Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування систем освітлення вулиць і громадських місць та світлофорів: обслуговування та утримання в належному стані систем автономного освітлення на пішохідних переходах м.Дніпро
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-05-22-002775-b 24397b1a452541968fdde48496385917
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таволжанська Євгенія Сергіївна

380563723656 3723656@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпродорсервіс" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32835620
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 20
Контактна особа: Таволжанська Євгенія Сергіївна
380563723656
3723656@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 14:19
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування систем освітлення вулиць і громадських місць та світлофорів: обслуговування та утримання в належному стані систем автономного освітлення на пішохідних переходах м.Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, по м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за виконані послуги будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних послуг (робіт) по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних послуг (робіт) по формі №КБ-3 протягом 30 календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 13:52
перелік змін.doc
04 червня 2020 13:51
Тендерна документація зі змінами.doc
22 травня 2020 15:29
Проект договору.docx
04 червня 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 13:52
перелік змін.doc
04 червня 2020 13:51
Тендерна документація зі змінами.doc
22 травня 2020 15:29
Тендерна документація.doc
22 травня 2020 15:29
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-002775-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРАТ "ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ" , Код ЄДРПОУ:00218615
Дата подання: 17 червня 2020 17:18
Вимога
Згідно інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КП „Дніпродорсервіс” ДМР було оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-05-22-002775-b з закупівлі «Послуги з технічного обслуговування систем освітлення вулиць і громадських місць та світлофорів: обслуговування та утримання в належному стані систем автономного освітлення на пішохідних переходах м. Дніпро».
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли Участь 3 (три) учасника:
1. ПрАТ «ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ»
2. Товариство з обмеженою відповідальністю "Трендстрой"
3. ОВ СК ДП БУД

За результатами електронного аукціону, найбільш економічно вигідну пропозицію запропонував учасник ПрАТ «ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ».
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі протокол №20 від 17.06.2020 року засідання комітету КП «Дніпродорсервіс» щодо розгляду тендерних пропозицій розмістивши інформацію про відповідне рішення 17 червня 2020 року. В даному протоколі зазначається, що тендерна пропозиція ПрАТ «ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ» не відповідає умовам тендерної документації з наступних причин:
Всупереч вимоги п.1.6 розділ І додатку 4 тендерної документації Учасник не надав Замовнику оригінал листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Ознайомившись з даним протокольним рішенням ПрАТ «ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ» повідомляє, що у складі тендерної документації міститься реєстр документів № 151/20 від 10 червня 2020 року в якому наявна інформація щодо переліку наданих документів у складі тендерної документації. Одним з цих документів є оригінал листа згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, номер сторінки тендерної документації 18. Даний документ було сформовано відповідно до вимоги п.1.6 розділ І додатку 4 тендерної документації та відповідно до форми зазначеної у Додатку 7 до Документації. Сканована копія листа-згоди та реєстру документів додається.

Зважаючи на вищевикладене, ПрАТ «ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ» вважає, що дії Замовника щодо відхилення Учасника з економічно вигіднішою ціновою пропозицією, без надання аргументованого обґрунтування прямо суперечать одному з головних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.

ВИМАГАЄМО:
Відповідно до п.3, ст. 30 «Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації або невідповідності кваліфікаційним критеріям, у строк не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Та вимагаємо відміни Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» ст. 32 п1. неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 червня 2020 13:34
Замовник зазначає, що підставою для відхилення його тендерної пропозиції, відповідно до Протоколу №20 від 17.06.2020 року стало наступне: «Всупереч вимозі п.1.6 розділ І додатку 4 тендерної документації Учасник не надав Замовнику оригінал листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі».
В своїй вимозі Учасник зазначає «що у складі тендерної документації міститься реєстр документів № 151/20 від 10 червня 2020 року в якому наявна інформація щодо переліку наданих документів у складі тендерної документації. Одним з цих документів є оригінал листа згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, номер сторінки тендерної документації 18. Даний документ було сформовано відповідно до вимоги п.1.6 розділ І додатку 4 тендерної документації та відповідно до форми зазначеної у Додатку 7 до Документації.»
Повідомляємо наступне:
По-перше, звертаємо Вашу увагу, що у складі тендерної пропозиції наданий документ на вимогу п.1.1.9 розділу 3 тендерної документації «Листа-згоди на обробку персональних даних учасника (згідно додатку 7) та іншої інформації, що передбачена цією тендерною документацією», тобто згода Учасника, а саме ПрАТ «ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ» на обробку персональних даних.
По-друге, відповідно до п.1.6 розділ І додатку 4 тендерної документації Учасник повинен нададити у складі тендерної пропозиції оригінал листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, тобто документ повинен бути складена на особу, яка уповноважена підписувати тендерну документацію та договір. У складі тендерної пропозиції даний лист відсутній.
На підставі зазначеного вище, Замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію Учасника, оскільки вона не відповідає вимогам тендерної документації.

Документи подані скаржником

17 червня 2020 17:18
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ" 349 605,00
UAH з ПДВ
349 605,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трендстрой" 398 000,00
UAH з ПДВ
398 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СК ДП БУД 400 000,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 17:37
Електронний підпис
10 червня 2020 17:33
ч 10 стор 164-174.pdf
10 червня 2020 17:33
ч 10 стор 152-163.pdf
10 червня 2020 17:33
ч 9 стор 127-151.pdf
10 червня 2020 17:33
ч 8 стор 126.pdf
10 червня 2020 17:33
ч 7 стор 125.pdf
10 червня 2020 17:33
ч 6 стор 101-124.pdf
10 червня 2020 17:33
ч 5 стор 100.pdf
10 червня 2020 17:33
ч 4 стор 65-99.pdf
10 червня 2020 17:33
ч 3 стор 52-64.pdf
10 червня 2020 17:33
ч 2 стор 19-52.pdf
10 червня 2020 17:33
ч 1 стор 1-18.pdf
10 червня 2020 17:33
Рейтинг_Скан.pdf
10 червня 2020 17:33
Рейтинг.zip
10 червня 2020 17:33
реєстр документів.pdf
10 червня 2020 17:33
Ліцензія_скан.pdf
10 червня 2020 17:33
Лiцензiя.zip
10 червня 2020 17:33
Довіреність_скан.pdf
10 червня 2020 17:33
довідка мвс.pdf
10 червня 2020 17:33
Довiренiсть_Рижий.zip
10 червня 2020 17:33
Гарантия_3503.zip
10 червня 2020 17:33
будівельна ліцензія.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 14:15
МВС.PDF
30 червня 2020 14:14
ст 17 1.PDF
30 червня 2020 14:14
ст 17 2.PDF
20 червня 2020 13:42
балансова від..PDF
20 червня 2020 13:42
рек лист.PDF
20 червня 2020 13:42
доп 1.PDF
11 червня 2020 13:41
01-реестр.PDF
11 червня 2020 13:41
20.PDF
11 червня 2020 13:41
34.PDF
11 червня 2020 13:40
04.PDF
11 червня 2020 13:40
30.PDF
11 червня 2020 13:40
12.PDF
11 червня 2020 13:40
35.PDF
11 червня 2020 13:40
47.PDF
11 червня 2020 13:40
43.PDF
11 червня 2020 13:40
44.PDF
11 червня 2020 13:40
31.PDF
11 червня 2020 13:40
42.PDF
11 червня 2020 13:40
30.PDF
11 червня 2020 13:40
38.PDF
11 червня 2020 13:40
40.PDF
11 червня 2020 13:40
29.PDF
11 червня 2020 13:40
41.PDF
11 червня 2020 13:40
39.PDF
11 червня 2020 13:40
37.PDF
11 червня 2020 13:40
36.PDF
11 червня 2020 13:40
32.PDF
11 червня 2020 13:40
50.pdf
11 червня 2020 13:40
49.pdf
11 червня 2020 13:40
48.pdf
11 червня 2020 13:40
45.pdf
11 червня 2020 13:40
46.pdf
11 червня 2020 13:40
28.PDF
11 червня 2020 13:40
27.PDF
11 червня 2020 13:40
25.PDF
11 червня 2020 13:40
27.1.PDF
11 червня 2020 13:40
26.PDF
11 червня 2020 13:40
33.PDF
11 червня 2020 13:40
21.PDF
11 червня 2020 13:40
10.PDF
11 червня 2020 13:40
08.PDF
11 червня 2020 13:40
07.PDF
11 червня 2020 13:40
05.PDF
11 червня 2020 13:40
22.PDF
11 червня 2020 13:40
18.PDF
11 червня 2020 13:40
24.PDF
11 червня 2020 13:40
23.PDF
11 червня 2020 13:40
19.PDF
11 червня 2020 13:40
13.PDF
11 червня 2020 13:40
17.PDF
11 червня 2020 13:40
16.PDF
11 червня 2020 13:40
14.PDF
11 червня 2020 13:40
09.PDF
11 червня 2020 13:40
15.PDF
11 червня 2020 13:40
09-1.PDF
11 червня 2020 13:40
11.PDF
11 червня 2020 13:40
03.PDF
11 червня 2020 13:40
06.PDF
11 червня 2020 13:40
02.PDF

