Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33696500-0 - Лабораторні реактиви. Глікогемоглобін Набір контролей Глікогемоглобін Набір реагентів Розчин для очистки, фасування: 50мл
Очікувана вартість
67 110,00 UAH
UA-2020-05-22-001812-c 220892050fe2462ea1eb5b22171163fd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Томчук

+380563784949
+380985779375
cpmsd_5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899694
Місцезнаходження: 49128, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛ. ВЕЛИКА ДІЇВСЬКА, буд. 111
Контактна особа: Яна Томчук
+380563784949,+380985779375
cpmsd_5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2020 13:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 11:34
Очікувана вартість: 67 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 335,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штуки
33696500-0 - Лабораторні реактиви. Глікогемоглобін Набір контролей
Глікогемоглобін Набір реагентів
Розчин для очистки, фасування: 50мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49128, Україна, Дніпропетровська область, м, Дніпро, вул. Велика Діївська. 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 11:14
Додаток №10-видаткова накладна.docx
22 травня 2020 11:14
Додаток №7-відсут.обставин зг.ст.17з-ну.docx
22 травня 2020 11:14
Протокол-відкриті торги №67 от 22.05.2020.doc.pdf
22 травня 2020 11:14
Додаток №3 ТЗ реагенти для біохімічного аналізатора-1.docx
22 травня 2020 11:14
Додаток №2-Форма цін.пропозиц.doc
22 травня 2020 11:14
Додаток №2. Заявка.docx
22 травня 2020 11:14
Додаток №8-лист-згода на обро.перс.дан..docx
22 травня 2020 11:14
ШД Юр.ос. МЕД.ПРИЗН. (кілька. пост.).doc
22 травня 2020 11:14
КНП ДЦПМСД №5 ДМР ТД — 3.docx
22 травня 2020 11:14
Додаток №1-опис документів,що подаються у складі ТП-1.docx
22 травня 2020 11:14
Додаток №6-досвід вик.аналог.дог..docx
22 травня 2020 11:14
ШД ФОП МЕД.ПРИЗН. (кілька. пост.).doc
22 травня 2020 11:14
Додаток №5-працівникі, які мають необхідні знання та досвід.docx
22 травня 2020 11:14
Додаток № 1 до дог.- Спеціфікація ЮР + ФОП.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кондарєв Олександр Анатолійович 67 100,00
UAH з ПДВ
67 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ «ПРОМТРЕЙД» 67 105,05
UAH з ПДВ
67 105,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2020 12:10
уставные ФОП.pdf
06 червня 2020 12:10
працівники (повна).pdf
06 червня 2020 12:10
ліцензія.pdf
06 червня 2020 12:10
довкілля.pdf
06 червня 2020 12:10
Довідка ст.17.pdf
06 червня 2020 12:10
довідка ОПП.pdf
06 червня 2020 12:10
довідка перс данні.pdf
06 червня 2020 12:10
виписка.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 17:17
Електронний підпис
18 червня 2020 17:14
Документи переможця
06 червня 2020 12:04
Електронний підпис
06 червня 2020 12:02
Технічна документація.pdf
06 червня 2020 12:02
Тендерна документація.pdf
06 червня 2020 12:02
Опис документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кондарєв Олександр Анатолійович

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ «ПРОМТРЕЙД»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Кондарєв Олександр Анатолійович
#3001719870
Відхилено 67 100,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 14:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 червня 2020 12:49
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ «ПРОМТРЕЙД»
#43504395
Переможець 67 105,05
UAH з ПДВ
18 червня 2020 12:18

Вимога про усунення невідповідностей

ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА РАДА ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ`Я НАСЕЛЕННЯ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5” ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР) вул. Велика Діївська, 111, м. Дніпро, 49128 т/факс 778-75-74, e-mail: cрmsd_5@ukr.net, код ЄДРПОУ 37899694 м. Дніпро « 11 » червня 2020 року Повідомлення про усунення невідповідностей Шановний учаснику закупівель! Тендерний комітет КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР уважно розглянув вашу пропозицію, щодо предмету закупівлі: UA-2020-05-22-001812-c код ДК 021:2015: 33696500-0 - Лабораторні реактиви. Глікогемоглобін Набір контролей, Глікогемоглобін Набір реагентів, Розчин для очистки, фасування: 50мл. В ході перевірки тендерної документації було виявлено невідповідність наданих документів згідно вимог тендерної документації, які були заявлені замовником, а саме: відсутні наступні документи 1) Опис документів, що подаються у складі тендерної пропозиції, з нумерацією сторінок (згідно Додатку №1 до тендерної документації); 2) Тендерна пропозиція (згідно Додатку №2 до тендерної документації); 3) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно пункту 6 розділу 3 тендерної документації); також відсутні всі медичні документи на товар (сертифікати, додатки, висновки то, що). 4) Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно пункту 5 розділу 3 тендерної документації); 5) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; 6) Лист-гарантія щодо погодження з проектом договору (Додаток №4 до тендерної документації та специфікацією); При визначенні кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону. Учасником процедури закупівлі не надано документів щодо відповідності кваліфікаційним критеріям до учасників а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, складену у довільній формі; 2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Довідку про виконання аналогічного договору у 2019 або 2020 роках, складену за формою, згідно із Додатком №6 до тендерної документації. Аналогічним договором є договір поставки, де предметом договору є подібний, схожий товар. 3) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2019 рік згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. Отже згідно з ч. 9, ст. 26 Закону України “Про публічні закупівлі” Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, та ч. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже на підставі вищезазначеного направляємо Вам повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ «ПРОМТРЕЙД»
#43504395
67 105,05
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 21:31
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 14:27
Договір № 28 ТОВ Т.Д. ПРОМТРЕЙД від 02.07.2020 глікозелірован. гем..pdf укладений
02 липня 2020 14:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 67 105,05
UAH (в тому числі ПДВ 4 390,05 UAH)