Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з дезінфекції приміщень закладів освіти Дніпровського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
196 812,00 UAH
UA-2020-05-21-006443-c ● 50a843f725c24662acf5b7f1e7faf3a8
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 41118550 |
Місцезнаходження: | 52005, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Слобожанське, вул. Теплична, 5 |
Контактна особа: |
Cергій Полях +380673154833 vozakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2020 21:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 11:05 |
Очікувана вартість: | 196 812,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 984,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44614.74 метр квадратний
Послуги з дезінфекції приміщень закладів освіти Дніпровського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52000, Україна, Дніпропетровська область, с. Балівка; с.Горького; с. Горянівське; с. Миколаївка-1; с. Миколаївка-2; смт. Обухівка; с. Олександрівка; с. Партизанське; м. Підгородне; с. Степове; с. Шевченко, вул. Калинова, 52-Б: вул. Нова, 2; вул. Успенська,20; вул. Генерала Пушкіна, 2; вул. Шкільна, 5; вул. Центральна, 36; вул. Солідарності, 49; вул. Центральна, 1; вул. Шкільна, 18; вул. Каштанова,1; вул. Партизанська,58; пров. Шкільний, 2; вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2020 21:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2020 21:36 |
ТД дезінфекція.doc | |
21 травня 2020 21:36 |
Додаток 8.docx | |
21 травня 2020 21:36 |
Додаток 7.docx | |
21 травня 2020 21:36 |
Додаток 6.docx | |
21 травня 2020 21:36 |
Додаток 3.docx | |
21 травня 2020 21:36 |
Додаток 2 квал критерії.docx | |
21 травня 2020 21:36 |
Додаток 4 ТЗ.docx | |
21 травня 2020 21:36 |
Додаток 5 договір проект.doc | |
21 травня 2020 21:36 |
Додаток 1 ТП.docx | |
21 травня 2020 21:36 |
Титул ТД.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість послуг
Дата подання: 25 травня 2020 10:09
Дата відповіді: 26 травня 2020 07:34
Не зрозуміле формулювання "Термін надання послуг: до 31 грудня 2020 року (періодичність надання послуг: згідно заявок замовника)." - скільки заявок може бути, щомісяця чи щоденно?
Відповідь: Через спалах у світі пандемії коронавірусу COVID-19 в країні запроваджено карантинні обмеження. На сьогоднішній день неможливо спрогнозувати режим та графік роботи навчальних закладів Дніпровського району Дніпропетровської області. У зв’язку з вищенаведеним, неможливо скласти чіткий графік надання послуг. Заявки будуть подаватись завчасно та узгоджуватись з виконавцем.
Кількість послуг
Дата подання: 26 травня 2020 10:17
Дата відповіді: 26 травня 2020 11:02
Але для визначення вартості кількість надаваних послуг є визначальною. Неможливо зараз вказати вартість, якщо не відомо що це буде 1 послуга або 10 або 100.
Відповідь: Планується 1 (одна) послуга для кожного навчального закладу. Площа та перелік навчальних закладів зазначено у тендерній документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-21-006443-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "МІНІНА ОЛЕНА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3064609903
Дата подання: 30 червня 2020 11:02
Вимога
щодо усунення порушень під час здійснення процедури закупівлі
Відповідно до рішення, затвердженого протокол засідання тендерного комітету відділу освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області № 64 від 25.06.2020 року, Вами було визначено учасника ТОВ "ДЕЗІНФЕКЦІЯ ДОМ" (#43244118) переможцем відкритих торгів ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень та оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Уважно ознайомившись з пропозицією ТОВ "ДЕЗІНФЕКЦІЯ ДОМ" (#43244118) (далі – Переможець), мною були виявлено ЧИСЕЛЬНІ та ГРУБІ невідповідності пропозиції учасника вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, а саме.
1. Відповідно до вимог тендерної документації в складі пропозиції учасники мали надати тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації. В наданій учасником формі наявні формальні та суттєві невідповідності наведеній формі:
- назва підприємства зазначена не повністю;
- вищим органом управління підприємства зазначено – «Директор», проте відповідно до Статуту вищий орган управління - Загальні збори учасників;
- в графі про керівник не зазначена посада керівник;
- відповідно до інформації наданої учасником зазначено, що місячна вартість послуг складає – «3,50 грн. грн. з ПДВ». При цьому загальна вартість послуг зазначена – «156 151,59 грн. без ПДВ».
2. Статтею 16 Закону встановлені кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі, на підставі зазначеної статті Замовник встановив вимогу надання інформаційної довідки про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально-технічної бази, необхідного для виконання договору (довідка в довільній формі про наявність офісу, автомобільного транспорту, спеціалізованого обладнання).
