Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні мебі (Навчальне приладдя для математичної, природничої, мистецької освітніх галузей Нової українсьої школи)
Очікувана вартість
3 452 000,00 UAH
UA-2020-05-22-002706-c ● b1b6f18ad3094c93992c41695998e5e0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40312499 |
Місцезнаходження: | 76019, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Кардинала Любомира Гузара, 15 |
Контактна особа: |
Ковалів Світлана Володимирівна +380342535657 ekonomichnyl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 12:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2020 12:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2020 12:25 |
Початок аукціону: | 10 червня 2020 11:09 |
Очікувана вартість: | 3 452 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 260,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 22 травня 2020 12:20 |
Enquiries until: | 30 травня 2020 12:25 |
Complaints submission until: | до 05 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 червня 2020 12:25 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Закупівля здійснюється для закладів освіти м.Івано-Франківська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125 шт
Лічильний матеріал: рахункові палички Кюїзенера (набір 250 од.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
250 шт
Набір моделей геометричних тіл та фігур (дерев'яний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
625 шт
Навчальний набір грошових знаків (роздатковий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
125 шт
Терези з набором важків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
250 шт
Настільні логіко-розвивальні ігри (комплект)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
125 шт
Модель механічного годинника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
625 шт
Магнітний прилад "Частки та дроби" (набір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
375 шт
Математичний планшет (комплект)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
625 шт
Набір лабораторний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
625 шт
Компас шкільний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
125 шт
Мікроскоп шкільний (оптично-електронний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
125 шт
Магніт смуговий лабораторний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
625 шт
Лупа ручна шкільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
39 шт
Телурій (діюча модель Сонце-Земля-Місяць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
125 шт
Скелет людини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
125 шт
Набір ляльок для лялькового театру (професії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2020 15:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2020 15:18 |
Додаток _1- Технічна специфікація зі змінами.docx | |
01 червня 2020 15:04 |
Зміни_до_Т.Д. від 01.06.2020р..doc | |
01 червня 2020 15:04 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
22 травня 2020 12:21 |
Додаток 7- Проєкт договору.docx | |
22 травня 2020 12:21 |
Додаток _ 6 -Дислокація закладів освіти.docx | |
22 травня 2020 12:21 |
Додаток 5 Комерційна пропозиція.docx | |
22 травня 2020 12:21 |
Додаток 4 - Довідка_ що містить інформацію про учасника.docx | |
22 травня 2020 12:21 |
Додаток 3- Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
22 травня 2020 12:21 |
Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону.docx |
01 червня 2020 15:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
01 червня 2020 15:18 |
Додаток _1- Технічна специфікація зі змінами.docx
|
||||
01 червня 2020 15:04 |
Зміни_до_Т.Д. від 01.06.2020р..doc
|
||||
01 червня 2020 15:04 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
||||
22 травня 2020 12:21 |
Додаток 7- Проєкт договору.docx
|
||||
22 травня 2020 12:21 |
Додаток _ 6 -Дислокація закладів освіти.docx
|
||||
22 травня 2020 12:21 |
Додаток 5 Комерційна пропозиція.docx
|
||||
22 травня 2020 12:21 |
Додаток 4 - Довідка_ що містить інформацію про учасника.docx
|
||||
22 травня 2020 12:21 |
Додаток 3- Лист-згода на обробку персональних даних.docx
|
||||
22 травня 2020 12:21 |
Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-22-002706-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБІНЕТУС", Код ЄДРПОУ:42102007
Дата подання: 27 травня 2020 10:31
Вимога надати роз'яснення щодо тендерної документації та усунення дискримінаційних умов
ВИМОГА
(в порядку ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Проаналізувавши зміст вимог ТД, наявні підстави для звернення за наданням роз’яснень щодо тендерної документації та можливого внесення змін до неї, обґрунтуванням чого є наступне.
В п.7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено перелік документів, які подаються учасниками на підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Зокрема в складі даного переліку замовником також зазначено необхідність подання: б) документи про визнання відповідності педагогічним вимогам (гриф або свідоцтво); в) Технічні умови на засоби навчання та обладнання навчального та загального призначення у початковій школі, погоджене МОН України.
Зазначені вимоги замовника про надання вказаних документів про визнання відповідності педагогічним вимогам (із застереженням форми документів гриф або свідоцтво), а також Технічних умов із застереженням про їх погодження МОН України, є такими, що порушують принципи здійснення процедури закупівель та права учасників процедури закупівлі.
Вказані вимоги замовника є безпідставними, не ґрунтуються на нормах діючого законодавства, що визначають повноваження замовника як суб’єкта, яким здійснюється закупівля товарів, та врегульовують процедуру закупівлі за її предметом.
Наказом МОН України від 07.02.2020р. №143 затверджено Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, яким також визначено перелік документів, якими забезпечуються засоби навчання та обладнання.
Вказаний Типовий перелік не містить обов’язку подання учасниками визначених умовами ТД документи про визнання відповідності педагогічним вимогам (із наданням грифу або свідоцтва) та Технічних умов, погоджених МОН України.
Інші нормативно-правові акти, що врегульовують поставку продукції, що є предметом закупівлі, не містять зобов’язання для учасників (постачальників) надавати в межах тендерної пропозиції зазначені документи.
Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Таким чином, вимога замовника, що не ґрунтується на правовій підставі є незаконною.
З огляду на вказане, встановлення вимог про надання окремих документів виробника на стадії «оприлюднення інформації про закупівлю» або ж надання документів «вигаданих» в інтересах та наявних в окремо взятого учасника свідчить про складення умов ТД упереджено на дискримінаційних засадах.
Вказані обставини підтверджують те, що вимоги ТД є дискримінаційними та упередженими по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі.
Відповідно, вимоги замовника про надання окремих документів виробника в межах строку подання тендерних пропозицій передбачає необхідність володіти товаром (або ж документацією щодо товару), що є предметом закупівлі, вимоги володіти документацією, створеною задля отримання неконкурентних переваг тощо, свідчать про упередженість замовника.
Згідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, серед яких також визначено: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також Законом визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З огляду на вказане, безпідставне визначення Замовником вимог в ТД є порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та є свідченням порушень в діях органу державної влади.
Відповідно до ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право на отримання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
З огляду на вказане, для забезпечення можливості участі в оголошеній закупівлі прошу:
1. Внести зміни до умов ТД шляхом виключення обов’язку подання учасником документів, а саме: документи про визнання відповідності педагогічним вимогам (гриф або свідоцтво); Технічні умови на засоби навчання та обладнання навчального та загального призначення у початковій школі, погоджене МОН України.
2. Надати роз’яснення:
- які саме гриф або свідоцтво та згідно якої норми права вказані гриф або свідоцтво визначають відповідність товару педагогічним вимогам?
- якою нормою права визначено обов’язковість надання та погодження Технічних умов на засоби навчання та обладнання навчального та загального призначення у початковій школі?
Розгорнути
Згорнути
(в порядку ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Проаналізувавши зміст вимог ТД, наявні підстави для звернення за наданням роз’яснень щодо тендерної документації та можливого внесення змін до неї, обґрунтуванням чого є наступне.
В п.7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено перелік документів, які подаються учасниками на підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Зокрема в складі даного переліку замовником також зазначено необхідність подання: б) документи про визнання відповідності педагогічним вимогам (гриф або свідоцтво); в) Технічні умови на засоби навчання та обладнання навчального та загального призначення у початковій школі, погоджене МОН України.
Зазначені вимоги замовника про надання вказаних документів про визнання відповідності педагогічним вимогам (із застереженням форми документів гриф або свідоцтво), а також Технічних умов із застереженням про їх погодження МОН України, є такими, що порушують принципи здійснення процедури закупівель та права учасників процедури закупівлі.
Вказані вимоги замовника є безпідставними, не ґрунтуються на нормах діючого законодавства, що визначають повноваження замовника як суб’єкта, яким здійснюється закупівля товарів, та врегульовують процедуру закупівлі за її предметом.
Наказом МОН України від 07.02.2020р. №143 затверджено Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, яким також визначено перелік документів, якими забезпечуються засоби навчання та обладнання.
Вказаний Типовий перелік не містить обов’язку подання учасниками визначених умовами ТД документи про визнання відповідності педагогічним вимогам (із наданням грифу або свідоцтва) та Технічних умов, погоджених МОН України.
Інші нормативно-правові акти, що врегульовують поставку продукції, що є предметом закупівлі, не містять зобов’язання для учасників (постачальників) надавати в межах тендерної пропозиції зазначені документи.
Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Таким чином, вимога замовника, що не ґрунтується на правовій підставі є незаконною.
З огляду на вказане, встановлення вимог про надання окремих документів виробника на стадії «оприлюднення інформації про закупівлю» або ж надання документів «вигаданих» в інтересах та наявних в окремо взятого учасника свідчить про складення умов ТД упереджено на дискримінаційних засадах.
Вказані обставини підтверджують те, що вимоги ТД є дискримінаційними та упередженими по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі.
Відповідно, вимоги замовника про надання окремих документів виробника в межах строку подання тендерних пропозицій передбачає необхідність володіти товаром (або ж документацією щодо товару), що є предметом закупівлі, вимоги володіти документацією, створеною задля отримання неконкурентних переваг тощо, свідчать про упередженість замовника.
Згідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, серед яких також визначено: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також Законом визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З огляду на вказане, безпідставне визначення Замовником вимог в ТД є порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та є свідченням порушень в діях органу державної влади.
Відповідно до ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право на отримання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
З огляду на вказане, для забезпечення можливості участі в оголошеній закупівлі прошу:
1. Внести зміни до умов ТД шляхом виключення обов’язку подання учасником документів, а саме: документи про визнання відповідності педагогічним вимогам (гриф або свідоцтво); Технічні умови на засоби навчання та обладнання навчального та загального призначення у початковій школі, погоджене МОН України.
2. Надати роз’яснення:
- які саме гриф або свідоцтво та згідно якої норми права вказані гриф або свідоцтво визначають відповідність товару педагогічним вимогам?
- якою нормою права визначено обов’язковість надання та погодження Технічних умов на засоби навчання та обладнання навчального та загального призначення у початковій школі?
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2020 14:13
Замовником розглянуто вимогу про надання роз'яснення щодо тендерної документації та усунення дискримінаційних умов.Зміни до тендерної документації будуть оприлюднені в строки, встановлені Законом.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-22-002706-c.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
КОРУПЦІЙНА ЗАКУПІВЛЯ
Шановний замовнику,Вас просили видалити дискримінаційні вимоги.
Вам відправляли листи пояснення.
Ви в упор нічого не бачите. Чи умисно не бачите?
Ваша вимога надати "Учасник у складі своєї пропозиції має надати документ, виданий компетентним органом державної влади, яким підтверджується відповідність товару, що пропонується учасником педагогічним вимогам (гриф або свідоцтво)." є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ!!!!!!!!! Читайте уважно додані листи.
Як надумаєте внести зміни,не забудьте продлити період уточнень та період подачі пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Науковий Центр "Європейська Дидактика" #40072264 |
Переможець |
3 235 865,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2020 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 16:44
|
Додаткова угода №1pdf | зміни до договору |
20 серпня 2020 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2020 15:33
|
Договір про закупівлю | укладений |
30 червня 2020 15:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строків поставки товарів |
Номер договору про закупівлю: | №360/2020/58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |