Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу для закладів освіти Криворізького району
Очікувана вартість
1 223 000,00 UAH
UA-2020-05-22-002675-c 2621a31c0fcf439e9a6a7f2901d1afc0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Хорольська

+380671808331 upravlinnya.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Олена Олександрівна Хорольська
+380671808331
upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 15:32
Очікувана вартість: 1 223 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Послуги з виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу для закладів освіти Криворізького району ("Освітня субвенція з Державного бюджету місцевим бюджетам" залишок станом на 01.01.2020р.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Заклади освіти Криворізького району, згідно додатку № 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 13:08
Протокол 518.PDF
07 липня 2020 13:08
ТД Пожежна сигналізація змінена (2).doc
25 червня 2020 13:58
492.pdf
01 червня 2020 13:40
Протокол 430.PDF
25 травня 2020 11:29
Протокол №417.pdf
16 липня 2020 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 13:08
Протокол 518.PDF
07 липня 2020 13:08
ТД Пожежна сигналізація змінена (2).doc
25 червня 2020 13:58
ТД Пожежна сигналізація змінена.doc
01 червня 2020 13:40
ТД Пожежна сигналізація змінена.doc
25 травня 2020 11:29
ТД Пожежна сигналізація.doc
22 травня 2020 12:18
ТД Пожежна сигналізація.doc
25 червня 2020 13:58
492.pdf
01 червня 2020 13:40
Протокол 430.PDF
25 травня 2020 11:29
Протокол №417.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Реквізити банківської гарантії
Дата подання: 27 травня 2020 10:42
Дата відповіді: 28 травня 2020 11:05
Добрий день. Просимо в тендерній документації зазначити банківські реквізити для оформлення банківської гарантії, а саме: Отримувач (Бенефіціар); Місцезнаходження Бенефіціара; Код за ЄДРПОУ Бенефіціара; Р/рахунок №; Банк Бенефіціара; Адреса банку Бенефіціара.
Відповідь: Добрий день! В зв'язку з тим, що виникли певні труднощі з рахунком для тендерного забеспечення Замовником було прийнято рішення про виключення тендерного забеспечення в тендерній документації та внесення відповідних змін.
Залучення субпідрядників
Дата подання: 27 травня 2020 15:13
Дата відповіді: 01 червня 2020 12:03
Розясніть будь ласка питання щодо довідки про залучення субпідрядників. Учасники закупівлі повинні надати копію Ліцензії за напрямком «Спостерігання за пожежною автоматикою об'єктів» для виконання робіт з спостереження за пожежною автоматикою об'єктів до кінця року згідно Технічних вимог. Учасник для виконання робіт з спостереження за пожежною автоматикою об'єктів до кінця року, що становить в обсязі меньше 20% вартості договору, планує залучати субпідрябну організацію, яка має ліцензію в м. Кривий Ріг. Чи потрібно зазначати дану субпідрябну організацію в довідці «Інформація про субпідрядника» та надавати документи, що підтверджують відповідність субпідрядника учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, згідно Додатку 2 до тендерної документації? Адже, Учасник планує залучення до виконання робіт в обсязі МЕНЬШЕ 20% вартості договору субпідрядної організації згідно п.7 Розділу 3 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", у разі якщо планується залучення субпідрядної організацції у розмірі меньше 20% вартості договору, то учаснику не потрібно зазначати таку субпідрядну оргганізацію.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-22-002675-c.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЙС ВІКТОРІ", Код ЄДРПОУ:42527322
Дискримінаційні умови
В ТД наяні вимоги: 1. Перед тим, як подавати тендерну пропозицію Учасник повинен ознайомитися з проектно-кошторисною документацією в приміщенні Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації, за адресою 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, майдан Вознесенський 7В. Разом з пропозицією учасник надає Лист в довільній формі про те, що він ознайомився з документацією та має/не має зауважень. Учасники, які не виконали ці вимоги будуть відхилені. 2. Довідка в довільній формі про огляд об’єкту Замовника, підписана представником Замовника. Вважаємо такі вимоди дискримінаційними,та такими що порушують норми ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Так як оглянути об'єкт зможуть учасники, які территоріально розташовані поруч з Замовником. Такі вимоги не прописані жодною нормою Законодавства та ЗУ "Про публічні закупівлі" Прохаємо внести зміни до тендерної документації видаливши дискримінаційні норми вказані нами.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-05-22-002675-c.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДЕЙЗ", Код ЄДРПОУ:42464823
вымога
тра
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-05-22-002675-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДЕЙЗ", Код ЄДРПОУ:42464823
Дата подання: 03 червня 2020 15:02
Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог
Вважаємо, що вимоги зазначені в тендерній документації є такими, що порушують принцип недискримінаційності зазначений в ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 червня 2020 17:31
рішення від 05.06.2020 № 11145.pdf
Дата публікації: 05 червня 2020 17:31
рішення від 16.06.2020 № 12001.pdf
Дата публікації: 22 червня 2020 21:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Антимонопольного комітету №12001-р/пк-пз 17.06.2020 виконано відповідно до протоколу № 518 від 07.07.2020 року управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької райдержадміністрації. Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації, як цього вимагає результативна частина рішення органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 16 липня 2020 09:11

Документи подані скаржником

01 червня 2020 12:42
Скарга найс.pdf

Документи подані скаржником

02 червня 2020 10:19
Рахунок_20200602_35223.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

