Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стільці для глядацької зали Фахового коледжу "Універсум" Київського університету імені Бориса Грінченка
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-05-22-000726-b ● c33917a420a1428b81686fd048ef5518
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський університет імені Бориса Грінченка |
Код ЄДРПОУ: | 02136554 |
Вебсайт: | http://kubg.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2 |
Контактна особа: |
Андрєєва Світлана Михайлівна 380442721490 xtender@kubg.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2020 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 13:10 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 581,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,57% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 Одиниця
Стільці для глядацької зали Фахового коледжу "Універсум" Київського університету імені Бориса Грінченка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Юрія Гагаріна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 липня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2020 12:57 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
22 травня 2020 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2020 12:57 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
||||||
22 травня 2020 15:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання зразків товару
Дата подання: 25 травня 2020 11:37
Дата відповіді: 25 травня 2020 12:59
Доброго дня! Нами було виявлено бажання взяти участь у закупівлі, і в додатку 2 до тендерної документації ми виявили, що Ви вимагаєте надання зразку товару ще до моменту подання самої тендерної пропозиції, а також те, що Ви маєте намір проводити лабораторні дослідження з покладанням витрат за них на учасників торгів. В разі невідповідності зразку Ви маєте намір відхиляти тендерні пропозиції.
Вважаємо що такий алгоритм взаємодії є незаконним. Вами не вказано який саме вид дослідження планується проводити, яка лабораторія буде проводити дане дослідження, і яка вартість даного дослідження. Крім цього, учасник згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" до закінчення строку подання тендерних пропозицій має право відкликати свою пропозицію, а у Вас не прописано алгоритму взаємодії з учасниками при відкликанні тендерних пропозицій і повернення зразків тим, хто відкликав пропозицію. До того ж, під час проведення деяких видів експертиз зразки можуть пошкоджуватися чи знищуватися, і Ви не прописуєте для себе обовязку відшкодувати вартість зіпсованого чи пошкодженого зразку.
Тому просимо або прибрати дані положення з тендерної документації, або прописати зрозумілий та чіткий алгоритм надання зразків, видів досліджень та хто їх проводитиме, вартість досліджень та порядок дії при відкликанні тендерних пропозицій до кінцевого стоку їх подання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Внесено зміни в тендерну документацію
Вимога надання зразків
Дата подання: 25 травня 2020 12:18
Дата відповіді: 25 травня 2020 12:59
Доброго дня. Прохання відкоригувати вимогу надання зразків, оскільки зразки надаються учасниками на момент оцінки кожного Учасника. Надання зразків до подачі пропозиції суперечить прозорості закупівлі, оскільки Замовник вже завчасно взнає, хто саме прийматиме участь у даній закупівлі і дана умова може трактуватись як змова Замовника та конкретного Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Внесено зміни в тендерну документацію
Зразки товару
Дата подання: 25 травня 2020 12:24
Дата відповіді: 25 травня 2020 12:59
Шановний замовник, доброго дня!
Прохання розяснити, на якій підставі Ви вимагаєте надання зразків на етапі подання тендерних пропозицій. Закон про публічні закупівлі не містить жодного положення, яке б надавало право замовникам і зобовязувало б учасників надавати зразки товару.
В разі ненадання Вами обгрунтованої відповіді про дане порушення буде написано відгук на загальнодоступний портал Дозорро.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Внесено зміни в тендерну документацію
Пластикові кронштейни
Дата подання: 26 травня 2020 13:10
Дата відповіді: 26 травня 2020 13:35
Скільки повинно бути кроншенів при зєднанні двох стільців ? Або вкажіть загальну кільксть кронштейнів для одногу комлпекту
Відповідь: Доброго дня! Кількість кронштейнів - 4 на 1 комплект стільців з 5 штук
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" |
381 999,12
UAH з ПДВ
|
302 210,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" |
398 882,16
UAH з ПДВ
|
302 211,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРТ - ПРОМ" |
392 520,00
UAH з ПДВ
|
357 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Очікує рішення |
302 210,40
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 13:37
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 11 червня 2020 13:26 |
Кінець періоду оскарження: | 22 червня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 22 червня 2020 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | згідно п. 2 ч. 5 ст. 32 Закону скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг за КЕКВ 2210 |
Документи:
11 червня 2020 13:25
|
Електронний підпис |
11 червня 2020 13:20
|
Протокол визнання тендеру таким, що не відбувся.pdf |