Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення навчального корпусу (тамбур) Запорізької школи-інтернату «Козацький ліцей» за адресою: м.Запоріжжя, вул. Щаслива, буд.2 (ДК 021:2015 (CPV): 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
89 166,00 UAH
UA-2020-05-22-002023-b 1f1f14a05d1f41b3b0d2b284fa555618
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Третяк Юлія Юріївна

+380612526286 zp.inter4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20508841
Вебсайт: http://internat4.ucoz.net
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Контактна особа: Третяк Юлія Юріївна
+380612526286
zp.inter4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 12:08
Очікувана вартість: 89 166,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 446,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Категорія: підприємство,установи, організація зазначена у пункті 3 частини першої ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення навчального корпусу (тамбур) Запорізької школи-інтернату «Козацький ліцей» за адресою: м.Запоріжжя, вул. Щаслива, буд.2 (ДК 021:2015 (CPV): 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата в розмірі 30% від ціни Договору, що надається відповідно до Рішення головного розпорядника коштів та Постанови КМУ № 1070 від 04.12.19, на строк не більше на строк не більше трьох місяців від дати Рахунку, виписаного Підрядником та прийнятого до оплати Замовником. Надану попередню оплату Підрядник зобов'язаний використати в цей термін та надати Замовнику відповідно до виконаного обсягу роботи Довідку про вартість наданих послуги (за формою №КБ-3) та Акт приймання наданих послуг (за формою №КБ-2в) (оплата здійснюється за наявності бюджетного фінансування протягом 10 банківських днів, але не пізніше останнього дня місяця) Пiсляоплата 10 Банківські 30
Надання послуг Оплата Замовником фактично наданої послуги після підписання Сторонами Довідки про вартість виконаних послуг(за формою №КБ-3) та Акту приймання наданих послуг(за формою №КБ-2в) , складених Підрядником відповідно до вимог державних будівельних норм в межах ціни цього Договору. Розрахунки за надані послуги здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 10 банківських днів, але не пізніше останнього дня місяця Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 11:00
Перелік змін.docx
28 травня 2020 11:00
Додаток 3 тех.docx
28 травня 2020 11:00
Додаток_1_ст._16-.docx
28 травня 2020 11:00
ТД до пот. рем. тамбуру.docx
22 травня 2020 13:56
Додаток 7.docx
22 травня 2020 13:56
Додаток 6.docx
22 травня 2020 13:56
Додаток 5.docx
22 травня 2020 13:56
Додаток_4_Проект_договору.doc
22 травня 2020 13:56
Додаток 2.docx
28 травня 2020 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 11:00
Перелік змін.docx
28 травня 2020 11:00
Додаток 3 тех.docx
22 травня 2020 13:56
Додаток 3 тех.docx
28 травня 2020 11:00
Додаток_1_ст._16-.docx
22 травня 2020 13:56
Додаток_1_ст._16-.docx
28 травня 2020 11:00
ТД до пот. рем. тамбуру.docx
22 травня 2020 13:56
ТД до пот. рем. тамбуру.docx
22 травня 2020 13:56
Додаток 7.docx
22 травня 2020 13:56
Додаток 6.docx
22 травня 2020 13:56
Додаток 5.docx
22 травня 2020 13:56
Додаток_4_Проект_договору.doc
22 травня 2020 13:56
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 26 травня 2020 11:12
Дата відповіді: 27 травня 2020 13:08
Згідно Додатку №1 до тендерної документації, у пункті 2 зокрема вимагається: ... - оригінали або завірені належним чином копії трудових книжок (сторінки з відомостями про власника та останне місце роботи) та/або договорів цивільно-правового характеру. Просимо Вас доповнити вимоги цього пункту словами "та/або трудовий договір"
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до ст.24 КЗпПУ при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи.
Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Тому , на працівників, які працюють у Вас за трудовою угодою, з метою недопущення порушення трудового законодавства України, у Вас повинні бути оформлені накази про прийняття на роботу, має бути внесений відповідний запис до трудової книжки.
Таким чином, вважаємо, якщо учасник укладає трудову угоду з працівником то має можливість виконати вимоги Замовника, щодо надання копій трудових книжок і вносить відповідні зміни до тендерної документації не має необхідності.
