Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі та дидактичні матеріали
Очікувана вартість
1 344 225,00 UAH
UA-2020-05-22-000004-c e007fb780ede4eb7abbe41f047f9ee58
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазарєва Лариса Іллівна

+380484431732 tat-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02145300
Місцезнаходження: 68100, Україна , Одеська обл., Татарбунарський район, місто Татарбунари, вулиця 23 Серпня, будинок 50
Контактна особа: Лазарєва Лариса Іллівна
+380484431732
tat-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 03:34
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2020 09:00
Очікувана вартість: 1 344 225,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

На відповідь Замовника
Дата подання: 26 травня 2020 22:35
Дата відповіді: 29 травня 2020 01:05
Шановний замовник, дуже приємно, що ви розумієте структуру "Єдиного закупівельного словнику", та маєте розуміння ЗУ "Про публічні закупівлі". Але разом з тим, звертаю увагу, що у Вашій документації , а саме 3.1.1. та додатку до нього, йде мова про код ДК 021:2015 – 39160000-1. Шкільні меблі, а не про його підрозділи! Таким чином Ваші міркування стосовно переліку договорів які Ви потребуєте від учасника відрізняється від того що вказано у Тендерній документації! Разом з тим ми погоджуємся з Вашими висновками. Але, так як офіційною частиною, в котрій замовник затверджує свої умови, є його Тендерна документація, то ж ми звертаємось до Вас з проханням перенести Ваші власні висновки до Тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що всі умови тендерної документації процедури закупівлі визначено Замовником з чітким дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог у тендерній документації - з дотриманням методичних рекомендацій Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Детальні роз'яснення щодо кваліфікаційних вимог тендерної документації вже були надані Вам раніше (26 травня 2020 року) та оприлюднено в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-22-000004-c?lot_id=a63f8afa948a27c6d9d9a97d604d4733#lots, а Ваше не розуміння чинного законодавства у сфері публічних закупівель не є підставою для внесення змін до тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що всі наступні Ваші запити чи скарги, які не будуть відповідати вимогам ч. 1 ст. 24 Закону України “Про публічні закупівлі”та / або не матимуть під собою правового підґрунтя — будуть відхиленні.
Тезнічна характеристика столу
Дата подання: 27 травня 2020 19:47
Дата відповіді: 29 травня 2020 01:35
В найменуванні товару на закупівлю по лоту 1 вказано- стіл 6-кутний з полицею мобільний з регулюванням кута нахилу стільниці, регулюється на ростові групи №3-5, а в характеристиці товару не вказано, що під стільницею повинна бути полиця. Просимо уточнити даний параметр. Якщо на дану модель з такими вимогами до технічних параметрів столу поставити полицю, він буде важити бульше 10кг, а це заперечує вимогам МОН до шкільних столів для НУШ (наказ №28 від 23.03.2018р.)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пояснюємо, що згідно п. 1 та п. 7 загальних вимог до лоту №1 Додатку №1 тендерної документації, встановлено умову про відповідність запропонованого учасниками процедури закупівлі Товару необхідним вимогам, зокрема його технічним, якісним характеристикам, які мають відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам), а тому учасники мають запропонувати до поставки Товар - Меблі для початкової школи (нової української школи), що виготовлені з дотриманням державних стандартів та які мають відповідати Методичним рекомендаціям щодо організації освітнього простору Нової української школи, що затверджені Наказом МОН від 23.03.2018 № 283. Тобто, вага запропонованого учасником комплекту стілець та стіл учнівський 1-місний має бути для стільця (стільця Т-подібного на круглій трубі, що регулюється на ростові групи №3-5 з покриттям HPL) не більше 4 кг, а для столу учнівського одномісного (столу 6-кутного з полицею мобільного з регулюванням кута нахилу стільниці, що регулюється на ростові групи №3-5) не більше — 10 кг.
Окрім цього, слід зауважити, що згідно умов п. 15 загальних вимог до лоту №1 Додатку №1 тендерної документації, зазначено, що невідповідність запропонованого учасником процедури закупівлі товару встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам або будь-яким іншим вимогам цього додатку до тендерної документації, - може бути розцінено Замовником, як невідповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі умовам тендерної документації.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1. Комплект стілець та стіл учнівський 1-місний
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 981 225,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 9 812,25 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 09 червня 2020 14:55
Закінчення: 09 червня 2020 15:52
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

