Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 231804 Бережанка - Пукляки (окремими ділянками) км 0+900 - км 2+400, км 7+340 - км 10+740, км 31+700 - км 32+700
Current average repair of the road network of local value O 231804 Berezhanka - Pukliaky (separate areas) km 0+900 - km 2+400, km 7+340 - km 10+740, km 31+700 - km 32+700
Очікувана вартість
30 410 982,00 UAH
UA-2020-05-22-002527-c 6710b6a016b24c6f9c6521dd71a4c323
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальська Ірина Олександрівна

+380382652123 tender_hosma@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ
Код ЄДРПОУ: 43446166
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи,77
Контактна особа: Ковальська Ірина Олександрівна
+380382652123
tender_hosma@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: GovE KHMELNYTSKYI REGIONAL LOCAL ROAD SERVICE
National ID: 43446166
Contact point: Kovalska Iryna Oleksandrivna
+380382652123
tender_hosma@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 травня 2020 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 11:16
Очікувана вартість: 30 410 982,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 152 054,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 22 травня 2020 12:04
Enquiries until: 14 червня 2020 10:00
Complaints submission until: до 20 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 червня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 30 410 982 UAH including VAT
Minimal lowering step: 152 055 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерні пропозицій Учасниками повинні готуватися українською мовою.
The category of the customer - the enterprises, establishments, the organizations specified in point 3 of part one of article 2 of the Law of Ukraine "About public purchases". Tender proposals Participants must prepare in Ukrainian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 231804 Бережанка - Пукляки (окремими ділянками) км 0+900 - км 2+400, км 7+340 - км 10+740, км 31+700 - км 32+700
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, автомобільна дорога, О 231804 Бережанка - Пукляки (окремими ділянками) км 0+900 - км 2+400, км 7+340 - км 10+740, км 31+700 - км 32+700
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the road network of local value O 231804 Berezhanka - Pukliaky (separate areas) km 0+900 - km 2+400, km 7+340 - km 10+740, km 31+700 - km 32+700
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата відповідно Постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 Аванс 30 Робочі 30
Надання послуг Розрахунки проводяться після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3). Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівельно-монтажних робіт: 15%
Понад 150 млн. гривень: 15%
Понад 100 млн. грн. до 150 млн грн. включно: 10%
Понад 50 млн. грн. до 100 млн грн. включно: 5%
До 50 млн. грн. включно: 0%
Середньо облікова кількість штатних працівників: 15%
Від 150 працівників і більше: 15%
Від 100 до 150 працівників включно: 10%
Від 50 до 100 працівників включно: 5%
До 50 працівників: 0%
22 травня 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 12:04
ТЗ Бережанка Пукляки.PDF
22 травня 2020 12:04
ТД.docx
22 травня 2020 12:04
проект договору.doc
22 травня 2020 12:04
ДОДАТОК 7.docx
22 травня 2020 12:04
ДОДАТОК 6.docx
22 травня 2020 12:04
ДОДАТОК 5.docx
22 травня 2020 12:04
ДОДАТОК 4.docx
22 травня 2020 12:04
ДОДАТОК 3.docx
22 травня 2020 12:04
ДОДАТОК 2.docx
22 травня 2020 12:04
ДОДАТОК 1.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 липня 2020
UA-2020-05-22-002527-c6710b6a016b24c6f9c6521dd71a4c323
Найменування: ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ
Код ЄДРПОУ: 43446166
Місцезнаходження: 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи,77
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СТЛ+М"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2020 15:59
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

