Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проєктної документації з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 12+700 автомобільної дороги державного значення Р-47 Херсон – Нова Каховка – Генічеськ у Херсонській області
Очікувана вартість
473 986,00 UAH
UA-2020-05-22-002723-b 4314df748e924cecbfa28ffc01756429
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фунтова Надія Сергіївна

+380552367768 SADHO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25899361
Місцезнаходження: 73036, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ ПОПОВИЧА, будинок 23
Контактна особа: Фунтова Надія Сергіївна
+380552367768
SADHO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 червня 2020 12:30
Очікувана вартість: 473 986,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 369,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14219.58 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


ГБН Г.1-218-182:2011 Розробка проєктної документації з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 12+700 автомобільної дороги державного значення Р-47 Херсон – Нова Каховка – Генічеськ у Херсонській області (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка проєктної документації з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 12+700 автомобільної дороги державного значення Р-47 Херсон – Нова Каховка – Генічеськ у Херсонській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Бюджетні зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами Акту здачі-приймання проектно-вишукувальних робіт (далі – Акт здачі-приймання ПВР). У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. Оплата проводиться поетапно на підставі Актів здачі-приймання виконаних проектно-вишукувальних робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 14:55
ДОДАТОК 3 (нова редакція3).doc
11 червня 2020 14:55
Зміни ТД3.doc
11 червня 2020 14:55
Документація (нова редакція3).doc
11 червня 2020 14:55
ДОДАТОК 2 (нова редакція3).doc
11 червня 2020 14:55
ДОДАТОК 4 (нова редакція3).doc
11 червня 2020 14:55
ДОДАТОК 1 (нова редакція3).doc
11 червня 2020 14:55
ДОДАТОК 5 (нова редакція3).doc
11 червня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 14:55
ДОДАТОК 3 (нова редакція3).doc
11 червня 2020 10:43
ДОДАТОК 3 (нова редакція2).doc
04 червня 2020 17:48
ДОДАТОК 3 (нова редакція).doc
22 травня 2020 15:21
ДОДАТОК 3.doc
11 червня 2020 14:55
Зміни ТД3.doc
11 червня 2020 10:43
Зміни ТД2.doc
04 червня 2020 17:48
Зміни ТД.doc
11 червня 2020 14:55
Документація (нова редакція3).doc
11 червня 2020 10:43
Документація (нова редакція2).doc
04 червня 2020 17:48
Документація (нова редакція).doc
22 травня 2020 15:21
Документація.doc
11 червня 2020 14:55
ДОДАТОК 2 (нова редакція3).doc
11 червня 2020 10:43
ДОДАТОК 2 (нова редакція2).doc
04 червня 2020 17:48
Додаток 2 (нова редакція).doc
22 травня 2020 15:21
ДОДАТОК 2.doc
11 червня 2020 14:55
ДОДАТОК 4 (нова редакція3).doc
11 червня 2020 10:43
ДОДАТОК 4 (нова редакція2).doc
04 червня 2020 17:48
ДОДАТОК 4 (нова редакція).doc
22 травня 2020 15:21
ДОДАТОК 4.doc
11 червня 2020 14:55
ДОДАТОК 1 (нова редакція3).doc
11 червня 2020 10:43
ДОДАТОК 1 (нова редакція2).doc
04 червня 2020 17:48
ДОДАТОК 1 (нова редакція).doc
22 травня 2020 15:21
ДОДАТОК 1.doc
11 червня 2020 14:55
ДОДАТОК 5 (нова редакція3).doc
11 червня 2020 10:43
ДОДАТОК 5 (нова редакція2).doc
04 червня 2020 17:47
ДОДАТОК 5 (нова редакція).doc
22 травня 2020 15:21
ДОДАТОК 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 23 травня 2020 11:40
Дата відповіді: 27 травня 2020 10:42
В тендерній документації вказані вимоги щодо надання аналогічних договорів, а саме: *Аналогічним договором є договір(и) на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожнівх метеостанцій чи систем автономного освітлення, виконаний(і) протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. В технічному завдані визначено функціональні вимоги до обладнання: Майданчик WIM відповідно до вимог Порядку фіксації порушень законодавства у сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі, затвердженому Постановою КМУ від 27 грудня 2019 р. № 1174 повинен забезпечувати: - вимірювання навантажень, що припадають на кожну вісь транспортного засобу; - вимірювання загальної маси транспортного засобу; - визначення кількості осей транспортного засобу та віднесення транспортного засобу до відповідної категорії, які затверджені Мінінфраструктури; - вимірювання міжосьових відстаней транспортного засобу; - визначення кількості коліс (скатності) на осях транспортного засобу; - вимірювання габаритів транспортного засобу (для випадків встановлення обладнання зважування в русі на мостах, можливість встановлення засобів вимірювання габаритів додатково узгоджується із Замовником); - фіксацію та розпізнавання номерного знака транспортного засобу; - фіксацію фронтального зображення транспортного засобу; - фіксацію загального вигляду транспортного засобу (вигляд збоку) в момент проїзду через майданчик WIM (оглядова фотографія транспортного засобу, на якій відображені його контури та кількість осей); - первинне оброблення зібраних даних та передачу інформації в Центр оброблення даних (далі – ЦОД) за допомогою каналу зв’язку, що забезпечує криптографічний захист інформації, що передається; - автентифікацію автоматичного пункту, контроль цілісності, авторства та доступності інформації, що передається від майданчика WIM до ЦОД. Просимо надати роз’яснення: 1. Які електричні величини вимірювання повинні бути вказані в аналогічних договорах і як вони пов’язані із функціональними вимогами вказаними в технічному завдані ? 