Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування систем освітлення вулиць і громадських місць та світлофорів: обслуговування та утримання в належному стані систем автономного освітлення на пішохідних переходах м.Дніпро
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-05-22-002775-b ● 24397b1a452541968fdde48496385917
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпродорсервіс" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32835620 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 20 |
Контактна особа: |
Таволжанська Євгенія Сергіївна 380563723656 3723656@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2020 14:19 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування систем освітлення вулиць і громадських місць та світлофорів: обслуговування та утримання в належному стані систем автономного освітлення на пішохідних переходах м.Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, по м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за виконані послуги будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних послуг (робіт) по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних послуг (робіт) по формі №КБ-3 протягом 30 календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2020 13:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2020 13:52 |
перелік змін.doc | |
04 червня 2020 13:51 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
22 травня 2020 15:29 |
Проект договору.docx |
04 червня 2020 13:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 червня 2020 13:52 |
перелік змін.doc
|
||||||
04 червня 2020 13:51 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
||||||
22 травня 2020 15:29 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-22-002775-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРАТ "ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ" , Код ЄДРПОУ:00218615
Дата подання: 17 червня 2020 17:18
Вимога
Згідно інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КП „Дніпродорсервіс” ДМР було оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-05-22-002775-b з закупівлі «Послуги з технічного обслуговування систем освітлення вулиць і громадських місць та світлофорів: обслуговування та утримання в належному стані систем автономного освітлення на пішохідних переходах м. Дніпро».
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли Участь 3 (три) учасника:
1. ПрАТ «ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ»
2. Товариство з обмеженою відповідальністю "Трендстрой"
3. ОВ СК ДП БУД
За результатами електронного аукціону, найбільш економічно вигідну пропозицію запропонував учасник ПрАТ «ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ».
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі протокол №20 від 17.06.2020 року засідання комітету КП «Дніпродорсервіс» щодо розгляду тендерних пропозицій розмістивши інформацію про відповідне рішення 17 червня 2020 року. В даному протоколі зазначається, що тендерна пропозиція ПрАТ «ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ» не відповідає умовам тендерної документації з наступних причин:
Всупереч вимоги п.1.6 розділ І додатку 4 тендерної документації Учасник не надав Замовнику оригінал листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Ознайомившись з даним протокольним рішенням ПрАТ «ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ» повідомляє, що у складі тендерної документації міститься реєстр документів № 151/20 від 10 червня 2020 року в якому наявна інформація щодо переліку наданих документів у складі тендерної документації. Одним з цих документів є оригінал листа згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, номер сторінки тендерної документації 18. Даний документ було сформовано відповідно до вимоги п.1.6 розділ І додатку 4 тендерної документації та відповідно до форми зазначеної у Додатку 7 до Документації. Сканована копія листа-згоди та реєстру документів додається.
Зважаючи на вищевикладене, ПрАТ «ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ» вважає, що дії Замовника щодо відхилення Учасника з економічно вигіднішою ціновою пропозицією, без надання аргументованого обґрунтування прямо суперечать одному з головних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
ВИМАГАЄМО:
Відповідно до п.3, ст. 30 «Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації або невідповідності кваліфікаційним критеріям, у строк не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Та вимагаємо відміни Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» ст. 32 п1. неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли Участь 3 (три) учасника:
1. ПрАТ «ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ»
2. Товариство з обмеженою відповідальністю "Трендстрой"
3. ОВ СК ДП БУД
За результатами електронного аукціону, найбільш економічно вигідну пропозицію запропонував учасник ПрАТ «ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ».
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі протокол №20 від 17.06.2020 року засідання комітету КП «Дніпродорсервіс» щодо розгляду тендерних пропозицій розмістивши інформацію про відповідне рішення 17 червня 2020 року. В даному протоколі зазначається, що тендерна пропозиція ПрАТ «ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ» не відповідає умовам тендерної документації з наступних причин:
Всупереч вимоги п.1.6 розділ І додатку 4 тендерної документації Учасник не надав Замовнику оригінал листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Ознайомившись з даним протокольним рішенням ПрАТ «ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ» повідомляє, що у складі тендерної документації міститься реєстр документів № 151/20 від 10 червня 2020 року в якому наявна інформація щодо переліку наданих документів у складі тендерної документації. Одним з цих документів є оригінал листа згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, номер сторінки тендерної документації 18. Даний документ було сформовано відповідно до вимоги п.1.6 розділ І додатку 4 тендерної документації та відповідно до форми зазначеної у Додатку 7 до Документації. Сканована копія листа-згоди та реєстру документів додається.
