Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Інше. Будівництво інженерних мереж та малих архітектурних форм - пунктів підключення за адресою: Контрактова площа, 8 (напроти, в сквері №1)
Очікувана вартість
832 470,00 UAH
UA-2020-05-22-001254-a bd30cba3f2374b3ea5f663d6c265a862
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалько Вікторія Валеріївна

+380442289173 kovalkovictoriia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СВКП "Київводфонд"
Код ЄДРПОУ: 37292855
Місцезнаходження: 04080, Україна , м. Київ обл., Подільський район, вул. Дмитрівська, 16-Б
Контактна особа: Ковалько Вікторія Валеріївна
+380442289173
kovalkovictoriia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 14:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 14:14
Очікувана вартість: 832 470,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Інше. Будівництво інженерних мереж та малих архітектурних форм - пунктів підключення за адресою: Контрактова площа, 8 (напроти, в сквері №1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м.Київ, Контрактова площа, 8 (напроти, в сквері №1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 14:10
Вимоги до учасників.docx
22 травня 2020 14:09
Контрактова Експертний звіт (1).pdf
22 травня 2020 14:09
Зведений кошторис - Контрактова_ 8 (1).pdf
22 травня 2020 14:09
відомість обсяг робіт (1).xls
22 травня 2020 14:09
проект договору.docx
27 травня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 14:10
Вимоги до учасників.docx
27 травня 2020 13:58
Вимоги до учасників.docx
22 травня 2020 14:09
Вимоги до учасників.docx
22 травня 2020 14:09
Контрактова Експертний звіт (1).pdf
22 травня 2020 14:09
Зведений кошторис - Контрактова_ 8 (1).pdf
22 травня 2020 14:09
відомість обсяг робіт (1).xls
22 травня 2020 14:09
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вивіз сміття
Дата подання: 27 травня 2020 13:23
Дата відповіді: 28 травня 2020 10:28
Доброго дня! Відповідно до п.23 вимог до учасників необхідно надати документальне підтвердження можливості вивозу будівельного сміття (договір з підприємством про вивіз будівельного сміття). Враховуючи, що будівельне сміття не відноситься до небезпечних та шкідливих відходів, які вивозяться і утилізовуються на спеціальних полігонах, а тому немає необхідності укладення договору про вивіз будівельного сміття з іншим підприємством. Враховуючи вищевикладене, просимо уточнити чи може учасник закупівлі на виконання даної вимоги надати гарантійний лист з підтвердженням можливості власною чи орендованою технікою (власними силами) здійснити вивіз будівельного сміття?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Вимога обумовлена необхідністю додержання вимог законодавства, а саме:
- Закон України «Про відходи» ;
- Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища» ;
- Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» - рішення Київської міської ради від 27 листопада 2009 року № 717/2786;
- рішення Київської міської ради народних депутатів від 10.06.1985 року № 483/3;
- рішення Київської міської ради народних депутатів від 30.10.1986р. № 1055;
- розпорядження Київської міської державної адміністрації від 31.07.1997р. №1136.
КП «Київкомунсервіс», як виконавець послуг з вивезення побутових відходів на території міста Києва», зобов’язаний перевозити для утилізації, знешкодження та захоронення тверді побутові відходи відповідно до схеми санітарної очистки м. Києва, затвердженої рішенням Київської міської ради. Захоронення твердих побутових відходів, відповідно до схеми санітарної очистки м. Києва, затвердженої рішенням Київської міської ради здійснюється, в тому числі, на полігоні №5 та №6. (полігон №5 с. Підгірці, Обухівський район, Київська обл. та полігон № 6, м. Київ, вул. Червонопрапорна, 94 – 96.) Відповідно до пункту 1 Рішення Київської міської ради від 27 листопада 2009 року № 717/2786 ВАТ "Київспецтранс" було передано у володіння та користування майно комунальної власності територіальної громади м. Києва згідно з додатками 1 та 2 до цього рішення. Відповідно до п.1,2 Правил вантажоперевезення твердих побутових, будівельних і нетоксичних промислових відходів у м. Києві, затверджених чинним розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 31.07.1997р. №1136 «Про порядок вивезення твердих побутових будівельних та нетоксичних промислових відходів та їхнє захоронення» вивезення будівельних відходів ведеться виключно до полігону N 6 ДКП «Київспецтранс» (м. Київ, вул. Червонопрапорна, 94-96)
Щодо експертизи
Дата подання: 27 травня 2020 13:24
Дата відповіді: 28 травня 2020 10:42
Доброго дня. Згідно із п.20 вимог до учасників договірна ціна визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації. Врахована вимога передбачає отримання експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації? Чи можливо вона вказана помилково оскільки тендерна документація містить у своєму складі копію експертного звіту від 10.07.2019 року N 1361/е/19-КД/П. Крім того, умовами проекту договору не передбачений порядок відшкодування витрат за вказані роботи або делегування повноважень. Якщо це дійсно зазначено помилково просимо внести відповідні зміни до вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, експертні звіти замовником вже отримано
Ведення в експлуатацію
Дата подання: 27 травня 2020 13:25
Дата відповіді: 28 травня 2020 10:32
Доброго дня. Просимо уточнити яким чином передбачене ведення об'єкту в експлуатацію підрядником якщо це має виконувати замовник?
Відповідь: Шановний учасник, частиною виконавчої документації є отримання актів технічного приймання водопровідних і каналізаційних мереж і кабельні довідки від ДТЕК, що є передумовою укладання договору на постачання комунальних послу
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ 831 470,00
UAH з ПДВ
831 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2020 10:54
Електронний підпис
01 червня 2020 10:44
26. Ліцензія.pdf
01 червня 2020 10:44
23. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 червня 2020 10:44
22. Інструкція та наказ.pdf
01 червня 2020 10:44
19. Витяг ПДВ.pdf
01 червня 2020 10:44
18. Баланс 12.2019 р.zip
01 червня 2020 10:44
11.4. Оборотно-сальдова.pdf
01 червня 2020 10:44
11.3. Договір по техніці.pdf
01 червня 2020 10:44
10. Лист - розяснення.pdf
01 червня 2020 10:44
8. Довідка ст. 50.pdf
01 червня 2020 10:44
4. Лист.pdf
01 червня 2020 10:44
3. Копія Статуту.pdf
01 червня 2020 10:44
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ
#36259541
Переможець 831 470,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 10:03

Документи

04 червня 2020 10:03
Електронний підпис
04 червня 2020 10:03
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 10:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ
#36259541
831 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2020 10:03
Електронний підпис
04 червня 2020 10:03
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 17:30
Додаткова угода _ 3 від 30.12.2021 до Договору від 19.06.2020 _ 1-КБМ.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 17:29
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 17:05
Додаткова угода _ 3 від 30.12.2021 до Договору від 19.06.2020 _ 1-КБМ.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 17:04
Електронний підпис укладений
16 червня 2021 09:34
ДУ 2 до дог 1-КБМ від 15.06.2021.pdf зміни до договору
16 червня 2021 09:30
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 11:56
ДУ 1 до Договору 1-КБМ від 15.12.2020.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 11:37
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 11:18
Договір укладений
23 червня 2020 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2021 року, продовження строку виконання робіт - до 24.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 1-КБМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1-КБМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), продовження строку дії
Номер договору про закупівлю: 1-КБМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), продовження строку дії
Номер договору про закупівлю: 1-КБМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML