Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт частини покрівлі головної ремонтної майстерні по вул. Куренівська, 16-В (за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) ДК 021:2015 - 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
779 310,00 UAH
UA-2020-05-22-001742-a 5d0602f2b4844ab2b4aa96146f2b6e29
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дюговський Артур Володимирович

+380445360403 kyivmst@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київмедспецтранс
Код ЄДРПОУ: 01993807
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дегтярівська, 25
Контактна особа: Дюговський Артур Володимирович
+380445360403
kyivmst@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 16:17
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 16:17
Початок аукціону: 10 червня 2020 11:46
Очікувана вартість: 779 310,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 895,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23379.3 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Точний початок закупівлі буде визначено під час укладання договору за результатами закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт частини покрівлі головної ремонтної майстерні по вул. Куренівська, 16-В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Куренівська, 16-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 16:26
Перелік змін.docx
01 червня 2020 16:26
ТД ПР покрівлі зі зм.1.doc
01 червня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 16:26
Перелік змін.docx
01 червня 2020 16:26
ТД ПР покрівлі зі зм.1.doc
25 травня 2020 14:29
ТД ПР покрівлі.doc
22 травня 2020 16:12
ТД ПР покрівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-001742-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ", Код ЄДРПОУ:41235604
Дата подання: 25 травня 2020 08:31
щодо аналогічного договору
Тендерною документацією вимагається надати аналогічний договір поставки автомобільного електрогідравлічного підйомника. Вимагаємо усунути невідповідність документації відповідно до предмету закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 травня 2020 14:34
У відповідь на ваше звернення опубліковано тендерну документацію, умовами якої передбачено надання аналогічного договору щодо здійснення ремонту покрівлі будівель, споруд (тощо), в тому числі за бюджетні кошти.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АГЕНТСТВО "НОВА СПРАВА" 606 514,99
UAH з ПДВ
459 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма "Ренал" 649 800,00
UAH з ПДВ
459 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп"" 681 298,74
UAH з ПДВ
460 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 655 026,60
UAH з ПДВ
469 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПОСТАЧ БУД" 750 000,00
UAH з ПДВ
470 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЛДІНГ ДРІМС БЕСТ" 678 926,88
UAH з ПДВ
487 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "К.С.К."Груп" 738 228,32
UAH з ПДВ
738 228,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬППРОМ" 760 000,00
UAH з ПДВ
760 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 12:17
Електронний підпис
09 червня 2020 12:01
Протокол 4.pdf
09 червня 2020 12:01
Паспорт и код.pdf
09 червня 2020 12:01
Опис к уставу.pdf
09 червня 2020 12:01
Наказ на директора.pdf
09 червня 2020 12:01
Додатки Куренывська.pdf
09 червня 2020 12:01
акт в.ч..pdf
09 червня 2020 12:01
статут Н.С..pdf
09 червня 2020 12:01
Н.С ПДВ - 0003.jpg
09 червня 2020 12:01
бланк реквізити.doc
09 червня 2020 12:01
Document_USR_1005579420.rtf
09 червня 2020 12:01
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
09 червня 2020 12:01
Dovirenist_Savchenko.zip
09 червня 2020 12:01
Dovidka pro nazvu.zip
09 червня 2020 12:01
Bankivska Licenzia.zip
09 червня 2020 12:01
203801__1607_23 379.zip
09 червня 2020 12:01
37bd77104bff4fa7a861dddebe116467.rtf
09 червня 2020 12:01
Ліцензія.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 10:08
2.13_Ліцензія+Перелік.pdf
09 червня 2020 10:08
2.2_Статут.pdf
09 червня 2020 10:08
2.8_Банківська гарантія.pdf
09 червня 2020 10:07
2.3_Витяг станом на 02.06.20.pdf
09 червня 2020 10:07
1.1.3_Договір.pdf
09 червня 2020 10:07
1.1.3_Додаткова угода №2.pdf
09 червня 2020 10:07
1.1.3_Додаткова угода №1.pdf
09 червня 2020 10:07
1.1.2_Лист-відгук.pdf
09 червня 2020 10:07
1.2.4_Сертифікат МНВ.pdf

Конфіденційні документи

09 червня 2020 10:08
2.7_Тендерна пропозиція (Дод.1).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цінова пропозиція. Цінова пропозиція

Публічні документи

09 червня 2020 10:26
Електронний підпис
08 червня 2020 13:23
Електронний підпис
08 червня 2020 13:22
7 Додаток 1.PDF
08 червня 2020 13:22
розділ 2.rar
08 червня 2020 13:22
розділ 1.rar

Публічні документи

26 червня 2020 09:56
Електронний підпис
26 червня 2020 09:55
Інформація про ціни.pdf
23 червня 2020 14:22
Електронний підпис
09 червня 2020 12:02
Електронний підпис
09 червня 2020 12:01
Розділ 2.rar
09 червня 2020 12:01
Розділ 1.rar

Публічні документи

09 червня 2020 11:54
Гарантія 1778-20.zip
09 червня 2020 11:54
Р.2_13_Лист про ліцензію.pdf
09 червня 2020 11:54
Р.2_12_Умови договору.pdf
09 червня 2020 11:54
Р.2_8_Гарантія 1778-20.pdf
09 червня 2020 11:53
Р.2_9_ТЗ+деф.акт.pdf
09 червня 2020 11:53
Р.2_10_Довідка по ст.17.pdf
09 червня 2020 11:53
Р.2_2_Статут+Опис.pdf
09 червня 2020 11:53
Р.1.3_Договір.pdf
09 червня 2020 11:53
Р.1.3_Кошторис.pdf
09 червня 2020 11:53
Р.1_2.2+2.3 Посвідчення.pdf
09 червня 2020 11:53
Р.1.2_Лист-відгук.pdf

Конфіденційні документи

09 червня 2020 11:54
Р.2_7_Тендерна пропозиція (дод.1).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Тендерна пропозиція розкривається під час аукціону

Публічні документи

05 червня 2020 16:03
Електронний підпис
05 червня 2020 16:00
Статут_завірений.pdf
05 червня 2020 16:00
Сертифікат ISO 9001.pdf
05 червня 2020 16:00
Посвідчення з ОП.rar
05 червня 2020 16:00
Ліцензія АВК_завірена.pdf
05 червня 2020 16:00
Кошторис+сертификати.rar
05 червня 2020 16:00
Дозволи,Ліцензії.rar
05 червня 2020 16:00
Витяг ЄДР.pdf
05 червня 2020 16:00
Виписка з ЄДР.pdf
05 червня 2020 16:00
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

09 червня 2020 12:59
Електронний підпис
09 червня 2020 12:49
1.1.3.Копія Договор_КБ2_.pdf
09 червня 2020 12:49
Кошторость.pdf
09 червня 2020 12:49
Договор.pdf
09 червня 2020 12:49
2.13Ліцензії.pdf
09 червня 2020 12:49
2.11Довідка Гарантія.pdf
09 червня 2020 12:49
2.7ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 червня 2020 12:48
2.2.0.Статут КСК.pdf
09 червня 2020 12:48
1.1.2.Лист-відгук.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 10:44
Електронний підпис
09 червня 2020 10:38
6. Копія витягу з ЄДР.pdf
09 червня 2020 10:38
16. Лист про аванс.pdf
09 червня 2020 10:37
10. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АГЕНТСТВО "НОВА СПРАВА"

Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма "Ренал"

Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп""

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПОСТАЧ БУД"

ТОВ "БІЛДІНГ ДРІМС БЕСТ"

ТОВ "К.С.К."Груп"

ТОВ "АЛЬППРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АГЕНТСТВО "НОВА СПРАВА"
#32769836
Відхилено 459 800,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 16:36
Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма "Ренал"
#19133293
Відхилено 459 900,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 16:39
Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп""
#35340718
Відхилено 460 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 16:43
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 469 999,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 16:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 червня 2020 16:52

Документи

18 червня 2020 16:36
Електронний підпис
18 червня 2020 16:34
протокол відхилення

Документи

18 червня 2020 16:39
Електронний підпис
18 червня 2020 16:38
протокол відхилення

Документи

18 червня 2020 16:42
Електронний підпис
18 червня 2020 16:41
протокол відхилення

Вимога про усунення невідповідностей

Щодо кваліфікаційного критерію «наявності працівників відповідної кваліфікації». Відповідно до підпункту 2.1 розділу 1 Додатку 5 до тендерної документації учасник повинен надати довідку, яка містить відомості про кваліфікацію та досвід всіх працівників учасника, що залучатимуться до безпосереднього виконання робіт. Відповідно до підпункту 2.3 розділу 1 Додатку 5 до тендерної документації учасник повинен надати посвідчення та/або витяги з протоколів(-лу) про проходження періодичної перевірки знань з охорони праці робітниками та посадовими особами учасника (зокрема, директором), що будуть залучатися до виконання ремонтних робіт та зазначені у довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. На виконання підпункту 2.1 розділу 1 Додатку 5 до тендерної документації Учасником було надано довідку про працівників, що залучатимуться безпосередньо до виконання договору про закупівлю. Дана довідка містить відомості про таких посадових осіб: - директора Козярівського А.В.; - головного інженера Шевчука В.А.; - інженера з охорони праці Тищука О.В. На виконання підпункту 2.3 розділу 1 Додатку 5 до тендерної документації Учасник надав документи, що підтверджують проведення періодичної перевірки знань з охорони праці у Козярівського А.В. та Шевчука В.А. Однак стосовно Тишука О.В. відповідних документів Учасником надано не було. Оскільки, кваліфікація інженера з охорони праці передбачає наявність знань з охорони праці, а відповідного документа про проходження відповідного навчання Учасником не було надано, то у тендерного комітету постало питання щодо необхідності направлення запиту до Учасника з метою усунення наявної розбіжності. Щодо кваліфікаційного критерію «досвіду виконання аналогічних договорів». Відповідно до п. 1 розділу 1 додатку 5 до тендерної документації учасник повинен надати: - довідку про виконання протягом 2018-2019 рр. одного чи двох аналогічних договорів. Аналогічним вважається договір щодо здійснення ремонту покрівлі будівель, споруд (тощо), в тому числі за бюджетні кошти; - до довідки учасник подає лист-відгук щодо кожного з договорів, зазначених в довідці, від особи, з якою укладено аналогічний договір, про належне виконання умов договору. Лист-відгук повинен містити посилання на номер та дату договору, а також предмет і обсяг закупівлі, та контактні дані представника особи, що видала такий лист; - договір(-и), що вказаний(-і) у довідці, передбаченій у п. 1.1, та у листі(-ах)-відгуку(-ах), передбаченому(-их) п. 1.2, та акт(-и) приймання виконаних робіт за формою КБ-2В, у якому(-их) має бути посилання на дату та номер договору. На виконання вказаних вимог Учасником у складі тендерної пропозиції було надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів. До довідки ним також було подано аналогічний договір від 13.05.2019 р. № 89. Відповідно до договору первісна вартість робіт становила 396 600,00 грн. На підставі додаткової угоди № 3 від 27.06.2019 р. вартість робіт було зменшено до 384 850,69 грн. При цьому, у поданих учасником до даної угоди документах – зведений кошторисний розрахунок від 27.06.2019 р. і договірна ціна від 27.06.2019 р. – вартість робіт становила 394 109,74 грн. Із цього вбачається, що дані документи мають розбіжність у вартості виконаних робіт. Крім того, Учасником також було надано лист-відгук Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 27.06.2019 р. № 34-2466 про належне виконання аналогічного договору, довідку про вартість виконаних робіт та акт виконаних робіт. Згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, листа-відгуку та довідки про вартість виконаних робіт вартість робіт становила 381 589,42 грн. При цьому вартість виконаних робіт за актом про виконання таких робіт становить 381 610,69 грн. Із цього вбачається, що дані документи мають розбіжність у вартості виконаних робіт. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
469 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 16:24
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 09:36
ДУ 1 до договору 402к від 13.07.20.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 09:34
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 15:15
Договір укладений
13 липня 2020 15:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внесено зміни до п. 3.3 Договору та зменшено суму Договору
Номер договору про закупівлю: 402к
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 30 вересня 2020
Сума оплати за договором: 422 484,26
UAH (в тому числі ПДВ 70 414,04 UAH)