2. В пункті 17 Технічного завдання вказані розділи робочого проекту, які необхідно запроектувати і не визначено необхідності проектування трансформаторних підстанцій та систем обліку електроенергії . На підставі чого такі вимоги внесені до аналогічних договорів ? 3. В технічному завдані відсутні вимоги щодо влаштування мереж зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення. На підставі чого такі вимоги внесені до аналогічних договорів ? В той же час Замовник в якості аналогічних договорів не визначає договора з проектування систем габаритно-вагового контролю автотранспортних засобів в русі, як це вказано в технічному завдані. Просимо внести зміни в частині надання аналогічних договорів у відповідності до вимог технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 27.05.2020 року № 195) розглянуто ваше запитання від 23.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо встановленої вимоги додатку 1 тендерної документації в частині надання аналогічних договорів - Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу
Дата подання: 23 травня 2020 11:40
Дата відповіді: 27 травня 2020 11:05
В технічному завдані вказано: У разі, якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань (див. п. 10), не відповідають вимогам, наведеним в Додатку 1, в зоні проведення вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. А також вказано, які розділи передбачити в Проекті: - технічний звіт з виконання комплексу інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань; - проект виконання робіт, в тому числі: • тимчасову схему ОДР на час виконання підготовчих робіт; • тимчасову схему ОДР на час виконання будівельно-монтажних робіт; • постійну схему ОДР. - проект опорної конструкції для монтажу обладнання WIM (за потреби) з урахуванням вимог п. 2 Додатку 1; - проект технічного обладнання WIM, в тому числі: • опис обладнання WIM та алгоритмів роботи; • робочі креслення розташування та монтажу обладнання; • схеми розведення кабелів; • інструкції користувача та обслуговування; кошторисна документація Просимо надати роз’яснення: 1. Що означає фраза: «забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу» при розробці робочого проекту ? 2. При необхідності включити в робочий проект розділ з перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу, чи враховано ці роботи в очікуваній вартості вартості закупки ? Щодо неоднозначності трактування вимог тендеру, просимо внести зміни в документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 27.05.2020 року № 195) розглянуто ваше запитання від 23.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу:
1. У разі, якщо під час проведення інженерних вишукувань на вибраній для встановлення системи WIM ділянці, згідно п.10 Технічного завдання, параметри стану покриття не відповідатимуть вимогам, викладеним в п.1 Додатка 1 до Технічного завдання, необхідно буде передбачити в проекті обсяги робіт з перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу в зоні вимірювання та на ділянках 50 м до та 25 м після зони вимірювання.
2. Очікувана вартість проектних робіт повністю відповідає Технічному завданню.
3. В даному випадку у внесенні змін нема потреби
ТОЧКА ЕЛЕКТРОПІДКЛЮЧЕННЯ
Дата подання: 23 травня 2020 11:41
Дата відповіді: 27 травня 2020 11:33
В технічному завдані вказано, що в робочому проекті необхідно визначити розташування точки підключення до електроживлення. Вказані вимоги не визначають необхідності розробки робочого проекту із: - підключення електроживлення об’єкту до існуючого КТП та необхідністю збільшення дозволеної потужності споживання цього КТП - встановлення нових КТП Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме уточнити технічне завдання щодо проектування підключення до мережі електроживлення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 27.05.2020 року № 195) розглянуто ваше запитання від 23.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо "ТОЧКИ ЕЛЕКТРОПІДКЛЮЧЕННЯ"
Точки підключення до електроживлення та ліній оптоволоконного зв’язку повинні бути визначені під час вишукувань, згідно з п.10 Технічного завдання. Потреба у розробленні проектних рішень на збільшення дозволеної потужності існуючого КТП або будівництва нового КТП встановлюється на підставі звіту про вишукування за погодженням із Замовником.
