Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту ВГК «О.Солодунов»
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2020-05-22-002740-c ● a91bc95e91524d41a9c3a8e6fa9cd94b
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Держгідрографія" |
Код ЄДРПОУ: | 21720000 |
Місцезнаходження: | 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26 |
Контактна особа: |
Дмитро Липовий +380503052833 lypovyy.d@hydro.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 12:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2020 15:19 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту ВГК «О.Солодунов»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | 4.3.1. Протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Договору на підставі виставленого Виконавцем рахунку здійснюється попередня оплата в розмірі 30 (тридцяти) відсотків від вартості основних Послуг. | Аванс | 15 | Банківські | 30 |
Iнша подія | 4.3.2. У разі підписання Проміжного акту (актів) наданих основних послуг з відповідною проміжною виконавчою відомістю в обсягах не менше 70 % від вартості наданих основних послуг з ПДВ, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів Замовником на підставі виставленого Виконавцем рахунку може бути здійснено наступний платіж в розмірі не більше 40 (сорока) відсотків від вартості основних Послуг за умови виконання підпунктів 6.3.5-6.3.8 Договору 4.3.3. Остаточний розрахунок за надані Послуги здійснюється після підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг та Акта приймання судна з ремонту протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів на підставі рахунку Виконавця за умови виконання підпунктів 6.3.5-6.3.8 Договору. 4.3.4. Вартість додаткових Послуг сплачується наступним чином: 4.3.4.1. Протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами відповідної додаткової угоди згідно підпункту 5.16 Договору Замовник сплачує не більше 50 (п’ятдесяти) відсотків від вартості визначених додаткових Послуг з ПДВ на підставі виставленого Виконавцем рахунку. 4.3.4.2. Протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту затвердження Замовником Акта приймання-передачі наданих додаткових Послуг за відповідною додатковою угодою на підставі виставленого Виконавцем рахунку здійснюється остаточний розрахунок за надані додаткові Послуги за умови виконання вимог підпунктів 6.3.5-6.3.8 Договору. 4.4. При здійсненні розрахунків за Договором можлива відстрочка платежів на 45 календарних днів | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2020 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2020 16:01 |
27-05.02.pdf | |
27 травня 2020 16:01 |
Перелік змін до ТД Ремонт ВГК Слодунов.docx | |
27 травня 2020 16:01 |
ТД Ремонт ВГК Слодунов_нова редакція.docx |
27 травня 2020 16:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
27 травня 2020 16:01 |
27-05.02.pdf
|
||||
27 травня 2020 16:01 |
Перелік змін до ТД Ремонт ВГК Слодунов.docx
|
||||
27 травня 2020 16:01 |
ТД Ремонт ВГК Слодунов_нова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-22-002740-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЕРВІС ФЛОТ", Код ЄДРПОУ:40629335
Дата подання: 16 червня 2020 15:22
Вимога Тендерної документації що до долучення дозвільних документів Регістру судноплавства України та переглянути прочитання абзацу 5 пункту 7 розділу 3 ТД та відновити нашу пропозицію, як таку що відповідає вимогам пунктів на підставі яких була відхилена.
Свідоцтво про відповідність підприємства є достатнім дозвільним документом для виконання послуг з ремонту судна класу до якого належить ВГК «О.Солодунов» з переліком ремонтних робіт викладених в попередній ремонтній відомості.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2020 14:45
На рішення уповноваженої особи по закупівлі: Код за ДК 021:2015: 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту ВГК «О.Солодунов») було подано вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс флот» через систему електронних закупівель 16.06.20, 15:22, ідентифікатор UA-2020-05-22-002740-c.c1, щодо долучення дозвільних документів Регістра судноплавства України, перегляду тендерної документації та відновлення пропозиції, як таку що відповідає вимогам тендерної документації на підставі яких була відхилена.
Згідно із частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вимог тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи ДУ «Держгідрографія» Липовим Д.М. (в редакції від 27.05.2020) учасник для підтвердження відповідності вимог тендерної документації повинен був надати в тому числі і такі документи:
- Оригінал/копія ліцензії/рішення органу ліцензування про видачу ліцензії та/або дозвіл на право здійснення учасником діяльності, передбаченої цією закупівлею, якщо їх отримання передбачено чинним законодавством України (у разі відсутності надається довідка в довільній формі);
- копію чинного на момент розкриття документу щодо визнання учасника Регістром судноплавства України (щодо виконання ремонту суден, суднових механізмів та інших подібних робіт тощо), зокрема Свідоцтва про визнання підприємства та/або Свідоцтва про відповідність підприємства з відмітками (в разі необхідності) Регістра судноплавства України про отримання щорічного підтвердження дійсності даного документу та діючого сертифіката системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001.
