Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт - влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 0 + 000 — км 1 + 000 автомобільної дороги державного значення М-02 Кіпті — Глухів — Бачівськ (на м. Брянськ). Розробка проектної документації. (45233142-6 Ремонт доріг).
Очікувана вартість
863 000,00 UAH
UA-2020-05-22-001720-b 0a30a32d24c44cfd9a4e54f6721c65c2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чех Анатолій Олексійович

380972810934 dv_sad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 25901106
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, Київська 17
Контактна особа: Чех Анатолій Олексійович
380972810934
dv_sad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 12:14
Очікувана вартість: 863 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 630,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4315 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт - влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 0 + 000 — км 1 + 000 автомобільної дороги державного значення М-02 Кіпті — Глухів — Бачівськ (на м. Брянськ). Розробка проектної документації. (45233142-6 Ремонт доріг).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул.Київська,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Кошти державного бюджету Аванс 90 Банківські 30
Надання послуг Кошти державного бюджету Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 16:52
_Пов. змини 1_WIM_2020.doc
29 травня 2020 16:52
_Т.Д. Зміна 1_проектув._WIM_ 2020.doc
22 травня 2020 13:07
Проект дог. проектув WIM_2020.docx
22 травня 2020 13:07
Т.З. проектув.WIM_2020.PDF
22 травня 2020 13:07
Т.З_WIM_проектування_2020.docx
29 травня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 16:52
_Пов. змини 1_WIM_2020.doc
29 травня 2020 16:52
_Т.Д. Зміна 1_проектув._WIM_ 2020.doc
22 травня 2020 13:07
_Т.Д. проектув._WIM_ 2020.doc
22 травня 2020 13:07
Проект дог. проектув WIM_2020.docx
22 травня 2020 13:07
Т.З. проектув.WIM_2020.PDF
22 травня 2020 13:07
Т.З_WIM_проектування_2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 23 травня 2020 11:31
Дата відповіді: 27 травня 2020 14:02
В тендерній документації вказані вимоги щодо надання аналогічних договорів, а саме: Для документального підтвердження надаються скан-копії: - виконаного аналогічного договору на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення, виконаний протягом останніх 3 років; В технічному завдані визначено функціональні вимоги до обладнання: Майданчик WIM відповідно до вимог Порядку фіксації порушень законодавства у сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі, затвердженому Постановою КМУ від 27 грудня 2019 р. № 1174 повинен забезпечувати: - вимірювання навантажень, що припадають на кожну вісь транспортного засобу; - вимірювання загальної маси транспортного засобу; - визначення кількості осей транспортного засобу та віднесення транспортного засобу до відповідної категорії, які затверджені Мінінфраструктури; - вимірювання міжосьових відстаней транспортного засобу; - визначення кількості коліс (скатності) на осях транспортного засобу; - вимірювання габаритів транспортного засобу (для випадків встановлення обладнання зважування в русі на мостах, можливість встановлення засобів вимірювання габаритів додатково узгоджується із Замовником); - фіксацію та розпізнавання номерного знака транспортного засобу; - фіксацію фронтального зображення транспортного засобу; - фіксацію загального вигляду транспортного засобу (вигляд збоку) в момент проїзду через майданчик WIM (оглядова фотографія транспортного засобу, на якій відображені його контури та кількість осей); - первинне оброблення зібраних даних та передачу інформації в Центр оброблення даних (далі – ЦОД) за допомогою каналу зв’язку, що забезпечує криптографічний захист інформації, що передається; - автентифікацію автоматичного пункту, контроль цілісності, авторства та доступності інформації, що передається від майданчика WIM до ЦОД. Просимо надати роз’яснення: 1. Які електричні величини вимірювання повинні бути вказані в аналогічних договорах і як вони пов’язані із функціональними вимогами вказаними в технічному завдані ? 2. В пункті 16 Технічного завдання вказані розділи робочого проекту, які необхідно запроектувати і не визначено необхідності проектування трансформаторних підстанцій та систем обліку електроенергії . На підставі чого такі вимоги внесені до аналогічних договорів ? 3. В технічному завдані відсутні вимоги щодо влаштування мереж зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення. На підставі чого такі вимоги внесені до аналогічних договорів ? В той же час Замовник в якості аналогічних договорів не визначає договора з проектування систем габаритно-вагового контролю автотранспортних засобів в русі, як це вказано в технічному завдані. Просимо внести зміни в частині надання аналогічних договорів у відповідності до вимог технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником опрацьовано питання до тендерної документації та прийнято рішення внести зміни в частині вимог до аналогічних видів робіт:
Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір за останні 3 роки з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект"), в складі якої присутні розділи, що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення.
Для підтвердження необхідно надати:
- копію договору з усіма додатками та додатковими угодами;
- оригінал схвального відгуку від Замовника;
- копію схвального звіту експертної організації, у випадку, якщо проект передбачає проходження експертизи.
Щодо проектування заміни дорожнього покриття
Дата подання: 23 травня 2020 11:32
Дата відповіді: 27 травня 2020 14:04
В пункті 16 Технічного завдання вказані розділи робочого Проекту, які необхідно передбачити, а в Додатку 1 до Технічного завдання вказані вимоги до параметрів стану покриття дороги. Так як в документації не визначено необхідність проектування перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього покриття, просимо надати роз’яснення щодо необхідності проектування щодо перевлаштування верхнього шару у випадку у разі, якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань, не будуть відповідати вимогам, наведеним в Додатку 1. У випадку необхідності такого проектування, просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі, якщо під час проведення інженерних вишукувань на вибраній для встановлення системи WIM ділянці, згідно п.10 Технічного завдання, параметри стану покриття не відповідатимуть вимогам, викладеним в п.1 Додатка 1 до Технічного завдання, необхідно буде передбачити в проекті обсяги робіт з перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу в зоні вимірювання та на ділянках 50 м до та 25 м після зони вимірювання.