Щодо аналогічних договорів - (попереднє було з помилкою)
Дата подання: 23 травня 2020 13:01
Дата відповіді: 27 травня 2020 11:41
В тендерній документації вказані вимоги щодо надання аналогічних договорів, а саме: *Аналогічним договором є договір(и) на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожнівх метеостанцій чи систем автономного освітлення, виконаний(і) протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. В технічному завдані визначено функціональні вимоги до обладнання: Майданчик WIM відповідно до вимог Порядку фіксації порушень законодавства у сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі, затвердженому Постановою КМУ від 27 грудня 2019 р. № 1174 повинен забезпечувати: - вимірювання навантажень, що припадають на кожну вісь транспортного засобу; - вимірювання загальної маси транспортного засобу; - визначення кількості осей транспортного засобу та віднесення транспортного засобу до відповідної категорії, які затверджені Мінінфраструктури; - вимірювання міжосьових відстаней транспортного засобу; - визначення кількості коліс (скатності) на осях транспортного засобу; - вимірювання габаритів транспортного засобу (для випадків встановлення обладнання зважування в русі на мостах, можливість встановлення засобів вимірювання габаритів додатково узгоджується із Замовником); - фіксацію та розпізнавання номерного знака транспортного засобу; - фіксацію фронтального зображення транспортного засобу; - фіксацію загального вигляду транспортного засобу (вигляд збоку) в момент проїзду через майданчик WIM (оглядова фотографія транспортного засобу, на якій відображені його контури та кількість осей); - первинне оброблення зібраних даних та передачу інформації в Центр оброблення даних (далі – ЦОД) за допомогою каналу зв’язку, що забезпечує криптографічний захист інформації, що передається; - автентифікацію автоматичного пункту, контроль цілісності, авторства та доступності інформації, що передається від майданчика WIM до ЦОД. Просимо надати роз’яснення: 1. Які електричні величини вимірювання повинні бути вказані в аналогічних договорах і як вони пов’язані із функціональними вимогами вказаними в технічному завдані ? 2. В пункті 17 Технічного завдання вказані розділи робочого проекту, які необхідно запроектувати і не визначено необхідності проектування трансформаторних підстанцій та систем обліку електроенергії . На підставі чого такі вимоги внесені до аналогічних договорів ? 3. В технічному завдані відсутні вимоги щодо влаштування дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення. На підставі чого такі вимоги внесені до аналогічних договорів ? В той же час Замовник в якості аналогічних договорів не визначає договора з проектування систем габаритно-вагового контролю автотранспортних засобів в русі, як це вказано в технічному завдані. Просимо внести зміни в частині надання аналогічних договорів у відповідності до вимог технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 27.05.2020 року № 195) розглянуто ваше запитання від 23.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо встановленої вимоги додатку 1 тендерної документації в частині надання аналогічних договорів - Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Щодо напрямку руху
Дата подання: 23 травня 2020 18:05
Дата відповіді: 27 травня 2020 11:43
В тендерній інформації відсутня інформація щодо напрямку(-ів) руху встановлення системи WIM. Просимо уточнити та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 27.05.2020 року № 195) розглянуто ваше запитання від 23.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо напрямку руху
Вимоги щодо напрямків руху наведені в п.17 Технічного завдання: «Необхідно передбачити влаштування засобів вимірювання у кількості та в спосіб, які забезпечують здійснення контролю габаритно-вагових параметрів транспортних засобів на всій ширині проїзної частини».
Щодо підключення електроживлення
Дата подання: 23 травня 2020 18:05
Дата відповіді: 27 травня 2020 11:49
Враховуючи питанння щодо визначення місця встановлення системи WIM, також просимо зазначити, що при визначенні точки підключення до електроживлення, необхідно керуватись загальними правилами приєднання до електромереж та правил улаштування електроустановок, в яких вказані 2 способи підключення: 1. Стандартне - приєднання електроустановки замовника до діючих мереж оператора системи розподілу на відстань, що не перевищує 300 метрів по прямій лінії від місця забезпечення потужності до місця приєднання. 2. Нестандартне - приєднання електроустановки замовника до діючих мереж оператора системи розподілу на відстань, що перевищує 300 метрів по прямій лінії від місця забезпечення потужності до місця приєднання. У разі нестандартного приєднання, необхідно враховувати витрати щодо розробки проектної документації на нестандартне приєднання до електромереж. Чи була врахована дана ситуація при формуванні очікуваної вартості? Враховуючи вище сказане, просимо Замовника внести відповідні коригування до Технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 27.05.2020 року № 195) розглянуто ваше запитання від 23.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо підключення електроживлення
Так, дана ситуація при формуванні очікуваної вартості була врахована. Попередній відбір ділянок, для встановлення системи WIM, був проведений з урахуванням існуючих точок підключення до електромережі так, щоб досягти мінімальних витрат на підключення.
Щодо визначення розташування точки підключення до мережі Інтернет
Дата подання: 23 травня 2020 18:06
Дата відповіді: 27 травня 2020 11:52
Зазначаємо, що виробниками систем WIM у якості каналу передачі даних можуть бути використані різні телекомунікаційні технології, такі як радіо, GSM та інші, які не потребують Інтернет з’єднання. Використання лише каналу зв’язку Інтернет обмежує можливість проектування системи WIM із більш широким вибором обладнання та каналів зв»язку. Просимо замовника внести відповідні коригування до Технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 27.05.2020 року № 195) розглянуто ваше запитання від 23.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо визначення розташування точки підключення до мережі Інтернет
Звертаємо увагу, що п.3.9 Додатка 1 до Технічного завдання викладений наступним чином: «1) отримання ЦОД iнформацiйних файлiв та метаданих вiд майданчика WIМ здiйснюсться в електроннiй формi через транспортну телекомунiкацiйну мережу або мережу Iнтернет iз застосуванням засобiв криптографiчного захисту iнформацiї», що ніяк не обмежує можливість використання доступних каналів зв’язку.
Стосовно працівників
Дата подання: 24 травня 2020 10:19
Дата відповіді: 27 травня 2020 10:29
Згідно технічних вимог тендерної документації планується до закупки послуги з розробки робочого проекту майданчику WIM Система автоматичного зважування в русі - Weigh-in-Motion ). В переліку розділів робочого проекту відсутній розділ шодо влаштування дорожнього одягу. Такі роботи проектуються лише у випадку якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань (див. п. 10), не відповідають вимогам, наведеним в п. 1 Додатку 1, в зоні проведення вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. Технічним завданням передбачено розробка проект опорної конструкції для монтажу обладнання WIM та технічний звіт з виконання комплексу інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань; При цьому питома вага таких робіт з проектування не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Згідно вимог тендерної документації Замовник вимагає підтвердження Учасником наявністі у нього працівників відповідної кваліфікації у визначеній кількості: Інженер-проектувальник автомобільних доріг – 1 особа; Інженер-проектувальник із забезпечення механічного опору та стійкості – 1 особа; Інженер-проектувальник на обєкт будівництва– 1 особа; Просимо надати роз’яснення щодо необхідності підтвердження вказаних працівників, які будуть залучатися Учасником віл субпідрядних організацій у обсязі що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має право залучати додаткових працівників, у разі потреби, у визначений законодавством спосіб
Освітлення проїзної частини
Дата подання: 24 травня 2020 11:36
Дата відповіді: 27 травня 2020 10:31
Згідно вимог тендерної документації щодо до благоустрою майданчика вказано що для випадків встановлення обладнання зважування в русі на автомобільній дорозі, передбачити освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання Для формування ціни пропозиції розробки робочого проекту просимо Вас надати уточнення, щодо наявності або відсутності існуючого освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник повідомляє, що на км 12+700 автомобільної дороги державного значення Р-47 Херсон – Нова Каховка – Генічеськ у Херсонській області в межах зони вимірювання освітлення наявне.
Уточнення щодо досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 26 травня 2020 15:16
Дата відповіді: 29 травня 2020 11:52
Чи буде відхилена пропозиція, якщо Учасник надасть аналогічний договір на проектування системи динамічного габаритно-вагового контролю та/або будівництва транспортної інфраструктури (систем організації дорожнього руху) та/або систем відео та фото фіксації порушення правил дорожнього руху?
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 29.05.2020 року № 205) розглянуто ваше запитання від 26.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо уточнення до досвіду виконання аналогічних договорів:
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Уточнення щодо аналогічних договорів Учасника
Дата подання: 26 травня 2020 15:17
Дата відповіді: 29 травня 2020 11:53
У тендерній документації зазначена вимога щодо аналогічних договорів, а саме: «договора на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення». Просимо Замовника уточнити, Учасник має надати один аналогічний договір в якому будуть наявні всі вищенаведені вимоги чи може надати декілька різних договорів, в яких будуть присутні дані розділи чи були предметом договору для підтвердження кваліфікаційних вимог?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 29.05.2020 року № 205) розглянуто ваше запитання від 26.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо уточнення до досвіду виконання аналогічних договорів:
Вимоги щодо підтвердження виконання аналогічного* договору зазначенні в тендерній документації.
