Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 39290000-1 Фурнітура різна (придбання дидактичних матеріалів для початкових класів «Нова українська школа»)
Очікувана вартість
182 364,00 UAH
UA-2020-05-22-001675-a 619e9c84fe454c97bbe52f5221095949
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Згоннік Катерина Михайлівна

+380668208093 buh.dvorich@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Дворічанської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146417
Місцезнаходження: 62702, Україна , Харківська обл., смт Дворічна, Харківська обл.,смт. Дворічна, пров. Спортивний,14
Контактна особа: Згоннік Катерина Михайлівна
+380668208093
buh.dvorich@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 15:30
Початок аукціону: 09 червня 2020 13:16
Очікувана вартість: 182 364,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 823,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
346 шт
придбання дидактичних матеріалів для початкових класів «Нова українська школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62702, Україна, Харківська область, смт Дворічна, Дворічанський район, заклади освіти, підпорядковані замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Категорія замовника: "1" - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 15:28
тендерна_документацiя_НУШ 29.05.doc
29 травня 2020 15:28
Додатки_4-6 29.05.doc
29 травня 2020 15:28
Перелік змін_НУШ 29.05.doc
29 травня 2020 15:28
Додатки_1-3 29.05.doc
22 травня 2020 15:51
Додатки_1-3 (1).doc
22 травня 2020 15:51
Додатки_4-6 (1).doc
22 травня 2020 15:51
тендерна_документацiя_НУШ.doc
29 травня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 15:28
тендерна_документацiя_НУШ 29.05.doc
29 травня 2020 15:28
Додатки_4-6 29.05.doc
29 травня 2020 15:28
Перелік змін_НУШ 29.05.doc
29 травня 2020 15:28
Додатки_1-3 29.05.doc
22 травня 2020 15:51
Додатки_1-3 (1).doc
22 травня 2020 15:51
Додатки_4-6 (1).doc
22 травня 2020 15:51
тендерна_документацiя_НУШ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-001675-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПРОКОПІВ ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА", Код ЄДРПОУ:3166801581
Дата подання: 18 червня 2020 10:24
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу щодо неправомірного визначення переможця, а саме ФОП Кучеренко Юлію Ігорівну.
Відповідно до умов, зазначених у Розділі 1, п.5 Тендерної документації, а саме Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені ст. 16 та 17 Закону, визначений наступний критерій оцінки для учасника- документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази для виконання поставки товару по закупівлі.
Учасник ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна, яку ви обрали переможцем закупівлі, не відповідає кваліфікаційним даним згідно вимоги тендерної документації: «Наявність обладнання та матеріально технічної бази», оскільки нею не були надані документи, які документально підтверджують цей критерій.
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації, учасник повинен надати довідку, в якій треба вказати наявність матеріально-технічної бази, а саме «мати у власності або користуванні виробничо-технічні приміщення, обладнання, машини, механізми, техніку». Окрім відповідної довідки ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна, мала надати копії документів, що підтверджують факт наявності у власності або можливості користування виробничо-технічними приміщеннями, обладнанням, машинами, механізмами, технікою, та ін.
ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна надала довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій вказала наступну інформацію:
п.21.Кур’єрська служба, транспортні перевезення- на підставі договору,
п.22 Офісне та складське приміщення- на підставі договору оренди

У якості підтвердження наявності приміщення, ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна надала договір оренди приміщення № 96/ТС/06-19. Відповідно до договору, дата його складання 01 червня 2019. Строк дії договору до 01.06.2020. Дата завантаження копії договору оренди до тендерної пропозиції– 05.06.2020. Таким чином ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна надала документ, що не є дійсним на момент подачі пропозиції, і не може виступати у якості підтвердження наявності матеріально технічної бази у ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна.
Також, у якості підтвердження наявності транспорту, ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна подає документ «Договір з новую поштою pdf.». Ознайомившись с цим файлом, можна дійти висновку, що цей документ не є договором з ТОВ Нова пошта, а є «Заявою про приєднання до договору про надання послуг з організації перевезень», а саме «Додатком 1». Цей документ не містить інформації про взаємні зобов’язання між ТОВ Нова пошта та ФОП Кучеренко Юлією Ігорівною, та строки їх виконання. Враховуючи вищевикладене, поданий документ не є договором з перевізником Нова пошта, і не може розглядатися як підтвердження наявності у власності або користуванні транспортного засобу. Більш того, вказаний документ від 17.05.2019, складений більш як рік тому, а отже термін дії якого закінчився, що також підтверджує відсутність відповідності кваліфікаційному критерію. Наявність матеріально-технічної бази, а саме наявність автотранспорту у власності чи користуванні. А так як умовою виконання закупівлі є доставка товару до кожного навчального закладу, які розміщені у різних населених пунктах, то ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна не надала достатнього підтвердження спроможності виконати умову поставки товару до закладів освіти по даній закупівлі. Таким чином, ФОП Кучеренко Юлія Ігорівна не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а також зазначила у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
З огляду на вищевказане, тендерна пропозиція учасника ФОП Кучеренко Юлії Ігорівни підлягає обов’язковому відхиленню, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону Про закупівлі. У зв’язку із цим, просимо тендерний комітет ще раз уважно переглянути документи учасника ФОП Кучеренко Юлії Ігорівни та прийняти рішення згідно чинного законодавства. В іншому випадку будемо змушені звернутись зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 червня 2020 12:01
На вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до п.п.1.1 п.1 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості, що Учасник має відповідне обладнання та матеріально-технічну базу для виконання поставки та обслуговування товару щодо предмету закупівлі (зазначається: наявність у власності або користуванні виробничо-технічних приміщень, обладнання, машин, механізмів, техніки, ін.; їх кількість).

У складі тендерної пропозиції переможця міститься довідка № 01/06-2 від 01.06.2020 року. Ця довідка містить всю інформацію, яка була передбачена умовами тендерної документації.

Слід зазначити, що документацією не було передбачено окремих вимог стосовно документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», окрім, шляхом надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відсутність у складі тендерної пропозиції документів, які не були передбачені умовами тендерної документації, не може бути підставою для відхилення пропозиції.

На підставі вищезазначеного, у замовника відсутні підстави для задоволення вимоги в частині відміни рішення про визначення переможцем відкритих торгів - ФОП КУЧЕРЕНКО ЮЛІЇ ІГОРІВНИ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА" 97 000,00
UAH з ПДВ
97 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПРОКОПІВ ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА" 115 180,00
UAH з ПДВ
109 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА 125 475,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 133 470,00
UAH з ПДВ
110 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 118 000,00
UAH з ПДВ
112 846,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОКОВ ЮРІЙ ЛЬВОВИЧ " 131 000,00
UAH з ПДВ
131 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 14:39
Електронний підпис
16 червня 2020 14:37
Dovidka_20156621560200891478.pdf
16 червня 2020 14:37
Dovidka_20156621560200891478.pdf.p7s
05 червня 2020 18:19
Електронний підпис
05 червня 2020 18:19
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 червня 2020 18:19
Копія Паспорту, ІНН.pdf
05 червня 2020 18:19
Копія Висновку СЕС.pdf
05 червня 2020 18:19
Договір оренди.pdf
05 червня 2020 18:19
Договiр з новую поштою.pdf
05 червня 2020 18:19
Витяг, Виписка.pdf

Публічні документи

08 червня 2020 14:35
Електронний підпис
08 червня 2020 14:34
22. Сан-гіг Учприлад.pdf
08 червня 2020 14:34
20.Виписка з ЄДР.PDF
08 червня 2020 14:34
17. Тех.вимоги учасника.pdf
08 червня 2020 14:34
15. Проект договору.pdf
08 червня 2020 14:34
14. Тендерна пропозиція.pdf
08 червня 2020 14:34
13.Лист-згода з ОПД.pdf
08 червня 2020 14:34
6.Довідка щодо статуту.pdf
08 червня 2020 14:34
5.Довідка про ПДВ.pdf
08 червня 2020 14:34
4. Довідка ст.17.pdf
08 червня 2020 14:34
1. Довідка про МТБ.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 19:32
Електронний підпис
04 червня 2020 19:31
1 Пропозиція 125475.pdf
04 червня 2020 19:31
4 Техвимоги_про ціну.pdf
04 червня 2020 19:31
23 Лист про підпис.pdf
04 червня 2020 19:31
19 Про ліцензування.pdf
04 червня 2020 19:31
CЕС.pdf
04 червня 2020 19:31
Договір_проект.pdf

Публічні документи

08 червня 2020 12:33
Електронний підпис
08 червня 2020 12:32
23. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
08 червня 2020 12:32
21. Дилерський договор.pdf
08 червня 2020 12:32
14. Гарантійний строк.pdf
08 червня 2020 12:32
4. Проект договору.pdf

Публічні документи

08 червня 2020 13:09
Електронний підпис
08 червня 2020 13:08
20. Копія Паспорту_ІПН.pdf
08 червня 2020 13:08
19. Копія Виписки.pdf
08 червня 2020 13:08
1. Довідка ст. 17.pdf

Публічні документи

08 червня 2020 11:05
Електронний підпис
08 червня 2020 11:03
019 ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
08 червня 2020 11:03
11-1 Ко.pdf
08 червня 2020 11:03
11-1 гр.pdf
08 червня 2020 11:03
11_Gigo_навч_набори.pdf
08 червня 2020 11:03
11 sklo.pdf
08 червня 2020 11:03
11 irbis.pdf
08 червня 2020 11:03
11 ТР3.pdf
08 червня 2020 11:03
11 ТР2.pdf
08 червня 2020 11:03
11 ТР1.pdf
08 червня 2020 11:03
11 СЭС посуд.pdf
08 червня 2020 11:03
11 Склоприлад-ЧАСЫ.pdf
08 червня 2020 11:03
11 СЕС компас.pdf
08 червня 2020 11:03
11 Серт страт 2.pdf
08 червня 2020 11:03
11 Серт страт 1.pdf
08 червня 2020 11:03
11 С микр.pdf
08 червня 2020 11:03
11 С глоб МП.pdf
08 червня 2020 11:03
11 Наб.pdf
08 червня 2020 11:03
11 Ко.pdf
08 червня 2020 11:03
11 КИК З.pdf
08 червня 2020 11:03
11 К-д2.pdf
08 червня 2020 11:03
11 К -д1.pdf
08 червня 2020 11:03
11 Зрк.pdf
08 червня 2020 11:03
11 Е.pdf
08 червня 2020 11:03
4 Довідка досвід(1).pdf
08 червня 2020 11:03
3. Проект договору.pdf
08 червня 2020 11:03
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА"

ФОП "ПРОКОПІВ ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА

ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

ФОП "БОКОВ ЮРІЙ ЛЬВОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА"
#3233704025
Переможець 97 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 12:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 12:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА"
#3233704025
97 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 21:10
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:24
ДУ 3 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:24
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 16:19
ДУ 2 (1).pdf зміни до договору
31 серпня 2020 16:18
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 15:50
ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
25 червня 2020 15:50
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 15:41
дог 186.pdf укладений
25 червня 2020 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін: вказаний у вкладеному файлі. Кількість не змінилася. Сума: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін: вказаний у вкладеному файлі. Кількість не змінилася. Сума: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін у вкладеному файлі.
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 95 200,00
UAH