ТОЧКА ЕЛЕКТРОПІДКЛЮЧЕННЯ
Дата подання: 23 травня 2020 11:32
Дата відповіді: 27 травня 2020 14:05
В технічному завдані вказано, що в робочому проекті необхідно визначити розташування точки підключення до електроживлення. Вказані вимоги не визначають необхідності розробки робочого проекту із: - підключення електроживлення об’єкту до існуючого КТП та необхідністю збільшення дозволеної потужності споживання цього КТП - встановлення нових КТП Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме уточнити технічне завдання щодо проектування підключення до мережі електроживлення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Точки підключення до електроживлення та ліній оптоволоконного зв’язку повинні бути визначені під час вишукувань, згідно з п.10 Технічного завдання. Потреба у розробленні проектних рішень на збільшення дозволеної потужності існуючого КТП або будівництва нового КТП встановлюється на підставі звіту про вишукування за погодженням із Замовником.
Щодо аналогічних договорів - (попереднє було з помилкою)
Дата подання: 23 травня 2020 13:04
Дата відповіді: 27 травня 2020 14:05
В тендерній документації вказані вимоги щодо надання аналогічних договорів, а саме: Для документального підтвердження надаються скан-копії: - виконаного аналогічного договору на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення, виконаний протягом останніх 3 років; В технічному завдані визначено функціональні вимоги до обладнання: Майданчик WIM відповідно до вимог Порядку фіксації порушень законодавства у сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі, затвердженому Постановою КМУ від 27 грудня 2019 р. № 1174 повинен забезпечувати: - вимірювання навантажень, що припадають на кожну вісь транспортного засобу; - вимірювання загальної маси транспортного засобу; - визначення кількості осей транспортного засобу та віднесення транспортного засобу до відповідної категорії, які затверджені Мінінфраструктури; - вимірювання міжосьових відстаней транспортного засобу; - визначення кількості коліс (скатності) на осях транспортного засобу; - вимірювання габаритів транспортного засобу (для випадків встановлення обладнання зважування в русі на мостах, можливість встановлення засобів вимірювання габаритів додатково узгоджується із Замовником); - фіксацію та розпізнавання номерного знака транспортного засобу; - фіксацію фронтального зображення транспортного засобу; - фіксацію загального вигляду транспортного засобу (вигляд збоку) в момент проїзду через майданчик WIM (оглядова фотографія транспортного засобу, на якій відображені його контури та кількість осей); - первинне оброблення зібраних даних та передачу інформації в Центр оброблення даних (далі – ЦОД) за допомогою каналу зв’язку, що забезпечує криптографічний захист інформації, що передається; - автентифікацію автоматичного пункту, контроль цілісності, авторства та доступності інформації, що передається від майданчика WIM до ЦОД. Просимо надати роз’яснення: 1. Які електричні величини вимірювання повинні бути вказані в аналогічних договорах і як вони пов’язані із функціональними вимогами вказаними в технічному завдані ? 2. В пункті 16 Технічного завдання вказані розділи робочого проекту, які необхідно запроектувати і не визначено необхідності проектування трансформаторних підстанцій та систем обліку електроенергії . На підставі чого такі вимоги внесені до аналогічних договорів ? 3. В технічному завдані відсутні вимоги щодо влаштування дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення. На підставі чого такі вимоги внесені до аналогічних договорів ? В той же час Замовник в якості аналогічних договорів не визначає договора з проектування систем габаритно-вагового контролю автотранспортних засобів в русі, як це вказано в технічному завдані. Просимо внести зміни в частині надання аналогічних договорів у відповідності до вимог технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником опрацьовано питання до тендерної документації та прийнято рішення внести зміни в частині вимог до аналогічних видів робіт:
Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір за останні 3 роки з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект"), в складі якої присутні розділи, що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення.
Для підтвердження необхідно надати:
- копію договору з усіма додатками та додатковими угодами;
- оригінал схвального відгуку від Замовника;
- копію схвального звіту експертної організації, у випадку, якщо проект передбачає проходження експертизи.
Щодо напрямку руху
Дата подання: 23 травня 2020 16:51
Дата відповіді: 27 травня 2020 14:07
В тендерній інформації відсутня інформація щодо напрямку(-ів) руху встановлення системи WIM. Просимо уточнити та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Вимоги щодо напрямків руху наведені в п.17 Технічного завдання: «Необхідно передбачити влаштування засобів вимірювання у кількості та в спосіб, які забезпечують здійснення контролю габаритно-вагових параметрів транспортних засобів на всій ширині проїзної частини».
Щодо підключення електроживлення
Дата подання: 23 травня 2020 16:52
Дата відповіді: 27 травня 2020 14:08
Враховуючи питання щодо визначення місця встановлення системи WIM, також просимо зазначити, що при визначенні точки підключення до електроживлення, необхідно керуватись загальними правилами приєднання до електромереж та правил улаштування електроустановок, в яких вказані 2 способи підключення: 1. Стандартне - приєднання електроустановки замовника до діючих мереж оператора системи розподілу на відстань, що не перевищує 300 метрів по прямій лінії від місця забезпечення потужності до місця приєднання. 2. Нестандартне - приєднання електроустановки замовника до діючих мереж оператора системи розподілу на відстань, що перевищує 300 метрів по прямій лінії від місця забезпечення потужності до місця приєднання. У разі нестандартного приєднання, необхідно враховувати витрати щодо розробки проектної документації на нестандартне приєднання до електромереж. Чи була врахована дана ситуація при формуванні очікуваної вартості? Враховуючи вище сказане, просимо Замовника внести відповідні коригування до Технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так. Попередній відбір ділянок, для встановлення системи WIM, був проведений з урахуванням існуючих точок підключення до електромережі так, щоб досягти мінімальних витрат на підключення.
Щодо визначення розташування точки підключення до мережі Інтернет
Дата подання: 23 травня 2020 17:46
Дата відповіді: 27 травня 2020 14:09
Зазначаємо, що виробниками систем WIM у якості каналу передачі даних можуть бути використані різні телекомунікаційні технології, такі як радіо, GSM та інші, які не потребують Інтернет з’єднання. Використання лише каналу зв’язку Інтернет обмежує можливість проектування системи WIM із більш широким вибором обладнання та каналів зв’язку.
Відповідь: Звертаємо увагу, що п.3.9 Додатка 1 до Технічного завдання викладений наступним чином: «1) отримання ЦОД iнформацiйних файлiв та метаданих вiд майданчика WIМ здiйснюсться в електроннiй формi через транспортну телекомунiкацiйну мережу або мережу Iнтернет iз застосуванням засобiв криптографiчного захисту iнформацiї», що ніяк не обмежує можливість використання доступних каналів зв’язку.
Щодо визначення розташування точки підключення до мережі Інтернет
Дата подання: 23 травня 2020 17:47
Дата відповіді: 27 травня 2020 14:09
Зазначаємо, що виробниками систем WIM у якості каналу передачі даних можуть бути використані різні телекомунікаційні технології, такі як радіо, GSM та інші, які не потребують Інтернет з’єднання. Використання лише каналу зв’язку Інтернет обмежує можливість проектування системи WIM із більш широким вибором обладнання та каналів зв’язку. Просимо замовника внести відповідні коригування до Технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо увагу, що п.3.9 Додатка 1 до Технічного завдання викладений наступним чином: «1) отримання ЦОД iнформацiйних файлiв та метаданих вiд майданчика WIМ здiйснюсться в електроннiй формi через транспортну телекомунiкацiйну мережу або мережу Iнтернет iз застосуванням засобiв криптографiчного захисту iнформацiї», що ніяк не обмежує можливість використання доступних каналів зв’язку.
Щодо визначення місця встановлення системи WIM
Дата подання: 23 травня 2020 17:52
Дата відповіді: 27 травня 2020 14:10
В додатку «Завдання №32/М-02» тендерної документації, а також в предметі закупівлі в графі «Назва та місце розташування об'єкта» вказано ділянка шляху: км 0+000 до км 1+000, що складає 1000 метрів загальної довжини ділянки для можливого встановлення системи WIM. В графі «Інженерні вишукування» зазначено, що для випадків встановлення обладнання зважування в русі на автомобільній дорозі, на ділянці довжиною 200 м до початку ділянки вимірювання, на ділянці вимірювання та 25 м після кінця ділянки вимірювання для кожного з напрямків руху необхідно передбачати: - інструментальне визначення рівності (показник IRI, м/км) для послідовних 10-метрових відрізків; - інструментальне визначення колійності (просвіти під 3-метровою рейкою) через кожні 20 м; - інструментальне визначення прогину статичного для 13-тонної вісі; - інструментальне визначення прогину динамічного для 5-тонного вантажу; - визначення розташування та власників підземних комунікацій в межах смуги відведення. Тим часом в графі: «Потужність або характеристика об’єкта, виробнича програма» (додаток №3 «Технічне завдання»), вказано, що остаточні характеристики та місце спорудження майданчика системи зважування в русі (далі – майданчика WIM) повинні бути вибрані згідно з вимогами Постанови КМУ від 27 грудня 2019 р. № 1174 та у разі, якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань (див. п. 10), не відповідають вимогам, наведеним в п. 1 Додатку 1, в зоні проведення вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. Тобто остаточне місце встановлення системи WIM визначається на підставі аналізу інженерних вишукувань, отриманих з ділянки що складає близько 450 метрів (враховуючи кожен напрямок руху), що не покриває весь проміжок а/д для можливого встановлення системи WIM, що в свою чергу у разі невідповідності параметрам вимогам п. 1 Додатку 1 призведе до необхідності перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. Просимо уточнити та внести змінт до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічним завданням передбачається, що Підрядник на вказаній ділянці дороги, за результатами комплексних топографо-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань, повинен обрати таку точку (місце) встановлення системи WIM, яка задовольнятиме всім вимогам Технічного завдання. Обсяг та черговість проведення таких вишукувань встановлюється Підрядником самостійно.
У разі, якщо під час проведення вишукувань на вибраній для встановлення системи WIM ділянці, згідно п.10 Технічного завдання, параметри стану покриття не відповідатимуть вимогам, викладеним в п.1 Додатка 1 до Технічного завдання, Підряднику необхідно буде передбачити в проекті обсяги робіт з перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу в зоні вимірювання та на ділянках 50 м до та 25 м після зони вимірювання.
Стосовно працівників
Дата подання: 24 травня 2020 10:00
Дата відповіді: 27 травня 2020 14:11
Згідно технічних вимог тендерної документації планується до закупки послуги з розробки робочого проекту майданчику WIM Система автоматичного зважування в русі - Weigh-in-Motion ). В переліку розділів робочого проекту відсутній розділ шодо влаштування дорожнього одягу. Такі роботи проектуються лише у випадку якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань (див. п. 10), не відповідають вимогам, наведеним в п. 1 Додатку 1, в зоні проведення вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. Технічним завданням передбачено розробка проект опорної конструкції для монтажу обладнання WIM та технічний звіт з виконання комплексу інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань; При цьому питома вага таких робіт з проектування не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Згідно вимог тендерної документації Замовник вимагає підтвердження Учасником наявністі у нього працівників відповідної кваліфікації у визначеній кількості: Інженер-проектувальник автомобільних доріг – 1 особа; Інженер-проектувальник із забезпечення механічного опору та стійкості – 1 особа; Інженер-проектувальник на обєкт будівництва– 1 особа; Просимо надати роз’яснення щодо необхідності підтвердження вказаних працівників, які будуть залучатися Учасником віл субпідрядних організацій у обсязі що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має право залучати додаткових працівників, у разі потреби, у визначений законодавством спосіб.
Освітлення проїзної частини
Дата подання: 24 травня 2020 11:34
Дата відповіді: 27 травня 2020 14:29
Згідно вимог тендерної документації щодо до благоустрою майданчика вказано що для випадків встановлення обладнання зважування в русі на автомобільній дорозі, передбачити освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання Для формування ціни пропозиції розробки робочого проекту просимо Вас надати уточнення, щодо наявності або відсутності існуючого освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 19 «Завдання» до тендерної документації передбачено «Розробити проектні рішення щодо забезпечення ефективного функціонування обладнання WIM, передбачити влаштування ліній електропостачання, зовнішнього освітлення, в т.ч. передбачити освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання.» Уточнюємо: відсутнє існуюче освітлення.
Уточнення щодо досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 26 травня 2020 14:50
Дата відповіді: 27 травня 2020 16:58
Чи буде відхилена пропозиція, якщо Учасник надасть аналогічний договір на проектування системи динамічного габаритно-вагового контролю та/або будівництва транспортної інфраструктури (систем організації дорожнього руху) та/або систем відео та фото фіксації порушення правил дорожнього руху?
Відповідь: Замовником опрацьовано питання до тендерної документації та прийнято рішення внести зміни в частині вимог до аналогічних видів робіт:
Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір за останні 3 роки з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект"), в складі якої присутні розділи, що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення.
Для підтвердження необхідно надати:
- копію договору з усіма додатками та додатковими угодами;
- оригінал схвального відгуку від Замовника;
- копію схвального звіту експертної організації, у випадку, якщо проект передбачає проходження експертизи.
Уточнення щодо аналогічних договорів Учасника
Дата подання: 26 травня 2020 14:51
Дата відповіді: 27 травня 2020 16:58
У тендерній документації зазначена вимога щодо аналогічних договорів, а саме: «договора на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення». Просимо Замовника уточнити, Учасник має надати один аналогічний договір в якому будуть наявні всі вищенаведені вимоги чи може надати декілька різних договорів, в яких будуть присутні дані розділи чи були предметом договору для підтвердження кваліфікаційних вимог?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником опрацьовано питання до тендерної документації та прийнято рішення внести зміни в частині вимог до аналогічних видів робіт:
Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір за останні 3 роки з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект"), в складі якої присутні розділи, що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення.
Для підтвердження необхідно надати:
- копію договору з усіма додатками та додатковими угодами;
- оригінал схвального відгуку від Замовника;
- копію схвального звіту експертної організації, у випадку, якщо проект передбачає проходження експертизи.
Уточнення щодо працівників Учасника
Дата подання: 26 травня 2020 14:52
Дата відповіді: 27 травня 2020 16:59
Чи може Учасник працівників, що зазначені у тендерній документації (інженер-проектувальник автомобільних доріг, інженер-проектувальник із забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, інженер із забезпечення механічного опору та стійкості, інженер-проектувальник з кошторисної документації) залучити за рахунок лише субпідрядних організацій, у разі якщо у нього в штаті немає вищезазначених спеціалістів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має право залучати додаткових працівників, у разі потреби, у визначений законодавством спосіб.
Уточнення щодо працівників
Дата подання: 26 травня 2020 14:53
Дата відповіді: 27 травня 2020 17:00
У тендерній документації Замовника вимагається наявність в Учасника Інженера-проектувальника автомобільних доріг – 1 особа. У технічному завданні зазначено, що у разі, якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань не відповідатимуть вимогам, наведеним в п. 1 Додатку 1 до Технічного завдання, в зоні проведення вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. Однак, якщо параметри покриття після проведення інженерних вишукувань будуть відповідати вимогам до стану покриття, перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу, наявність такого інженера в Учасника або субпідрядника буде не потрібно. А тому, вимога Замовника щодо обов’язкової наявності в Учасника Інженера-проектувальника автомобільних доріг є необґрунтованою. Вважаємо, що вимога щодо обов’язкової наявності Інженера-проектувальника автомобільних доріг звужує коло Учасників процедури закупівлі. Просимо переглянути кваліфікаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації для приведення її до вимог законодавства про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має право залучати додаткових працівників, у разі потреби, у визначений законодавством спосіб.
Внесення змін у технічне завдання
Дата подання: 26 травня 2020 14:54
Дата відповіді: 27 травня 2020 17:00
У тендерній документації Замовника, зокрема у Технічному завданні відсутня інформація щодо напрямку(-ів) руху встановлення системи WIM. Просимо Замовника уточнити дану інформацію та внести відповідні зміни до ТД для правильного розуміння потенційними Учасниками обсягу надання послуг та формування ціни тендерної пропозиції.
Відповідь: Формування ціни тендерної пропозиції повинно здійснюватись з врахуванням вимог Постанови КМУ від 27 грудня 2019 р.
№ 1174.
Внесення змін у технічне завдання
Дата подання: 26 травня 2020 14:55
Дата відповіді: 27 травня 2020 17:02
У Технічному завданні зазначена вимога: «визначити розташування точки підключення до мережі Інтернет». Дана вимога Замовника звужує коло потенційних Учасників, оскільки виробниками систем WIM у якості каналу передачі даних можуть бути використані різні телекомунікаційні технології, такі як: радіо, GSM та інші, що не потребують Інтернет з’єднання. Для дотримання принципів публічних закупівель, просимо Замовника внести відповідні зміни до Технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо увагу, що п.3.9 Додатка 1 до Технічного завдання викладений наступним чином: «1) отримання ЦОД iнформацiйних файлiв та метаданих вiд майданчика WIМ здiйснюсться в електроннiй формi через транспортну телекомунiкацiйну мережу або мережу Iнтернет iз застосуванням засобiв криптографiчного захисту iнформацiї», що ніяк не обмежує можливість використання доступних каналів зв’язку.
стосовно субпідрядника
Дата подання: 26 травня 2020 19:34
Дата відповіді: 29 травня 2020 11:23
Яким документом Учасник має підтвердити відносини з субпідрядником/співвиконавцем?
Відповідь: Договором субпідряду відповідно до ст. 838 Цивільного кодексу України.
Стосовно працівників
Дата подання: 26 травня 2020 19:35
Дата відповіді: 29 травня 2020 11:23
Якщо в Учасника немає у штаті: інженера-проектувальника автомобільних доріг, інженера-проектувальника із забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, інженера із забезпечення механічного опору та стійкості, інженера-проектувальника з кошторисної документації, але вони є у субпідрядника, яким чином Учасник має заповнити таблицю про наявність працівників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформацію в таблиці необхідно підтвердити одним із наступних документів: копії дипломів про закінчення учбових закладів, або копії трудових книжок, або копії наказів про призначення, або копії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців;
Фінансова спроможність
Дата подання: 27 травня 2020 11:27
Дата відповіді: 27 травня 2020 17:04
В п. 9 Розділу 3 тендерної документації замовника зазначено, що у разі залучення субпідрядника/співвиконавця Учасником подається інформація «Вказана інформація подається у вигляді, передбаченому у пункті 4 Додатку 2 до ТД.» Проте п.4. вказаного Додатку містить наступне: «4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою про прийняття уповноваженим органом.» А інформація про субпідрядника/співвиконавця міститься в п. 5 Додатку 2 до ТД. З огляду на вищевикладене, просимо надати роз'яснення з цього приводу або привести тендерну документацію в цій частині у відповідність . Також просимо надати роз’яснення. Чи повинен Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надавати підтвердження фінансової спроможності залучених субпідрядника/співвиконавця?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформацію в таблиці необхідно підтвердити одним із наступних документів: копії дипломів про закінчення учбових закладів, або копії трудових книжок, або копії наказів про призначення, або копії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців
Мінімальний перелік працівників
Дата подання: 29 травня 2020 10:00
Дата відповіді: 29 травня 2020 16:44
У тендерній документації Замовника зазначений мінімальний перелік працівників, які мають бути залучені до виконання договору. Чи може Учасник надати 2 сертифікати (Інженера-проектувальника автомобільних доріг та Інженера-проектувальника із забезпечення механічного опору та стійкості) на одну особу, оскільки один працівник має два потрібник Замовнику сертифікати та не залучати додатково окрему особу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією визначається перелік та кількість обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників та наявністю в них відповідних кваліфікаційних сертифікатів дійсних на момент подачі та протягом усього строку виконання договору згідно Технічного завдання.
Підтвердження відповідності Субпідрядника
Дата подання: 29 травня 2020 11:16
Дата відповіді: 29 травня 2020 16:39
Яким чином Учасник може підтвердити відповідність Субпідрядника ч. 1 статті 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", якщо у даній статті написано про особу, що уповноважена на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю? Просимо уточнити Замовника, Учасник має надати підтвердження відповідності Субпідрядника на кожний пункт зазначений у ч. 1 статті 17 "Про публічні закупівлі" чи має надати просто загальну довідку, що Субпідрядник не має підстав передбачених у ч. 1 статті 17 "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підтвердження відповідності Субпідрядника згідно ч. 1 статті 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" аналогічно встановленим вимогам до Учасника.
Комплекси вагового контролю на транспорті (зміни)
Дата подання: 30 травня 2020 15:57
Дата відповіді: 03 червня 2020 17:03
Замовник в змінах до тендерної документації визначив, що Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір за останні 3 роки з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект"), в складі якої присутні розділи: дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, з розроблення вимірювальних систем, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем автономного освітлення, трансформаторних підстанцій, комплексів автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху. Просимо надати роз’яснення та при необхідності внести зміни до тендерної документації, що означає термін «Комплекси вагового контролю на транспорті». Які вагові комплекси попадають під таке визначення ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під терміном «Комплекси вагового контролю» маються на увазі комплексні системи, побудовані на основі ваговимірювального обладнання та призначені для автоматичного визначення та обліку вагових параметрів на автомобільному або залізничному транспорті.
Розробка «інструкцій користувача та обслуговування» обладнання WIM
Дата подання: 31 травня 2020 11:42
Дата відповіді: 03 червня 2020 16:59
У п.17 Технічного завдання передбачена розробка «інструкцій користувача та обслуговування» обладнання WIM. Такі інструкції не можуть бути предметом розроблення проекту та бути розділом цього проекту, оскільки безпосередньо надаються виробником/постачальником обладнання і є невід'ємними частинами придбання/постачання обладнання. Просимо внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У вказаному пункті Технічного завдання така вимога відсутня.
Розгорнути всі запитання: 24 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-001720-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка", Код ЄДРПОУ:38013959
Дата подання: 26 травня 2020 14:57
Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію
У вимогах тендерної документації, а саме «Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного* договору» вказано, що аналогічними вважаються, проектні роботи на розробку на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення. Договори мають бути виконані протягом останніх 3 років.
Відповідно до Постанови КМУ від 27 грудня 2019 р. № 1174 майданчик WIM повинен забезпечувати не вимірювання електричних величин, а вимірювання навантаження на кожну вісь транспортного засобу, габаритів та маси транспортних засобів, фіксацію та розпізнавання номерного знака транспортного засобу, оброблення зібраних даних та передачу інформації та інші функціональні призначення.
Оскільки системи WEIGHT-IN-MOTION (WIM) є програмно-технічнім комплексом модулів, сервісів та інформаційних систем, що взаємодіють між собою та разом формують набір функцій, тому не можна вважати аналогічним проекти систем в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення).
Також, звертаємо увагу, що у аналогічних договорах відсутні послуги з проектування систем зважування як у русі, так і статичним способом, що не дозволяє взяти участь спеціалізованим саме в цьому напрямку компаніям.
Наголошуємо, що вимога Замовника щодо наявності в проектних документаціях розділів з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення не відповідає предмету закупівлі, оскільки розробка проектної документації з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху не передбачає лише проектування зовнішнього освітлення, дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення. А тому, виокремлювати їх для підтверження аналогічності договору є безпідставним. Вимоги щодо аналогічних договорів запропоновані Замовником не є співставними з комплексом заходів, що необхідно виконати в процесі проектування комплексів зважування у русі.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо вимогу Замовника щодо аналогічних договорів такою, що не відповідає принципам публічних закупівель, вимагаємо відкорегувати вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінації до потенційних Учасників у відповідності до принципів публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2020 17:06
Замовником опрацьовано питання до тендерної документації та прийнято рішення внести зміни в частині вимог до аналогічних видів робіт:
Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір за останні 3 роки з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект"), в складі якої присутні розділи, що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення.
Для підтвердження необхідно надати:
- копію договору з усіма додатками та додатковими угодами;
- оригінал схвального відгуку від Замовника;
- копію схвального звіту експертної організації, у випадку, якщо проект передбачає проходження експертизи.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-001720-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка", Код ЄДРПОУ:38013959
Дата подання: 27 травня 2020 11:28
Кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера
У п.5. 9 Розділу 3 та Додатку №2 Тендерної документації згідно п. 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник для підтвердження інформації про наявність ІТР вимагає cкан-копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). Дана вимога є дискримінаційною, враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного інженера проекту (ГІПа), який повинен мати відповідний кваліфікаційний сертифікат та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим. Відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (затвердженого Наказом Мінрегіону від 16.05.2011 № 45, в редакції із змінами внесеними Наказом Мінрегіону № 125 від 19.05.2017 вибір генпроектувальника (проектувальника) для розроблення проектної документації об’єктів будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Наявність сертифіката розробника кошторисної частини проектної документації у відповідального виконавця є обов’язковою лише у випадку, коли розробляється спрощена проектно- кошторисна документація (дефектний акт і кошторис). Виконавець кошторису спрощеної проектно-кошторисної документація є єдиним розробником такої документації (Складання дефектного акту є результатом технічного обстеження, а не інженерно-будівельного проектування). Слід врахувати те, що при розробці проектно-кошторисної документації у повному обсязі, під керівництвом ГІПа, розробники окремих розділів проектно-кошторисної документації (в т.ч. кошторисної частини) можуть не мати кваліфікаційних сертифікатів, незалежно від спеціалізації ГІПа. Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають необхідний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2020 17:13
Вимога не є дискримінаційною у звязку з тим, що проектом передбачається складання кошторисної частини проекту сертифікованим інженером кошторисником, який повинен мати відповідний сертифікат. Таким чином ця вимога замовника не суперечить чинному законодавству та дає змогу підтвердити кваліфікацію учасника
Номер вимоги: UA-2020-05-22-001720-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Проектдормісттехнологія", Код ЄДРПОУ:34867256
Дата подання: 27 травня 2020 11:53
Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію щодо аналогічних договорів.
У тендерній документації зазначено, що аналогічними договорами вважаються договори на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення, виконаний протягом останніх 3 років. Враховуючи той факт, що вказані вище системи та комплекси, як правило, є розділами проектної документації під час проектування більш великих об’єктів, просимо внести зміни до тендерної документації, в яких передбачити, що аналогічнім договором вважається повністю виконаний протягом останніх 3 років договір з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект") в складі якої присутні розділи з розроблення зовнішнього освітлення, дорожніх метеостанцій, систем автономного освітлення, майданчиків для влаштування пунктів габаритно-вагового контролю, або з розроблення вимірювальних систем, комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2020 17:14
Замовником опрацьовано питання до тендерної документації та прийнято рішення внести зміни в частині вимог до аналогічних видів робіт:
Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір за останні 3 роки з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект"), в складі якої присутні розділи, що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення.
Для підтвердження необхідно надати:
- копію договору з усіма додатками та додатковими угодами;
- оригінал схвального відгуку від Замовника;
- копію схвального звіту експертної організації, у випадку, якщо проект передбачає проходження експертизи.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-001720-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Електронні технології України", Код ЄДРПОУ:37140255
Дата подання: 28 травня 2020 16:49
Умови проекту договору
Умова документації: «У додатку 4 Документації наведений проект договору про закупівлю, в якому Замовник у розділу ІІІ. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ передбачив наступні умови:
«3.2. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти здачі-прийняття виконаних робіт, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику. Виконані роботи Субпідрядними організаціями передаються на оплату Замовнику Підрядником. До акту виконаних робіт додається відповідна документація.»