Уточнення щодо працівників Учасника
Дата подання: 26 травня 2020 15:17
Дата відповіді: 29 травня 2020 11:58
Чи може Учасник працівників, що зазначені у тендерній документації (інженер-проектувальник автомобільних доріг, інженер-проектувальник із забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, інженер із забезпечення механічного опору та стійкості, інженер-проектувальник з кошторисної документації) залучити за рахунок лише субпідрядних організацій, у разі якщо у нього в штаті немає вищезазначених спеціалістів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 29.05.2020 року № 205) розглянуто ваше запитання від 26.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо уточнення наявності працівників в Учасника:
Для надання послуг, що є предметом закупівлі, Учасник має право залучати додаткових працівників, у разі потреби, у визначений законодавством спосіб
Уточнення щодо працівників
Дата подання: 26 травня 2020 15:18
Дата відповіді: 29 травня 2020 11:57
У тендерній документації Замовника вимагається наявність в Учасника Інженера-проектувальника автомобільних доріг – 1 особа. У технічному завданні зазначено, що у разі, якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань не відповідатимуть вимогам, наведеним в п. 1 Додатку 1 до Технічного завдання, в зоні проведення вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. Однак, якщо параметри покриття після проведення інженерних вишукувань будуть відповідати вимогам до стану покриття, перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу, наявність такого інженера в Учасника або субпідрядника буде не потрібно. А тому, вимога Замовника щодо обов’язкової наявності в Учасника Інженера-проектувальника автомобільних доріг є необґрунтованою. Вважаємо, що вимога щодо обов’язкової наявності Інженера-проектувальника автомобільних доріг звужує коло Учасників процедури закупівлі. Просимо переглянути кваліфікаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації для приведення її до вимог законодавства про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 29.05.2020 року № 205) розглянуто ваше запитання від 26.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо уточнення наявності працівників:
Перелік необхідних спеціалістів, для виконання робіт передбачених технічним завданням, визначений у Додатку 1 тендерної документації.
Внесення змін у технічне завдання
Дата подання: 26 травня 2020 15:19
Дата відповіді: 29 травня 2020 12:00
У тендерній документації Замовника, зокрема у Технічному завданні відсутня інформація щодо напрямку(-ів) руху встановлення системи WIM. Просимо Замовника уточнити дану інформацію та внести відповідні зміни до ТД для правильного розуміння потенційними Учасниками обсягу надання послуг та формування ціни тендерної пропозиції.
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 29.05.2020 року № 205) розглянуто ваше запитання від 26.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо внесення змін у технічне завдання:
Вимоги щодо напрямків руху наведені в п.17 Технічного завдання: «Необхідно передбачити влаштування засобів вимірювання у кількості та в спосіб, які забезпечують здійснення контролю габаритно-вагових параметрів транспортних засобів на всій ширині проїзної частини».
Внесення змін у технічне завдання
Дата подання: 26 травня 2020 15:20
Дата відповіді: 29 травня 2020 12:00
У Технічному завданні зазначена вимога: «визначити розташування точки підключення до мережі Інтернет». Дана вимога Замовника звужує коло потенційних Учасників, оскільки виробниками систем WIM у якості каналу передачі даних можуть бути використані різні телекомунікаційні технології, такі як: радіо, GSM та інші, що не потребують Інтернет з’єднання. Для дотримання принципів публічних закупівель, просимо Замовника внести відповідні зміни до Технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 29.05.2020 року № 205) розглянуто ваше запитання від 26.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо внесення змін у технічне завдання:
Звертаємо увагу, що п.3.9 Додатка 1 до Технічного завдання викладений наступним чином: «1) отримання ЦОД iнформацiйних файлiв та метаданих вiд майданчика WIМ здiйснюсться в електроннiй формi через транспортну телекомунiкацiйну мережу або мережу Iнтернет iз застосуванням засобiв криптографiчного захисту iнформацiї», що ніяк не обмежує можливість використання доступних каналів зв’язку.
Роз`яснення щодо ТЗ
Дата подання: 27 травня 2020 10:43
Дата відповіді: 29 травня 2020 12:01
П. 10. Технічного завдання «Обстеження мосту в необхідному обсязі». Обстеження мостів в Україні регламентується СОУ 42.1-37641918-097:2017 , в якому відсутнє поняття «в необхідному обсязі». Нестандартне обстеження «в необхідному обсязі» може стосуватися тільки елементів прогонових будівель/прогону, де має бути встановлене обладнання WIM. Просимо внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 29.05.2020 року № 205) розглянуто ваше запитання від 26.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо внесення змін у технічне завдання:
Технічним завдвнням передбачено, що Підрядник повинен обрати таку точку (місце) встановлення системи WIM, яка задовольнятиме всім вимогам Технічного завдання. Обсяг та черговість проведення обстеження мосту встановлюється Підрядником самостійно.
Роз`яснення щодо ТЗ
Дата подання: 27 травня 2020 10:44
Дата відповіді: 29 травня 2020 12:02
п.17 Технічного завдання. Якщо по результатам обстеження мосту буде прийнятий висновок стосовно необхідності проведення ремонтних робіт (середній поточний, або капітальний ремонт), то чи означає це, що Виконавець має розробити, в тому числі, ПОВНИЙ ПРОЕКТ ремонту мосту, орієнтуючись на оголошену очікувану вартість та строк виконання проектних робіт. Просимо роз'яснити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 29.05.2020 року № 205) розглянуто ваше запитання від 26.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо внесення змін у технічне завдання:
Замовником передбачено надання послуг в межах визначених Технічним завданням.
Роз`яснення щодо ТЗ
Дата подання: 27 травня 2020 10:44
Дата відповіді: 29 травня 2020 12:03
У п.17 Технічного завдання. передбачений опис алгоритмів роботи обладнання WIM. Оскільки і алгоритми і програмне забезпечення, що їх реалізує, є інтелектуальною власністю виробника, яку він передає Замовнику на стадії придбання/постачання обладнання, то така вимога не може висуватися Замовником на стадії Робочий проект. Просимо внести зміни
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 29.05.2020 року № 205) розглянуто ваше запитання від 26.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо внесення змін у технічне завдання:
П.17 не вимагає розкриття алгоритмів програмного забезпечення, або розкриття якогось ноу-хау певного виробника. Йдеться про опис обладнання та принципи (алгоритми) його взаємодії між собою у складі системи.
Розгорнути всі запитання: 18 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-002723-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка", Код ЄДРПОУ:38013959
Дата подання: 26 травня 2020 15:21
Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію
У вимогах тендерної документації, а саме «Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного* договору» вказано, що Аналогічним договором є договір(и) на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення, виконаний(і) протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Відповідно до Постанови КМУ від 27 грудня 2019 р. № 1174 майданчик WIM повинен забезпечувати не вимірювання електричних величин, а вимірювання навантаження на кожну вісь транспортного засобу, габаритів та маси транспортних засобів, фіксацію та розпізнавання номерного знака транспортного засобу, оброблення зібраних даних та передачу інформації та інші функціональні призначення.
Оскільки системи WEIGHT-IN-MOTION (WIM) є програмно-технічнім комплексом модулів, сервісів та інформаційних систем, що взаємодіють між собою та разом формують набір функцій, тому не можна вважати аналогічним проекти систем в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення).
Також, звертаємо увагу, що у аналогічних договорах відсутні послуги з проектування систем зважування як у русі, так і статичним способом, що не дозволяє взяти участь спеціалізованим саме в цьому напрямку компаніям.
Наголошуємо, що вимога Замовника щодо наявності в проектних документаціях розділів з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення не відповідає предмету закупівлі, оскільки розробка проектної документації з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху не передбачає лише проектування зовнішнього освітлення, дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення. А тому, виокремлювати їх для підтвердження аналогічності договору є безпідставним. Вимоги щодо аналогічних договорів запропоновані Замовником не є співставними з комплексом заходів, що необхідно виконати в процесі проектування комплексів зважування у русі.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо вимогу Замовника щодо аналогічних договорів такою, що не відповідає принципам публічних закупівель, вимагаємо відкорегувати вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінації до потенційних Учасників у відповідності до принципів публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2020 16:42
Роз’яснення
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 199 від 28.05.2020 року.

У відповідь на вимогу, що надійшла 26.05.2020р. (ідентифікатор вимоги: UA-2020-05-22-002723-b.b1) повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, тендерна документація має містити вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 цього Закону, ...».
Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону Замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Щодо вимог пункту 1.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку 1 тендерної документації – Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 5 Закону.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-002723-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Проектдормісттехнологія", Код ЄДРПОУ:34867256
Дата подання: 27 травня 2020 11:46
Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію щодо аналогічних договорів.
У тендерній документації зазначено, що аналогічними договорами вважаються договори на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення, виконаний протягом останніх 3 років. Враховуючи той факт, що вказані вище системи та комплекси, як правило, є розділами проектної документації під час проектування більш великих об’єктів, просимо внести зміни до тендерної документації, в яких передбачити, що аналогічнім договором вважається повністю виконаний протягом останніх 3 років договір з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект") в складі якої присутні розділи з розроблення зовнішнього освітлення, дорожніх метеостанцій, систем автономного освітлення, майданчиків для влаштування пунктів габаритно-вагового контролю, або з розроблення вимірювальних систем, комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2020 16:43
Роз’яснення
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 199 від 28.05.2020 року.

У відповідь на вимогу, що надійшла 27.05.2020 (ідентифікатор вимоги: UA-2020-05-22-002723-b.с2) повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, тендерна документація має містити вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 цього Закону, ...».
Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону Замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Щодо вимог пункту 1.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку 1 тендерної документації – Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 5 Закону.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-002723-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка", Код ЄДРПОУ:38013959
Дата подання: 28 травня 2020 21:30
Кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера
У пп.1.1 п.1 Додатку №1 Тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідної кваліфікації на усіх інженерів, що зазначені в довідці Учасник надає:
- кваліфікаційний сертифікат дійсний на момент подачі тендерної пропозиції Учасника та протягом усього строку виконання договору згідно технічного завдання.