Технічне завдання
Дата подання: 27 травня 2020 11:57
Дата відповіді: 28 травня 2020 11:06
Згідно з таблицею 1 Технічного завдання на поточний ремонт приміщення навчального корпусу (тамбур) Запорізької школи-інтернат "Козацький ліцей" за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива, буд.2 (ДК 021:2015 (CPV): 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи): 1. П.6 – передбачено демонтаж опорядження стін пластиковими панелями -25,2 м2, але не передбачена робота по їх монтажу. А в матеріалах (згідно Підсумкової відомості ресурсів) закладені пластикові панелі -27,3588 м2 і матеріали для виготовлення каркасу під них: Профіль СD. UD, подовжувач профілів, профіль стартовий п-подібний, профіль маячний, дюбель 6х40мм, деталь ЕS, саморіз 3,5х9,5 мм, профіль маячний. Ці матеріали можливо включити до кошторису тільки у разі включення до кошторису роботи по опорядженню стін пластиковими пвнелями. 2. П.43 - Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт. В матеріалах (згідно Підсумкової відомості ресурсів) не закладена керамічна плитка для підлог в обсязі 7,5174 м2. Прошу Вас надати роз’яснення по цим питанням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Всі виправлення внесені і викладені у новій редакції тендерної документації.
Тендерна документація
Дата подання: 27 травня 2020 13:48
Дата відповіді: 28 травня 2020 11:08
Дуже дякуємо за аргументовану відповідь. Виникає питання яким документом треба підтвердити (ВИКОНАТИ) вимоги Згідно Додатку №1 до тендерної документації, пункт 2 для працівників (осіб, які працюють за сумісництвом)?. Оскільки: Згідно з п. 3 Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ, організацій, затвердженого наказом Міністерства праці України (далі — Мінпраці), Міністерства юстиції України (далі — Мін’юст) та Міністерства фінансів України від 28 червня 1993 р. № 43 (далі — Положення No 43), працівник, який приймається на роботу за сумісництвом на інше підприємство, повинен пред’явити роботодавцеві: паспорт, якщо робота за сумісництвом не потребує спеціальних знань (наприклад, робота двірником); паспорт та диплом або інший документ про набуту освіту чи професійну підготовку, якщо робота за сумісництвом потребує спеціальних знань (наприклад, робота бухгалтером). Що стосується трудової книжки, то вона не подається, оскільки згідно із законодавством, зокрема п. 1.1. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту та Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 р. № 58 (далі — Інструкція № 58), вона ведеться тільки за місцем основної роботи працівника і її заборонено видавати на руки працівникові. Таким чином, вважаємо, якщо учасник укладає трудову угоду з працівником (осіба, яка працює за сумісництвом) то не має можливісті виконати вимоги Замовника, щодо надання копій трудових книжок і ПРОСИТЬ внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Розглянувши Ваше звернення Замовник вніс в тендерну документацію також трудові договори.
Тендерна документація
Дата подання: 28 травня 2020 09:22
Дата відповіді: 28 травня 2020 11:10
Згідно Додатку №1 до тендерної документації, у пункті 2 зокрема вимагається: ...Разом зі звітом надати листи згоди на обробку персональних даних всіх указаних в ньому працівників. Просимо Вас надати роз'яснення - ця Вимога стосується всіх працівників, які є в наявності згідно звіту за попепередній звітній місяць або тільки працівників які будуть залучені до виконання умов договору які вказані у довідкі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Просимо Вас уважно ознайомлюватись з умовами тендерної документації.В додатку 1 до ТД прописано надання листів- згоди на всіх працівників, які вказані у звіті, тому що він містить персональні дані.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-22-002023-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "АЛЕКСЄЄВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3286909252
Дата подання: 26 червня 2020 17:14
абз.2 ч. 8 ст. 18 Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю
детально викладено у файлі "Скарга до Антимонопольного комітету відкриті торги UA-2020-05-22-002023-b.pdf"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 липня 2020 21:00

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" 73 874,98
UAH з ПДВ
70 999,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АЛЕКСЄЄВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" 73 135,76
UAH з ПДВ
71 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Комунсервіс-20007" 82 143,00
UAH з ПДВ
82 143,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ" 87 096,48
UAH з ПДВ
87 096,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 17:30
Електронний підпис
09 червня 2020 17:22
Електронний підпис
09 червня 2020 17:21
129_ДЦ_ЛС1_2-1-1_растровый.pdf
09 червня 2020 17:21
129_ДЦ_ДЦ_растровый.pdf
09 червня 2020 17:21
Статут.pdf
09 червня 2020 17:21
Додаток 6 Анкета.PDF
09 червня 2020 17:21
Додаток 2 Довідка ст 17.PDF

Публічні документи

16 червня 2020 15:11
Електронний підпис
09 червня 2020 18:03
Електронний підпис
09 червня 2020 18:02
Додаток 1-2 ЦПХ Шураєв.pdf
09 червня 2020 18:02
Додаток 1-2 ЦПХ Кравець.pdf
09 червня 2020 18:02
Додаток 1-2 ЦПХ Карнаух..pdf

Публічні документи

17 червня 2020 14:44
Електронний підпис
05 червня 2020 08:26
Електронний підпис
05 червня 2020 08:23
14 Довідка щодо санкцій.pdf
05 червня 2020 08:23
9 Анкета.pdf
05 червня 2020 08:23
4 Довідка щодо ст. 17.pdf
05 червня 2020 08:23
1 МТБ.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 11:41
Електронний підпис
10 червня 2020 11:39
ІІІ_18 Інші документи.pdf
10 червня 2020 11:39
ІІІ_13 Довідки з банку.pdf
10 червня 2020 11:39
ІІІ_10 Копія Статуту.pdf
10 червня 2020 11:39
6 Анкета учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ"

ФОП "АЛЕКСЄЄВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ПП "Комунсервіс-20007"

ТОВ "АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ"
#41610262
Відхилено 70 999,20
UAH з ПДВ
12 червня 2020 14:30
ФОП "АЛЕКСЄЄВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3286909252
Відхилено 71 000,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 16:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2020 15:43
ПП "Комунсервіс-20007"
#34395132
Відхилено 82 143,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 16:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 12:07
ТОВ "АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ"
#41845084
Відхилено 87 096,48
UAH з ПДВ
18 червня 2020 16:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

12 червня 2020 14:29
Електронний підпис
12 червня 2020 14:28
протокол

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: - в довідці в довільній формі про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі не вказано місцезнаходження; - не підтверджено наявність не менше 1 (одного) головного інженера (з вищою технічною освітою та досвідом роботи не менше 1 року) та/або виконроба (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою та досвідом роботи не менше 1 року); - не надано оригінал або завірена належним чином копія документу про освіту головного інженера чи виконроба; - для підтвердження наявності власного персоналу не надано звіт за попередній звітній місяць відносно дати розкриття пропозицій про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України», Таблиця 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» (таблиця надається з відміткою територіального органу доходів і зборів, або наданням квитанції про прийняття електронної звітності). У разі зазначення у довідці робітників субпідрядних організацій, надати попередній договір на виконання послуг по поточному ремонту на об’єкті Замовника. Разом зі звітом надати листи згоди на обробку персональних даних всіх указаних в ньому працівників. - Договір ЦПХ з Шураєвим А.В. надано не за тим об’єктом поточного ремонту. - В листах –згодах працівників вказано не той ідентифікатор закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вказані вимоги зазначені в Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати оновлену довідку в довільній формі про МТБ; - надати документи, що підтверджують наявність у учасника не менше 1 (одного) головного інженера (з вищою технічною освітою та досвідом роботи не менше 1 року) та/або виконроба (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою та досвідом роботи не менше 1 року). - надати документи про освіту виконроба чи головного інженера; - для підтвердження наявності власного персоналу надати звіт за попередній звітній місяць відносно дати розкриття пропозицій про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України», Таблиця 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» (таблиця надається з відміткою територіального органу доходів і зборів, або наданням квитанції про прийняття електронної звітності). У разі зазначення у довідці робітників субпідрядних організацій, надати попередній договір на виконання послуг по поточному ремонту на об’єкті Замовника. Разом зі звітом надати листи згоди на обробку персональних даних всіх указаних в ньому працівників; - надати договір ЦПХ з Шураєвим А.В. згідно з предметом закупівлі; -надати виправлені листи- згоди, які надаються відповідно до умов додатку 1 до тендерної документації. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, означатиме, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією, або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Уповноважена особа Ю.Ю. Третяк

Документи

16 червня 2020 16:47
Електронний підпис
16 червня 2020 16:44
протокол

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: - договір № 1 від 19.07.19 на суму 422673,00 не є аналогічним - договір № 1 від 09.07.19 на суму 1047247,00 не аналогічним 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вказані вимоги зазначені в Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати додатково 1 копію аналогічного договору з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору; - копії/ю актів приймання на виконаних будівельних робіт або акти приймання наданих послуг на підтвердження виконання зазначеного договору. - оригінал листа-відгука від контрагента про виконання наданого аналогічного договору, що підтверджує якісне виконання послуг за договорами. В листі-відгуці має бути зазначено дату та номер договору, предмет договору, суму договору з урахуванням змін та вартість виконаних послуг за договором. Лист-відгук повинен мати вихідний номер та дату складання та скріплений печаткою контрагента(у разі використання). - надати оновлену довідку про виконання аналогічних договорів. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Уповноважена особа Ю.Ю. Третяк

Документи

18 червня 2020 16:16
Електронний підпис
18 червня 2020 16:13
протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ" #41845084

№ рішення у справі

№ 54/62-р/к

Дата рішення у справі

17.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

18 червня 2020 16:50
Електронний підпис
18 червня 2020 16:48
протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
18 червня 2020 16:50
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі