Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 39290000-1 Фурнітура різна (придбання дидактичних матеріалів для початкових класів «Нова українська школа»)
Очікувана вартість
182 364,00 UAH
UA-2020-05-22-001675-a ● 619e9c84fe454c97bbe52f5221095949
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Дворічанської районної державної адміністрації Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 02146417 |
Місцезнаходження: | 62702, Україна , Харківська обл., смт Дворічна, Харківська обл.,смт. Дворічна, пров. Спортивний,14 |
Контактна особа: |
Згоннік Катерина Михайлівна +380668208093 buh.dvorich@dniokh.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2020 15:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2020 15:30 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 13:16 |
Очікувана вартість: | 182 364,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 823,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
346 шт
придбання дидактичних матеріалів для початкових класів «Нова українська школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62702, Україна, Харківська область, смт Дворічна, Дворічанський район, заклади освіти, підпорядковані замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника: "1" - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 15:28 |
тендерна_документацiя_НУШ 29.05.doc | |
29 травня 2020 15:28 |
Додатки_4-6 29.05.doc | |
29 травня 2020 15:28 |
Перелік змін_НУШ 29.05.doc | |
29 травня 2020 15:28 |
Додатки_1-3 29.05.doc | |
22 травня 2020 15:51 |
Додатки_1-3 (1).doc | |
22 травня 2020 15:51 |
Додатки_4-6 (1).doc | |
22 травня 2020 15:51 |
тендерна_документацiя_НУШ.doc |
29 травня 2020 15:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 травня 2020 15:28 |
тендерна_документацiя_НУШ 29.05.doc
|
|||
29 травня 2020 15:28 |
Додатки_4-6 29.05.doc
|
|||
29 травня 2020 15:28 |
Перелік змін_НУШ 29.05.doc
|
|||
29 травня 2020 15:28 |
Додатки_1-3 29.05.doc
|
|||
22 травня 2020 15:51 |
Додатки_1-3 (1).doc
|
|||
22 травня 2020 15:51 |
Додатки_4-6 (1).doc
|
|||
22 травня 2020 15:51 |
тендерна_документацiя_НУШ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-22-001675-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПРОКОПІВ ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА", Код ЄДРПОУ:3166801581
Дата подання: 18 червня 2020 10:24
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу щодо неправомірного визначення переможця, а саме ФОП Кучеренко Юлію Ігорівну.
Відповідно до умов, зазначених у Розділі 1, п.5 Тендерної документації, а саме Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені ст. 16 та 17 Закону, визначений наступний критерій оцінки для учасника- документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази для виконання поставки товару по закупівлі.
Учасник ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна, яку ви обрали переможцем закупівлі, не відповідає кваліфікаційним даним згідно вимоги тендерної документації: «Наявність обладнання та матеріально технічної бази», оскільки нею не були надані документи, які документально підтверджують цей критерій.
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації, учасник повинен надати довідку, в якій треба вказати наявність матеріально-технічної бази, а саме «мати у власності або користуванні виробничо-технічні приміщення, обладнання, машини, механізми, техніку». Окрім відповідної довідки ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна, мала надати копії документів, що підтверджують факт наявності у власності або можливості користування виробничо-технічними приміщеннями, обладнанням, машинами, механізмами, технікою, та ін.
ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна надала довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій вказала наступну інформацію:
п.21.Кур’єрська служба, транспортні перевезення- на підставі договору,
п.22 Офісне та складське приміщення- на підставі договору оренди
У якості підтвердження наявності приміщення, ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна надала договір оренди приміщення № 96/ТС/06-19. Відповідно до договору, дата його складання 01 червня 2019. Строк дії договору до 01.06.2020. Дата завантаження копії договору оренди до тендерної пропозиції– 05.06.2020. Таким чином ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна надала документ, що не є дійсним на момент подачі пропозиції, і не може виступати у якості підтвердження наявності матеріально технічної бази у ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна.
Також, у якості підтвердження наявності транспорту, ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна подає документ «Договір з новую поштою pdf.». Ознайомившись с цим файлом, можна дійти висновку, що цей документ не є договором з ТОВ Нова пошта, а є «Заявою про приєднання до договору про надання послуг з організації перевезень», а саме «Додатком 1». Цей документ не містить інформації про взаємні зобов’язання між ТОВ Нова пошта та ФОП Кучеренко Юлією Ігорівною, та строки їх виконання. Враховуючи вищевикладене, поданий документ не є договором з перевізником Нова пошта, і не може розглядатися як підтвердження наявності у власності або користуванні транспортного засобу. Більш того, вказаний документ від 17.05.2019, складений більш як рік тому, а отже термін дії якого закінчився, що також підтверджує відсутність відповідності кваліфікаційному критерію. Наявність матеріально-технічної бази, а саме наявність автотранспорту у власності чи користуванні. А так як умовою виконання закупівлі є доставка товару до кожного навчального закладу, які розміщені у різних населених пунктах, то ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна не надала достатнього підтвердження спроможності виконати умову поставки товару до закладів освіти по даній закупівлі. Таким чином, ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а також зазначила у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
З огляду на вищевказане, тендерна пропозиція учасника ФОП Кучеренко Юлії Ігорівни підлягає обов’язковому відхиленню, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону Про закупівлі. У зв’язку із цим, просимо тендерний комітет ще раз уважно переглянути документи учасника ФОП Кучеренко Юлії Ігорівни та прийняти рішення згідно чинного законодавства. В іншому випадку будемо змушені звернутись зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до умов, зазначених у Розділі 1, п.5 Тендерної документації, а саме Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені ст. 16 та 17 Закону, визначений наступний критерій оцінки для учасника- документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази для виконання поставки товару по закупівлі.
