Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщення навчального корпусу (тамбур) Запорізької школи-інтернату «Козацький ліцей» за адресою: м.Запоріжжя, вул. Щаслива, буд.2 (ДК 021:2015 (CPV): 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
89 166,00 UAH
UA-2020-05-22-002023-b ● 1f1f14a05d1f41b3b0d2b284fa555618
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 20508841 |
Вебсайт: | http://internat4.ucoz.net |
Місцезнаходження: | 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2 |
Контактна особа: |
Третяк Юлія Юріївна +380612526286 zp.inter4@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2020 12:08 |
Очікувана вартість: | 89 166,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 446,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Категорія: підприємство,установи, організація зазначена у пункті 3 частини першої ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення навчального корпусу (тамбур) Запорізької школи-інтернату «Козацький ліцей» за адресою: м.Запоріжжя, вул. Щаслива, буд.2 (ДК 021:2015 (CPV): 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата в розмірі 30% від ціни Договору, що надається відповідно до Рішення головного розпорядника коштів та Постанови КМУ № 1070 від 04.12.19, на строк не більше на строк не більше трьох місяців від дати Рахунку, виписаного Підрядником та прийнятого до оплати Замовником. Надану попередню оплату Підрядник зобов'язаний використати в цей термін та надати Замовнику відповідно до виконаного обсягу роботи Довідку про вартість наданих послуги (за формою №КБ-3) та Акт приймання наданих послуг (за формою №КБ-2в) (оплата здійснюється за наявності бюджетного фінансування протягом 10 банківських днів, але не пізніше останнього дня місяця) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Оплата Замовником фактично наданої послуги після підписання Сторонами Довідки про вартість виконаних послуг(за формою №КБ-3) та Акту приймання наданих послуг(за формою №КБ-2в) , складених Підрядником відповідно до вимог державних будівельних норм в межах ціни цього Договору. Розрахунки за надані послуги здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 10 банківських днів, але не пізніше останнього дня місяця | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2020 11:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2020 11:00 |
Перелік змін.docx | |
28 травня 2020 11:00 |
Додаток 3 тех.docx | |
28 травня 2020 11:00 |
Додаток_1_ст._16-.docx | |
28 травня 2020 11:00 |
ТД до пот. рем. тамбуру.docx | |
22 травня 2020 13:56 |
Додаток 7.docx | |
22 травня 2020 13:56 |
Додаток 6.docx | |
22 травня 2020 13:56 |
Додаток 5.docx | |
22 травня 2020 13:56 |
Додаток_4_Проект_договору.doc | |
22 травня 2020 13:56 |
Додаток 2.docx |
28 травня 2020 11:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 травня 2020 11:00 |
Перелік змін.docx
|
|||
28 травня 2020 11:00 |
Додаток 3 тех.docx
|
|||
28 травня 2020 11:00 |
Додаток_1_ст._16-.docx
|
|||
28 травня 2020 11:00 |
ТД до пот. рем. тамбуру.docx
|
|||
22 травня 2020 13:56 |
Додаток 7.docx
|
|||
22 травня 2020 13:56 |
Додаток 6.docx
|
|||
22 травня 2020 13:56 |
Додаток 5.docx
|
|||
22 травня 2020 13:56 |
Додаток_4_Проект_договору.doc
|
|||
22 травня 2020 13:56 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 26 травня 2020 11:12
Дата відповіді: 27 травня 2020 13:08
Згідно Додатку №1 до тендерної документації, у пункті 2 зокрема вимагається: ... - оригінали або завірені належним чином копії трудових книжок (сторінки з відомостями про власника та останне місце роботи) та/або договорів цивільно-правового характеру. Просимо Вас доповнити вимоги цього пункту словами "та/або трудовий договір"
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до ст.24 КЗпПУ при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи.
Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Тому , на працівників, які працюють у Вас за трудовою угодою, з метою недопущення порушення трудового законодавства України, у Вас повинні бути оформлені накази про прийняття на роботу, має бути внесений відповідний запис до трудової книжки.
Таким чином, вважаємо, якщо учасник укладає трудову угоду з працівником то має можливість виконати вимоги Замовника, щодо надання копій трудових книжок і вносить відповідні зміни до тендерної документації не має необхідності.
Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Тому , на працівників, які працюють у Вас за трудовою угодою, з метою недопущення порушення трудового законодавства України, у Вас повинні бути оформлені накази про прийняття на роботу, має бути внесений відповідний запис до трудової книжки.
Таким чином, вважаємо, якщо учасник укладає трудову угоду з працівником то має можливість виконати вимоги Замовника, щодо надання копій трудових книжок і вносить відповідні зміни до тендерної документації не має необхідності.
