Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (Світильник офісний світлодіодний LED)
Очікувана вартість
31 713,00 UAH
UA-2020-05-22-001597-c 1e92818bfb9a4b6e9070c5129aba3721
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Бездідько

+380954340304 oksana.bezdidko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління служби судової охорони у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 43440735
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., м. Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 4
Контактна особа: Оксана Бездідько
+380954340304
oksana.bezdidko@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 03 червня 2020 11:25
Очікувана вартість: 31 713,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 159,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


1. Категорія замовника: орган державної (судової) влади.
2. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв- Ціна 100%, оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
3. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
4. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
- товар, що є предметом закупівлі повинен бути виключно новим і таким, що не був у використанні,
- якість товару повинна відповідати встановленим нормативним актам України, вимогам щодо якості такого роду/виду товарів;
- товар повинен відповідати встановленим/зареєстрованим нормативним актам України (державним стандартам (технічним умовам )), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам природоохоронного законодавства України під час його належної експлуатації.
- характеристики предмета закупівлі – наведено у Додатку 2 до оголошення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (Світильник офісний світлодіодний LED)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Охтирська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання сторонами накладної на фактично поставлений товар, перераховує на поточний рахунок постачальника 100% ціни фактично поставленого товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок замовника за даним кодом видатків. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 10:57
Оголошення панелі.docx
22 травня 2020 10:55
Додаток 1_Проєкт договору.docx
22 травня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 10:57
Оголошення панелі.docx
22 травня 2020 10:55
Оголошення панелі.docx
22 травня 2020 10:55
Додаток 1_Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Альтернатива
Дата подання: 22 травня 2020 14:21
Дата відповіді: 22 травня 2020 14:39
Доброго дня. Чи будуть розглядатися світильники потужністю 36 Вт?
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику світильники, потужність яких менша за 50 Вт розглядатися не будуть.
Технічні характеристики
Дата подання: 22 травня 2020 15:42
Дата відповіді: 25 травня 2020 14:47
Ви запитуєте світильники потужністю 50Вт з світловим потоком 4000-5000Лм (± 50Лм). Чи можно запропонувати світильник потужністю 40Вт з світловим потоком 4000Лм?
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику світильники, потужність яких менша за 50 Вт розглядатися не будуть.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-001597-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2288101199
Дата подання: 11 червня 2020 10:10
Щодо неможливості ідентифікувати запропонований товар та його відповідність вимогам Замовника
Переможець у своїй пропозиції не надав конкретної моделі світильника офісного з зазначенням виробника цього виробу, а відбувся лише загальною назвою. У технічних харакетиристиках Переможець просто переписав вимоги Замовника і підтвердив їх, без зазначення світильника, який такі харакетеристики дійсно має. На підставі чого було зроблено висновок, що світильник запропонований Переможцем відповідає всім критеріям? Яким чином Замовник удостовірився у відповідності?
Якщо учасник закупівлі не зазначає в своїй ціновій пропозиції марку чи модель запропонованого товару, що відповідно не дає змоги Замовнику в повній мірі оцінити його пропозицію, така пропозиція відхиляється, а учасник підлягає дискваліфікації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ" 15 600,00
UAH
14 994,00
UAH
Документи
ТОВ "ВКФ "ЕЛЕКТРОСЕРВІС" 24 570,00
UAH
15 000,00
UAH
Документи
ТОВ "СУМИ-ПРОДРЕСУРС-2009" 25 200,00
UAH
24 099,00
UAH
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 25 867,80
UAH
24 100,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 12:17
Кінцева пропозиціЯ.jpeg
01 червня 2020 11:32
Дані учасника 2020.pdf
01 червня 2020 11:32
Витяг платника ЄПД.pdf
01 червня 2020 11:32
Виписка-2.Pdf
01 червня 2020 11:32
Виписка-1.Pdf
01 червня 2020 11:32
пропозиціЯ.jpeg
01 червня 2020 11:32
Договір-6.jpeg
01 червня 2020 11:32
Договір-5.jpeg
01 червня 2020 11:32
Договір-1.jpeg

Публічні документи

28 травня 2020 16:52
Фін.звітність.pdf
28 травня 2020 16:52
Установчі документи.rar
28 травня 2020 16:52
Проект договору.pdf
28 травня 2020 16:52
Наказ директора.pdf
28 травня 2020 16:52
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 12:19
Scan_20200601_114619.pdf
01 червня 2020 12:19
Scan_20200601_114558.pdf
01 червня 2020 12:19
Сертифікат Експертизи.pdf
01 червня 2020 12:19
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
01 червня 2020 12:19
4. Витяг ЄДРПОУ (08.05.2020).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ"

ТОВ "ВКФ "ЕЛЕКТРОСЕРВІС"

ТОВ "СУМИ-ПРОДРЕСУРС-2009"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ"
#2288101199
Відхилено 14 994,00
UAH
05 червня 2020 15:34
ТОВ "ВКФ "ЕЛЕКТРОСЕРВІС"
#36853203
Переможець 15 000,00
UAH
11 червня 2020 09:11

Документи

05 червня 2020 15:34
Електронний підпис
05 червня 2020 15:33
Протокол 36.pdf

Документи

11 червня 2020 09:11
Електронний підпис
11 червня 2020 09:10
Протокол 39.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 09:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ЕЛЕКТРОСЕРВІС"
#36853203
15 000,00
UAH
Документи

Документи

11 червня 2020 09:11
Електронний підпис
11 червня 2020 09:10
Протокол 39.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 червня 2020 15:10
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (очікувана вартість предмета закупівлі помилково вказана без ПДВ).
Документи:
11 червня 2020 15:10
Електронний підпис
11 червня 2020 15:09
Протокол 40 відміна торгів.pdf