Тобто, для підтвердження інформації про наявність ІТР Замовник вимагає cкан-копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). Дана вимога є дискримінаційною, враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного інженера проекту (ГІПа), який повинен мати відповідний кваліфікаційний сертифікат та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим. Відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (затвердженого Наказом Мінрегіону від 16.05.2011 № 45, в редакції із змінами внесеними Наказом Мінрегіону № 125 від
19.05.2017 вибір генпроектувальника (проектувальника) для розроблення проектної документації об’єктів будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Наявність сертифіката розробника кошторисної частини проектної документації у відповідального виконавця є обов’язковою лише у випадку, коли розробляється спрощена проектно- кошторисна документація (дефектний акт і кошторис). Виконавець кошторису спрощеної проектно-кошторисної документація є єдиним розробником такої документації (Складання дефектного акту є результатом технічного обстеження, а не інженерно-будівельного проектування). Слід врахувати те, що при розробці проектно-кошторисної документації у повному обсязі, під керівництвом ГІПа, розробники окремих розділів проектно-кошторисної документації (в т.ч. кошторисної частини) можуть не мати кваліфікаційних сертифікатів, незалежно від спеціалізації ГІПа. Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають необхідний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО:
1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 15:18
Роз’яснення
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 207 від 29.05.2020 року.

У відповідь на вимогу, що надійшла 28.05.2020р. (ідентифікатор вимоги: UA-2020-05-22-002723-b.b3) повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, тендерна документація має містити вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 цього Закону, ...».
Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону Замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Щодо вимог пункту 1.1. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації.
Вищезазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною у зв’язку з тим, що проєктом передбачається складання кошторисної частини проєкту сертифікованим інженером кошторисником, який повинен мати відповідний сертифікат. Таким чином, дана вимога Замовника не суперечить чинному законодавству та дає змогу підтвердити кваліфікацію Учасника.
Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 5 Закону.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-22-002723-b.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АЛІР ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37453081
Дата подання: 03 червня 2020 16:31
Скарга щодо дискримінаційних вимог у закупівлі
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів «22» травня 2020 року Служба автомобільних доріг у Херсонській області (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2020-05-22-002723-b Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме: 1. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 2, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору*. Поряд з цим, Замовником визначено, що Аналогічним договором є договір(и) на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення, виконаний(і) протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: Відповідно до технічного завдання необхідно виконати роботи з проектування систем габаритно-вагового контролю автотранспортних засобів в русі, та відсутні вимоги щодо проектування трансформаторних підстанцій та системи обліку, влаштування систем автономного освітлення Отже, вимога Замовника щодо наявності в аналогічних договорах розділів проекту з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення не відповідає предмету закупівлі, оскільки розробка проектної документації з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху не передбачає лише проектування зовнішнього освітлення, дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення. Таким чином, вимога щодо аналогічного договору встановленого в тендерній документації замовника є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”. Необхідно повідомити, що до Служби автомобільних доріг у Херсонській області звертались учасники через електронну систему закупівель з вимогами усунути зазначені дискримінаційні вимоги, на що Замовник повідомляв, що будуть внесені зміни. Проте, станом на дату подання скарги зміни у тендерній документації відсутні. Враховуючи вищезазначене, ця вимога щодо наявності аналогічного договору, встановленого в тендерній документації замовника має бути повністю виключена з Документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку на виконання робіт (надання послуг) з проектування. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, ТОВ «АЛІР ПЛЮС» не може прийняти участь у закупівлі. Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено «08» червня 2020 р. до 00 год. 00 хв.;. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 червня 2020 21:48
Рішення від 09.06.2020 № 11225 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 09 червня 2020 21:48
Рішення від 17.06.2020 № 12023.pdf
Дата публікації: 22 червня 2020 22:25
Номер скарги: UA-2020-05-22-002723-b.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АЛІР ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37453081
Дата подання: 06 червня 2020 19:14
Скарга щодо дискримінаційних вимог у закупівлі
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у новій редакції тендерної документації «22» травня 2020 року Служба автомобільних доріг у Херсонській області (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про закупівлю: UA-2020-05-22-002723-b, яка містили дискримінаційні вимоги щодо надання аналогічного договору у розумінні замовника. «03» червня 2020 року нами подано відповідну скаргу до колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України. Після отримання скарги замовником, не дочекавшись розгляду скарги, внесено зміни до тендерної документації в частині визначення поняття аналогічного договору, а саме змінено формулювання поняття аналогічного договору, яке було предметом розгляду скарги. Разом з цим, нове формулювання поняття аналогічного договору у новій редакції тендерної документації від 04.06.2020, також не відповідає чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме: 1. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 2, яка має містити інформацію про виконання аналогічного договору. Поряд з цим, Замовником визначено, що Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір за останні 3 роки з розроблення проектронї документації (стадія «Проект» або «Робочий проект») в складі якої присутні зокрема такі розділи: дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, з розроблення вимірювальних систем, систем відео спостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем автономного освітлення трансформаторних підстанцій. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне. Вказаний замовником вид проектування, який обов’язково має включати усі перелічені вище розділи, є специфічним. Згідно формулювання замовника має бути надано виконаний аналогічний договір до технічного завдання. Тобто, який передбачав проектування схожих комплексів згідно схожих технічних завдань в одному проекті. Звертаємо увагу, що технічні рішення наведені у технічному завданні тільки починають впроваджуватись на території України, та майже відсутні учасники, які мають відповідні договори. Отже, зазначені вимоги прописані замовником виключно під підприємство, яке раніше працювало або працює з замовником та обмежує конкурентне середовище. Звертаємо увагу, що відповідно до статті 16 замовника може встановлювати кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Проте, замовником встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору до його технічного завдання. Отже, з точки зору Закону України «Про публічні закупівлі», аналогічним договором за предметом закупівлі до цієї закупівлі вважається виконання проектних робіт чи надання послуг згідно коду ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування. Відповідно вимога замовника, що аналогічний договір має включати усі наступні розділи: що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення є дискримінацією. Ми маємо великий досвід у проектуванні будь-якої складності та працівників з відповідними сертифікатами, які мають необхідний досвід у проектуванні проте вимога замовника щодо аналогічного договору не дозволяє нам прийняти участь у процедурі закупівлі. Таким чином, вимога щодо аналогічного договору встановлена в тендерній документації замовника є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”. Необхідно повідомити, що до Служби автомобільних доріг у Херсонській області звертались учасники в електронній системі закупівель з вимогами усунути дискримінаційні вимоги, у тому числі ми подавали відпорну скаргу, проте Замовник або не реагує на звернення в частини внесення змін, або навмисно змінює формулювання вимоги таким чином, щоб зменшити конкуренцію та не допустити до участі потенційних учасників. Враховуючи вищезазначене, наступна вимога має бути повністю виключена з Документації: «Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір за останні 3 роки з розроблення проектронї документації (стадія «Проект» або «Робочий проект») в складі якої присутні зокрема такі розділи: дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, з розроблення вимірювальних систем, систем відео спостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем автономного освітлення трансформаторних підстанцій.». Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку на виконання робіт (надання послуг) з проектування. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, ТОВ «АЛІР ПЛЮС» не може прийняти участь у закупівлі. Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено «12» червня 2020 р. до 00 год. 00 хв.; Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 червня 2020 19:47
рішення від 11.06.2020№11532+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 11 червня 2020 19:47
рішення від 17.06.2020 №12027.pdf
Дата публікації: 22 червня 2020 19:30

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

11 червня 2020 16:09
Пояснення WIM 2.PDF

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ведо 368 100,00
UAH з ПДВ
368 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" 378 000,00
UAH з ПДВ
378 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛІР ПЛЮС" 427 000,00
UAH з ПДВ
421 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ" 470 794,80
UAH з ПДВ
422 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІА ДОРБУД" 473 986,00
UAH з ПДВ
473 986,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 21:12
Електронний підпис
18 червня 2020 21:08
Документи з ЕЦП.rar
18 червня 2020 21:08
Протокол НР.7Z
18 червня 2020 21:08
Наказ Фролова Ю.М.7Z
18 червня 2020 21:08
Лист для клієнтів.7z
18 червня 2020 21:08
16. Технічне завдання.pdf
18 червня 2020 21:08
Зміни до Гарантії 4950-20.7z
18 червня 2020 21:08
Витяг із Статуту.7z
18 червня 2020 21:08
17. Проект Договору.pdf
18 червня 2020 21:08
Банківська ліцензія.7z
18 червня 2020 21:08
Гарантія 4950-20.7z
18 червня 2020 21:08
14. Відповідність ст 17.pdf
18 червня 2020 21:08
12. Статут.pdf
18 червня 2020 21:08
13. Додаток 5.pdf
18 червня 2020 21:08
9. Наявність досвіду.pdf
18 червня 2020 21:08
1. Повноваження.pdf
18 червня 2020 21:08
11. Виписка.pdf
18 червня 2020 21:07
5. Лист про санкції.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 18:44
Електронний підпис
18 червня 2020 18:42
11. ДОДАТОК 4.pdf
18 червня 2020 18:42
10. ДОДАТОК 2.pdf
18 червня 2020 18:42
9. Довідка санкції.pdf
18 червня 2020 18:42
7.Довідка ліцензія.pdf
18 червня 2020 18:42
5. Ст 17.pdf
18 червня 2020 18:42
2. Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ведо

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"

ТОВ "АЛІР ПЛЮС"

ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ"

ТОВ "ВІА ДОРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ведо
#35268595
Відхилено 368 100,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 16:52
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
#37334664
Відхилено 378 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 10:44
ТОВ "АЛІР ПЛЮС"
#37453081
Відхилено 421 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 16:22
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ"
#02497996
Переможець 422 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 16:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ"
#02497996
422 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 15:32
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 11:59
Договір №17937.pdf укладений
17 липня 2020 11:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 422 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 70 333,33 UAH)