Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current repair of the road on the Yevhen Malanyuk street., from Sq. Drugby Narodiv to the V. Chornovola street., Kropyvnytskyi (Repair of roads)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42852223 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Сергій Горпинченко +380522320635 torgy_amd@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Сергій Горпинченко +380522320635 torgy_amd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | DERZHAVNE PIDPRIEMSTVO "AGENTSTVO MISTSEVIH AVTOMOBILNIH DORIG" |
National ID: | 42852223 |
Contact point: |
Serhiy Gorpinchenko +380522320635 torgy_amd@ukr.net |
Additional contacts: |
Сергій Горпинченко +380522320635 torgy_amd@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2020 13:16 |
Очікувана вартість: | 7 027 510,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 137,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 70200 UAH |
Publication date: | 22 травня 2020 12:34 |
Enquiries until: | 13 червня 2020 11:00 |
Complaints submission until: | до 19 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 червня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 7 027 511 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 35 138 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Location of the customer: Kropyvnytskyi, street Preobrazhenskaya, bldg. 2; Category of the Customer: enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of the first part of Article 2 of the Law; Language (languages) in which (which) tender proposals should be prepared: Ukrainian; Scope of works: according to the requirements of the tender documentation; Security of tender offers and security of the contract: guarantee, conditions of providing according to requirements of the tender documentation
(45233142-6 Ремонт доріг)
(Repair of roads)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Субвенція з Державного бюджету | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Субвенція з Державного бюджету | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2020 20:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2020 20:41 |
ТД ПСР Маланюка.doc | |
15 червня 2020 20:41 |
Перелік змін до тендерної документації 1.doc | |
22 травня 2020 12:34 |
Додаток 3.doc | |
22 травня 2020 12:34 |
Додаток 2.doc | |
22 травня 2020 12:34 |
Календ. графік Додаток №8.xls |
15 червня 2020 20:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 червня 2020 20:41 |
ТД ПСР Маланюка.doc
|
|||
15 червня 2020 20:41 |
Перелік змін до тендерної документації 1.doc
|
|||
22 травня 2020 12:34 |
Додаток 3.doc
|
|||
22 травня 2020 12:34 |
Додаток 2.doc
|
|||
22 травня 2020 12:34 |
Календ. графік Додаток №8.xls
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-22-000002 ● eb296a3312664969ae2ede3ca8eaa8c3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 11:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.09.2020 № 57
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 21.09.2020 № 57
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-05-22-002844-с 22.05.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-28 11:14:09
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт дороги по вул. Євгена Маланюка, від пл. Дружби Народів до вул. В.Чорновола, м. Кропивницький (45233142-6 Ремонт доріг)», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-22-002844-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
Чому Вами допущена до аукціону тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» (далі – ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП») згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій, опублікованим 09.07.2020, та укладено договір з даним учасником при тому, що учасник ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) ?
1. Так, у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацію/ документами згідно Додатків 6,7 та 8 до цієї документації.
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» не надав інформацію/документи згідно з додатком 8 «Календарний графік надання послуг з поточного ремонту» до цієї документації.
2. Крім того, згідно вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 1.1.2 пункту 1.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації, учасникам необхідно надати інформаційну довідку, складену згідно наданої форми, з переліком основних видів будівельних матеріалів, які будуть використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» міститься довідка від 19.06.2020 № 1/3 «Джерела поставки основних дорожніх матеріалів», згідно якої постачальником вказаних будівельних матеріалів є ПрАТ «Коммунтранс» із зазначенням місця відвантаження матеріалів – м. Бровари, вул. Кірова буд. 90, оф.18 каб. 4. Також, в даній довідці учасником зазначена відстань перевезення до об’єкту ремонту вказаних будівельних матеріалів, зокрема емульсії бітумної, дорожньої, яка визначена учасником як 310 км. Однак, відстань перевезення до об’єкту ремонту інших будівельних матеріалів, при тому, що місце відвантаження матеріалів не змінилось, зазначено учасником ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» як – 5, 7, 11 км.
Таким чином, вищевикладене свідчить про невідповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 та вимогам тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-01 22:48:34
Відповідь на запит
Відповідь надається в доданих файлах
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-06 16:00:21
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт дороги по вул. Євгена Маланюка, від пл. Дружби Народів до вул. В.Чорновола, м. Кропивницький (45233142-6 Ремонт доріг)», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-22-002844-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Просимо надати інформацію щодо стану виконання договору підряду від 27.07.2020 № 220/20, укладеного за результатом проведення даної процедури закупівлі, на дату оприлюднення цього запиту.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-09 21:04:58
Відповідь на запит
У відповідь на Запит Замовнику на надання пояснення в рамках проведення моніторингу закупівлі (ID моніторингу: UA-M-2020-09-22-000002) надаємо пояснення по суті заданих питань:
1. На дату оприлюднення запиту за договором підряду від 27.07.2020 № 220/20, укладеного за результатом проведення даної процедури закупівлі, Виконавцем (Підрядником) надані послуги (виконані роботи) з поточного ремонту дороги по вул. Євгена Маланюка, від пл. Дружби Народів до вул. В. Чорновола, м. Кропивницький.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір підряду №219/20 від 27.07.2020р. на надання послуг з поточного ремонту дороги по вул. Євгена Маланюка, від пл. Дружби Народів до вул. В. Чорновола, м. Кропивницький м. Кропивницький укладений відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України. Згідно з ч. 1 ст. 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, що спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Відповідно до п. 11.1 договору підряду №219/20 від 27.07.2020р. цей договір вважається укладеним з моменту його підписання і скріплення печатками Сторонами і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Відповідно до ч. 1 ст. 530 ЦК України, якщо в зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню в цей строк (термін). Відповідно до ч. 1 ст. 631 ЦК України строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов`язки відповідно до договору. Відповідно до ч.ч. 1 і 4 ст. 188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Згідно зі ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Згідно зі ст.ст. 598, 599 ЦК України зобов`язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом; припинення зобов`язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом; зобов`язання припиняється виконанням, проведеним належним чином. За вищезазначеним договором підряду Сторони повністю виконали передбачені ним зобов’язання. За змістом вищезазначених норм розірвано може бути лише чинний (такий, що діє та виконується) договір. Відповідний висновок також міститься у постанові Верховного Суду від 07.08.2018 у справі № 910/7981/17 (ЄДРСРУ № 75795797). Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи вищевикладене, усунення порушень визначених у висновку моніторингу у спосіб визначений у вказаному висновку з урахуванням зазначеного є неможливим.
2020-10-21 21:39:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42852223 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна, Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2020 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
6 950 000,00
UAH з ПДВ
|
6 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
7 000 000,00
UAH з ПДВ
|
7 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010 |
Переможець |
6 950 000,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2020 17:01
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2021 14:14
|
ДУ 116-220-20 (Маланюка).pdf | зміни до договору |
11 червня 2021 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 20:09
|
ДУ 491-220-20 Маланюка.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 20:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2020 15:47
|
ДУ 253-220-20 Є. Маланюка.pdf | зміни до договору |
06 серпня 2020 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2020 11:32
|
ДУ 223-220-20 Маланюка м. Кропивницький.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2020 14:25
|
220-20 вул. Маланюка м. Кропивницький.pdf | укладений |
29 липня 2020 14:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна неістотних умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 220/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 223/220/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Встановлення кошторисних призначень та бюджетних зобовязань, доповнення реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 220/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 253/220/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 220/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 491/220/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна суми бюджетних зобов`язань на 2021 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 220/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 116/220/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |