Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК 021:2015 : 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (догляд за об’єктами благоустрою загального користування – ліквідація стихійних звалищ)
Очікувана вартість
710 000,00 UAH
UA-2020-05-22-000767-b 11c3c5108ac44bf0a45541bbd5504d83
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 15:58
Очікувана вартість: 710 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Оголошення
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (догляд за об’єктами благоустрою загального користування – ліквідація стихійних звалищ).
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (догляд за об’єктами благоустрою загального користування – ліквідація стихійних звалищ).
3. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: територія Сумської міської обєднаної територіальної громади. Обсяг надання послуг детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 710 000 грн. (з ПДВ).
5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 21.12.2020 р.
6. Кінцевий строк подання пропозицій:17.06.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
7.Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток № __).
- Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг.
- Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
- Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги.
- Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
- Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
8.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 7 100 грн. (1%).

Затверджено Протоколом № 213/05.02.03-05 від 22.05.2020 р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Догляд за об’єктами благоустрою загального користування – ліквідація стихійних звалищ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток № __). - Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. - Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. - Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги. - Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. - Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 13:37
Електронний цифровий підпис
22 травня 2020 11:03
Електронний цифровий підпис
22 травня 2020 11:03
Електронний цифровий підпис
04 червня 2020 13:36
Перелік змін.docx
04 червня 2020 13:36
Додаток 6 (нова редакція).docx
22 травня 2020 11:02
Додаток 6.docx
04 червня 2020 13:36
Додаток 5 (нова редакція).docx
22 травня 2020 11:02
Додаток 5.docx
04 червня 2020 13:36
Додаток 4 Проект договору (нова редакція).docx
22 травня 2020 11:02
Додаток 4 Проект договору.docx
04 червня 2020 13:36
Додаток 3 (нова редакція).doc
22 травня 2020 11:02
Додаток 3.doc
04 червня 2020 13:35
Додаток 2 (нова редакція ).docx
22 травня 2020 11:01
Додаток 2.docx
04 червня 2020 13:35
Додаток 1 (нова редакція).docx
22 травня 2020 11:01
Додаток 1.docx
04 червня 2020 13:35
Тендерна документація (нова редакція).docx
22 травня 2020 11:01
Тендерна документація.docx
22 травня 2020 11:02
Оголошення_0001.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 16:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне ремонтно-будівельне підпиємство "Рембуд" 662 900,00
UAH з ПДВ
545 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛУГОВИЙ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 710 000,00
UAH з ПДВ
546 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СУМСЬКЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ" 704 010,58
UAH з ПДВ
612 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 706 151,94
UAH з ПДВ
699 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 12:51
Лист - відгук.pdf
15 червня 2020 12:51
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 08:07
Свідоцтво2 (1).jpg
16 червня 2020 08:07
Свідоцтво.jpg
16 червня 2020 08:07
4 ОПП.jpg
16 червня 2020 08:07
IMG_0003.jpg
16 червня 2020 08:07
IMG_0002.jpg
16 червня 2020 08:07
pas 2_0002.jpg
16 червня 2020 08:07
pas 2_0001.jpg
16 червня 2020 08:07
IMG_0004.jpg

