Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезинфекційні засоби : 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2020-05-22-000614-c 742e9b3edd0746aab6f2c64f1f66080a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Вознюк

+380442851372 tenderdkl7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 7 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01993842
Місцезнаходження: 01103, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Професора Підвисоцького, буд. 4Б
Контактна особа: Вікторія Вознюк
+380442851372
tenderdkl7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 09:37
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 06:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 13:05
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до вимог до предмета закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 флакон
Дезинфекційні засоби : 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Професора Підвисоцького, буд. 4Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансуання-кошти від НСЗУ/власні кошти Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 09:37
2220_Вимоги та проект договру_ дезинфекційні засоби 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання про аналоги
Дата подання: 26 травня 2020 09:48
Дата відповіді: 26 травня 2020 14:17
Добрий день. Чи Ви розглядаєте аналог товару з такими ж характеристиками та інфого виробника та чи плануєте поставку протягом року чи можливо однією партією? Дякую
Відповідь: Доброго дня, аналог не розглядається, поставка відбуватемется по завкам Замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-000614-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 09 червня 2020 10:08
оскарження рішення
упереджені дії замовника
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 червня 2020 11:50

Шановний учасник, повідомляємо Вам, що відповідно до абз. 2 п. 4. Ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Може, а не зобов’язаний зазначити аналоги та/або еквіваленти,які приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, відповідно до Закону, Замовник може зазначати конкретну назву або конкретну назва та еквівалент або узагальнену назву та характеристики. У вимогах до предмета закупівлі Замовником зазначена конкретна назва продукції, яку необхідно закупити. При цьому до даної закупівлі було задане питання саме чи розглядає Замовник еквівалент та надана відповідь, а тому ТОВ «Імед» знаючи, що Замовник не розглядає еквівалент свідомо пішов на ризик та взяв участь у закупівлі знаючи завідома результат.
Стосовно даної закупівлі Замовник визначив вимоги до предмету закупівлі згідно своїх потреб, власного досвіду застосування дезінфікуючих засобів та господарської діяльності не порушуючи чинного законодавства України.

Документи подані скаржником

09 червня 2020 10:08
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 45 840,00
UAH з ПДВ
45 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМОДЕЗ" 90 000,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 14:41
Документи пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "ПРОМОДЕЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 45 840,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 14:10
ТОВ "ПРОМОДЕЗ"
#41932082
Переможець 90 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 14:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМОДЕЗ"
#41932082
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:30
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 10:51
ДУ №1 до №52 (зміна реквізитів).pdf зміни до договору
10 вересня 2020 10:49
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 12:31
2220_мікроцид_ТОВ ПРомодез_16.06.2020.pdf укладений
16 червня 2020 12:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Покупця
Номер договору про закупівлю: №52
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 90 000,00
UAH