Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021-2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 024:2019: 37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова)
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2020-05-22-001228-a 98054d4db8f74d849a0e081868270fac
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалевич Марія Іванівна

+380362637410 k_tl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Міська дитяча лікарня" Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01999939
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Чорновола, 72
Контактна особа: Ковалевич Марія Іванівна
+380362637410
k_tl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 14:04
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 11:34
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
код ДК 021-2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 024:2019: 37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. В. Чорновола, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000063 ● e6053a072d82408e92b1f30ff4f465c0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020 16:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.06.2020 № 40

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 04.06.2020 № 40.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-05-22-001228-a 22.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK 1-2_1


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 16:18:33

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021-2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 024:2019:37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-22-001228-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до частини 3 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Згідно з інформацією розміщеною в електронній системі закупівель по відкритих торгах (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-05-22-001228-a) очікувана вартість закупівлі 4000000,00 грн. Дата оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу – 22 травня 2020 року. Офіційний курс євро до гривні за інформацією Національного банку України станом на 22 травня 2020 року – 29,46160000 грн. Враховуючи курс євро на 22.05.2020 сума еквівалентна 133 тисячам євро на вказану дату складає 135769,96 грн. Тобто, очікувана вартість закупівлі перевищує суму еквівалентну 133тисячам євро.
Поясніть, чому не оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі додатково англійською мовою?
Надайте пояснення, чому в електронній системі опубліковано річний план закупівлі UA-P-2020-05-08-003843-b на 2020 рік яким передбачено проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів, а не закупівлі за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою.
Також, поясніть чому у зв’язку з перевищенням вартості закупівлі межі, встановленої у частині третій статті 10 Закону, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерна документація, оприлюднені не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, а не в строк не пізніше 30 днів, як це визначено частиною першою статті 10 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-04 17:21:00

Пояснення

Тендерний комітет КНП «Міська дитяча лікарня» Рівненської міської ради надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України по закупівлі: код ДК 021-2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 024:2019:37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-22-001228-a).
Відповідно до частини 3 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро.
На момент планування закупівлі, 02.04.2020 року, курс євро згідно з офіційним курсом Національного банку України, становив 30,3238 грн., сума, еквівалентна 133 тис.євро на вказану дату складає 4 033 065,40 грн. Сума виділених коштів для закупівлі складала 4 000 000,00 грн., що не перевищувало 133 тис. євро.
На момент оприлюднення річного плану за вказаним предметом закупівлі та оголошення торгів, замовником помилково не перевірено умову перевищення вартості закупівлі межі, встановленої у частині третій статті 10 Закону.
Замовником прийнято рішення про відміну тендеру згідно п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 05 червня 2020 10:17
Кінець періоду оскарження: 16 червня 2020 00:00
Дата відміни: 16 червня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Замовником прийнято рішення про відміну тендеру згідно п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи:
05 червня 2020 10:17
Електронний підпис
05 червня 2020 09:35
Протокол