10 червня 2020 11:35
Пояснення до скарги_0001.pdf
10 червня 2020 11:35
пояснення пожежка.doc
16 липня 2020 09:00
518.pdf
16 липня 2020 09:06
518.pdf
16 липня 2020 09:11
518.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000017 ● 67077d8746714d15a4b7a2483abbbf0d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020 12:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

02.06.2020 № 104

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2020 № 104

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12
UA-2020-05-22-002675-с
22.05.2020 Управління освіти, культури молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації
(код ЄДРПОУ 41597964) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 15:05:17

Про зупинення моніторингу закупівель

04.06.2020 № 107

Дніпро

Про зупинення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-05-22-002675-c.a3 в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

Зупинити моніторинг закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2020-05-22-002675-c (оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 03 червня 2020 року), який розпочато на підставі наказу Східного офісу Держаудитслужби від 02 червня 2020 року №104 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-09 11:02:14

Відповідь

Очікується розгляд скарги в АМКУ

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до прийнятого протоколу тендерного комітету замовника № 518 від 07.07.2020 року, було внесено зміни до тендерної документації закупівлі "Послуги з виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу для закладів освіти Криворізького району", чим було усуненні порушення, які було виявлено відповідно до моніторингу Східного офісу Держаудитслужби. Копія протоколу додається.

2020-07-07 13:35:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С» 517 226,77
UAH з ПДВ
459 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОРЧЕВИЙ БОРИС ВАЛЕРІЙОВИЧ 723 000,00
UAH з ПДВ
460 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ" 917 086,91
UAH з ПДВ
720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Прохода Лариса Євгеніївна 1 184 833,66
UAH з ПДВ
1 184 833,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 14:06
Електронний підпис
09 червня 2020 13:49
Електронний підпис
09 червня 2020 13:48
Кошторис.pdf
09 червня 2020 13:48
(В) Лист-ознайомлення.pdf
09 червня 2020 13:47
(В) Проект договору.pdf
09 червня 2020 13:47
(В) Витяг з ЄДРПОУ.pdf
09 червня 2020 13:47
(В) Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 16:36
Реєстр.pdf
05 червня 2020 16:36
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
05 червня 2020 16:36
Лист-гарантія договір.pdf
05 червня 2020 16:36
Додаток 7.pdf
05 червня 2020 16:36
Довідка про досвід.pdf
05 червня 2020 16:36
Довідка ст. 17.pdf
05 червня 2020 16:36
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 14:15
Електронний підпис
31 липня 2020 14:12
Договірна ціна.pdf
31 липня 2020 14:12
Тендерна пропозиція.pdf
15 липня 2020 09:13
Електронний підпис
15 липня 2020 09:12
47 Гарантійний лист.pdf
15 липня 2020 09:12
45 Лист-згода.pdf
15 липня 2020 09:11
20 Додаток 7.pdf
30 червня 2020 14:05
Електронний підпис
30 червня 2020 14:02
38 Довідка.pdf
30 червня 2020 14:02
26 Договірна ціна.pdf
30 червня 2020 14:02
1 Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2020 12:28
Електронний підпис
09 червня 2020 12:15
38 Розрахунки.pdf
09 червня 2020 12:15
26 Договірна ціна.pdf
09 червня 2020 12:15
23 Гарантійний лист.pdf
09 червня 2020 12:15
22 Проект договору.pdf
09 червня 2020 12:15
17 Д-ка про працівників.pdf
09 червня 2020 12:15
16 Копія витягу.pdf
09 червня 2020 12:15
14 Копія св-во ПДВ.pdf
09 червня 2020 12:15
11 Копія ліцензії ДСНС.pdf
09 червня 2020 12:15
5 Статут_Часть2.pdf
09 червня 2020 12:15
4 Статут_Часть1.pdf
09 червня 2020 12:15
2 Тех.вимоги.pdf
09 червня 2020 12:15
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 13:16
Dovidka_20212356140490867614.pdf
21 липня 2020 14:50
Електронний підпис
07 липня 2020 14:01
Електронний підпис
25 червня 2020 15:38
Електронний підпис
05 червня 2020 16:40
Електронний підпис
05 червня 2020 16:35
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 червня 2020 16:35
Реєстр.pdf
05 червня 2020 16:35
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
05 червня 2020 16:35
Кошторис Грузький НВК.rar
05 червня 2020 16:35
Інші документи.rar
05 червня 2020 16:35
Інформаці по учасника.rar
05 червня 2020 16:35
Акт ознайомлення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»

ФОП КОРЧЕВИЙ БОРИС ВАЛЕРІЙОВИЧ

ТОВ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ"

ФОП Прохода Лариса Євгеніївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»
#41922960
Відхилено
459 990,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 12:28
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 липня 2020 00:00
ФОП КОРЧЕВИЙ БОРИС ВАЛЕРІЙОВИЧ
#2896611692
Відхилено
460 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 15:25
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 липня 2020 00:00
ТОВ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ"
#33548677
Відхилено
720 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 13:19
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 серпня 2020 00:00
ФОП Прохода Лариса Євгеніївна
#3088823141
Переможець 1 184 833,66
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 09:53

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

28 липня 2020 12:28
Електронний підпис
28 липня 2020 12:28
Електронний підпис
28 липня 2020 12:27
протокол.pdf

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

30 липня 2020 15:25
Електронний підпис
30 липня 2020 15:24
протокол 561.pdf

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

04 серпня 2020 13:19
Електронний підпис
04 серпня 2020 13:17
Протокол №570.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Прохода Лариса Євгеніївна
#3088823141
1 184 833,66
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 13:01
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 09:39
Договір №527.PDF укладений
25 серпня 2020 09:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 184 833,66
UAH