23 червня 2020 17:31
Електронний підпис
23 червня 2020 17:31
Електронний підпис
23 червня 2020 17:29
Термін дії ТП.pdf
23 червня 2020 17:29
Статут.pdf
23 червня 2020 17:29
Проект договору.pdf
23 червня 2020 17:29
Обсяг виконаних БМР.pdf
23 червня 2020 17:29
Ліцензія.pdf
23 червня 2020 17:29
Додаток 5 працівники 8.pdf
23 червня 2020 17:29
Додаток 5 працівники 7.pdf
23 червня 2020 17:29
Додаток 5 працівники 6.pdf
23 червня 2020 17:29
Додаток 5 працівники 5.pdf
23 червня 2020 17:29
Додаток 5 працівники 4.pdf
23 червня 2020 17:29
Додаток 5 працівники 3.pdf
23 червня 2020 17:29
Додаток 5 працівники 2.pdf
23 червня 2020 17:29
Додаток 5 працівники 1.pdf
23 червня 2020 17:29
Додаток 4 АБЗ довідка.pdf
23 червня 2020 17:29
Додаток 3 бази.pdf
23 червня 2020 17:29
Додаток 2 техпаспорта.pdf
23 червня 2020 17:29
Директор повноваження.pdf
23 червня 2020 17:29
Гарантія актуальності.pdf
23 червня 2020 17:29
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
23 червня 2020 17:29
ISO.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів по предмету закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 231804 Бережанка - Пукляки (окремими ділянками) км 0+900 - км 2+400, км 7+340 - км 10+740, км 31+700 - км 32+700», UA-2020-05-22-002527-c, виявлено невідповідності в документах, що подані учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" у складі тендерної пропозиції: 1) перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 5.1 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток №7); ТОВ "АВАКС ПРОФ" на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано довідку від 22.06.2020 «Інформація про виконання аналогічного договору», в якій зазначено про досвід виконання 5 аналогічних договорів. Також вказаним учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано копії вказаних у довідці аналогічних договорів з актами приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) і відгуків до них. ТОВ " АВАКС ПРОФ " у складі тендерної пропозиції надано копії наступних аналогічних договорів Договір підряду №53 від 18.08.2018 та Договір підряду про закупівлю послуг з поточного ремонту №40 від 17.12.2019 з копіями відгуків до вказаних договорів. Однак, аналізом даних документів встановлено що ТОВ " АВАКС ПРОФ " не є стороною в жодному із зазначених договорів. Також не надано інформації чи залучався ТОВ "АВАКС ПРОФ" в якості субпідрядника до виконання наданих договорів. Зазначаємо що до даних аналогічних договорів не надано відгуки з інформацією про про якість виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору з ТОВ "АВАКС ПРОФ". У разі надання Учасником підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у якості Субпідрядника, такий аналогічний договір та статус Учасника, як Субпідрядника, обов’язково має бути погоджено із Замовником Генеральним підрядником. Також документи, що підтверджують виконання робіт Учасником (акти виконання робіт) за договором субпідряду повинні бути підписані (погоджені) посадовими особами Замовника* та Генерального підрядника. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені Додатом 7 до тендерної документації встановлено наступні вимоги: Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником у 2020 році. … У разі надання Учасником підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у якості Субпідрядника, такий аналогічний договір та статус Учасника, як Субпідрядника, обов’язково має бути погоджено із Замовником* Генеральним підрядником. Також документи, що підтверджують виконання робіт Учасником (акти виконання робіт) за договором субпідряду повинні бути підписані (погоджені) посадовими особами Замовника* та Генерального підрядника. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації. … Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах згідно технічного завдання. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ТОВ " АВАКС ПРОФ " необхідно надати на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно Додатку 7 до тендерної документації, копії документів що підтверджують виконання аналогічних договорів у якості Субпідрядника, а саме до Договору підряду №53 від 18.08.2018 та Договору підряду про закупівлю послуг з поточного ремонту №40 від 17.12.2019 разом з актами приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) і відгуками до них. Додатково зазначаємо що умовами тендерної документації, пункту 5.1 частини 5 Розділу ІІІ, та ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено наступне: «якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». Тобто, залучення співвиконавця для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не передбачено.

