Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга по вивезенню рідких нечистот з об'єктів Замовника (закладів дошкільної, шкільної та позашкільної освіти), що розташовані на території ОТГ (м.Іршава, с.Собатин, с.Лоза)
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2020-05-22-000492-c 05db64485b994de3b631cb3f70e88b57
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макрушина Тетяна Валеріївна

+380684808586 irshothosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, охорони здоров"я,культури, сім"ї, молоді та спорту Іршавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41912705
Місцезнаходження: 90100, Україна , Закарпатська обл., місто Іршава, Площа Народна,2
Контактна особа: Макрушина Тетяна Валеріївна
+380684808586
irshothosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90460000-9: Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга по вивезенню рідких нечистот з об'єктів Замовника (закладів дошкільної, шкільної та позашкільної освіти), що розташовані на території ОТГ (м.Іршава, с.Собатин, с.Лоза)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90100, Україна, Закарпатська область, м.Іршава, с.Собатин, с.Лоза, м.Іршава, с.Собатин, с.Лоза
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90460000-9 — Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється на підставі отриманих рахунків та актів здачі-прийняття отриманих послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

22 травня 2020 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП по водопостачанню Іршавської міської ради
#31432129
Переможець 13 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 09:31

Документи

22 травня 2020 09:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 09:46
Договір укладений
22 травня 2020 09:45