Зважаючи на вищевикладене, ПрАТ «ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ» вважає, що дії Замовника щодо відхилення Учасника з економічно вигіднішою ціновою пропозицією, без надання аргументованого обґрунтування прямо суперечать одному з головних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
ВИМАГАЄМО:
Відповідно до п.3, ст. 30 «Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації або невідповідності кваліфікаційним критеріям, у строк не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Та вимагаємо відміни Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» ст. 32 п1. неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 червня 2020 13:34
Замовник зазначає, що підставою для відхилення його тендерної пропозиції, відповідно до Протоколу №20 від 17.06.2020 року стало наступне: «Всупереч вимозі п.1.6 розділ І додатку 4 тендерної документації Учасник не надав Замовнику оригінал листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі».
В своїй вимозі Учасник зазначає «що у складі тендерної документації міститься реєстр документів № 151/20 від 10 червня 2020 року в якому наявна інформація щодо переліку наданих документів у складі тендерної документації. Одним з цих документів є оригінал листа згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, номер сторінки тендерної документації 18. Даний документ було сформовано відповідно до вимоги п.1.6 розділ І додатку 4 тендерної документації та відповідно до форми зазначеної у Додатку 7 до Документації.»
Повідомляємо наступне:
По-перше, звертаємо Вашу увагу, що у складі тендерної пропозиції наданий документ на вимогу п.1.1.9 розділу 3 тендерної документації «Листа-згоди на обробку персональних даних учасника (згідно додатку 7) та іншої інформації, що передбачена цією тендерною документацією», тобто згода Учасника, а саме ПрАТ «ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ» на обробку персональних даних.
По-друге, відповідно до п.1.6 розділ І додатку 4 тендерної документації Учасник повинен нададити у складі тендерної пропозиції оригінал листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, тобто документ повинен бути складена на особу, яка уповноважена підписувати тендерну документацію та договір. У складі тендерної пропозиції даний лист відсутній.
На підставі зазначеного вище, Замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію Учасника, оскільки вона не відповідає вимогам тендерної документації.
В своїй вимозі Учасник зазначає «що у складі тендерної документації міститься реєстр документів № 151/20 від 10 червня 2020 року в якому наявна інформація щодо переліку наданих документів у складі тендерної документації. Одним з цих документів є оригінал листа згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, номер сторінки тендерної документації 18. Даний документ було сформовано відповідно до вимоги п.1.6 розділ І додатку 4 тендерної документації та відповідно до форми зазначеної у Додатку 7 до Документації.»
Повідомляємо наступне:
По-перше, звертаємо Вашу увагу, що у складі тендерної пропозиції наданий документ на вимогу п.1.1.9 розділу 3 тендерної документації «Листа-згоди на обробку персональних даних учасника (згідно додатку 7) та іншої інформації, що передбачена цією тендерною документацією», тобто згода Учасника, а саме ПрАТ «ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ» на обробку персональних даних.
По-друге, відповідно до п.1.6 розділ І додатку 4 тендерної документації Учасник повинен нададити у складі тендерної пропозиції оригінал листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, тобто документ повинен бути складена на особу, яка уповноважена підписувати тендерну документацію та договір. У складі тендерної пропозиції даний лист відсутній.
На підставі зазначеного вище, Замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію Учасника, оскільки вона не відповідає вимогам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2020 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРАТ "ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ" |
349 605,00
UAH з ПДВ
|
349 605,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трендстрой" |
398 000,00
UAH з ПДВ
|
398 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СК ДП БУД |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРАТ "ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ" #00218615 |
Відхилено |
349 605,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 14:23
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трендстрой" #39938174 |
Переможець |
398 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 14:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2020 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2020 13:14
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2020 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2020 16:12
|
Договір № 92.pdf | укладений |
08 липня 2020 16:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 3 ч. 5. ст 41 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони дійшли згоди внести зміни у додаток 1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |