Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні мебі (Навчальне приладдя для математичної, природничої, мистецької освітніх галузей Нової українсьої школи)
Очікувана вартість
3 452 000,00 UAH
UA-2020-05-22-002706-c b1b6f18ad3094c93992c41695998e5e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалів Світлана Володимирівна

+380342535657 ekonomichnyl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40312499
Місцезнаходження: 76019, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Кардинала Любомира Гузара, 15
Контактна особа: Ковалів Світлана Володимирівна
+380342535657
ekonomichnyl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 12:20
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 12:25
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 12:25
Початок аукціону: 10 червня 2020 11:09
Очікувана вартість: 3 452 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 22 травня 2020 12:20
Enquiries until: 30 травня 2020 12:25
Complaints submission until: до 05 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 червня 2020 12:25

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Закупівля здійснюється для закладів освіти м.Івано-Франківська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125 шт
Лічильний матеріал: рахункові палички Кюїзенера (набір 250 од.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
250 шт
Набір моделей геометричних тіл та фігур (дерев'яний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
625 шт
Навчальний набір грошових знаків (роздатковий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
125 шт
Терези з набором важків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
250 шт
Настільні логіко-розвивальні ігри (комплект)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
125 шт
Модель механічного годинника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
625 шт
Магнітний прилад "Частки та дроби" (набір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
375 шт
Математичний планшет (комплект)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
625 шт
Набір лабораторний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
625 шт
Компас шкільний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
125 шт
Мікроскоп шкільний (оптично-електронний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
125 шт
Магніт смуговий лабораторний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
625 шт
Лупа ручна шкільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
39 шт
Телурій (діюча модель Сонце-Земля-Місяць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
125 шт
Скелет людини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
125 шт
Набір ляльок для лялькового театру (професії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (відповідно до Додатку №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-002706-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБІНЕТУС", Код ЄДРПОУ:42102007
Дата подання: 27 травня 2020 10:31
Вимога надати роз'яснення щодо тендерної документації та усунення дискримінаційних умов
ВИМОГА
(в порядку ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Проаналізувавши зміст вимог ТД, наявні підстави для звернення за наданням роз’яснень щодо тендерної документації та можливого внесення змін до неї, обґрунтуванням чого є наступне.
В п.7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено перелік документів, які подаються учасниками на підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Зокрема в складі даного переліку замовником також зазначено необхідність подання: б) документи про визнання відповідності педагогічним вимогам (гриф або свідоцтво); в) Технічні умови на засоби навчання та обладнання навчального та загального призначення у початковій школі, погоджене МОН України.
Зазначені вимоги замовника про надання вказаних документів про визнання відповідності педагогічним вимогам (із застереженням форми документів гриф або свідоцтво), а також Технічних умов із застереженням про їх погодження МОН України, є такими, що порушують принципи здійснення процедури закупівель та права учасників процедури закупівлі.
Вказані вимоги замовника є безпідставними, не ґрунтуються на нормах діючого законодавства, що визначають повноваження замовника як суб’єкта, яким здійснюється закупівля товарів, та врегульовують процедуру закупівлі за її предметом.
Наказом МОН України від 07.02.2020р. №143 затверджено Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, яким також визначено перелік документів, якими забезпечуються засоби навчання та обладнання.
Вказаний Типовий перелік не містить обов’язку подання учасниками визначених умовами ТД документи про визнання відповідності педагогічним вимогам (із наданням грифу або свідоцтва) та Технічних умов, погоджених МОН України.
Інші нормативно-правові акти, що врегульовують поставку продукції, що є предметом закупівлі, не містять зобов’язання для учасників (постачальників) надавати в межах тендерної пропозиції зазначені документи.
Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Таким чином, вимога замовника, що не ґрунтується на правовій підставі є незаконною.
З огляду на вказане, встановлення вимог про надання окремих документів виробника на стадії «оприлюднення інформації про закупівлю» або ж надання документів «вигаданих» в інтересах та наявних в окремо взятого учасника свідчить про складення умов ТД упереджено на дискримінаційних засадах.
Вказані обставини підтверджують те, що вимоги ТД є дискримінаційними та упередженими по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі.
Відповідно, вимоги замовника про надання окремих документів виробника в межах строку подання тендерних пропозицій передбачає необхідність володіти товаром (або ж документацією щодо товару), що є предметом закупівлі, вимоги володіти документацією, створеною задля отримання неконкурентних переваг тощо, свідчать про упередженість замовника.
Згідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, серед яких також визначено: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також Законом визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З огляду на вказане, безпідставне визначення Замовником вимог в ТД є порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та є свідченням порушень в діях органу державної влади.
Відповідно до ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право на отримання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
З огляду на вказане, для забезпечення можливості участі в оголошеній закупівлі прошу:
1. Внести зміни до умов ТД шляхом виключення обов’язку подання учасником документів, а саме: документи про визнання відповідності педагогічним вимогам (гриф або свідоцтво); Технічні умови на засоби навчання та обладнання навчального та загального призначення у початковій школі, погоджене МОН України.
2. Надати роз’яснення:
- які саме гриф або свідоцтво та згідно якої норми права вказані гриф або свідоцтво визначають відповідність товару педагогічним вимогам?
- якою нормою права визначено обов’язковість надання та погодження Технічних умов на засоби навчання та обладнання навчального та загального призначення у початковій школі?


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2020 14:13
Замовником розглянуто вимогу про надання роз'яснення щодо тендерної документації та усунення дискримінаційних умов.Зміни до тендерної документації будуть оприлюднені в строки, встановлені Законом.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-22-002706-c.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
КОРУПЦІЙНА ЗАКУПІВЛЯ
Шановний замовнику,Вас просили видалити дискримінаційні вимоги. Вам відправляли листи пояснення. Ви в упор нічого не бачите. Чи умисно не бачите? Ваша вимога надати "Учасник у складі своєї пропозиції має надати документ, виданий компетентним органом державної влади, яким підтверджується відповідність товару, що пропонується учасником педагогічним вимогам (гриф або свідоцтво)." є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ!!!!!!!!! Читайте уважно додані листи. Як надумаєте внести зміни,не забудьте продлити період уточнень та період подачі пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

01 червня 2020 15:55
Доказ лист.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Науковий Центр "Європейська Дидактика" 3 253 125,00
UAH з ПДВ
3 235 865,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛИТЕР-ІКТ" 3 451 550,00
UAH з ПДВ
3 251 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 22:54
Довідки_UA-2020-05-22-002706-c.rar
09 червня 2020 12:22
Електронний підпис
09 червня 2020 12:20
20Проєкт договору.pdf
09 червня 2020 12:20
16Паспорт директора.pdf
09 червня 2020 12:20
15ВИПИСКА_ЕД_19.05.20.PDF
09 червня 2020 12:20
14СТАТУТ_ЕД_20.05.20.pdf
09 червня 2020 12:20
11Маркування.rar
09 червня 2020 12:20
10Серт_V_UA-2020-05-22-002706-c_Д.pdf
09 червня 2020 12:20
9СЭС_V_UA-2020-05-22-002706-c_Д.pdf
09 червня 2020 12:20
8Дек_V_UA-2020-05-22-002706-c_Д.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 12:05
Електронний підпис
09 червня 2020 12:05
20200609_111844.jpg
09 червня 2020 12:05
20200609_111808.jpg
09 червня 2020 12:05
20200609_111757.jpg
09 червня 2020 12:04
20200609_112358.jpg
09 червня 2020 12:04
20200609_112341.jpg
09 червня 2020 12:03
20200609_112304.jpg
09 червня 2020 12:03
20200609_111738.jpg
09 червня 2020 12:03
20200609_111703.jpg
09 червня 2020 12:03
20200609_111614.jpg
09 червня 2020 12:03
20200609_111600.jpg
09 червня 2020 12:03
20200609_111306.jpg
09 червня 2020 12:02
20200609_111844.jpg
09 червня 2020 12:02
20200609_111808.jpg
09 червня 2020 12:02
20200609_111757.jpg
09 червня 2020 12:01
20200609_112358.jpg
09 червня 2020 12:01
20200609_112341.jpg
09 червня 2020 12:01
20200609_112304.jpg
09 червня 2020 12:01
20200609_111844.jpg
09 червня 2020 12:01
20200609_111808.jpg
09 червня 2020 12:01
20200609_111757.jpg
09 червня 2020 12:01
20200609_111738.jpg
09 червня 2020 12:01
20200609_111703.jpg
09 червня 2020 12:01
20200609_111614.jpg
09 червня 2020 10:45
Електронний підпис
09 червня 2020 10:44
комерціна+пропозиція.zip
09 червня 2020 10:34
Електронний підпис
09 червня 2020 10:31
технічна специфікація.pdf
09 червня 2020 10:31
ст 17 закону.pdf
09 червня 2020 10:31
санкції.pdf
09 червня 2020 10:31
проект договору.pdf
09 червня 2020 10:31
про субпідрядників.pdf
09 червня 2020 10:31
порівняльна таблиця.pdf
09 червня 2020 10:31
лист-згода.pdf
09 червня 2020 10:31
комерціна пропозиція.pdf
09 червня 2020 10:31
захист довкілля.pdf
09 червня 2020 10:31
дислокація.pdf
09 червня 2020 10:31
безпека товару.pdf
09 червня 2020 10:31
ваги.jpg
09 червня 2020 01:30
Електронний підпис
09 червня 2020 01:28
UA-2020-05-22-002706-c.pdf
09 червня 2020 01:28
частки та дроби7.jpg
09 червня 2020 01:28
набірлабораторний9.jpg
09 червня 2020 01:28
лупа13.jpg
09 червня 2020 01:28
СЕС_G_UA-2020-05-22-002706-c.pdf
09 червня 2020 01:28
Серт_G_UA-2020-05-22-002706-c.pdf
09 червня 2020 01:28
математичні планшети8.jpg
09 червня 2020 01:28
Дек_G_UA-2020-05-22-002706-c.pdf
09 червня 2020 01:28
годинник6.jpg
09 червня 2020 01:28
Опис_Статут_ 27_12_2019.PDF
09 червня 2020 01:28
Витяг_ПДВ_ІКТ Оригінал.pdf
09 червня 2020 01:28
Витяг_ПДВ_ІКТ Завірено.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Науковий Центр "Європейська Дидактика"

ТОВ "ЛИТЕР-ІКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Науковий Центр "Європейська Дидактика"
#40072264
Переможець 3 235 865,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 15:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Науковий Центр "Європейська Дидактика"
#40072264
3 235 865,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 16:44
Додаткова угода №1pdf зміни до договору
20 серпня 2020 16:41
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 15:33
Договір про закупівлю укладений
30 червня 2020 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків поставки товарів
Номер договору про закупівлю: №360/2020/58
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML