Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» ДК 021:2015 (71320000-7 Послуги з інженерного проектування) Послуги з розробки проектної документації на поточний середній ремонт - влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 617+500 – км 618+500 автомобільній дорозі державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ (на м.Таганрог)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-05-22-001415-b 70550a7039954617ab4226ebbed9f34b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуранова Тетяна

380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Контактна особа: Шуранова Тетяна
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 25 червня 2020 13:24
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» ДК 021:2015 (71320000-7 Послуги з інженерного проектування) Послуги з розробки проектної документації на поточний середній ремонт - влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 617+500 – км 618+500 автомобільній дорозі державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ (на м.Таганрог)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Індекс автомобільних доріг: M-14 — Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється на підставі акту здачі - приймання наданих послуг. Взяття бюджетних та фінансових зобов’язань за договором здійснюються відповідно до ст.48 Бюджетного кодексу України та «Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 №309 (зі змінами). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 18:06
Тендерна документація зі змінами.docx
01 червня 2020 16:36
Перелік змін.docx
22 травня 2020 12:16
Проект договору.doc
22 травня 2020 12:16
Технічне завдання.docx
01 червня 2020 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 18:06
Тендерна документація зі змінами.docx
01 червня 2020 16:36
Тендерна документація зі змінами.docx
22 травня 2020 12:16
Тендерна документація.docx
01 червня 2020 16:36
Перелік змін.docx
22 травня 2020 12:16
Проект договору.doc
22 травня 2020 12:16
Технічне завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 23 травня 2020 11:35
Дата відповіді: 27 травня 2020 09:27
В тендерній документації вказані вимоги щодо надання аналогічних договорів, а саме: Для документального підтвердження надаються скан-копії: - виконаного аналогічного договору на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення, виконаний протягом останніх 3 років; В технічному завдані визначено функціональні вимоги до обладнання: Майданчик WIM відповідно до вимог Порядку фіксації порушень законодавства у сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі, затвердженому Постановою КМУ від 27 грудня 2019 р. № 1174 повинен забезпечувати: - вимірювання навантажень, що припадають на кожну вісь транспортного засобу; - вимірювання загальної маси транспортного засобу; - визначення кількості осей транспортного засобу та віднесення транспортного засобу до відповідної категорії, які затверджені Мінінфраструктури; - вимірювання міжосьових відстаней транспортного засобу; - визначення кількості коліс (скатності) на осях транспортного засобу; - вимірювання габаритів транспортного засобу (для випадків встановлення обладнання зважування в русі на мостах, можливість встановлення засобів вимірювання габаритів додатково узгоджується із Замовником); - фіксацію та розпізнавання номерного знака транспортного засобу; - фіксацію фронтального зображення транспортного засобу; - фіксацію загального вигляду транспортного засобу (вигляд збоку) в момент проїзду через майданчик WIM (оглядова фотографія транспортного засобу, на якій відображені його контури та кількість осей); - первинне оброблення зібраних даних та передачу інформації в Центр оброблення даних (далі – ЦОД) за допомогою каналу зв’язку, що забезпечує криптографічний захист інформації, що передається; - автентифікацію автоматичного пункту, контроль цілісності, авторства та доступності інформації, що передається від майданчика WIM до ЦОД. Просимо надати роз’яснення: 1. Які електричні величини вимірювання повинні бути вказані в аналогічних договорах і як вони пов’язані із функціональними вимогами вказаними в технічному завдані ? 2. В пункті 17 Технічного завдання вказані розділи робочого проекту, які необхідно запроектувати і не визначено необхідності проектування трансформаторних підстанцій та систем обліку електроенергії . На підставі чого такі вимоги внесені до аналогічних договорів ? 3. В технічному завдані відсутні вимоги щодо влаштування мереж зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення. На підставі чого такі вимоги внесені до аналогічних договорів ? В той же час Замовник в якості аналогічних договорів не визначає договора з проектування систем габаритно-вагового контролю автотранспортних засобів в русі, як це вказано в технічному завдані. Просимо внести зміни в частині надання аналогічних договорів у відповідності до вимог технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником опрацьовано питання та прийнято рішення внести зміни в частині визначення аналогічного договору:
«Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір за останні 3 роки з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект"), в складі якої присутні розділи, що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення.»
Перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу
Дата подання: 23 травня 2020 11:35
Дата відповіді: 27 травня 2020 09:28