Документи

Публічні документи

23 червня 2020 18:10
Електронний підпис
23 червня 2020 18:08
Проект договору.pdf
23 червня 2020 18:08
ТЗ.pdf
23 червня 2020 18:08
копія труд книжок 6.pdf
23 червня 2020 18:08
копія труд книжок 4 24-44.pdf
23 червня 2020 18:07
копія труд книжок 5.pdf
23 червня 2020 18:07
копія труд книжок 3 25-50.pdf
23 червня 2020 18:07
копія труд книжок 4 1-23.pdf
23 червня 2020 18:06
копія труд книжок 3 1-24.pdf
23 червня 2020 18:05
копія труд книжок 2 12-36.pdf
23 червня 2020 18:04
копія труд книжок 1 39-56.pdf
23 червня 2020 18:04
копія труд книжок 2 1-11.pdf
23 червня 2020 18:04
копія труд книжок 2 37-47.pdf
23 червня 2020 18:03
копія труд книжок 1 17-38.pdf
23 червня 2020 18:02
копія труд книжок 1 1-16.pdf
23 червня 2020 18:01
Копії дипломів ІТР.pdf
23 червня 2020 17:59
Копія тех паспортів.pdf
23 червня 2020 17:59
Договір лабораторія.pdf
23 червня 2020 17:59
Довідка лабораторія.pdf
23 червня 2020 17:58
Транспортна схема.pdf
23 червня 2020 17:58
сертифікат аб суміш.pdf
23 червня 2020 17:58
Ліцензійна угода асф.pdf
23 червня 2020 17:58
Інформація про завод.pdf
23 червня 2020 17:58
Атестат ЩМА.pdf
23 червня 2020 17:57
Копія договору № 53.pdf
23 червня 2020 17:57
Копія договору №40.pdf
23 червня 2020 17:55
Лист-відгук договір№40.pdf
23 червня 2020 17:55
Виконання договора №40.pdf
23 червня 2020 17:54
S0100113 Ф1. Баланс 1кв 2020.pdf
23 червня 2020 17:54
ІД Статут.PDF
23 червня 2020 17:54
Сертифікат ISO 9001.pdf
23 червня 2020 17:54
Чисті активи.pdf
23 червня 2020 17:53
Чинні дозвола.pdf
23 червня 2020 17:53
Ліцензія ЕДБ.pdf
23 червня 2020 17:53
ІД Опис до Статуту.PDF
23 червня 2020 17:53
Лист-згода санкції.pdf
23 червня 2020 17:53
Оригінал ліцензія.PDF
23 червня 2020 17:53
Наказ про призначення.pdf
23 червня 2020 17:53
Звіт про фін рез 2019р.pdf
23 червня 2020 17:53
Баланс річний 2019 .pdf
23 червня 2020 17:53
Дозвіл ЕДБ.pdf
23 червня 2020 17:53
Довідка субпідряд.pdf
23 червня 2020 17:53
Довідка строк дії ТП.pdf
23 червня 2020 17:53
Довідка повноваження.pdf
23 червня 2020 17:53
Довідка код доступу.pdf

