Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці км 361+700 – км 372+000
Очікувана вартість
8 000 000,00 UAH
UA-2020-05-22-001964-a 80deee4ccf0b4e6a9d2a27fcc976a971
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 20:27
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 14:24
Очікувана вартість: 8 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці км 361+700 – км 372+000 (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконанні роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 60% до отримання позитивного висновку експертизи. 3.2 Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти здачі-приймання виконаних робіт, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 25 числа поточного місяця. До акту здачі-приймання виконаних робіт додаються виконавчі кошториси. 3.3 Замовник на протязі 15 днів (при наявності відкритих бюджетних асигнувань) від дня одержання акту здачі-приймання виконаних робіт перевіряє належність його виконання та підписує його і повертає Підряднику або надає мотивовану відповідь від прийняття робіт з переліком недоліків в письмовому вигляді. Якщо Замовник у зазначений термін письмово не висунув мотивованих зауважень до проектно-кошторисної документації - вона вважається такою, що прийнята Замовником без зауважень і підлягає оплаті. Якщо при здаванні-прийманні робіт будуть виявлені суттєві недоробки, що виникли з вини Підрядника, Замовник не підписує акт і затримує оплату робіт, виконаних з порушенням. 3.4 Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 5 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). Пiсляоплата 5 Робочі 60
Виконання робіт Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється протягом 5 робочих днів з дня отримання позитивного висновку комплексної державної експертизи. Пiсляоплата 5 Робочі 40

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 20:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 20:24
ТД ПКД М-05 361-372 21 05 20 (1).docx
22 травня 2020 20:24
проект договору (2).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-001964-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:34422841
Дата подання: 26 травня 2020 10:50
Уточнення інформації
Для оформлення забезпечення тендерної пропозиції просимо уточнити платіжні реквізити замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 травня 2020 08:50
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг в Одеській області
код ЄДРПОУ:25829550
IBAN: UA838201720355169004000008577 в ДКСУ, м. Київ
Номер вимоги: UA-2020-05-22-001964-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:34422841
Дата подання: 26 травня 2020 13:14
Уточнення змісту і форми надання інформації
До пункту 1.3.1 частини 1 Додатку 3 до тендерної документації - просимо уточнити чи має значення дата підготовки позитивних відгуку Замовників на підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, це можуть бути документи підготовлені у будь-який час після завершення виконання договору чи виключно після оголошення процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 травня 2020 08:51
Додаткових умов стосовно дати відгуку тендерна документація не містить
Номер вимоги: UA-2020-05-22-001964-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:34422841
Дата подання: 26 травня 2020 15:17
Уточнення змісту і форми надання інформації
До пункту 1.1 частини 1 Додатку 3 до тендерної документації: просимо уточнити чи потрібно підтверджувати наявності адміністративного/офісного приміщення і якщо так, то чи необхідно до договору оренди надання листа-підтвердження Орендодавця щодо не заперечення ним використання його матеріально-технічної бази, так як змістом такого договору передбачено використання Орендарем предмету оренди в своїй підприємницькій діяльності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 травня 2020 08:58
відповідно до умов п.1.1., частини 1, додатку 3 тендерної документації, в підтвердження техніки/обладнання/матеріально-технічної бази, що вказана в довідці, учасники надають наступні документи.
- Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладання/ устаткування тощо (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладання/устаткування/матеріально-технчної бази із вказівкою найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу.

- Для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо).

- Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі.

Тобто на абсолютно всю, техніку/обладання/матеріально-технічну базу, що буде вказано в довідці має бути надано відповідне документальне підтвердження, в тому числі і листи від орендодавців, якщо матеріально-технічна база арендована. Разом з цим звертаємо увагу, що вимоги про обов’язкове зазначення адміністративного/офісного приміщення, тендерна документація не містить.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА 7 700 000,00
UAH з ПДВ
7 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" 7 730 000,00
UAH з ПДВ
7 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія" 7 840 000,00
UAH з ПДВ
7 599 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 7 600 000,00
UAH з ПДВ
7 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2020 23:39
Електронний підпис
07 червня 2020 23:39
Лист НБУ по ліцензії.pdf
07 червня 2020 23:38
3 Довідка субпідрядник.pdf
07 червня 2020 23:38
23 Статут.PDF
07 червня 2020 23:38
19 Довідка довкілля.pdf
07 червня 2020 23:38
18 Довідка санкції.pdf
07 червня 2020 23:38
14 Довідка ст.17.pdf
07 червня 2020 23:38
8 Довідка ГІП.pdf
07 червня 2020 23:38
7 Довідка працівники.pdf
07 червня 2020 23:38
6 Підтвердження МТБ.pdf
07 червня 2020 23:38
5 Довідка МТБ.pdf
07 червня 2020 23:38
1 Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 15:19
Ст.17 695-20.pdf
05 червня 2020 15:18
Тендерна пропозиція.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА

Приватне підприємство "Парк Нових Технологій"

ТОВ "Проектдормісттехнологія"

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА
#34422841
Відхилено 7 550 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 15:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2020 16:42
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій"
#32376542
Переможець 7 590 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 13:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2020 15:41

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ВІАКОН Україна» надано «Довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в якій не указано працівників, які будуть займатися проектуванням доріг. 2) В складі тендерної пропозиції Учасника вказано наявність одного інженера проектувальника за напрямком (геологія) та інженер-геодезист, проте умовами тендерної документації вимагалось два окремих фахівця: інженер-геолог та інженер-геодезист. 3) В складі тендерної пропозиції Учасника, в довідці, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази в графі «Марка та термін експлуатації (років)» не вказано термін експлуатації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) відповідно до п.1.2 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 тендерної документації (далі-ТД) учасник має надати довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Мінімально-необхідну кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі, а саме кількість Інженерів-проектувальників автомобільних доріг має становити 5 осіб; 2) відповідно до п.1.2 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 тендерної документації (далі-ТД) учасник має надати довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Мінімально-необхідну кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі, а саме: Інженер – проектувальник (Інженер-геолог) (напрямок - інженерно-будівельне проектування в частині інженерних вишукувань) – працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 2 років - 1 особа; Інженер – проектувальник (Інженер-геодезист) (напрямок - інженерно-будівельне проектування в частині інженерних вишукувань) – працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 2 років - 1 особа. 3) відповідно до п.1.1 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 тендерної документації (далі-ТД) учасник має надати довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази по формі наведеній в таблиці. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) На виконання вимог пунктом 1.2., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – привести у відповідність довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме вказати інженерів-проектувальників доріг. 2) На виконання вимог пунктом 1.2., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації надати інформацію окремо щодо інженера-геолога та щодо інженера-геодезиста та надати відповідні сертифікати. 3) На виконання вимог пунктом 1.1., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації надати довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази по формі наведеній в таблиці, з вказанням терміну експлуатації в роках.

