Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт даху та приміщення спортивної зали Новоодеської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 за адресою: вул. Центральна, 198, м. Нова Одеса в Миколаївській області
Очікувана вартість
1 821 079,00 UAH
UA-2020-05-22-001293-b ● cc252cf329ca42f2b7e02f0c71c5a357
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Новоодеський районний центр фінансово-господарського та навчально-методичного забезпечення закладів освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 39698044 |
Місцезнаходження: | 56602, Україна , Миколаївська обл., Нова Одеса, вул. Кухарєва, 42 |
Контактна особа: |
Мироненко Антоніна Петрівна +380516721526 rvormk2007@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 12:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 11:21 |
Очікувана вартість: | 1 821 079,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 105,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Згідно кошторисної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт даху та приміщення спортивної зали Новоодеської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 за адресою: вул. Центральна, 198, м. Нова Одеса в Миколаївській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56602, Україна, Миколаївська область, м. Нова Одеса, вул. Центральна, 198
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Згідно Положення про попередню оплату товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти підвідомчих установ Відділу освіти Новоодеської РДА (Додаток до наказу Відділу освіти Новоодеської РДА №95 від 13.02.2020 р.)на термін не більше 3 місяців, але в межах бюджетного року. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Після підписання акту виконаних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2020 12:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2020 12:01 |
Проект Договору.docx | |
22 травня 2020 12:01 |
ТД Капітальний ремонт даху ЗОШ _2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення по тендерній документації
Дата подання: 27 травня 2020 14:41
Дата відповіді: 29 травня 2020 09:15
В пп.6 п.2 розділу 5 тендерної документації зазначено, що Якщо документ, що вимагається замовником, містить інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, надати лист-роз’яснення, в якому зазначити, де міститься така інформація. Звертаємо увагу на те, що вимагати надання учасниками в складі своєї тендерної пропозиції інформації, в тому числі і у формі листа-роз'яснення з зазначенням, де міститься така інформація, є неправомірною, так як надання зазначеного документу є не що інше як ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ публічної інформації, оскільки, по-перше, замовник з метою виконання свої функціональних обов'язків повинен бути обізнаним у питанні пошуку та перевірки інформації, що є публічною та міститься у відкритому доступі; по-друге, на відповідно до ч.5 ст.17 Закону та п.2 ч.2 ст.22 Закону Замовник НЕ ВИМАГАЄ документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація НЕ ПОВИННА МІСТИТИ вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також ВИМОГ щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до абзацу четвертого п.1 ч.4 Прикінцевих та перехідних положень Закону Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Оскільки дану закупівлю оголошено 13.05.2020р., а саме після вступу з 19.04.2020р. в законну силу змін та доповнень до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, просимо привести тендерну документацію у повну відповідність до діючих норм Закону та до діючих норм чинного законодавства України в цілому. Просимо внести зміни до тендерної документації, видалити з тексту тендерної документації вимогу "Якщо документ, що вимагається замовником, містить інформація, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, надати лист-роз’яснення, в якому зазначити, де міститься така інформація".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Комунальної установи розглянувши Ваше питання вирішив недоцільним внесеня змін до тендерної документації, тому що згідно частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет Комунальної установи, звертає Вашу увагу на вимогу в підпункті 6 пункті 2 розділу 5 тендерної документації з метою прискорення перевірки тендерних пропозицій Учасників та уникнення непорозумінь, щодо отримання недостовірної або хибної інформації про Учасників, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних.
Дана вимога не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації, якщо інформація про Учасників є у відкритих реєстрах.
Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет Комунальної установи, звертає Вашу увагу на вимогу в підпункті 6 пункті 2 розділу 5 тендерної документації з метою прискорення перевірки тендерних пропозицій Учасників та уникнення непорозумінь, щодо отримання недостовірної або хибної інформації про Учасників, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних.
Дана вимога не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації, якщо інформація про Учасників є у відкритих реєстрах.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КАСКАД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТБ ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ" |
1 392 231,60
UAH з ПДВ
|
979 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ НАДІЙНІ ІНВЕСТИЦІЇ" |
1 451 421,73
UAH з ПДВ
|
980 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Автобіолюкс |
1 172 792,00
UAH з ПДВ
|
1 163 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" |
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
1 340 785,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ППБ АЗОВБУДМОНТАЖ» |
1 569 054,00
UAH з ПДВ
|
1 347 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛОКОС- КЛВ" |
1 589 000,00
UAH з ПДВ
|
1 347 894,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Ніковіта |
1 620 364,45
UAH з ПДВ
|
1 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АГАТА СЕРВІС КОМПАНІ" |
1 512 625,91
UAH з ПДВ
|
1 391 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ"" |
1 697 785,31
UAH з ПДВ
|
1 557 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ФРЕГАТ" |
1 557 629,46
UAH з ПДВ
|
1 557 629,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Будзабезпечення" |
1 763 796,00
UAH з ПДВ
|
1 619 770,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЕЛІТА ЛЮКС" |
1 819 830,70
UAH з ПДВ
|
1 619 830,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАРАНТ БУД СЕРВІС" |
1 685 769,29
UAH з ПДВ
|
1 685 769,29
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко |
1 779 867,01
UAH з ПДВ
|
1 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРЕСТ "Південьспецбудмонтаж" |
1 765 091,78
UAH з ПДВ
|
1 765 091,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРУГ" |
1 794 526,78
UAH з ПДВ
|
1 794 526,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАСКАД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТБ ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ" #13847146 |
Відхилено |
979 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 14:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2020 12:10
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ НАДІЙНІ ІНВЕСТИЦІЇ" #43529027 |
Відхилено |
980 000,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 15:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 червня 2020 14:20
|
ТОВ Автобіолюкс #33895963 |
Переможець |
1 163 680,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2020 13:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2020 13:46
|
додаткова угода | укладений |
05 серпня 2020 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 11:36
|
договір | укладений |
02 липня 2020 11:21
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 липня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Необхідність проведення коригування проектно-кошторисної документації з подальшим проведенням експертизи ПКД, через виявлення додаткових об’ємів робіт, котрі не були враховані в ПКД. |