Публічні документи

24 червня 2020 14:55
sign.p7s
24 червня 2020 14:41
image-24-06-20-02-23-4.pdf
24 червня 2020 14:41
image-24-06-20-02-23-3.pdf
24 червня 2020 14:41
image-24-06-20-02-23-2.pdf
24 червня 2020 14:41
image-24-06-20-02-23-1.pdf
24 червня 2020 14:40
image-24-06-20-02-23.pdf
16 червня 2020 15:14
sign.p7s
16 червня 2020 14:27
image-16-06-20-02-15-2.pdf
16 червня 2020 14:26
image-16-06-20-02-15-1.pdf
16 червня 2020 14:26
image-16-06-20-02-15.pdf
16 червня 2020 11:33
image-16-06-20-11-16-13.pdf
16 червня 2020 11:33
image-16-06-20-11-16-12.pdf
16 червня 2020 11:33
image-16-06-20-11-16-11.pdf
16 червня 2020 11:33
image-16-06-20-11-16-10.pdf
16 червня 2020 11:33
image-16-06-20-11-16-9.pdf
16 червня 2020 11:33
image-16-06-20-11-16-8.pdf
16 червня 2020 11:33
image-16-06-20-11-16-7.pdf
16 червня 2020 11:33
image-16-06-20-11-16-6.pdf
16 червня 2020 11:33
image-16-06-20-11-16-5.pdf
16 червня 2020 11:33
image-16-06-20-11-16-4.pdf
16 червня 2020 11:33
image-16-06-20-11-16-3.pdf
16 червня 2020 11:33
image-16-06-20-11-16-2.pdf
16 червня 2020 11:33
image-16-06-20-11-16-1.pdf
16 червня 2020 11:33
image-16-06-20-11-16.pdf
16 червня 2020 11:33
Договор техника 3.pdf
16 червня 2020 11:33
Договор техника 2.pdf
16 червня 2020 11:33
Договор техника 1.pdf
16 червня 2020 11:33
Акты 16.pdf
16 червня 2020 11:33
Акты 15.pdf
16 червня 2020 11:33
Акты 14.pdf
16 червня 2020 11:33
Акты 13.pdf
16 червня 2020 11:33
Акты 12.pdf
16 червня 2020 11:33
Акты 11.pdf
16 червня 2020 11:33
Акты 10.pdf
16 червня 2020 11:33
Акты 9.pdf
16 червня 2020 11:33
Акты 8.pdf
16 червня 2020 11:33
Акты 7.pdf
16 червня 2020 11:33
Акты 6.pdf
16 червня 2020 11:33
Акты 5.pdf
16 червня 2020 11:33
Акты 4.pdf
16 червня 2020 11:33
Акты 3.pdf
16 червня 2020 11:33
Акты 2.pdf
16 червня 2020 11:33
Акты 1.pdf
16 червня 2020 11:33
Видгук.pdf
16 червня 2020 11:33
Аналог дог 9.pdf
16 червня 2020 11:33
Аналог дог 8.pdf
16 червня 2020 11:33
Аналог дог 7.pdf
16 червня 2020 11:33
Аналог дог 6.pdf
16 червня 2020 11:33
Аналог дог 5.pdf
16 червня 2020 11:33
Аналог дог 4.pdf
16 червня 2020 11:33
Аналог дог 3.pdf
16 червня 2020 11:33
Аналог дог 2.pdf
16 червня 2020 11:33
Аналог дог 1.pdf
16 червня 2020 11:33
форма робітники.pdf
16 червня 2020 11:33
форма керівний склад.pdf
16 червня 2020 11:33
Статут.pdf
16 червня 2020 11:33
санкціїдод2.pdf
16 червня 2020 11:33
Протокол заг.зб..pdf
16 червня 2020 11:33
посадова особа.pdf
16 червня 2020 11:33
Опис.pdf
16 червня 2020 11:33
немає пдв.pdf
16 червня 2020 11:33
не засуджена.pdf
16 червня 2020 11:33
Наказ.pdf
16 червня 2020 11:33
захист довкілля.pdf
16 червня 2020 11:33
додаток 6.pdf
16 червня 2020 11:33
витяг тов.pdf
16 червня 2020 11:33
виписка.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 16:26
sign.p7s
16 червня 2020 16:18
захист довкілля.pdf
16 червня 2020 16:18
повноваження щодо КЕП.pdf
16 червня 2020 16:18
Додаток 1 форма 4.PDF
16 червня 2020 16:18
Дод.1, ф.5.pdf
16 червня 2020 16:18
Договірна ціна.pdf
16 червня 2020 16:18
Календарний план.pdf
16 червня 2020 16:18
Додаток 6.pdf
16 червня 2020 16:18
Додаток 4.pdf
16 червня 2020 16:18
Додаток 3.pdf
16 червня 2020 16:18
додаток 2,ст.17.pdf
16 червня 2020 16:18
додаток 1,ф.2;3.pdf
16 червня 2020 16:18
Додаток 1 ф1.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

Приватне ремонтно-будівельне підпиємство "Рембуд"

ФОП "ЛУГОВИЙ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "СУМСЬКЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ"

КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне ремонтно-будівельне підпиємство "Рембуд"
#21116965
Відхилено 545 900,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 08:34
ФОП "ЛУГОВИЙ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2971318370
Відхилено 546 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 08:50
ТОВ "СУМСЬКЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ"
#41042508
Переможець 612 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 11:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СУМСЬКЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ"
#41042508
612 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 липня 2020 10:55
Додаток №2_0001.pdf укладений
08 липня 2020 10:54
Додаток №1_0001.pdf укладений
08 липня 2020 10:54
Додаток №4_0001.pdf укладений
08 липня 2020 10:54
Додаток №3_0001.pdf укладений
08 липня 2020 10:54
Договір №543-б_0001.pdf укладений
08 липня 2020 10:54
sign.p7s укладений
04 січня 2021 09:41
sign.p7s зміни до договору
18 грудня 2020 14:24
Додаткова угода №2_0001.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 14:23
sign.p7s зміни до договору
08 липня 2020 11:10
Додатки до Дод. угоди №1_0001.pdf зміни до договору
08 липня 2020 11:09
Додаткова угода №1_0001.pdf зміни до договору
08 липня 2020 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи п.1 ч.5 статті 41 та статтю 11 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла необхідність внесення змін до договору №543-б, укладеного 08.07.2020 року з ТОВ «Сумське інформаційне обслуговування» в частині зменьшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, яке становить 350 000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 543-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору на 49476 грн.56 коп.
Номер договору про закупівлю: 543-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 300 523,44
UAH

Актуальні тендери

До пошуку