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ПП «Парк Нових Технологій» надано «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» в якій вказано - в п. 1 обладнання «Комп’ютер Intel Corel Duo 1,6-3,1 GHZ» в кількості 10 штук, а в бухгалтерській довідці вказано 10 комп’ютерів, з зазначенням інвентарних номерів, - в п.2 Комп’ютер Notebook ASUS 2 шт., а в бухгалтерській довідці ноутбуки «ASUS UX340UQ та ASUS Zenbook»; - в п. 3 указано Ноутбук Notebook i5 2.5-3.1 GHZ DELL, а в бухгалтерській довідці – «DELL Inspirion»; - в п. 4 принтер лазерний формату А3 OKI C8800 , а в бухгалтерській довідці – «принтер OKI»; - в п. 6 плотер кольоровий HP 500 Plus Desipn Set, а в бухгалтерській довідці плотер «HP»; - в п. 7 біндер BindMARK, а в бухгалтерській довідці біндер; - в довідці електронний тахеометр Sokia 610 K та в п.9 електронний тахеометр South NTS-926R; - в п. 10 Disto Life, а в бухгалтерській довідці – «лазерна рулетка»; - в п. 11 дорожнє мірне колесо, а в бухгалтерській довідці – «дорожнє колесо»; - в п. 12 фотоапарат Nikon, а в бухгалтерській довідці – «фотоапарат»; - в п. 13 віхи з відбивачами, а в бухгалтерській довідці – «віхи для відбивача»; - в п. 14 програмний комлекс «АВК», а в бухгалтерській довідці – «програма АВК» Не зрозуміло чи дійсно вказане в довідці про обладнання, відповідає зазначеному в бухгалтерській довідці. 2) В «Довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» указано, що головним інженером проекту буде призначено Горкуна Олексія Івановича, проте в його сертифікаті відсутня інформація щодо класу наслідків. 3) В «Довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» указано в пунктах 6 і 7 провідний інженер Чечуга Олександр Сергійович та інженер 1-ої категорії Побегайло Артем Олександрович. При чому надано накази, в яких, напевне, не вказується, чи будуть вказані працівники займатися проектуванням доріг. 4) В графі «Серія, № та дата видачі сертифікату» довідки, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не вказано дату видачі сертифікатів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) відповідно до п.1.1 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 тендерної документації (далі-ТД) для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладання/ устаткування тощо (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладання/устаткування/матеріально-технічної бази із вказівкою найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу.» 2) відповідно до п.1.2 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 ТД на працівників, які мають бути сертифіковані згідно умов документації, подаються копії чинних сертифікатів, виданих уповноваженим на те органом згідно встановленої законодавством форми, при цьому вимагається Інженер-проектувальник автомобільних доріг (головний інженер проекту) (сертифікований на об’єктах класу наслідків СС3) - 1 особа. 3) відповідно до п.1.2 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 ТД вимагається наявність інженерів-проектувальників автомобільних доріг - 5 осіб; 4) відповідно до п.1.2 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 ТД учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід по формі наведеної в таблиці, так однією з граф є графа (Серія, № та дата видачі сертифікату). 3. Прелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) На виконання вимог пунктом 1.1., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – привести у відповідність бухгалтерську довідку, а саме: додати марку в перелічені в довідці комп’ютери. 2) На виконання вимог пунктом 1.2., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації надати інформацію, чи сертифікований Горкун Олексій Іванович працювати на об’єктах класу наслідків СС3. 3) На виконання вимог пунктом 1.2., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – надати роз’яснення, що працівники Чечуга Олександр Сергійович та Побегайло Артем Олександрович, будуть займатися саме проектуванням доріг. 4) На виконання вимог пунктом 1.2., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – привести у відповідність довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: указати дату видачі сертифікату. ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій"
#32376542
7 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2023 15:45
17ПКД ДУ13 М-05 361-372 Парк нових технологій 06.12.23.PDF зміни до договору
08 грудня 2023 15:45
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2022 11:47
17ПКД ДУ10 М-05 361-372 Парк нових технологій 02 08 22.PDF зміни до договору
02 серпня 2022 11:46
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2022 12:03
17ПКД ДУ9 12 05 22.pdf зміни до договору
16 травня 2022 12:03
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:07
17ПКД ДУ7 28 12 21.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:07
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 15:31
17ПКД ДУ4 М-05 361-372 31 05 21 (1).PDF зміни до договору
31 травня 2021 15:31
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 17:53
17ПКД М-05 361-372 ПНТ 23 07 20.pdf укладений
28 липня 2020 17:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до п.п. 1. п. 9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника) на 0,34 грн. В зв’язку з цим п. 2.1. розділу 2. «Вартість робіт» викласти в наступній редакції: п. 2.1. Вартість робіт за Договором становить – 7 589 999,66 грн. (Сім мільйонів п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 66 коп.) в тому числі ПДВ 1 264 999,94 коп.
Номер договору про закупівлю: 17ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 травня 2022 року, відповідно до Календарного плану (Додаток №1). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 травня 2022 року , а в частині грошових зобов’язань - до повного виконання .
Номер договору про закупівлю: 17ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану, згідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) та відповідно до пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2022 року, відповідно до Календарного плану. п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2022 року , а в частині грошових зобов’язань - до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: 17ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3. Відповідно до абз.3 пункту 9.4. та пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» викласти у наступній редакції: п.4.1. Термін виконання робіт – з дати підписання договору до 31.12.2023 року, відповідно до Календарного плану (Додаток №1). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині грошових зобов’язань – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: 17ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 9.2. та п/п 3 п.9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2024 року, відповідно до Календарного плану (Додаток №1). 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2024 року , а в частині грошових зобов’язань - до повного виконання .
Номер договору про закупівлю: 17ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML