Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Повірка вимірювальних приладів
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2020-05-22-000848-c 9dcc1d7eab504671ab6f7919d6d54358
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Федорівна Бібла

+380962510824 afanasovka@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Панасівський геріатричний пансіонат Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188300
Місцезнаходження: 51224, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський район, с.Панасівка,, вул.Північна, 36
Контактна особа: Ольга Федорівна Бібла
+380962510824
afanasovka@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 09:59
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 червня 2020 13:59
Очікувана вартість: 13 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Джерело фінансування обласний бюджет - загальний фонд.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Повірка вимірювальних приладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51224, Україна, Дніпропетровська область, с. Панасівка Новомосковський р.-н, вул. Північна, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 липня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата за наданні послуги проводяться на протязі 30 календарних днів після фактично наданних послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця з дати підписання акту здачі –приймання наданих послуг за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. . Оплата послуг виконується згідно ст.49 бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються на протязі 10-ти банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 25 травня 2020 10:59
Дата відповіді: 26 травня 2020 09:54
Просимо уточнити п.8.8: яким чином Замовник збирається перевіряти наявність та відсутність скарг на Учасника? Існує офіційний реєстр скарг, з якого можна отримати інформацію? Також просимо пояснити проміжок часу, який ви вживаєте в п.8.8 тендерної документації: "за останні роки..." Просимо прибрати з тендерної документації вимоги, які не відповідають закону України "Про публічні закупівлі". Стаття. 16 Закону: "Кваліфікаційні критерії 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на ваше питання, уточнюємо:
п.8.8. Лист-гарантія Учасника (на фірмовому бланку (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номера реєстрації за підписом керівника (прізвище, ініціали) Учасника з проставленням печатки (за наявності) щодо відсутності скарг від Замовників та про відсутність судових рішень про неякісне надання послуг за останні роки (за період з 2018р. по 2020р.)
Уточнення
Дата подання: 26 травня 2020 10:55
Дата відповіді: 27 травня 2020 11:03
Повторно просимо відповісти на запитання: яким чином Замовник перевіряє наявність та відсутність скарг?Просимо дотримуватись вимог законодавства та не вигадувати нові правила.
Відповідь: Ця закупівля створена після 19.04.2020 тому проводиться відповідно до чинної редакції Закону "Про публічні закупівлі" згідно «Регламенту» проведення допорогових закупівель. Замовник перевіряє наявність та відсутність скарг через доступні йому електроні сервіси системи, такі як «Dozorro», «youcontrol» та аналітика компанії Постачальника послуг.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-000848-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"СІЧЕСЛАВАГРОМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:23945507
Дата подання: 05 червня 2020 12:56
Оскарження оголошення переможця
Вимагаємо відміни рішення про переможця закупівлі за наступних підстав: 1. ФОП Володін А.С. розмістив документи пропозиції та саму пропозицію 03.06.2020 року, в той час, як аукціон відбувся 02.06.2020 року. Тобто до початку аукціону від ФОП Володіна А.С. пропозіція була відсутня. Цим ФОП Володін А.С. порушив вимогу Тендерної документації: "п. 8.Учасник повинен надати в електронному (сканованому форматі pdf або jpg) вигляді документи". Звертаю на це увагу Замовника: Всі документи Учасники подають до проведення аукціону, а не Переможець після проведення аукціону. 2.Працівники ФОП Володін А.С. станом на 05.06.2020 року не мають права виконувати газонебезпечні роботи (НПАОП 0.00-5.11-85). Згідно ст.18 Закону України "Про охорону праці" працівники, що зайняті на роботах з підвищеною небезпекою, повинні щороку проходити перевірку знань. Протокол перевірки знань НПАОП 0.00-5.11-85 "Типова інструкція...", вимога наявності якого міститься в п.8.5 тендерної документації у ФОП Володіна А.С. датований 22.10.2018 року. Вимагаємо відмінити рішення про переможця та повернутись до розгляду пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 17:33
У відповідь на Вашу вимогу щодо оскарження переможця повідомляємо наступне: 1.Згідно доручення Голови Дніпропетровської ОДА від 23.06.2017 року № 07-48/0/35-17 «Про підвищення ефективності проведення процедур закупівель через електронну систему закупівель» учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом одного наступного дня після аукціону викласти у систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника». Оголошення Замовника не містить заборони додавати документи після аукціону. 2. Стосовно перевірки знань з охорони праці - відповідно Типового положення про навчання, інструктаж і перевірку знань працівників з питань охорони праці інженерно-технічні працівники проходять перевірку знань один раз на три роки.
Враховуючи вищевикладене не вважаємо доцільним скасовувати рішення про визначення переможця.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-000848-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"СІЧЕСЛАВАГРОМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:23945507
Дата подання: 09 червня 2020 10:58
Оскарження оголошення переможця
У зв'язку з вашою відповіддю зазначаємо наступне. Ви,як Замовник, в тендерній документації в п.8 вказали шлях подачі документів на тендер. Тепер посилаєтесь на якісь розпорядження. Чому про ці розпорядження знають не всі учасники? Та ще і після аукціону. Ви виправдовуєте зневагу ФОП Володін А.С. до прописаних вами правил. За що такі привілеї? Стосовно перевірки знань. По перше. Закон України "Про охорону праці" має більшу силу, ніж будь який НПАОП, на який ви посилаєтесь. І по друге, ми вам цитували Статтю 18 Закону: "ПРАЦІВНИКИ, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою ".... Там не йдеться про інженерів або слюсарів. Йдеться про будь яких працівників. Знову ви перекручуєте та намагаєтесь протягнути, напевно, бажане для вас рішення. Дуже прикро, що з одного боку ви прописуєте правила та вимоги, з другого боку, коли вам вказують на недотримання вимог учасниками, ви закриваєте на це очі.Під час наступних закупівель будем вимушені інформувати потенційних учасників про вашу тактику. Вимагаємо відмінити рішення про переможця та повернутись до розгляду пропозицій
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 червня 2020 11:59
Шановний Учаснику! Про які привілеї йдеться мова, якщо в результаті аукціону Замовник обрав учасника з найбільш економічно вигідною ціною. В попередній відповіді ми вже пояснювали, що Оголошення не містить заборони додавати документи після аукціону: «8.Учасник повинен надати в електронному (сканованому форматі pdf або jpg) вигляді наступні документи…». До того ж ми посилаємось на Доручення Голови Дніпропетровської ОДА від 23.06.2017 року № 07-48/0/35-17 «Про підвищення ефективності проведення процедур закупівель через електронну систему закупівель», з яким Учаснику теж необхідно ознайомитись . Стосовно перевірки знань: Постанова Кабміну України Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки від 3 березня 2020 р. № 207 у переліку робіт цієї Постанови не містить перелік обладнання, вказаного в Закупівлі. Враховуючи вищевикладене не вважаємо доцільним скасовувати рішення про визначення переможця.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-22-000848-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"СІЧЕСЛАВАГРОМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:23945507
Дата подання: 10 червня 2020 12:12
Оскарження оголошення переможця
Вимагаємо відміни вашого рішення про переможця. Ваша документація вимагає документи від учасника до аукціону. Читайте п. 8. Документації. Стосовно документів про навчання. ГАзонебезпечні роботи залишені в роботах підвищеної небезпеки. Ви вимагали наявність протоколів. У ФОП Володін вони не дійсні. Ви не маєте права відмовлятись від своїх же вимог та підганяти результати тендера під учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 червня 2020 12:26
ФОП Володін надав дійсні посвідчення , які дійсні до 2021 року

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 9 800,00
UAH з ПДВ
7 397,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"СІЧЕСЛАВАГРОМОНТАЖ" 10 200,00
UAH з ПДВ
7 398,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 13:38
Електронний підпис
03 червня 2020 13:37
Удостоверения.rar
03 червня 2020 13:37
Лист-гарантія.pdf
03 червня 2020 13:37
Копія паспорта та кода.pdf
03 червня 2020 13:37
Дозвіл Держпраці.pdf
03 червня 2020 13:37
Договір № 2.pdf
03 червня 2020 13:37
Договір № 1.pdf
03 червня 2020 13:37
Довідка про МТБ.pdf
03 червня 2020 13:37
Витяг з ЄДР.pdf
03 червня 2020 13:37
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 16:29
Повірка_Панасівка.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"СІЧЕСЛАВАГРОМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3074106617
Переможець 7 397,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 12:23

Документи

05 червня 2020 12:23
Електронний підпис
05 червня 2020 12:20
переможець.jpg
05 червня 2020 12:20
лтст перем.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 12:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3074106617
7 397,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2020 12:23
Електронний підпис
05 червня 2020 12:20
переможець.jpg
05 червня 2020 12:20
лтст перем.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 10:08
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 11:00
додаток 1 дог.53.jpg укладений
22 червня 2020 10:58
договор53 4.jpg укладений
22 червня 2020 10:58
договор53 3.jpg укладений
22 червня 2020 10:58
договор 53 1.jpg укладений
22 червня 2020 10:58
договор 53 2.jpg укладений
22 червня 2020 10:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 397,00
UAH