Учасник ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна, яку ви обрали переможцем закупівлі, не відповідає кваліфікаційним даним згідно вимоги тендерної документації: «Наявність обладнання та матеріально технічної бази», оскільки нею не були надані документи, які документально підтверджують цей критерій.
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації, учасник повинен надати довідку, в якій треба вказати наявність матеріально-технічної бази, а саме «мати у власності або користуванні виробничо-технічні приміщення, обладнання, машини, механізми, техніку». Окрім відповідної довідки ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна, мала надати копії документів, що підтверджують факт наявності у власності або можливості користування виробничо-технічними приміщеннями, обладнанням, машинами, механізмами, технікою, та ін.
ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна надала довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій вказала наступну інформацію:
п.21.Кур’єрська служба, транспортні перевезення- на підставі договору,
п.22 Офісне та складське приміщення- на підставі договору оренди
У якості підтвердження наявності приміщення, ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна надала договір оренди приміщення № 96/ТС/06-19. Відповідно до договору, дата його складання 01 червня 2019. Строк дії договору до 01.06.2020. Дата завантаження копії договору оренди до тендерної пропозиції– 05.06.2020. Таким чином ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна надала документ, що не є дійсним на момент подачі пропозиції, і не може виступати у якості підтвердження наявності матеріально технічної бази у ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна.
Також, у якості підтвердження наявності транспорту, ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна подає документ «Договір з новую поштою pdf.». Ознайомившись с цим файлом, можна дійти висновку, що цей документ не є договором з ТОВ Нова пошта, а є «Заявою про приєднання до договору про надання послуг з організації перевезень», а саме «Додатком 1». Цей документ не містить інформації про взаємні зобов’язання між ТОВ Нова пошта та ФОП Кучеренко Юлією Ігорівною, та строки їх виконання. Враховуючи вищевикладене, поданий документ не є договором з перевізником Нова пошта, і не може розглядатися як підтвердження наявності у власності або користуванні транспортного засобу. Більш того, вказаний документ від 17.05.2019, складений більш як рік тому, а отже термін дії якого закінчився, що також підтверджує відсутність відповідності кваліфікаційному критерію. Наявність матеріально-технічної бази, а саме наявність автотранспорту у власності чи користуванні. А так як умовою виконання закупівлі є доставка товару до кожного навчального закладу, які розміщені у різних населених пунктах, то ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна не надала достатнього підтвердження спроможності виконати умову поставки товару до закладів освіти по даній закупівлі. Таким чином, ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а також зазначила у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
З огляду на вищевказане, тендерна пропозиція учасника ФОП Кучеренко Юлії Ігорівни підлягає обов’язковому відхиленню, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону Про закупівлі. У зв’язку із цим, просимо тендерний комітет ще раз уважно переглянути документи учасника ФОП Кучеренко Юлії Ігорівни та прийняти рішення згідно чинного законодавства. В іншому випадку будемо змушені звернутись зі скаргою до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 червня 2020 12:01
На вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до п.п.1.1 п.1 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості, що Учасник має відповідне обладнання та матеріально-технічну базу для виконання поставки та обслуговування товару щодо предмету закупівлі (зазначається: наявність у власності або користуванні виробничо-технічних приміщень, обладнання, машин, механізмів, техніки, ін.; їх кількість).
У складі тендерної пропозиції переможця міститься довідка № 01/06-2 від 01.06.2020 року. Ця довідка містить всю інформацію, яка була передбачена умовами тендерної документації.
Слід зазначити, що документацією не було передбачено окремих вимог стосовно документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», окрім, шляхом надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відсутність у складі тендерної пропозиції документів, які не були передбачені умовами тендерної документації, не може бути підставою для відхилення пропозиції.
На підставі вищезазначеного, у замовника відсутні підстави для задоволення вимоги в частині відміни рішення про визначення переможцем відкритих торгів - ФОП КУЧЕРЕНКО ЮЛІЇ ІГОРІВНИ.
У складі тендерної пропозиції переможця міститься довідка № 01/06-2 від 01.06.2020 року. Ця довідка містить всю інформацію, яка була передбачена умовами тендерної документації.
Слід зазначити, що документацією не було передбачено окремих вимог стосовно документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», окрім, шляхом надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відсутність у складі тендерної пропозиції документів, які не були передбачені умовами тендерної документації, не може бути підставою для відхилення пропозиції.
На підставі вищезазначеного, у замовника відсутні підстави для задоволення вимоги в частині відміни рішення про визначення переможцем відкритих торгів - ФОП КУЧЕРЕНКО ЮЛІЇ ІГОРІВНИ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА" |
97 000,00
UAH з ПДВ
|
97 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПРОКОПІВ ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА" |
115 180,00
UAH з ПДВ
|
109 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА |
125 475,00
UAH з ПДВ
|
110 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
133 470,00
UAH з ПДВ
|
110 390,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА |
118 000,00
UAH з ПДВ
|
112 846,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БОКОВ ЮРІЙ ЛЬВОВИЧ " |
131 000,00
UAH з ПДВ
|
131 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА" #3233704025 |
Переможець |
97 000,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 12:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 21:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 14:24
|
ДУ 3 (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2020 16:19
|
ДУ 2 (1).pdf | зміни до договору |
31 серпня 2020 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2020 15:50
|
ДУ 1 (1).pdf | зміни до договору |
25 червня 2020 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2020 15:41
|
дог 186.pdf | укладений |
25 червня 2020 15:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін: вказаний у вкладеному файлі. Кількість не змінилася. Сума: не змінилася. |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін: вказаний у вкладеному файлі. Кількість не змінилася. Сума: не змінилася. |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін у вкладеному файлі. |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |