Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
71 760,00 UAH
UA-2020-05-22-001932-b c4dd9ba1fad740b3959b8e045e2e549a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буйневич Оксана Володимирівна

380687445225
380676605405
e.kcrb@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 01280800
Місцезнаходження: 53003, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, с.Новомайське, ВУЛИЦЯ ВИШНЕВА, БУДИНОК 1А
Контактна особа: Буйневич Оксана Володимирівна
380687445225,380676605405
e.kcrb@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 14:13
Очікувана вартість: 71 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 358,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7500 штуки
Пристрій одноразовий для переливання інфузійних розчинів з металевою голкою ПР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53003, Україна, Дніпропетровська область, с.Новомайське, Вишнева,1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43324 — Система для переливання рідин загального призначення
300 штуки
Пристрій одноразовий для переливання крові ПК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53003, Україна, Дніпропетровська область, с.Новомайське, Вишнева,1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43324 — Система для переливання рідин загального призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 13:44
Додаток 2Проект договору.docx
22 травня 2020 13:44
Оголошення -кваліф.критерії.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 34 596,00
UAH з ПДВ
25 449,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 29 220,00
UAH з ПДВ
26 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТАВОЛГА 29 400,00
UAH з ПДВ
29 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧЕРНЯЄВА АНЖЕЛІКА АНАТОЛІЇВНА" 68 250,00
UAH з ПДВ
36 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговий Дім «Кампус Коттон Клаб» 40 470,00
UAH з ПДВ
40 470,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕМОПЛАСТ" 52 740,30
UAH з ПДВ
52 740,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2020 15:04
Цінова після аукціону.pdf
28 травня 2020 09:50
ViewFile.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 23:46
Товар.zip
27 травня 2020 23:46
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 11:57
Електронний підпис
29 травня 2020 11:45
Помещение_ транспорт.rar
29 травня 2020 11:45
Листи.rar
29 травня 2020 11:45
ТОВ ТАВОЛГА.pdf
29 травня 2020 11:45
Статут 2019стр 1-22.pdf
29 травня 2020 11:45
ТЕХНИЧНI_ВИМОГИ.pdf
29 травня 2020 11:44
цiнова_пропозицiя.pdf
29 травня 2020 11:44
iнформацiйний_лист.pdf
29 травня 2020 11:44
товар.rar

Публічні документи

28 травня 2020 10:34
Паспорт Черняева А.А. 2.jpeg
28 травня 2020 10:34
Паспорт Черняева А.А..jpeg
28 травня 2020 10:34
ІПН Черняєва А.А. ФОП.jpeg
28 травня 2020 10:34
Выписка Черняева 2).jpg
28 травня 2020 10:34
Выписка Черняева.jpeg
28 травня 2020 10:34
190905-Система ПК.pdf
28 травня 2020 10:34
Пропоз КЦРЛ системі.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 16:13
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

ТОВ ТАВОЛГА

ФОП "ЧЕРНЯЄВА АНЖЕЛІКА АНАТОЛІЇВНА"

ТОВ Торговий Дім «Кампус Коттон Клаб»

ТОВ "ГЕМОПЛАСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 25 449,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 09:54

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2020 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
25 449,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 13:36
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 13:35
Дод угода № 1 до догов 01932.doc зміни до договору
10 грудня 2020 13:28
дод.уг 1.pdf зміни до договору
12 червня 2020 13:52
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 09:36
договор 001932.pdf укладений
10 червня 2020 09:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пункту 1 «Предмет договору» та п.1.1 викласти в наступній редакції: «Постачальник передає у власність Покупця, Покупець сплачує за отриманий товар (пристрій одноразовий для переливання інфузійних розчинів з металевою голкою, пристрій одноразовий для переливання крові ПК) згідно ДК 021:2015 код 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні визначений в асортименті, кількості та за цінами, які зазначені у Специфікації (Додаток № 1), що додається до цього Договору і є його невід’ємною частиною.» 2. Внести зміни в пункт 3 «Умови поставки та приймання здавання товару» та п.3.1 викласти в наступній редакції: «Поставка товару за договором здійснюється відповідно до заявки Покупця, за адресою: 53003,Дніпропетровська обл,Криворізький р-н,с.Новомайське, вул.Вишнева,1а. Строк поставки товару до 31.12.2020 року» 3.Решта умов Договору, зміну яких не передбачено цією Угодою, залишається незмінним і обов’язковим до виконання Сторонами. 4. Дана Угода набирає чинності з моменту укладення та діє протягом строку дії Договору. 5. Дана Угода складена у двох автентичних примірках, по одному для кожної із Сторін, і є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 001932
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.В зв’язку з виробничою необхідністю, згідно розділу 1 пункту 1.4 Кількість та номенклатура товару, що є предметом Договору, може бути скоригована в залежності від виділених асигнувань та потреб Покупця та статті 41 ЗУ «Про державні закупівлі» розділу 3 пункту 3.5.1 «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», сторони прийшли до згоди зменшити обсяг закупівлі, а саме: Зменшити: - Пристрій для переливання крові ARTERIUM®, стерильний, ПК 21-02 300уп х 11,33 = 3 399,00 грн 2. Пункт 2 ЦІНА ТОВАРУ ТА СУМА ДОГОВОРУ викласти в наступній редакції: 2.2. Сума цього договору становить 22050,00 грн 00 коп. в т.ч. ПДВ 0,00 грн (Двадцять дві тисячі п»ятдесят гривень 00 копiйок), в т.ч. ПДВ: 0,00 грн, та може змінюватись протягом дії Договору, в зв´язку зі змінами бюджетних асигнувань обсяги закупівлі можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. 3.Решта умов Договору, зміну яких не передбачено цією Угодою, залишається незмінним і обов’язковим до виконання Сторонами. 4. Дана Угода набирає чинності з моменту укладення та діє протягом строку дії Договору. 5. Дана Угода складена у двох автентичних примірках, по одному для кожної із Сторін, і є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 001932
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 22 050,00
UAH