Учасник вважає, що право на визначення умов договорів із субпідрядниками, в тому числі, й умови щодо строків розрахунків, належить Виконавцю як самостійному господарюючому суб’єкту, який здійснює самостійну і на власний ризик підприємницьку діяльність (а не Замовнику). Враховуючи викладене, Замовником встановлені у Документації умови, які передбачають втручання у порядок здійснення розрахунків між потенційним учасником та третьою стороною (субпідрядником), що є дискримінацією по відношенню до таких суб’єктів господарювання. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 17:15
Замовник приймає до оплати субпідрядні роботи через Генерального підрядника та у відповідності до норм ЦК не контролює взаємовідносини між Генпідрядником і Субпідрядником.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-001720-b.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка", Код ЄДРПОУ:38013959
Дата подання: 28 травня 2020 21:04
Трудові книжки
У Додатку №2 Тендерної документації у пп.2.1. п.2 Учасник на підтвердження Кваліфікаційні критерії, в частині наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, маэ надати наступні документи: копії дипломів про закінчення учбових закладів, або копії трудових книжок, або копії наказів про призначення, або копії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців. Дана вимога є обмежуючою, оскільки відповідно ст. 32 Конституції України не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Оскільки надання такої згоди є виключно добровільним (ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних»), учасник, якому такі особи не надали відповідну згоду, не зможе надати замовнику відповідні документи у складі своєї пропозиції з незалежних від нього причин. Як наслідок, пропозиція такого учасника буде несправедливо відхилена замовником через формальну невідповідність умовам тендерної документації, а інші учасники, яким така згода надана була, будуть мати перевагу перед іншими учасниками, що порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінацію учасників. Також слід врахувати те що Замовник вимагає скан-копію всіх сторінок трудових книжок, відповідно до ст. 24 Кодексу законів про працю, при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати в т.ч. трудову книжку, документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію). Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу. Сукупність вище перелічених даних складає базу персональних даних, володільцем якої є роботодавець, який визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедуру їх обробки. Варто зауважити, що обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством (ч. 5 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних»). Однак якщо процедури обробки персональних даних працівника виходять за межі дозволу, наданого володільцеві відповідно до трудового законодавства лише для здійснення його повноважень, тоді потрібно отримати згоду від працівника. Отже роботодавець, який є володільцем персональних даних не може надати без згоди працівників скан-копії всіх сторінок трудових книжок. Таким чином, сформувавши вимоги Тендерної документації, Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, які зможуть надати вище зазначені документи. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши з неї такі положення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 12:12
Умови тендерної документації не передбачають обов’язковість підтвердження кваліфікації наявних працівників виключно скан-копіями трудових книжок, а надають право вибору: або копії дипломів про закінчення учбових закладів, або копії трудових книжок, або копії наказів про призначення, або копії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-001720-b.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Севастьянова Т.М., Код ЄДРПОУ:3146400761
Дата подання: 30 травня 2020 15:59
Аналогічний договір (зміни)
Замовник в змінах до тендерної документації визначив, що Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір за останні 3 роки з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект"), в складі якої присутні розділи: дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, з розроблення вимірювальних систем, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем автономного освітлення, трансформаторних підстанцій, комплексів автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху.

Просимо надати роз’яснення та внести зміни щодо усунення неоднозначності у визначеності аналогічного договору, а саме, Учасник повинен надати аналогічний договір, в якому вказані одночасно усі розділи дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, з розроблення вимірювальних систем, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем автономного освітлення, трансформаторних підстанцій, комплексів автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху, чи лише один із них ?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 червня 2020 17:05
Учасник надає договір, в якому можуть бути всі перераховані розділи або один з них.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-001720-b.c7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка", Код ЄДРПОУ:38013959
Дата подання: 07 липня 2020 17:46
Вимога щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЕА Електротехніка»
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Чернігівській області Протоколом засідання № 355 від 07.07.2020 р. відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СЕА Електротехніка», оскільки, на думку Замовника, вона не відповідала ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Однак, всупереч вищенаведеному положенню Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, таким чином не надав можливість Учаснику – ТОВ «СЕА Електротехніка» усунути виявлені недоліки, що підпадають під інформацію та/або документи: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Тим самим, порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вимагаємо надати роз'яснення, чому Замовник в порушення частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не надав можливість Учаснику – ТОВ «СЕА Електротехніка» усунути виявлені недоліки.
У разі не надання обґрунтованого роз'яснення залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 липня 2020 16:57
Виходячи зі змісту пункту 31 Закону частини першої статті 1 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація містить умови проведення тендеру, у тому числі вимоги щодо наявності документів, що підтверджують відповідність учасників процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до вказаних норм Закону замовником у тендерній документації на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт - влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 0 + 000 — км 1 + 000 автомобільної дороги державного значення М-02 Кіпті — Глухів — Бачівськ (на
м. Брянськ). Розробка проектної документації. (45233142-6 Ремонт доріг)» (далі – тендерна документація) встановлено вимоги щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а саме:
- пунктом 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» до тендерної документації визначено, що інформацію в таблиці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно підтвердити одним із наступних документів: свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів або іншими реєстраційними документами, картками бухгалтерського обліку основних засобів, випискою з позабалансового рахунку, або сертифікатами.
- пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу визначено, що на усіх інженерів, що зазначені в довідці учасник має надати сканкопію кваліфікаційних сертифікатів дійсних на момент подачі та протягом усього строку виконання договору згідно Технічного завдання.
