Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (Світильник офісний світлодіодний LED)
Очікувана вартість
31 713,00 UAH
UA-2020-05-22-001597-c ● 1e92818bfb9a4b6e9070c5129aba3721
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління служби судової охорони у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 43440735 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська обл., м. Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Оксана Бездідько +380954340304 oksana.bezdidko@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 10:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2020 11:25 |
Очікувана вартість: | 31 713,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 159,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
1. Категорія замовника: орган державної (судової) влади.
2. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв- Ціна 100%, оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
3. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
4. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
- товар, що є предметом закупівлі повинен бути виключно новим і таким, що не був у використанні,
- якість товару повинна відповідати встановленим нормативним актам України, вимогам щодо якості такого роду/виду товарів;
- товар повинен відповідати встановленим/зареєстрованим нормативним актам України (державним стандартам (технічним умовам )), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам природоохоронного законодавства України під час його належної експлуатації.
- характеристики предмета закупівлі – наведено у Додатку 2 до оголошення.
Розгорнути
Згорнути
2. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв- Ціна 100%, оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
3. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
4. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
- товар, що є предметом закупівлі повинен бути виключно новим і таким, що не був у використанні,
- якість товару повинна відповідати встановленим нормативним актам України, вимогам щодо якості такого роду/виду товарів;
- товар повинен відповідати встановленим/зареєстрованим нормативним актам України (державним стандартам (технічним умовам )), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам природоохоронного законодавства України під час його належної експлуатації.
- характеристики предмета закупівлі – наведено у Додатку 2 до оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (Світильник офісний світлодіодний LED)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Охтирська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання сторонами накладної на фактично поставлений товар, перераховує на поточний рахунок постачальника 100% ціни фактично поставленого товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок замовника за даним кодом видатків. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2020 10:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2020 10:57 |
Оголошення панелі.docx | |
22 травня 2020 10:55 |
Додаток 1_Проєкт договору.docx |
22 травня 2020 10:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
22 травня 2020 10:57 |
Оголошення панелі.docx
|
||
22 травня 2020 10:55 |
Додаток 1_Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Альтернатива
Дата подання: 22 травня 2020 14:21
Дата відповіді: 22 травня 2020 14:39
Доброго дня. Чи будуть розглядатися світильники потужністю 36 Вт?
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику світильники, потужність яких менша за 50 Вт розглядатися не будуть.
Технічні характеристики
Дата подання: 22 травня 2020 15:42
Дата відповіді: 25 травня 2020 14:47
Ви запитуєте світильники потужністю 50Вт з світловим потоком 4000-5000Лм (± 50Лм). Чи можно запропонувати світильник потужністю 40Вт з світловим потоком 4000Лм?
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику світильники, потужність яких менша за 50 Вт розглядатися не будуть.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-22-001597-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2288101199
Дата подання: 11 червня 2020 10:10
Щодо неможливості ідентифікувати запропонований товар та його відповідність вимогам Замовника
Переможець у своїй пропозиції не надав конкретної моделі світильника офісного з зазначенням виробника цього виробу, а відбувся лише загальною назвою. У технічних харакетиристиках Переможець просто переписав вимоги Замовника і підтвердив їх, без зазначення світильника, який такі харакетеристики дійсно має. На підставі чого було зроблено висновок, що світильник запропонований Переможцем відповідає всім критеріям? Яким чином Замовник удостовірився у відповідності?
Якщо учасник закупівлі не зазначає в своїй ціновій пропозиції марку чи модель запропонованого товару, що відповідно не дає змоги Замовнику в повній мірі оцінити його пропозицію, така пропозиція відхиляється, а учасник підлягає дискваліфікації.
Розгорнути
Згорнути
Якщо учасник закупівлі не зазначає в своїй ціновій пропозиції марку чи модель запропонованого товару, що відповідно не дає змоги Замовнику в повній мірі оцінити його пропозицію, така пропозиція відхиляється, а учасник підлягає дискваліфікації.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2020 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ" |
15 600,00
UAH
|
14 994,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ЕЛЕКТРОСЕРВІС" |
24 570,00
UAH
|
15 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "СУМИ-ПРОДРЕСУРС-2009" |
25 200,00
UAH
|
24 099,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
25 867,80
UAH
|
24 100,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ" #2288101199 |
Відхилено |
14 994,00
UAH
|
05 червня 2020 15:34
|
ТОВ "ВКФ "ЕЛЕКТРОСЕРВІС" #36853203 |
Переможець |
15 000,00
UAH
|
11 червня 2020 09:11
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 11 червня 2020 15:10 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (очікувана вартість предмета закупівлі помилково вказана без ПДВ). |
Документи:
11 червня 2020 15:10
|
Електронний підпис |
11 червня 2020 15:09
|
Протокол 40 відміна торгів.pdf |