16:49
Відгук від УДХ.pdf
22 червня 2020 16:49
Витяг ПДВ новий.pdf
22 червня 2020 16:49
атестація АБЗ.pdf
22 червня 2020 16:49
атестат АБЗ.PDF
22 червня 2020 16:49
Акт червень 2017 по дог 49.PDF
22 червня 2020 16:49
Акт серпень 2017 по дог 49.PDF
22 червня 2020 16:49
Акт липень 3 2018 по дог 49.PDF
22 червня 2020 16:49
Акт липень 2018 по дог 49.PDF
22 червня 2020 16:49
Акт грудень 2017 по дог 49.PDF
22 червня 2020 16:49
Акт грудень 2016 по дог 49.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Переможець 6 950 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 17:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
6 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 14:53
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 14:14
ДУ 116-220-20 (Маланюка).pdf зміни до договору
11 червня 2021 14:12
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 20:09
ДУ 491-220-20 Маланюка.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 20:08
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2020 15:47
ДУ 253-220-20 Є. Маланюка.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 15:46
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 11:32
ДУ 223-220-20 Маланюка м. Кропивницький.pdf зміни до договору
31 липня 2020 11:32
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 14:25
220-20 вул. Маланюка м. Кропивницький.pdf укладений
29 липня 2020 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна неістотних умов договору
Номер договору про закупівлю: 220/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 223/220/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встановлення кошторисних призначень та бюджетних зобовязань, доповнення реквізитів
Номер договору про закупівлю: 220/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 253/220/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 220/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 491/220/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна суми бюджетних зобов`язань на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 220/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 116/220/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 917 198,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 152 866,33 UAH)