Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (послуги з технічної інвентаризації (паспортизації) та розробки проектно-облікової документації об'єктів на вулично-дорожній мережі Солом'янського району міста Києва)
Очікувана вартість
3 109 200,00 UAH
UA-2020-05-22-002338-b 62e696b932eb418c96e0c1f1e1df3696
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайлюченко Максим Олександрович

380442490971
sayyescom.ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом"янського району" м.Києва
Код ЄДРПОУ: 31806946
Вебсайт: http://www.e-tender.biz/#/createProfile
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, Народного Ополчення ,16
Контактна особа: Михайлюченко Максим Олександрович
380442490971,
sayyescom.ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2020 21:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 12:21
Очікувана вартість: 3 109 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 218,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 штуки
паспортизації) та розробки проектно-облікової документації об'єктів на вулично-дорожній мережі Солом'янського району міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 14:41
Інвент 2020 (1).xlsx
22 травня 2020 14:41
ТД - паспортизація травень-червень.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДОРБЕЗПЕКАПРОЕКТ 3 108 000,00
UAH з ПДВ
3 036 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІА ДОРБУД" 3 037 449,16
UAH з ПДВ
3 037 449,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Європроектбудсервіс 3 105 553,64
UAH з ПДВ
3 105 553,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 17:02
Електронний підпис
05 червня 2020 16:48
Пропозиція.rar

Публічні документи

02 липня 2020 15:17
Електронний підпис
02 липня 2020 15:13
3. Копії сертифікатів.pdf
02 липня 2020 15:13
1. Довідка обладнання.pdf
05 червня 2020 14:00
Електронний підпис
05 червня 2020 13:59
20. Повноваження особи.pdf
05 червня 2020 13:59
18. Проект договору.pdf
05 червня 2020 13:59
17. Інвент 2020 (1).pdf
05 червня 2020 13:59
16. Довідка ТЗ.pdf
05 червня 2020 13:59
12. Відомості учасника.pdf
05 червня 2020 13:59
11. Витяг ПДВ ВІА ДОРБУД.pdf
05 червня 2020 13:59
6. Ст 17.pdf
05 червня 2020 13:59
5. Довідка досвід.pdf
05 червня 2020 13:59
4. Довідка працівники.pdf
05 червня 2020 13:59
3.2. Копії сертифікатів.pdf
05 червня 2020 13:59
3. Довідка обладнання.pdf
05 червня 2020 13:59
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 13:43
Електронний підпис
16 липня 2020 13:40
Лист щодо ліцензування
16 липня 2020 13:40
Довідка ч2 ст17
16 липня 2020 13:40
Довідка п13 ч1 ст17
16 липня 2020 13:40
Довідка п12 ч1 ст17
16 липня 2020 13:40
Довідка п8 ч1 ст17
16 липня 2020 13:40
Довідка п6 ч1 ст17
16 липня 2020 13:40
Довідка п3 ч1 ст17
16 липня 2020 13:40
Довідка п2 ч1 ст17
16 липня 2020 13:40
Довідка МВС
16 липня 2020 13:40
Довідка корупція ТОВ
16 липня 2020 13:40
Довідка ДФС
16 липня 2020 13:40
Банкрутство
10 липня 2020 12:36
Електронний підпис
10 липня 2020 12:29
Договір оренди техніки
10 липня 2020 12:06
ЦПД 2
06 червня 2020 13:29
Електронний підпис
06 червня 2020 13:27
ЦПД.pdf
06 червня 2020 13:27
Наказ на прийняття.pdf
06 червня 2020 13:27
Кошторис.pdf
06 червня 2020 13:27
Договір Березняки.pdf
06 червня 2020 13:27
Додаток 6 Лист-згода.pdf
06 червня 2020 13:26
Довідка ст 17.pdf
06 червня 2020 13:26
Довідка ЄДР.pdf
06 червня 2020 13:26
Відгук УкрГеоКонсалт.pdf
06 червня 2020 13:26
Відгук ПЛЕСОБерезняки.pdf
06 червня 2020 13:26
СТАТУТ.pdf
06 червня 2020 13:26
Статут копія.pdf
06 червня 2020 13:26
Протокол.pdf
06 червня 2020 13:26
Наказ на директора.pdf
06 червня 2020 13:26
Ліцензія.pdf
06 червня 2020 13:26
Витяг ПДВ.pdf
06 червня 2020 13:26
Витяг з ЄДР.pdf
06 червня 2020 13:26
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДОРБЕЗПЕКАПРОЕКТ

ТОВ "ВІА ДОРБУД"

ТОВ Європроектбудсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ДОРБЕЗПЕКАПРОЕКТ
#42983803
Відхилено 3 036 450,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 15:51
ТОВ "ВІА ДОРБУД"
#35589783
Відхилено 3 037 449,16
UAH з ПДВ
06 липня 2020 15:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2020 16:07
ТОВ Європроектбудсервіс
#42053594
Переможець 3 105 553,64
UAH з ПДВ
13 липня 2020 16:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 13:09

Документи

01 липня 2020 15:50
Електронний підпис
18 червня 2020 16:52
Електронний підпис
18 червня 2020 16:51
Електронний підпис
12 червня 2020 14:07
Електронний підпис
12 червня 2020 14:07
продовження.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник! Тендерним комітетом підчас розгляду Вашої тендерної пропозиції було встановлено невідповідність документів Вашої пропозиції вимогам тендерної документації, а саме: 1. Згідно ч.1 Розділу 3 тендерної документації, усі документи на предмет закупівлі, що подаються в складі тендерної пропозиції повинні бути дійсними на весь строк проведення закупівлі. Свідоцтво про повірку засобу вимірювальної техніки № 5611 є чинним до 06.08.2020 р., що не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не відповідає п. 1 ч. 1 Додатку 2 тендерної документації: « В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідно зазначити найменування кожної одиниці обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка, модель, серійний номер (за наявності), рік виробництва, стан, власний або орендований або такий, що використовується на іншій законній підставі (надати чинний договір та/або документ, що підтверджує право власності на зазначене майно). Відповідно до п. 9 ст. 26 та п.16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" пропонуємо Вам усунути зазначену невідповідність шляхом завантаження оновленого Свідоцтва про повірку засобу вимірювальної техніки/ листа відповідно до вимог тендерної документації та оновленої довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зі всіма необхідними підтверджуючими документами протягом 24 годин.

Документи

06 липня 2020 15:20
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник! Тендерним комітетом підчас розгляду Вашої тендерної пропозиції було встановлено невідповідність документів Вашої пропозиції вимогам тендерної документації, а саме: 1. Згідно ч.1 Розділу 3 тендерної документації, усі документи на предмет закупівлі, що подаються в складі тендерної пропозиції повинні бути дійсними на весь строк проведення закупівлі. Необхідно надати підтвердження дії договору № 2704//18 від 27.04.2018 від контрагента договору. Надати акти приймання-передачі до договорів № 2704//18 від 27.04.2018, № 01/05-10 від 01.06.2020, № 1168-20 від 29.05.2020 . Необхідно надати підтвердження факту продовження дії цивільно-правових договорів № 02-02/2019, 08/07. Договір № 08/07 від 08.07.2019 не зазначений час дії договору. 2. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не відповідає п. 1 ч. 1 Додатку 2 тендерної документації. В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, окрім інших відомостей, необхідно зазначити рік виробництва та стан обладнання (надати чинний договір та/або документ, що підтверджує право власності на зазначене майно). 3. Довідка про аналогічні договори – не зазначено ПІБ керівника КП «ПЛЕСО», що не відповідає п. 2 ч.1 Додатку 2 ТД. Відповідно до п. 9 ст. 26 та п.16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" пропонуємо Вам усунути зазначену невідповідність шляхом завантаження оновленого Свідоцтва про повірку засобу вимірювальної техніки/ листа відповідно до вимог тендерної документації та оновленої довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зі всіма необхідними підтверджуючими документами протягом 24 годин.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Європроектбудсервіс
#42053594
3 105 553,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 10:14
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 15:38
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 15:38
Договор 185.pdf укладений
31 липня 2020 15:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 105 553,64
UAH (в тому числі ПДВ 517 592,27 UAH)