В технічному завдані вказано: У разі, якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань (див. п. 10), не відповідають вимогам, наведеним в Додатку 1, в зоні проведення вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. А також вказано, які розділи передбачити в Проекті: - технічний звіт з виконання комплексу інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань; - проект виконання робіт, в тому числі: • тимчасову схему ОДР на час виконання підготовчих робіт; • тимчасову схему ОДР на час виконання будівельно-монтажних робіт; • постійну схему ОДР. - проект опорної конструкції для монтажу обладнання WIM (за потреби) з урахуванням вимог п. 2 Додатку 1; - проект технічного обладнання WIM, в тому числі: • опис обладнання WIM та алгоритмів роботи; • робочі креслення розташування та монтажу обладнання; • схеми розведення кабелів; • інструкції користувача та обслуговування; кошторисна документація Просимо надати роз’яснення: 1. Що означає фраза: «забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу» при розробці робочого проекту ? 2. При необхідності включити в робочий проект розділ з перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу, чи враховано ці роботи в очікуваній вартості вартості закупки ? Щодо неоднозначності трактування вимог тендеру, просимо внести зміни в документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У разі, якщо під час проведення інженерних вишукувань на вибраній для встановлення системи WIM ділянці, згідно п.10 Технічного завдання, параметри стану покриття не відповідатимуть вимогам, викладеним в п.1 Додатка 1 до Технічного завдання, необхідно буде передбачити в проекті обсяги робіт з перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу в зоні вимірювання та на ділянках 50 м до та 25 м після зони вимірювання.
2. Очікувана вартість проектних робіт повністю відповідає Технічному завданню.
ТОЧКА ЕЛЕКТРОПІДКЛЮЧЕННЯ
Дата подання: 23 травня 2020 11:36
Дата відповіді: 27 травня 2020 09:29
В технічному завдані вказано, що в робочому проекті необхідно визначити розташування точки підключення до електроживлення. Вказані вимоги не визначають необхідності розробки робочого проекту із: - підключення електроживлення об’єкту до існуючого КТП та необхідністю збільшення дозволеної потужності споживання цього КТП - встановлення нових КТП Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме уточнити технічне завдання щодо проектування підключення до мережі електроживлення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Точки підключення до електроживлення та ліній оптоволоконного зв’язку повинні бути визначені під час вишукувань, згідно з п.10 Технічного завдання. Потреба у розробленні проектних рішень на збільшення дозволеної потужності існуючого КТП або будівництва нового КТП встановлюється на підставі звіту про вишукування за погодженням із Замовником.
Щодо аналогічних договорів - (попереднє було з помілкою)
Дата подання: 23 травня 2020 12:58
Дата відповіді: 27 травня 2020 09:29
В тендерній документації вказані вимоги щодо надання аналогічних договорів, а саме: Для документального підтвердження надаються скан-копії: - виконаного аналогічного договору на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення, виконаний протягом останніх 3 років; В технічному завдані визначено функціональні вимоги до обладнання: Майданчик WIM відповідно до вимог Порядку фіксації порушень законодавства у сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі, затвердженому Постановою КМУ від 27 грудня 2019 р. № 1174 повинен забезпечувати: - вимірювання навантажень, що припадають на кожну вісь транспортного засобу; - вимірювання загальної маси транспортного засобу; - визначення кількості осей транспортного засобу та віднесення транспортного засобу до відповідної категорії, які затверджені Мінінфраструктури; - вимірювання міжосьових відстаней транспортного засобу; - визначення кількості коліс (скатності) на осях транспортного засобу; - вимірювання габаритів транспортного засобу (для випадків встановлення обладнання зважування в русі на мостах, можливість встановлення засобів вимірювання габаритів додатково узгоджується із Замовником); - фіксацію та розпізнавання номерного знака транспортного засобу; - фіксацію фронтального зображення транспортного засобу; - фіксацію загального вигляду транспортного засобу (вигляд збоку) в момент проїзду через майданчик WIM (оглядова фотографія транспортного засобу, на якій відображені його контури та кількість осей); - первинне оброблення зібраних даних та передачу інформації в Центр оброблення даних (далі – ЦОД) за допомогою каналу зв’язку, що забезпечує криптографічний захист інформації, що передається; - автентифікацію автоматичного пункту, контроль цілісності, авторства та доступності інформації, що передається від майданчика WIM до ЦОД. Просимо надати роз’яснення: 1. Які електричні величини вимірювання повинні бути вказані в аналогічних договорах і як вони пов’язані із функціональними вимогами вказаними в технічному завдані ? 2. В пункті 17 Технічного завдання вказані розділи робочого проекту, які необхідно запроектувати і не визначено необхідності проектування трансформаторних підстанцій та систем обліку електроенергії . На підставі чого такі вимоги внесені до аналогічних договорів ? 3. В технічному завдані відсутні вимоги щодо влаштування дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення. На підставі чого такі вимоги внесені до аналогічних договорів ? В той же час Замовник в якості аналогічних договорів не визначає договора з проектування систем габаритно-вагового контролю автотранспортних засобів в русі, як це вказано в технічному завдані. Просимо внести зміни в частині надання аналогічних договорів у відповідності до вимог технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником опрацьовано питання та прийнято рішення внести зміни в частині визначення аналогічного договору:
«Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір за останні 3 роки з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект"), в складі якої присутні розділи, що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення.»
Щодо напрямку руху
Дата подання: 23 травня 2020 17:53
Дата відповіді: 27 травня 2020 09:30
В тендерній документації відсутня інформація щодо напрямку(-ів) руху встановлення системи WIM. Просимо уточнити та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Вимоги щодо напрямків руху наведені в п.17 Технічного завдання: «Необхідно передбачити влаштування засобів вимірювання у кількості та в спосіб, які забезпечують здійснення контролю габаритно-вагових параметрів транспортних засобів на всій ширині проїзної частини».
Щодо визначення місця встановлення системи WIM
Дата подання: 23 травня 2020 17:54
Дата відповіді: 27 травня 2020 09:31
В додатку «Технічне завдання» тендерної документації, а також в предметі закупівлі в графі «Назва та місце розташування об'єкта» вказано ділянка шляху: 617+500 – км 618+500, що складає 1000 метрів загальної довжини ділянки для можливого встановлення системи WIM. В графі «Інженерні вишукування» зазначено, що для випадків встановлення обладнання зважування в русі на автомобільній дорозі, на ділянці довжиною 200 м до початку ділянки вимірювання, на ділянці вимірювання та 25 м після кінця ділянки вимірювання для кожного з напрямків руху необхідно передбачати: - інструментальне визначення рівності (показник IRI, м/км) для послідовних 10-метрових відрізків; - інструментальне визначення колійності (просвіти під 3-метровою рейкою) через кожні 20 м; - інструментальне визначення прогину статичного для 13-тонної вісі; - інструментальне визначення прогину динамічного для 5-тонного вантажу; - визначення розташування та власників підземних комунікацій в межах смуги відведення. Тим часом в графі: «Потужність або характеристика об’єкта, виробнича програма» (додаток №3 «Технічне завдання»), вказано, що остаточні характеристики та місце спорудження майданчика системи зважування в русі (далі – майданчика WIM) повинні бути вибрані згідно з вимогами Постанови КМУ від 27 грудня 2019 р. № 1174 та у разі, якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань (див. п. 10), не відповідають вимогам, наведеним в п. 1 Додатку 1, в зоні проведення вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. Тобто остаточне місце встановлення системи WIM визначається на підставі аналізу інженерних вишукувань, отриманих з ділянки що складає близько 450 метрів (враховуючи кожен напрямок руху), що не покриває весь проміжок а/д для можливого встановлення системи WIM, що в свою чергу у разі невідповідності параметрам вимогам п. 1 Додатку 1 призведе до необхідності перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. Просимо уточнити та внести змінт до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічним завданням передбачається, що Підрядник на вказаній ділянці дороги, за результатами комплексних топографо-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань, повинен обрати таку точку (місце) встановлення системи WIM, яка задовольнятиме всім вимогам Технічного завдання. Обсяг та черговість проведення таких вишукувань встановлюється Підрядником самостійно.
У разі, якщо під час проведення вишукувань на вибраній для встановлення системи WIM ділянці, згідно п.10 Технічного завдання, параметри стану покриття не відповідатимуть вимогам, викладеним в п.1 Додатка 1 до Технічного завдання, Підряднику необхідно буде передбачити в проекті обсяги робіт з перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу в зоні вимірювання та на ділянках 50 м до та 25 м після зони вимірювання.
Щодо підключення електроживлення
Дата подання: 23 травня 2020 17:54
Дата відповіді: 27 травня 2020 09:33
Враховуючи питанння щодо визначення місця встановлення системи WIM, також просимо зазначити, що при визначенні точки підключення до електроживлення, необхідно керуватись загальними правилами приєднання до електромереж та правил улаштування електроустановок, в яких вказані 2 способи підключення: 1. Стандартне - приєднання електроустановки замовника до діючих мереж оператора системи розподілу на відстань, що не перевищує 300 метрів по прямій лінії від місця забезпечення потужності до місця приєднання. 2. Нестандартне - приєднання електроустановки замовника до діючих мереж оператора системи розподілу на відстань, що перевищує 300 метрів по прямій лінії від місця забезпечення потужності до місця приєднання. У разі нестандартного приєднання, необхідно враховувати витрати щодо розробки проектної документації на нестандартне приєднання до електромереж. Чи була врахована дана ситуація при формуванні очікуваної вартості? Враховуючи вище сказане, просимо Замовника внести відповідні коригування до Технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дані витрати щодо розробки проектної документації на нестандартне приєднання до електромереж враховано при формування очікуваної вартості
Щодо визначення розташування точки підключення до мережі Інтернет
Дата подання: 23 травня 2020 17:55
Дата відповіді: 27 травня 2020 09:33
Зазначаємо, що виробниками систем WIM у якості каналу передачі даних можуть бути використані різні телекомунікаційні технології, такі як радіо, GSM та інші, які не потребують Інтернет з’єднання. Використання лише каналу зв’язку Інтернет обмежує можливість проектування системи WIM із бильш широким вибором обладнання та каналів зв’язку. Просимо замовника внести відповідні коригування до Технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо увагу, що п.3.9 Додатка 1 до Технічного завдання викладений наступним чином: «1) отримання ЦОД iнформацiйних файлiв та метаданих вiд майданчика WIМ здiйснюсться в електроннiй формi через транспортну телекомунiкацiйну мережу або мережу Iнтернет iз застосуванням засобiв криптографiчного захисту iнформацiї», що ніяк не обмежує можливість використання доступних каналів зв’язку.
Стосовно працівників
Дата подання: 24 травня 2020 10:15
Дата відповіді: 27 травня 2020 09:36
Згідно технічних вимог тендерної документації планується до закупки послуги з розробки робочого проекту майданчику WIM Система автоматичного зважування в русі - Weigh-in-Motion ). В переліку розділів робочого проекту відсутній розділ шодо влаштування дорожнього одягу. Такі роботи проектуються лише у випадку якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань (див. п. 10), не відповідають вимогам, наведеним в п. 1 Додатку 1, в зоні проведення вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. Технічним завданням передбачено розробка проект опорної конструкції для монтажу обладнання WIM та технічний звіт з виконання комплексу інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань; При цьому питома вага таких робіт з проектування не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Згідно вимог тендерної документації Замовник вимагає підтвердження Учасником наявністі у нього працівників відповідної кваліфікації у визначеній кількості: Інженер-проектувальник автомобільних доріг – 1 особа; Інженер-проектувальник із забезпечення механічного опору та стійкості – 1 особа; Інженер-проектувальник на обєкт будівництва– 1 особа; Просимо надати роз’яснення щодо необхідності підтвердження вказаних працівників, які будуть залучатися Учасником віл субпідрядних організацій у обсязі що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має право залучати додаткових працівників, у разі потреби, у визначений законодавством спосіб.
Освітлення проїзної частини
Дата подання: 24 травня 2020 11:35
Дата відповіді: 27 травня 2020 09:36
Згідно вимог тендерної документації щодо до благоустрою майданчика вказано що для випадків встановлення обладнання зважування в русі на автомобільній дорозі, передбачити освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання Для формування ціни пропозиції розробки робочого проекту просимо Вас надати уточнення, щодо наявності або відсутності існуючого освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На даній ділянці дороги освітлення не існує.
Уточнення щодо досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 26 травня 2020 15:00
Дата відповіді: 29 травня 2020 08:53
Чи буде відхилена пропозиція, якщо Учасник надасть аналогічний договір на проектування системи динамічного габаритно-вагового контролю та/або будівництва транспортної інфраструктури (систем організації дорожнього руху) та/або систем відео та фото фіксації порушення правил дорожнього руху?
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Уточнення щодо аналогічних договорів Учасника
Дата подання: 26 травня 2020 15:01
Дата відповіді: 29 травня 2020 08:54
У тендерній документації зазначена вимога щодо аналогічних договорів, а саме: «договора на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення». Просимо Замовника уточнити, Учасник має надати один аналогічний договір в якому будуть наявні всі вищенаведені вимоги чи може надати декілька різних договорів, в яких будуть присутні дані розділи чи були предметом договору для підтвердження кваліфікаційних вимог?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги до підтвердження зазначено в тендерній документації
Уточнення щодо працівників Учасника
Дата подання: 26 травня 2020 15:02
Дата відповіді: 29 травня 2020 08:57
Чи може Учасник працівників, що зазначені у тендерній документації (інженер-проектувальник автомобільних доріг, інженер-проектувальник із забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, інженер із забезпечення механічного опору та стійкості, інженер-проектувальник з кошторисної документації) залучити за рахунок лише субпідрядних організацій, у разі якщо у нього в штаті немає вищезазначених спеціалістів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має право залучати додаткових працівників, у разі потреби, у визначений законодавством спосіб
Уточнення щодо працівників
Дата подання: 26 травня 2020 15:02
Дата відповіді: 29 травня 2020 09:01
У тендерній документації Замовника вимагається наявність в Учасника Інженера-проектувальника автомобільних доріг – 1 особа. У технічному завданні зазначено, що у разі, якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань не відповідатимуть вимогам, наведеним в п. 1 Додатку 1 до Технічного завдання, в зоні проведення вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. Однак, якщо параметри покриття після проведення інженерних вишукувань будуть відповідати вимогам до стану покриття, перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу, наявність такого інженера в Учасника або субпідрядника буде не потрібно. А тому, вимога Замовника щодо обов’язкової наявності в Учасника Інженера-проектувальника автомобільних доріг є необґрунтованою. Вважаємо, що вимога щодо обов’язкової наявності Інженера-проектувальника автомобільних доріг звужує коло Учасників процедури закупівлі. Просимо переглянути кваліфікаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації для приведення її до вимог законодавства про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік необхідних спеціалістів, для виконання робіт, передбачених технічним завданням визначений у тендерній документації
Внесення змін у технічне завдання
Дата подання: 26 травня 2020 15:03
Дата відповіді: 29 травня 2020 09:01
У тендерній документації Замовника, зокрема у Технічному завданні відсутня інформація щодо напрямку(-ів) руху встановлення системи WIM. Просимо Замовника уточнити дану інформацію та внести відповідні зміни до ТД для правильного розуміння потенційними Учасниками обсягу надання послуг та формування ціни тендерної пропозиції.
Відповідь: Вимоги щодо напрямків руху наведені в п.17 Технічного завдання: «Необхідно передбачити влаштування засобів вимірювання у кількості та в спосіб, які забезпечують здійснення контролю габаритно-вагових параметрів транспортних засобів на всій ширині проїзної частини».
Внесення змін у технічне завдання
Дата подання: 26 травня 2020 15:04
Дата відповіді: 29 травня 2020 09:02
У Технічному завданні зазначена вимога: «визначити розташування точки підключення до мережі Інтернет». Дана вимога Замовника звужує коло потенційних Учасників, оскільки виробниками систем WIM у якості каналу передачі даних можуть бути використані різні телекомунікаційні технології, такі як: радіо, GSM та інші, що не потребують Інтернет з’єднання. Для дотримання принципів публічних закупівель, просимо Замовника внести відповідні зміни до Технічного завдання
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо увагу, що п.3.9 Додатка 1 до Технічного завдання викладений наступним чином: «1) отримання ЦОД iнформацiйних файлiв та метаданих вiд майданчика WIМ здiйснюсться в електроннiй формi через транспортну телекомунiкацiйну мережу або мережу Iнтернет iз застосуванням засобiв криптографiчного захисту iнформацiї», що ніяк не обмежує можливість використання доступних каналів зв’язку
Стосовно строків виконання
Дата подання: 26 травня 2020 20:00
Дата відповіді: 29 травня 2020 09:03
У тендерній документації Замовника (строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) зазначено 30 календарних днів з моменту укладення договору. Однак, за 30 календарних днів неможливо виконати проектну документацію з вимогами, що зазначені у технічному завданні. Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, змінивши строки надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає, що 30 календарних днів достатньо для виконання робіт передбачених технічним завданням. У разі ненадання технічних умов замовником на дату укладання договору, строк надання послуг може бути переглянутий.
Стосовно субпідрядника
Дата подання: 26 травня 2020 20:01
Дата відповіді: 29 травня 2020 09:05
Яким документом Учасник має підтвердити відносини з субпідрядником/співвиконавцем?
Відповідь: Вимога щодо надання інформації Учасником відомостей по субпідряднику/співвиконавцю встановлено у п.7 р.3 тендерної документації
Стосовно працівників
Дата подання: 26 травня 2020 20:01
Дата відповіді: 29 травня 2020 09:06
Якщо в Учасника немає у штаті: інженера-проектувальника автомобільних доріг, інженера-проектувальника із забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, інженера із забезпечення механічного опору та стійкості, інженера-проектувальника з кошторисної документації, але вони є у субпідрядника, яким чином Учасник має заповнити таблицю про наявність працівників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має право залучати додаткових працівників, у разі потреби, у визначений законодавством спосіб.
Мінімальний перелік працівників
Дата подання: 29 травня 2020 10:01
Дата відповіді: 01 червня 2020 14:28
У тендерній документації Замовника зазначений мінімальний перелік працівників, які мають бути залучені до виконання договору. Чи може Учасник надати 2 сертифікати (Інженера-проектувальника автомобільних доріг та Інженера-проектувальника із забезпечення механічного опору та стійкості) на одну особу, оскільки один працівник має два потрібник Замовнику сертифікати та не залучати додатково окрему особу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має право залучати до надання послуг необхідну кількість працівників за наявності необхідних сертифікатів.
Підтвердження відповідності Субпідрядника
Дата подання: 29 травня 2020 11:16
Дата відповіді: 01 червня 2020 14:29
Яким чином Учасник може підтвердити відповідність Субпідрядника ч. 1 статті 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", якщо у даній статті написано про особу, що уповноважена на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю? Просимо уточнити Замовника, Учасник має надати підтвердження відповідності Субпідрядника на кожний пункт зазначений у ч. 1 статті 17 "Про публічні закупівлі" чи має надати просто загальну довідку, що Субпідрядник не має підстав передбачених у ч. 1 статті 17 "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі залучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості, надаються документи згідно вимог додатка №7 та додатка №5(п.1-7).
Розгорнути всі запитання: 21 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-001415-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка", Код ЄДРПОУ:38013959
Дата подання: 26 травня 2020 15:05
Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію
У вимогах тендерної документації, а саме «Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного* договору» вказано, що Аналогічним договором є виконаний аналогічний договір на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення, виконаний протягом останніх 3 років.
Відповідно до Постанови КМУ від 27 грудня 2019 р. № 1174 майданчик WIM повинен забезпечувати не вимірювання електричних величин, а вимірювання навантаження на кожну вісь транспортного засобу, габаритів та маси транспортних засобів, фіксацію та розпізнавання номерного знака транспортного засобу, оброблення зібраних даних та передачу інформації та інші функціональні призначення.
Оскільки системи WEIGHT-IN-MOTION (WIM) є програмно-технічнім комплексом модулів, сервісів та інформаційних систем, що взаємодіють між собою та разом формують набір функцій, тому не можна вважати аналогічним проекти систем в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення).
Також, звертаємо увагу, що у аналогічних договорах відсутні послуги з проектування систем зважування як у русі, так і статичним способом, що не дозволяє взяти участь спеціалізованим саме в цьому напрямку компаніям.
Наголошуємо, що вимога Замовника щодо наявності в проектних документаціях розділів з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення не відповідає предмету закупівлі, оскільки розробка проектної документації з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху не передбачає лише проектування зовнішнього освітлення, дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення. А тому, виокремлювати їх для підтверження аналогічності договору є безпідставним. Вимоги щодо аналогічних договорів запропоновані Замовником не є співставними з комплексом заходів, що необхідно виконати в процесі проектування комплексів зважування у русі.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо вимогу Замовника щодо аналогічних договорів такою, що не відповідає принципам публічних закупівель, вимагаємо відкорегувати вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінації до потенційних Учасників у відповідності до принципів публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2020 09:37
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2020-05-22-001415-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Проектдормісттехнологія", Код ЄДРПОУ:34867256
Дата подання: 27 травня 2020 11:14
Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію щодо аналогічних договорів.
У тендерній документації зазначено, що аналогічними договорами вважаються договори на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення, виконаний протягом останніх 3 років. Враховуючи той факт, що вказані вище системи та комплекси, як правило, є розділами проектної документації під час проектування більш великих об’єктів, просимо внести зміни до тендерної документації, в яких передбачити, що аналогічнім договором вважається повністю виконаний протягом останніх 3 років договір з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект") в складі якої присутні розділи з розроблення зовнішнього освітлення, дорожніх метеостанцій, систем автономного освітлення, майданчиків для влаштування пунктів габаритно-вагового контролю, або з розроблення вимірювальних систем, комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2020 09:39
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2020-05-22-001415-b.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Проектдормісттехнологія", Код ЄДРПОУ:34867256
Дата подання: 27 травня 2020 11:14
Щодо внесення змін до строку надання послуг.
У тендерній документації зазначено, що строк надання послуг – 30 календарних днів. Враховуючи можливий орієнтовний строк укладання контракту, фактично на надання послуг залишається приблизно 1 місяць. Разом з тим згідно з технічним завданням виконавець повинен отримати технічні умови (офіційний розгляд та видача яких становить 10 робочих днів), провести інженерно-геодезичні, інженерно-геологічні та інструментальні вишукування, розробити робочий проект, погодити основні проектні рішення з усіма відповідними зацікавленими органами (розгляд яких також може становити не менше 10 робочих днів) та пройти експертизу (орієнтовний термін якої буде становити до 30 календарних днів), що фактично неможливо зробити за 1 календарний місяць. У зв’язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації та встановити строк надання послуг щонайменше 90 календарних днів з дня укладання договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 травня 2020 09:40
Замовник вважає, що 30 календарних днів достатньо для виконання робіт передбачених технічним завданням. У разі ненадання технічних умов замовником на дату укладання договору, строк виконання робіт може бути переглянутий.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-001415-b.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка", Код ЄДРПОУ:38013959
Дата подання: 28 травня 2020 21:48
Кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера
У Додатку №4 Тендерної документації Учаснік на усіх інженерів, що зазначені в довідці, має надати сканкопію кваліфікаційних сертифікатів, дійсних на момент подачі та протягом усього строку виконання договору згідно технічного завдання. Тобто, Замовник для підтвердження інформації про наявність ІТР вимагає cкан-копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). Дана вимога є дискримінаційною, враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного інженера проекту (ГІПа), який повинен мати відповідний кваліфікаційний сертифікат та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим. Відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (затвердженого Наказом Мінрегіону від 16.05.2011 № 45, в редакції із змінами внесеними Наказом Мінрегіону № 125 від
19.05.2017 вибір генпроектувальника (проектувальника) для розроблення проектної документації об’єктів будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Наявність сертифіката розробника кошторисної частини проектної документації у відповідального виконавця є обов’язковою лише у випадку, коли розробляється спрощена проектно- кошторисна документація (дефектний акт і кошторис). Виконавець кошторису спрощеної проектно-кошторисної документація є єдиним розробником такої документації (Складання дефектного акту є результатом технічного обстеження, а не інженерно-будівельного проектування). Слід врахувати те, що при розробці проектно-кошторисної документації у повному обсязі, під керівництвом ГІПа, розробники окремих розділів проектно-кошторисної документації (в т.ч. кошторисної частини) можуть не мати кваліфікаційних сертифікатів, незалежно від спеціалізації ГІПа. Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають необхідний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО:
1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 травня 2020 09:41
Вимога не є дискримінаційною у зв’язку з тим, що проектом передбачається складання кошторисної частини проекту інженером-кошторисником, який повинен мати відповідний сертифікат. Таким чином, ця вимога замовника не суперечить чинному законодавству та дає змогу підтвердити кваліфікацію учасника

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-22-001415-b.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АЛІР ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37453081
Дата подання: 04 червня 2020 16:30
Скарга щодо дискримінаційних вимог у закупівлі
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів «22» травня 2020 року Служба автомобільних доріг у Донецькій області (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2020-05-22-001415-b. Також, «01» червня 2020 року замовником було внесені зміни до Тендерної документації. Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме: 1. Відповідно до додатку 4 до тендерної документації Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 2, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору*. Поряд з цим, Замовником визначено, що аналогічним договором вважається повністю виконаний договір за останні 3 роки з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект"), в складі якої присутні розділи, що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: Відповідно до технічного завдання необхідно виконати роботи з проектування систем габаритно-вагового контролю автотранспортних засобів в русі, та відсутні вимоги щодо проектування трансформаторних підстанцій та системи обліку, влаштування систем автономного освітлення Отже, вимога Замовника щодо наявності в аналогічних договорах розділів проекту з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення не відповідає предмету закупівлі, оскільки розробка проектної документації з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху не передбачає проектування зовнішнього освітлення, дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення. Таким чином, вимога щодо аналогічного договору встановленого в тендерній документації замовника є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”. Необхідно повідомити, що до Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області звертались учасники в електрону систему закупівель з вимогами усунути зазначені дискримінаційні вимоги, на що Замовник повідомляв, що будуть внесені зміни. Проте, станом на дату подання скарги зміни, які стосуються порушеного питання, у тендерній документації відсутні. Враховуючи вищезазначене, ця вимога щодо аналогічного договору встановленого в тендерній документації замовника має бути повністю виключена з Документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку на виконання робіт (надання послуг) з проектування. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, ТОВ «АЛІР ПЛЮС» не може прийняти участь у закупівлі. Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено «09» червня 2020 р. до 15 год. 00 хв.;. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 червня 2020 18:29
рішення від 09.06.2020№11235+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 09 червня 2020 18:29
рішення від 17.06.2020 №12026.pdf
Дата публікації: 22 червня 2020 19:34

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛІР ПЛЮС" 387 000,00
UAH з ПДВ
381 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ" 400 000,00
UAH з ПДВ
382 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ведо 490 002,00
UAH з ПДВ
384 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проектно-будівельна компанія "ТРАНСМІСТО" 400 050,00
UAH з ПДВ
400 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія" 484 800,00
UAH з ПДВ
484 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІА ДОРБУД" 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 14:30
14 Проект договору.pdf
09 червня 2020 14:30
5 Копія ІПН керівника.pdf
09 червня 2020 14:30
10 ВИТЯГ ПЛАТНИКА ЄП.pdf
09 червня 2020 14:30
Довіреність 30.7z
09 червня 2020 14:30
Ліцензія.zip
09 червня 2020 14:30
Гарантія 19205.zip

Публічні документи

09 липня 2020 17:27
Електронний підпис
09 липня 2020 17:24
ДОВІДКА ДПС
09 липня 2020 14:23
Електронний підпис
09 липня 2020 14:16
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ
09 липня 2020 14:16
ДОВІДКА МВС
09 липня 2020 14:16
ДОКУМЕНТИ ПРЕМОЖЦЯ
09 червня 2020 12:21
Електронний підпис
09 червня 2020 12:18
Fwd_ гарантия с эцп.zip
09 червня 2020 12:18
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ..pdf

Публічні документи

09 червня 2020 13:11
Статут_ведо2.rar
09 червня 2020 13:11
Стат.Док (1) (1).rar
09 червня 2020 13:11
Документ_ЄДР_1006731231.zip
09 червня 2020 13:11
Проектувальники.rar
09 червня 2020 13:11
Технічне_завдання.PDF
09 червня 2020 13:11
Проект_договору.PDF
09 червня 2020 13:11
Додаток_5.PDF
09 червня 2020 13:11
додаток_4.PDF
09 червня 2020 13:11
Пропозиція.PDF
09 червня 2020 13:11
додаток_1.PDF

Публічні документи

05 червня 2020 17:13
Електронний підпис
05 червня 2020 17:13
Тендерна пропозиція_WIM.pdf
05 червня 2020 17:13
Реєстр документів.pdf
05 червня 2020 17:13
11833_Гарантія_05_06_2020.rar

Публічні документи

07 червня 2020 17:31
Електронний підпис
07 червня 2020 17:27
12.Проект договору.pdf
07 червня 2020 17:27
10. Статут оригІнал.pdf
07 червня 2020 17:27
8. Довідка печатка.pdf
07 червня 2020 17:27
7.Технічне завдання.pdf
07 червня 2020 17:27
6.Витяг ПДВ ВІА ДОРБУД.pdf
07 червня 2020 17:27
3. Ст. 17.pdf
07 червня 2020 17:27
2. Тендерна пропозиція.pdf
07 червня 2020 17:27
1. Відомості учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛІР ПЛЮС"

ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ"

ТОВ Ведо

ТОВ "Проектно-будівельна компанія "ТРАНСМІСТО"

ТОВ "Проектдормісттехнологія"

ТОВ "ВІА ДОРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛІР ПЛЮС"
#37453081
Відхилено 381 950,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 17:01
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ"
#02497996
Переможець 382 500,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ"
#02497996
382 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 15:03
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 16:59
ДУ від 11.08.2020 до договору №2-97 від 13.07.2020 (1).pdf зміни до договору
11 серпня 2020 16:59
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 15:54
договір №2-97 від 13.07.2020.pdf укладений
13 липня 2020 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг згідно з п.5.4 договору
Номер договору про закупівлю: 2-97
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 382 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 63 750,00 UAH)