445 комп
Комплект стілець та стіл учнівський 1-місний
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68100, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, навчальні заклади
Дата доставки: 31 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно розділу ІV проекту договору про закупівлю (Додаток №4 до тендерної документації) Пiсляоплата 20 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" 511 038,00
UAH з ПДВ
511 038,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 635 905,00
UAH з ПДВ
625 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УТП ГРУП" 689 496,35
UAH з ПДВ
635 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОМЕРЗАН ЮРІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ 801 000,00
UAH з ПДВ
680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗЕРНІЙ НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА" 786 310,55
UAH з ПДВ
754 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГУЗІЙ ІВАН ЯРОСЛАВОВИЧ 934 500,00
UAH з ПДВ
755 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІККО ПРОФ" 903 795,00
UAH з ПДВ
847 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 947 850,00
UAH з ПДВ
947 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 13:45
Електронний підпис
10 липня 2020 13:45
Dovidka_20167547520880624951.pdf.p7s
10 липня 2020 13:44
Dovidka_20167547520880624951.pdf
10 липня 2020 13:44
Довідка з ДПС.pdf
06 червня 2020 15:29
Електронний підпис
06 червня 2020 15:28
Цінова пропозиція.pdf
06 червня 2020 15:28
Проект договору.pdf
06 червня 2020 15:28
Довідка по ст 17.pdf
06 червня 2020 15:28
Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 16:13
Електронний підпис
05 червня 2020 16:11
установчі документи.pdf
05 червня 2020 16:11
Проект договору.pdf
05 червня 2020 16:11
дог Мліїв завізований.pdf

Публічні документи

06 червня 2020 14:50
Електронний підпис
05 червня 2020 11:12
5.2. Паспорт.pdf
05 червня 2020 11:12
5.1. ІПН.pdf
05 червня 2020 11:12
1.1.Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 11:12
1.2. Дов. щодо ПДВ.pdf

Публічні документи

06 червня 2020 23:21
Електронний підпис
06 червня 2020 23:19
Реєстр_ЗНВ.pdf
06 червня 2020 23:19
14.Довідка про МТБ.pdf
06 червня 2020 23:19
10.Витяг ПДВ.PDF
06 червня 2020 23:19
7.Паспорт та ИНН_ЗНВ.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 14:13
Електронний підпис
05 червня 2020 14:12
Договір устинівка1.pdf
05 червня 2020 10:29
Електронний підпис
05 червня 2020 10:28
Договір Устинівка.pdf
05 червня 2020 10:28
Лист-відгук Устинівка.jpg
05 червня 2020 10:28
Лист-відгук Луцьк.jpg
05 червня 2020 10:28
договір луцьк.pdf
05 червня 2020 10:05
Електронний підпис
05 червня 2020 10:04
проект договору.pdf
05 червня 2020 10:04
Установчі Рікко Проф.pdf
05 червня 2020 10:04
титул_кабiнети-converted.pdf
05 червня 2020 10:04
Технічна частина.pdf
05 червня 2020 10:04
тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 10:04
Серт.вiдповiдностi.pdf
05 червня 2020 10:04
Сангiгieна.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 17:13
Електронний підпис
05 червня 2020 17:05
7.Тенлдерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 17:05
15.СЕС 22046.pdf
05 червня 2020 17:05
14.Відповідність ГОСТ.pdf
05 червня 2020 17:05
12.2.відгук 18.09.pdf
05 червня 2020 17:05
11.2.расх 337 слоб.PDF
05 червня 2020 17:05
10.5.дод.угода 3 меблі.pdf
05 червня 2020 17:05
10.2.Договір НУШ меблі.pdf
05 червня 2020 17:05
5.Статут.PDF
05 червня 2020 17:05
4.наказ+протокол.pdf
05 червня 2020 17:05
13.МТБ.pdf
05 червня 2020 17:05
8.Проект договору.pdf
05 червня 2020 17:05
6. ст.17.pdf
05 червня 2020 17:05
3.Повноваження.pdf
05 червня 2020 17:05
1.Тех.характеристики.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

ТОВ "УТП ГРУП"

ФОП КОМЕРЗАН ЮРІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ

ФОП "ЗЕРНІЙ НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА"

ФОП ГУЗІЙ ІВАН ЯРОСЛАВОВИЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІККО ПРОФ"

ТОВ "Меблі-Техностиль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"
#42977517
Переможець 511 038,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 16:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"
#42977517
511 038,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 21:35
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 21:32
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
31 липня 2020 09:40
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 09:37
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
24 липня 2020 09:23
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 09:14
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
22 липня 2020 16:53
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 17:18
Договір-251__16-07-2020.pdf укладений
16 липня 2020 17:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 19.09.2019 р. №114-ІХ)
Номер договору про закупівлю: 251
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/62
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 19.09.2019 р. №114-ІХ)
Номер договору про закупівлю: 251
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/64
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 19.09.2019 р. №114-ІХ)
Номер договору про закупівлю: 251
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 511 038,00
UAH (в тому числі ПДВ 85 173,00 UAH)