ТОВ «Сервіс флот» у складі тендерної пропозиції надано Свідоцтво про відповідність підприємства за № 224-3-216-17 від 24.10.2017 видане Регістром судноплавства України (файл 021 Регістр СЕРВІС ФЛОТ скан.PDF).
У своїй вимозі ТОВ «Сервіс флот» зазначає, що зазначений документ, а саме Свідоцтво про відповідність підприємства не потребує видачі сертифіката відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001. Додатково, вивчивши документи, Замовник задовольняє Вашу вимогу в цій частині.
Одночасно, зазначаємо, що відповідно до Законів України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» Свідоцтво про відповідність підприємства видане Регістром судноплавства України не визначене дозвільним документом, отримання якого передбачено чинним законодавством України. ТОВ «Сервіс флот» не надав у складі своєї тендерної пропозиції довідку, що вимагалась тендерною документацією. Отже, не підтвердив відповідну вимогу Замовника.
Таким чином, Замовник не може відновити пропозицію ТОВ «Сервіс флот», відхиляє її як таку, що не відповідає вимогам пункту 8 позиції 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Згідно із частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вимог тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи ДУ «Держгідрографія» Липовим Д.М. (в редакції від 27.05.2020) учасник для підтвердження відповідності вимог тендерної документації повинен був надати в тому числі і такі документи:
- Оригінал/копія ліцензії/рішення органу ліцензування про видачу ліцензії та/або дозвіл на право здійснення учасником діяльності, передбаченої цією закупівлею, якщо їх отримання передбачено чинним законодавством України (у разі відсутності надається довідка в довільній формі);
- копію чинного на момент розкриття документу щодо визнання учасника Регістром судноплавства України (щодо виконання ремонту суден, суднових механізмів та інших подібних робіт тощо), зокрема Свідоцтва про визнання підприємства та/або Свідоцтва про відповідність підприємства з відмітками (в разі необхідності) Регістра судноплавства України про отримання щорічного підтвердження дійсності даного документу та діючого сертифіката системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001.
ТОВ «Сервіс флот» у складі тендерної пропозиції надано Свідоцтво про відповідність підприємства за № 224-3-216-17 від 24.10.2017 видане Регістром судноплавства України (файл 021 Регістр СЕРВІС ФЛОТ скан.PDF).
У своїй вимозі ТОВ «Сервіс флот» зазначає, що зазначений документ, а саме Свідоцтво про відповідність підприємства не потребує видачі сертифіката відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001. Додатково, вивчивши документи, Замовник задовольняє Вашу вимогу в цій частині.
Одночасно, зазначаємо, що відповідно до Законів України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» Свідоцтво про відповідність підприємства видане Регістром судноплавства України не визначене дозвільним документом, отримання якого передбачено чинним законодавством України. ТОВ «Сервіс флот» не надав у складі своєї тендерної пропозиції довідку, що вимагалась тендерною документацією. Отже, не підтвердив відповідну вимогу Замовника.
Таким чином, Замовник не може відновити пропозицію ТОВ «Сервіс флот», відхиляє її як таку, що не відповідає вимогам пункту 8 позиції 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-002740-c.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СЕРВІС ФЛОТ", Код ЄДРПОУ:40629335
Дата подання: 22 червня 2020 12:20
Що до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»
а також Замовник не скористався своїм правом не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру і не надав можливості ТОВ «Сервіс Флот» скористатися правом виправити невідповідності в інформації та/або документах, як передбачено частиною 9 статті 26 Закону України «Про закупівлі».
Вимога викладеная в Тендерній документації абзацем 5 пункта 7 розділу 3 яка викладена в некоректній формі звороту мовлення і має двоякий спосіб прочитання
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2020 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ФЛОТ" |
2 150 000,00
UAH з ПДВ
|
1 947 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МОРРЕМСЕРВІС" |
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МТ Судосервіс |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
2 040 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ФЛОТ" #40629335 |
Відхилено |
1 947 000,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2020 15:03
|
|
ТОВ "МОРРЕМСЕРВІС" #40443309 |
Переможець |
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 16:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 15:46
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 15 липня 2020 14:46 |
Кінець періоду оскарження: | 26 липня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 26 липня 2020 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Опис порушень: під час укладення договору виникли об’єктивні розбіжності щодо місця надання послуг, які неможливо усунути. |
Документи:
15 липня 2020 14:46
|
Електронний підпис |
15 липня 2020 14:46
|
15-07.04_ПВЗ_відкриті_Солодунов.docx |