3. Переможець довідка б/н та б/д відповідно до якої учасник зазначив, що в нього відсутнє будь-яке спеціалізоване обладнання для надання послуг.
4. Крім того, Замовником була встановлена вимога, щодо надання підтверджуючих документів на право користування задіяним на договірних зобов'язаннях офісу, автомобільного транспорту, спеціалізованого обладнання.
Відповідно до наданої Переможцем інформації вони планують задіяти на умовах оренди а користування – офісу, лабораторій та автомобіля. При цьому жодних документів на право оренди та/чи користування на лабораторію та автомобіль не надано.
5. Статтею 16 Закону встановлені кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі, на підставі зазначеної статті Замовник встановив вимогу надання інформаційної довідки з зазначенням інформації про чисельність та кваліфікацію персоналу.
В довідці наданої Переможцем інформація про чисельність не зазначена.
6. В тендерній документації встановлена вимога, щодо надання «копії завірених учасником документів, які підтверджують, що працівники пройшли відповідні навчання та отримали необхідний рівень кваліфікації».
Переможцем надані не завірені документи.
7. В тендерній документації встановлена вимога, щодо надання «Копії медичних книжок, завірені Учасником, якими підтверджується, відсутність інфекційних захворювань у осіб, зазначених в довідці».
Відповідно до наданих не завірених копій медичних книжок усі працівники Переможця, є працівниками іншої юридичної особи ТОВ "ДЕЗІНФЕКЦІЯ ДОР" (код ЄДРПОУ 42714893).
Крім того, не надано другий аркуш медичної книжки на ім’я Ткача І.В.
8. В тендерній документації встановлена вимога, щодо надання «Копії документів, які підтверджують, що особи зазначені в довідках дійсно працюють в Учасника (копії наказів про призначення та копії трудових книжок працівників та / або трудових договорів)».
Відповідно до наданих Переможцем документів наказів від 30.01.2020 р., 07.10.2019 р., 27.12.2019 р. є працівниками ТОВ "ДЕЗІНФЕКЦІЯ ДОМ" в той же час відповідно до медичних книжок станом на лютий 2020 року усі ці працівники є працівниками – і ТОВ "ДЕЗІНФЕКЦІЯ ДОР" (код ЄДРПОУ 42714893).
Крім того відповідно до наданих трудових книжок:
- Дедяєва Т.О.;
- Секретарьова Т.І.;
- Лиманська Л.П.;
- Приходько Н.В.;
- Ткач І.В.
працівники працевлаштовані на працюють на іншому підприємстві ТОВ "ДЕЗІНФЕКЦІЯ ДОР" (код ЄДРПОУ 42714893) а відповідні трудові договори нн зазначених осіб не надані.
9. Статтею 16 Закону встановлені кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі, на підставі зазначеної статті Замовник встановив вимогу надання копії (не менше 2-х) аналогічних договорів.
Замовник також встановив наступні вимоги до договорів:
- укладений між сторонами не раніше 2017 року, предметом закупівлі якого є послуги з дезінфекції;
- повністю виконаний (завершений) договір;
- однією зі Сторін Договору (Замовник) повинна бути організація з фінансуванням за рахунок державних коштів;
- сторонами визначена ціна договору;
- сторонами встановлений строк дії договору.
Переможцем надані наступні договори
9.1. Надано договір № 725К:
9.1.1 відповідно до якого предметом закупівлі є "профілактична дезінфекція" про те відповідно до розшифровки учасник надає послуги з дератизації та дезінсекції.
9.2. Надано договір № 219Ж:
9.2.1 відповідно до якого предметом закупівлі є "профілактична дезінфекція" про те відповідно до розшифровки учасник надає послуги з дератизації та дезінсекції.
Таким чином, обидва надані договори на відповідають вимогам щодо предмету закупівлі. Крім того, надані Переможцем договори суперечать предмету договору послугам які фактично надаються, та є нікчемними.
10. Статтею 16 Закону встановлені кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі, на підставі зазначеної статті Замовник встановив вимогу надати акт(и) виконаних робіт/наданих послуг щодо виконання договору у повному обсязі.
Переможцем надані наступні акти за договорами:
10.1. До договору № 725К:
10.1. надано акт № 725К б/д на суму 2 397,30 грн. При цьому договором визначена сума: 4 794,60 грн.
Тобто Переможцем або не в повному обсязі надані акти наданих послуг або договір, крім не виконання його за строком є не виконаним за сумою договору.
10.2. До договору № 2019Ж:
10.2. Відповідно до наданих актів послуги надані на суму – 2 995,60 грн. Проте договором визначена сума договору - 2 246,70 грн.
