Код (ДК 021:2015) - 34110000-1 «легкові автомобілі» Придбання службового легкового автомобілю « Renault Lodgy zen»
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-05-22-001869-c f10c5e9019b24d0788e46b54cb199faf
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Широківська сільська рада Миколаївської області
Код ЄДРПОУ: 04377049
Місцезнаходження: 57320, Україна , Миколаївська обл., с. Широке, вул. Шкільна,1
Контактна особа: Сергій Пересунько
+380666556415,+380667383751
chd.s.rada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 14:17
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Код (ДК 021:2015) - 34110000-1 «легкові автомобілі» Придбання службового легкового автомобілю « Renault Lodgy zen»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57320, Україна, Миколаївська область, с.Широке, вул.Шкільна ,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару п.6.2. Договору " Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі акту приймання-передачі Товару та видаткової накладної, протягом 10 (десять) банківських днів з моменту передачі Товару Замовнику. " Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-25-000010 ● 3d73f2e75d304e7dbdbbb018eb9130e4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-05-25
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-05-25 17:03:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

25.05.2020 № 145

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-22-001869-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22 травня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Взявши до уваги аргументовані встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, викладених у висновку – «Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області» та в зв’язку з потребою у здійсненні заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зміни внесені до тендерної документації та викладені в новій редакції з урахуванням внесених змін (додається), а також затвердити перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу (додається).

2020-05-28 11:04:32

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 травня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 10 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Широківська сільська рада Миколаївської області, 04377049, Україна, с. Широке, вул. Шкільна,1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Код (ДК 021:2015) - 34110000-1 «легкові автомобілі» Придбання службового легкового автомобілю « Renault Lodgy zen» , 500000UAH, 34110000-1, ДК021, 1, одиниця
  3. Інформація про оприлюднення: f10c5e9019b24d0788e46b54cb199faf, 2020-05-22
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 25 травня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Широківської сільської ради Миколаївської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.05.2020 (протокол № 1) (далі – тендерна документація). За результатами моніторингу встановлено наступне. На порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник в тендерній документації не зазначив підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлені пунктами 11, 12 та 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Також Замовник на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації для учасників та переможця не визначив спосіб підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Крім того, Замовник в тендерній документації для переможця процедури закупівлі визначив строк подання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, який є меншим, ніж зазначений в частині шостій статті 17 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частин третьої та шостої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо внесення змін до тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-06-01 10:22:45

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "М МОТОРС" 498 000,00
UAH з ПДВ
498 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Центр Херсон" 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 15:38
sign.p7s
15 червня 2020 15:35
довідкаПодаткова
15 червня 2020 11:56
довідкаМВСпосадова
15 червня 2020 09:05
довідкаСтаття17
15 червня 2020 09:05
довідкаТоргівляДюдьми
15 червня 2020 09:05
довідкаСанкції
15 червня 2020 09:05
довідкаПодатки
15 червня 2020 09:05
довідкаКорупційне
15 червня 2020 09:05
ДовідкаДержавнийРеєстр
15 червня 2020 09:05
довідкаАнтиконкурентні
15 червня 2020 09:05
довідкаБанкрутство
04 червня 2020 10:27
sign.p7s
04 червня 2020 10:15
пдв.pdf
04 червня 2020 10:15
витяг.pdf
04 червня 2020 10:15
СтатутВиписка.pdf
04 червня 2020 10:15
Стаття17.pdf
04 червня 2020 10:15
сервісГарантійний.pdf
04 червня 2020 10:15
сервісДовідка.pdf
04 червня 2020 10:15
технічніДовкілля.pdf
04 червня 2020 10:15
Lodgy_brochure.pdf
04 червня 2020 10:15
дилерська.pdf
04 червня 2020 10:15
дозвіл.pdf
04 червня 2020 10:15
аналогічні.pdf
04 червня 2020 10:15
Manual_Lodgy.pdf
04 червня 2020 10:15
тендернаПропозиція.pdf
04 червня 2020 10:15
наявністьПрацівників.pdf
04 червня 2020 10:15
технічні.pdf
04 червня 2020 10:15
гарантійнийСанкції.pdf
04 червня 2020 10:15
ДовідкаСтаття17.pdf
04 червня 2020 10:15
Згода.pdf
04 червня 2020 10:15
реєстр.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 19:06
Сертифікат ВААІД ЦХ.PDF
05 червня 2020 19:06
Lodgy_brochure.pdf
05 червня 2020 19:06
Реєстр документів.PDF
05 червня 2020 19:06
Тендерна пропозиція.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "М МОТОРС"
#35639053
Переможець 498 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 13:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "М МОТОРС"
#35639053
498 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 липня 2020 17:13
File0001.PDF укладений
02 липня 2020 17:05

Актуальні тендери

До пошуку