При цьому, Замовником встановлена відсутність у складі тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «СЕА Електротехніка» (далі - учасник) наступних документів, які підтверджують відповідність учасника вказаним вище кваліфікаційним критерія у спосіб визначений тендерною документацією:
- документів, що підтверджують наявність вказаної учасником у наданій довідці техніки;
- сканкопій кваліфікаційних сертифікатів, виданих інженерним працівникам
учасника та протоколів погодження договірної ціни до наданих копій цивільно-правових договір на виконання робіт, що стосуються предмету закупівлі.
Слід зазначити, частиною шістнадцятою статті 29 Закону встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній
пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому, замовником, ураховуючи вище вказану інформацію, відхилено учасника у зв’язку з відсутністю документів, що вимагались тендерною документацією, а не у зв’язку з виявленою невідповідністю документів та інформації, що наявна (надана) у складі тендерної пропозиції учасника, вимогам встановленим у тендерній документації, як це передбачено у статті 29 Закону.
Таким чином, дії замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі визначеній у частині першій статті 31 Закону є правомірними.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" 603 562,55
UAH з ПДВ
497 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія" 798 270,00
UAH з ПДВ
498 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" 690 400,00
UAH з ПДВ
571 370,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" 819 850,00
UAH з ПДВ
578 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІА ДОРБУД" 863 000,00
UAH з ПДВ
863 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 21:34
Електронний підпис
09 червня 2020 19:46
Виписка 19073.pdf
09 червня 2020 19:46
14.Кошторис.PDF
09 червня 2020 19:46
11. Ст.17.pdf
09 червня 2020 19:46
9.Статут.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 11:36
Електронний підпис
17 липня 2020 11:35
Договірна ціна.pdf
09 липня 2020 17:56
Електронний підпис
09 липня 2020 17:55
Довідка 50%.pdf
09 липня 2020 17:55
Dovidka_20190450540550101683.pdf.p7s
09 липня 2020 17:55
Довідка МВС.pdf
09 липня 2020 17:55
public_doc (6).p7s
09 липня 2020 17:55
Довідка ДПС.pdf
09 червня 2020 18:18
Електронний підпис
09 червня 2020 18:17
Реєстр_відповідність.pdf
09 червня 2020 18:17
Відповідність.pdf
09 червня 2020 18:17
11734_Гарантія_04_06_2020.rar
09 червня 2020 18:17
Реєстр_кваліфікація.pdf
09 червня 2020 18:17
Кваліфікація.pdf
09 червня 2020 18:17
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 12:43
Електронний підпис
10 червня 2020 12:42
Файли з ЕЦП.rar
10 червня 2020 12:42
Протокол НР.7Z
10 червня 2020 12:42
Наказ Фролова Ю.М.7Z
10 червня 2020 12:42
Лист для клієнтів.7z
10 червня 2020 12:42
Гарантія 4205-20.7z
10 червня 2020 12:42
Витяг із Статуту.7z
10 червня 2020 12:42
Банківська ліцензія.7z
10 червня 2020 12:42
18. Виписка.pdf
10 червня 2020 12:42
6. Наявність МТБ.pdf
10 червня 2020 12:42
4. ТЗ.pdf
10 червня 2020 12:41
20. Витяг ПДВ.pdf
10 червня 2020 12:41
16. Статут.pdf
10 червня 2020 12:41
15. Довідки з банку.pdf
10 червня 2020 12:41
9. Фінансова звітність.pdf
10 червня 2020 12:41
13. Відповідність ст.17.pdf
10 червня 2020 12:41
8. Наявність Досвіду.pdf
10 червня 2020 12:41
11. Субпідрядникі.pdf
10 червня 2020 12:41
5. Гарантійний лист.pdf
10 червня 2020 12:41
1. ТП Кіптів - Глухів.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 13:41
Електронний підпис
10 червня 2020 13:40
Перс.дані.pdf
10 червня 2020 13:40
Повноваження.pdf
10 червня 2020 13:40
Дов довкілля.pdf
10 червня 2020 13:40
Гарант лист додаток 5.pdf
10 червня 2020 13:40
Проект договору.pdf
10 червня 2020 13:40
Субпідр.pdf
10 червня 2020 13:40
Копія Статуту з описом.pdf
10 червня 2020 13:40
Витяг ПДВ.pdf
10 червня 2020 13:40
Фінанс. спроможність.pdf
10 червня 2020 13:40
Банківська гарантія.zip
10 червня 2020 13:40
Банк_довідка.pdf
10 червня 2020 13:40
Банк Аваль_довідка.pdf
10 червня 2020 13:40
Ст 17.pdf
10 червня 2020 13:40
Працівники.pdf
10 червня 2020 13:40
Мат. тех база.pdf
10 червня 2020 13:40
Тендерна пропозиція_.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 16:09
Електронний підпис
09 червня 2020 16:08
11. Тех завдання.pdf
09 червня 2020 16:08
10. Г.л ТЗ.pdf
09 червня 2020 16:08
9. Ст.1 7.pdf
09 червня 2020 16:08
7. Довідка з банку.pdf
09 червня 2020 16:08
5.Статут оригІнал.pdf
09 червня 2020 16:08
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

ТОВ "Проектдормісттехнологія"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"

ТОВ "ВІА ДОРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"
#38013959
Відхилено 497 950,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 13:13
ТОВ "Проектдормісттехнологія"
#34867256
Переможець 498 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 14:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія"
#34867256
498 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 16:31
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 17:03
Дог 20219.PDF укладений
27 липня 2020 17:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 498 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 000,00 UAH)