Технічне завдання
Дата подання: 27 травня 2020 11:57
Дата відповіді: 28 травня 2020 11:06
Згідно з таблицею 1 Технічного завдання на поточний ремонт приміщення навчального корпусу (тамбур) Запорізької школи-інтернат "Козацький ліцей" за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива, буд.2 (ДК 021:2015 (CPV): 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи):
1. П.6 – передбачено демонтаж опорядження стін пластиковими панелями -25,2 м2, але не передбачена робота по їх монтажу. А в матеріалах (згідно Підсумкової відомості ресурсів) закладені пластикові панелі -27,3588 м2 і матеріали для виготовлення каркасу під них: Профіль СD. UD, подовжувач профілів, профіль стартовий п-подібний, профіль маячний, дюбель 6х40мм, деталь ЕS, саморіз 3,5х9,5 мм, профіль маячний. Ці матеріали можливо включити до кошторису тільки у разі включення до кошторису роботи по опорядженню стін пластиковими пвнелями.
2. П.43 - Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт. В матеріалах (згідно Підсумкової відомості ресурсів) не закладена керамічна плитка для підлог в обсязі 7,5174 м2.
Прошу Вас надати роз’яснення по цим питанням.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Всі виправлення внесені і викладені у новій редакції тендерної документації.
Тендерна документація
Дата подання: 27 травня 2020 13:48
Дата відповіді: 28 травня 2020 11:08
Дуже дякуємо за аргументовану відповідь. Виникає питання яким документом треба підтвердити (ВИКОНАТИ) вимоги Згідно Додатку №1 до тендерної документації, пункт 2 для працівників (осіб, які працюють за сумісництвом)?.
Оскільки: Згідно з п. 3 Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ, організацій, затвердженого наказом Міністерства праці України (далі — Мінпраці), Міністерства юстиції України (далі — Мін’юст) та Міністерства фінансів України від 28 червня 1993 р. № 43 (далі — Положення No 43), працівник, який приймається на роботу за сумісництвом на інше підприємство, повинен пред’явити роботодавцеві:
паспорт, якщо робота за сумісництвом не потребує спеціальних знань (наприклад, робота двірником);
паспорт та диплом або інший документ про набуту освіту чи професійну підготовку, якщо робота за сумісництвом потребує спеціальних знань (наприклад, робота бухгалтером).
Що стосується трудової книжки, то вона не подається, оскільки згідно із законодавством, зокрема п. 1.1. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту та Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 р. № 58 (далі — Інструкція № 58), вона ведеться тільки за місцем основної роботи працівника і її заборонено видавати на руки працівникові.
Таким чином, вважаємо, якщо учасник укладає трудову угоду з працівником (осіба, яка працює за сумісництвом) то не має можливісті виконати вимоги Замовника, щодо надання копій трудових книжок і ПРОСИТЬ внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Розглянувши Ваше звернення Замовник вніс в тендерну документацію також трудові договори.
Тендерна документація
Дата подання: 28 травня 2020 09:22
Дата відповіді: 28 травня 2020 11:10
Згідно Додатку №1 до тендерної документації, у пункті 2 зокрема вимагається: ...Разом зі звітом надати листи згоди на обробку персональних даних всіх указаних в ньому працівників. Просимо Вас надати роз'яснення - ця Вимога стосується всіх працівників, які є в наявності згідно звіту за попепередній звітній місяць або тільки працівників які будуть залучені до виконання умов договору які вказані у довідкі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Просимо Вас уважно ознайомлюватись з умовами тендерної документації.В додатку 1 до ТД прописано надання листів- згоди на всіх працівників, які вказані у звіті, тому що він містить персональні дані.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-22-002023-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "АЛЕКСЄЄВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3286909252
Дата подання: 26 червня 2020 17:14
Дата подання: 26 червня 2020 17:14
абз.2 ч. 8 ст. 18 Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю
детально викладено у файлі "Скарга до Антимонопольного комітету відкриті торги UA-2020-05-22-002023-b.pdf"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 липня 2020 21:00
рішення від 02.07.2020№12916+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 02 липня 2020 21:00
Інформація про перенесення розгляду скарги від 26 червня 2020 № UA-2020-05-22-002023-b.a1.pdf
Дата публікації: 09 липня 2020 22:04
Інформація про перенесення розгляду скарги від 10.07.2020 №9748.pdf
Дата публікації: 10 липня 2020 22:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.07.2020№13507.pdf
Дата публікації: 14 липня 2020 18:20
рішеня від 13.07.2020 №13507.pdf
Дата публікації: 16 липня 2020 22:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2020 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" |
73 874,98
UAH з ПДВ
|
70 999,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "АЛЕКСЄЄВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
73 135,76
UAH з ПДВ
|
71 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Комунсервіс-20007" |
82 143,00
UAH з ПДВ
|
82 143,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ" |
87 096,48
UAH з ПДВ
|
87 096,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" #41610262 |
Відхилено |
70 999,20
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 14:30
|
|
ФОП "АЛЕКСЄЄВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3286909252 |
Відхилено |
71 000,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2020 16:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2020 15:43
|
ПП "Комунсервіс-20007" #34395132 |
Відхилено |
82 143,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 16:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 12:07
|
ТОВ "АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ" #41845084 |
Відхилено |
87 096,48
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 16:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни
18 червня 2020 16:50
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі