Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (47173 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні, 47173 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні, 56286 Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні, 47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні, 47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні, 47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні, 47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні, 61217 Рукавички хірургічні з гваюлового латексу, непудровані, 61217 Рукавички хірургічні з гваюлового латексу, непудровані. 61217 Рукавички хірургічні з гваюлового латексу, непудровані, 61217 Рукавички хірургічні з гваюлового латексу, непудровані)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-05-22-002275-b f6305d690d2347668967d7bb43cb6144
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волинець Анжеліка Петрівна

380445125677
380509154900
5124033@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 23494298
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Контактна особа: Волинець Анжеліка Петрівна
380445125677,380509154900
5124033@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 14:45
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Категорія Замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, а документи, які учасник отримує від інших осіб, підприємств, установ, організацій можуть бути підготовлені українською та/або російською мовами.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
81350 пара
47173 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. П. Запорожця, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 пара
47173 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. П. Запорожця, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
44000 пара
56286 Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. П. Запорожця, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3500 пара
47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. П. Запорожця, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
44330 пара
47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. П. Запорожця, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1100 пара
47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. П. Запорожця, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
50 пара
47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. П. Запорожця, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 пара
61217 Рукавички хірургічні з гваюлового латексу, непудровані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. П. Запорожця, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
180 пара
61217 Рукавички хірургічні з гваюлового латексу, непудровані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. П. Запорожця, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
250 пара
61217 Рукавички хірургічні з гваюлового латексу, непудровані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. П. Запорожця, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
280 пара
61217 Рукавички хірургічні з гваюлового латексу, непудровані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. П. Запорожця, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30 днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 14:29
Додаток № 3.doc
22 травня 2020 14:29
Додаток № 2.doc
22 травня 2020 14:29
Додаток № 1.doc
22 травня 2020 14:29
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно оригіналу листа від виробника
Дата подання: 28 травня 2020 16:49
Дата відповіді: 01 червня 2020 10:20
Доброго дня! Згідно п. 4) Технічних, кількісних та якісних вимог до предмету закупівлі Додатку №3 тендерної документації Замовник вимагає: «4) На підтвердження відповідності рукавичок оглядових латексних (нестерильних, текстурованих, з пудрою), рукавичок нітрилових н/стер без пудри та антимікробних латексних хірургічних рукавичок без пудри стерильних GAMMEX Powder-Free with AMT наведеним технічним, якісним та кількісним характеристикам, Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал листа від виробника або офіційного представництва або диллера або дистриб’ютора або дочірнього підприємства виробника в Україні запропонованого учасником товару, що містить гарантії щодо поставки заявленої Замовником кількості товару, який є предметом закупівлі, зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника торгів.». Така вимога носить дискримінаційний характер, оскільки може перешкодити взяти участь у закупівлі тим суб’єктам господарювання, що не мають прямих укладених договорів із виробником або представником виробника і тим самим звузити коло потенційних учасників закупівлі. Вказана вимога істотно ускладнює участь у закупівлі та обмежує коло потенційних учасників. Звертаємо Вашу увагу, що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018р. не рекомендується висувати вимогу щодо надання учасниками гарантійного листа від виробника щодо гарантій у визначені строки. Крім того, Вашою лікувальною установою оголошено аналогічні торги згідно ідентифікатора закупівлі UA-2020-05-15-001398-c, документація яких не містить вказану дискримінаційну вимогу. Виходячи с вищенаведеного, просимо видалити дану дискримінаційну вимогу та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018р. не рекомендується висувати вимогу щодо надання учасниками гарантійного листа від виробника щодо гарантій у визначені строки.
Проте, відповідно до пункту 4 Додатку № 3 до тендерної документації а підтвердження відповідності рукавичок оглядових латексних (нестерильних, текстурованих, з пудрою), рукавичок нітрилових н/стер без пудри та антимікробних латексних хірургічних рукавичок без пудри стерильних GAMMEX Powder-Free with AMT наведеним технічним, якісним та кількісним характеристикам, Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал листа від виробника або офіційного представництва або диллера або дистриб’ютора або дочірнього підприємства виробника в Україні запропонованого учасником товару, що містить гарантії щодо поставки заявленої Замовником кількості товару, який є предметом закупівлі, зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника торгів.
Тобто, відповідно до умов тендерної документації, гарантійний лист вимагається не лише від виробника, що є дискримінаційним та нерекомендованим, а встановлено альтернативу для подання даного гарантійного листа від виробника або офіційного представництва або диллера або дистриб’ютора або дочірнього підприємства виробника в Україні, що виключає дискримінаційний характер даної вимоги.
Необхідність встановлення даної вимоги тендерної документації зумовлена тим, що оскільки Замовник здійснює діяльність в сфері охорони здоров’я населення, медичні рукавички є товаром першої необхідності у закупівлі якого, наразі, існує нагальна потреба, враховуючи введені карантинні заходи на території Україні та на території міста Києва зокрема.
Більше того, у питанні не зазначено чим саме дана вимога дискримінує будь-якого потенційного учасника даної закупівлі, а тому внесення змін в тендерну документацію за результатами розгляду даного звернення є безпідставним, а вимога не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ" 999 851,50
UAH з ПДВ
999 851,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІОЛА-МЕДФАРМ" 999 899,00
UAH з ПДВ
999 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2020 15:36
Проект договору.pdf
06 червня 2020 15:36
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 12:20
Електронний підпис
17 червня 2020 12:18
Довідка з ДПІ.pdf
17 червня 2020 12:18
Dovidka_20156692870330562934.pdf.p7s
17 червня 2020 12:18
Dovidka_20156692870330562934.pdf
03 червня 2020 14:25
Електронний підпис
02 червня 2020 18:32
Електронний підпис
02 червня 2020 18:13
Електронний підпис
02 червня 2020 18:13
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ"

ТОВ "ВІОЛА-МЕДФАРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ"
#38639339
Відхилено 999 851,50
UAH з ПДВ
16 червня 2020 12:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 червня 2020 11:32
ТОВ "ВІОЛА-МЕДФАРМ"
#39807830
Переможець 999 899,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 12:41

Вимога про усунення невідповідностей

11 червня 2020 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ» тендерним комітетом було встановлено наступне. Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору, завірену підписом уповноваженої особи та оригінал листа-відгука від контрагента, який вказаний у даній довідці. На виконання вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ» надано довідку в довільній формі, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору, укладеного з Державною установою «Науково-практичний центр ендоваскулярної нейрорентгенохірургії НАМН України», проте, не надано лист-відгук від контрагента, який вказаний у даній довідці, а саме від Державної установи «Науково-практичний центр ендоваскулярної нейрорентгенохірургії НАМН України», що свідчить про відсутність усіх документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, передбачених пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Також, відповідно частини 9 статті 26 Закону до учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На виконання вищезазначеного, просимо усунути невідповідності в документах, наданих у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів, передбачених підпунктом 5.2.4. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, а саме: - Оригінал листа-відгука від контрагента, який вказаний у довідці відповідно до підпункту 5.2.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, а саме від Державної установи «Науково-практичний центр ендоваскулярної нейрорентгенохірургії НАМН України».

Документи

16 червня 2020 12:27
Електронний підпис
16 червня 2020 12:24
Протокол 70.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 12:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІОЛА-МЕДФАРМ"
#39807830
999 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:05
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:04
Дод уг №2 Віола медфарм.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 17:01
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 16:01
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 16:00
дод уг 1 до дог 30-06.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 15:55
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 12:18
Дог 30-06 (ТОВ Віола-Медфарм).pdf укладений
01 липня 2020 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 30/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 30/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 762 319,00
UAH