Документи

Публічні документи

20 липня 2020 13:07
Електронний підпис
20 липня 2020 13:06
Документи на переможця
24 червня 2020 08:36
Електронний підпис
24 червня 2020 08:36
Електронний підпис
23 червня 2020 18:20
20.26. Михайлов Ю.В..pdf
23 червня 2020 18:20
20.25. Цибульський В.В..pdf
23 червня 2020 18:20
20.24. Цимбалюк І.Г..pdf
23 червня 2020 18:19
20.23. Карський І.Й..pdf
23 червня 2020 18:19
20.22. Кшижинський В.А.pdf
23 червня 2020 18:19
20.21. Ткачук С.П..pdf
23 червня 2020 18:19
20.20. Радковський Д.В..pdf
23 червня 2020 18:19
20.19. Сапрун Ю.А..PDF
23 червня 2020 18:19
20.18. Бучинський М.Л..PDF
23 червня 2020 18:19
20.17. Чабанюк І.М..pdf
23 червня 2020 18:19
20.16. Цапок Ю.М..pdf
23 червня 2020 18:19
20.15. Бортник М.П..pdf
23 червня 2020 18:19
20.54. Фін.звіт за 1 кв. 2020.pdf
23 червня 2020 18:19
20.14. Машталер М.М.pdf
23 червня 2020 18:19
20.53. Баланс за 1 кв. 2020.pdf
23 червня 2020 18:19
20.52. Фін.звіт 2019р..pdf
23 червня 2020 18:19
20.13. Мінаков А.О..pdf
23 червня 2020 18:19
20.12. Волошин В.П..pdf
23 червня 2020 18:18
20.49. Копія балансу.pdf
23 червня 2020 18:18
20.11. Ягніченко Д.М..pdf
23 червня 2020 18:18
20.48.Лагодинський Є.О..pdf
23 червня 2020 18:18
20.10. Бевз В.А..pdf
23 червня 2020 18:18
20.47 Кедь О.В..pdf
23 червня 2020 18:18
20.46.Зеленюк В.В..pdf
23 червня 2020 18:18
20.9.Сорока І. М..pdf
23 червня 2020 18:18
20.45.Бабин Я.М..pdf
23 червня 2020 18:18
20.8. Морозик В.М..pdf
23 червня 2020 18:18
20.44.Швець Р.І..pdf
23 червня 2020 18:18
20.43.Червоняк М.Ф._.pdf
23 червня 2020 18:18
20.7.Мельник І.І..pdf
23 червня 2020 18:18
20.42. Федченко Р.А..pdf
23 червня 2020 18:18
20.6. Гедзюк Т.В..pdf
23 червня 2020 18:18
20.5. Нечипор Е.О..pdf
23 червня 2020 18:18
20.41.Сєров І.С..pdf
23 червня 2020 18:18
20.40.Повх В.О..pdf
23 червня 2020 18:18
20.4. Жовмір О.М..pdf
23 червня 2020 18:18
20.39. Клепайло С.М..pdf
23 червня 2020 18:18
20.3. Бас А.В..pdf
23 червня 2020 18:18
20.38.Довгань С.В..pdf
23 червня 2020 18:18
20.2. Конопліцький А.І..pdf
23 червня 2020 18:18
20.37. Бунт І.Ф..pdf
23 червня 2020 18:17
20.1. Волосінчук М.М.pdf
23 червня 2020 18:17
20.36. Баталюк Б.Є..pdf
23 червня 2020 18:17
20.35.Антонюк Б.М..pdf
23 червня 2020 18:17
20.34.Чеботарьов О.Г..pdf
23 червня 2020 18:17
20.33. ФАЛАТ І.Д..PDF
23 червня 2020 18:17
20.32. Бортнік С.С.pdf
23 червня 2020 18:17
20.31. Стрільчук Р.А..pdf
23 червня 2020 18:17
20.30. Дяк В.Б.pdf
23 червня 2020 18:16
20.29. Гаврилюк М.П.pdf
23 червня 2020 18:16
20.28. Давидюк А.І..pdf
23 червня 2020 18:16
20.27.Голота О.П..pdf
23 червня 2020 18:16
6. Сертифікат ISO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 29 777 777,00
UAH з ПДВ
29 777 777,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 20 844 443.90 Документи
ТОВ "СТЛ+М" 30 108 427,00
UAH з ПДВ
30 108 427,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 21 075 898.90 Документи

Публічні документи

20 липня 2020 13:07
Електронний підпис
20 липня 2020 13:06
Документи на переможця
24 червня 2020 08:36
Електронний підпис
24 червня 2020 08:36
Електронний підпис
23 червня 2020 18:20
20.26. Михайлов Ю.В..pdf
23 червня 2020 18:20
20.25. Цибульський В.В..pdf
23 червня 2020 18:20
20.24. Цимбалюк І.Г..pdf
23 червня 2020 18:19
20.23. Карський І.Й..pdf
23 червня 2020 18:19
20.22. Кшижинський В.А.pdf
23 червня 2020 18:19
20.21. Ткачук С.П..pdf
23 червня 2020 18:19
20.20. Радковський Д.В..pdf
23 червня 2020 18:19
20.19. Сапрун Ю.А..PDF
23 червня 2020 18:19
20.18. Бучинський М.Л..PDF
23 червня 2020 18:19
20.17. Чабанюк І.М..pdf
23 червня 2020 18:19
20.16. Цапок Ю.М..pdf
23 червня 2020 18:19
20.15. Бортник М.П..pdf
23 червня 2020 18:19
20.54. Фін.звіт за 1 кв. 2020.pdf
23 червня 2020 18:19
20.14. Машталер М.М.pdf
23 червня 2020 18:19
20.53. Баланс за 1 кв. 2020.pdf
23 червня 2020 18:19
20.52. Фін.звіт 2019р..pdf
23 червня 2020 18:19
20.13. Мінаков А.О..pdf
23 червня 2020 18:19
20.12. Волошин В.П..pdf
23 червня 2020 18:18
20.49. Копія балансу.pdf
23 червня 2020 18:18
20.11. Ягніченко Д.М..pdf
23 червня 2020 18:18
20.48.Лагодинський Є.О..pdf
23 червня 2020 18:18
20.10. Бевз В.А..pdf
23 червня 2020 18:18
20.47 Кедь О.В..pdf
23 червня 2020 18:18
20.46.Зеленюк В.В..pdf
23 червня 2020 18:18
20.9.Сорока І. М..pdf
23 червня 2020 18:18
20.45.Бабин Я.М..pdf
23 червня 2020 18:18
20.8. Морозик В.М..pdf
23 червня 2020 18:18
20.44.Швець Р.І..pdf
23 червня 2020 18:18
20.43.Червоняк М.Ф._.pdf
23 червня 2020 18:18
20.7.Мельник І.І..pdf
23 червня 2020 18:18
20.42. Федченко Р.А..pdf
23 червня 2020 18:18
20.6. Гедзюк Т.В..pdf
23 червня 2020 18:18
20.5. Нечипор Е.О..pdf
23 червня 2020 18:18
20.41.Сєров І.С..pdf
23 червня 2020 18:18
20.40.Повх В.О..pdf
23 червня 2020 18:18
20.4. Жовмір О.М..pdf
23 червня 2020 18:18
20.39. Клепайло С.М..pdf
23 червня 2020 18:18
20.3. Бас А.В..pdf
23 червня 2020 18:18
20.38.Довгань С.В..pdf
23 червня 2020 18:18
20.2. Конопліцький А.І..pdf
23 червня 2020 18:18
20.37. Бунт І.Ф..pdf
23 червня 2020 18:17
20.1. Волосінчук М.М.pdf
23 червня 2020 18:17
20.36. Баталюк Б.Є..pdf
23 червня 2020 18:17
20.35.Антонюк Б.М..pdf
23 червня 2020 18:17
20.34.Чеботарьов О.Г..pdf
23 червня 2020 18:17
20.33. ФАЛАТ І.Д..PDF
23 червня 2020 18:17
20.32. Бортнік С.С.pdf
23 червня 2020 18:17
20.31. Стрільчук Р.А..pdf
23 червня 2020 18:17
20.30. Дяк В.Б.pdf
23 червня 2020 18:16
20.29. Гаврилюк М.П.pdf
23 червня 2020 18:16
20.28. Давидюк А.І..pdf
23 червня 2020 18:16
20.27.Голота О.П..pdf
23 червня 2020 18:16
6. Сертифікат ISO.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 17:31
Електронний підпис
23 червня 2020 17:31
Електронний підпис
23 червня 2020 17:29
Термін дії ТП.pdf
23 червня 2020 17:29
Статут.pdf
23 червня 2020 17:29
Проект договору.pdf
23 червня 2020 17:29
Обсяг виконаних БМР.pdf
23 червня 2020 17:29
Ліцензія.pdf
23 червня 2020 17:29
Додаток 5 працівники 8.pdf
23 червня 2020 17:29
Додаток 5 працівники 7.pdf
23 червня 2020 17:29
Додаток 5 працівники 6.pdf
23 червня 2020 17:29
Додаток 5 працівники 5.pdf
23 червня 2020 17:29
Додаток 5 працівники 4.pdf
23 червня 2020 17:29
Додаток 5 працівники 3.pdf
23 червня 2020 17:29
Додаток 5 працівники 2.pdf
23 червня 2020 17:29
Додаток 5 працівники 1.pdf
23 червня 2020 17:29
Додаток 4 АБЗ довідка.pdf
23 червня 2020 17:29
Додаток 3 бази.pdf
23 червня 2020 17:29
Додаток 2 техпаспорта.pdf
23 червня 2020 17:29
Директор повноваження.pdf
23 червня 2020 17:29
Гарантія актуальності.pdf
23 червня 2020 17:29
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
23 червня 2020 17:29
ISO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ТОВ "СТЛ+М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56
#03448860
Переможець 29 777 777,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 15:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56
#03448860
29 777 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 09:32
Акт прийняття робіт укладений
15 грудня 2020 09:30
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 15:07
ДУ _ 1 до Договору _ 138.PDF зміни до договору
27 липня 2020 15:03
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 14:27
Договір № 138 укладений
27 липня 2020 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактичний обсяг видатків ДП «Хмельницька обласна служба місцевих автодоріг» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році, на підставі п.1 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.п. 6.2.3 та п.11.3 Договору. Вартість договору після внесення змін: 23 046 248,00 грн. в т.ч. ПДВ
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 23 046 248,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 841 041,33 UAH)