Публічні документи

11 червня 2020 13:33
Технічне завдання.pdf
11 червня 2020 13:33
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 13:33
Проект договору.pdf
11 червня 2020 13:33
Інф дов ст.17.pdf
11 червня 2020 13:33
Статут.pdf
11 червня 2020 13:33
Рішення засновника.pdf
11 червня 2020 13:33
Про безстрок ліценз.pdf
11 червня 2020 13:33
Наказ 1.pdf
11 червня 2020 13:33
Ліцензія з додатком.pdf
11 червня 2020 13:33
Дозвіл.pdf
11 червня 2020 13:33
Держстат.pdf
11 червня 2020 13:33
Витяг з ЄДР 01.06.20.rtf
11 червня 2020 13:33
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Трендстрой"

ТОВ СК ДП БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРАТ "ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ"
#00218615
Відхилено 349 605,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 14:23
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трендстрой"
#39938174
Переможець 398 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 14:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2020 15:16

Документи

17 червня 2020 14:22
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) 1.Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір оренди нерухомого майна № 5 від 01.02.2019 термін дії договору є таким що сплинув 01.02.2020. 2) Учасником у складі тендерної пропозиції надав бухгалтерську довідку замість балансової або інвентаризаційної відомості. 3) Учасником у складі тендерної пропозиції надано рекомендаційний лист без дати. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно Пункт 1, розділу II, додатку 4 тендерної документації надати : У разі, якщо матеріально-технічна база (виробнича база, офісне приміщення, тощо) є орендованою Учасник надає у складі пропозиції копію відповідного договору оренди дійсного на час надання послуг. 2) Для підтвердження інформації про наявність техніки та обладнання згідно п.2 розділу II Додатку 4 надати балансову або інвентаризаційну відомість. 3) Відповідно вимог тендерної документації: «усі довідки (листи, пояснення тощо), складені Учасником у довільній формі, повинні бути надані на фірмових бланках (за наявності) з зазначенням дати, підписані уповноваженою особою та скріплені печаткою. Інформація в довідках надається станом на: період з дати публікації оголошення про проведення торгів до дати розкриття тендерних пропозицій;». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) підписаний та пролонгований (в разі його пролонгації) договір оренди нерухомого майна № 5 від 01.02.2020 2) учасник повинен надати для розгляду вірні документи в підтвердження наявності техніки, а саме балансову відомість або інвентаризаційну відомість; 3) надати для підтвердження дійсності рекомендаційний лист з датою відповідно вимог тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трендстрой"
#39938174
398 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 13:14
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 13:12
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 16:12
Договір № 92.pdf укладений
08 липня 2020 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 3 ч. 5. ст 41 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони дійшли згоди внести зміни у додаток 1 Договору
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 398 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 66 333,33 UAH)