11. Статтею 16 Закону встановлені кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі, на підставі зазначеної статті Замовник встановив вимогу надати рекомендаційний лист або лист-відгук (лист – підтвердження про виконання цього договору) по наданому аналогічному договору за підписом контрагента по договору із зазначенням номеру, дати та предмету закупівлі по наданому аналогічному договору.
Переможцем надані наступні акти за договорами:
11.1. До договору № 2019Ж:
10.1. Надано лист до договору № 219Ж, який не містить інформацію про дати укладання договору.
10.2. Відповідно до зазначеної в листі-відгуку інформації Переможцем надається послуги з профілактичної дезінфекції, проте відповідно до акту № 725К б/н Переможцем надавались послуги з дезінсекція
11.2. До договору № 725К лист-відгук не надано.
12. На підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника відповідно до статті 17 учасники процедури закупівлі мали надати інформацією щодо відсутність підстав для відмови, визначених у статті 17 Закону Додаток 3. Крім того, Замовником була встановлена додаткова вимога, що якщо інформація не буде надана учасником у розрізі пунктів, вказаних в частинах 1 та 2 статті 17 Закону, така тендерна пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації
Надана Переможцем довідка містить вибіркові посилання на пункти частин 1 та 2 статті 17 та мали б бути безумовно відхилена.
13. Крім того, в пропозиції Переможця відсутні наступні документи подання яких було визначено тендерної документацією:
- «Всі витрати пов’язані з наданням послуг, в тому числі використання засобів, транспортні витрати та інші витрати не сплачуються Замовником окремо та відносяться до витрат Учасника. Надати гарантійний лист.»
- Учасники надають в складі тендерної пропозиції: - гарантійний лист щодо надання якісних послуг, в обсягах, визначених в технічних вимогах та перелік засобів, що будуть використані в процесі надання послуг»
- «розрахунок вартості надання послуг по дезінфекції за 1 м2, з урахуванням всіх податків, матеріалів, зборів та будь - яких витрат ( ціна з ПДВ)»
- «загальну калькуляцію ціни на обслуговування загальної площі (44 614,74 м2) з урахуванням всіх податків, матеріалів, зборів та будь - яких витрат ( ціна з ПДВ)»
- відсутній наказ про призначення або про вступ на посаду посадової особи
- «Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією про посадових осіб Учасника, уповноважених представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами торгів.»
- «Наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього), завірену підписом уповноваженої особи Учасника»
Зважаючи на викладене звертаємось до Вас з вимогою усунути допущені порушенні та:
1. Відмінити рішення про визнання ТОВ "ДЕЗІНФЕКЦІЯ ДОМ" (#43244118)переможцем процедури закупівлі;
2. Відхилити пропозицію ТОВ "ДЕЗІНФЕКЦІЯ ДОМ" (#43244118), як таку що не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та оголошенню про проведення спрощеної закупівлі.
3. Завершити процедуру закупівлі відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі».
ФОП Мініна О.С.
Розгорнути
Згорнути
Уважно ознайомившись з пропозицією ТОВ "ДЕЗІНФЕКЦІЯ ДОМ" (#43244118) (далі – Переможець), мною були виявлено ЧИСЕЛЬНІ та ГРУБІ невідповідності пропозиції учасника вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, а саме.
1. Відповідно до вимог тендерної документації в складі пропозиції учасники мали надати тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації. В наданій учасником формі наявні формальні та суттєві невідповідності наведеній формі:
- назва підприємства зазначена не повністю;
- вищим органом управління підприємства зазначено – «Директор», проте відповідно до Статуту вищий орган управління - Загальні збори учасників;
- в графі про керівник не зазначена посада керівник;
- відповідно до інформації наданої учасником зазначено, що місячна вартість послуг складає – «3,50 грн. грн. з ПДВ». При цьому загальна вартість послуг зазначена – «156 151,59 грн. без ПДВ».
2. Статтею 16 Закону встановлені кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі, на підставі зазначеної статті Замовник встановив вимогу надання інформаційної довідки про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально-технічної бази, необхідного для виконання договору (довідка в довільній формі про наявність офісу, автомобільного транспорту, спеціалізованого обладнання).
3. Переможець довідка б/н та б/д відповідно до якої учасник зазначив, що в нього відсутнє будь-яке спеціалізоване обладнання для надання послуг.
4. Крім того, Замовником була встановлена вимога, щодо надання підтверджуючих документів на право користування задіяним на договірних зобов'язаннях офісу, автомобільного транспорту, спеціалізованого обладнання.
Відповідно до наданої Переможцем інформації вони планують задіяти на умовах оренди а користування – офісу, лабораторій та автомобіля. При цьому жодних документів на право оренди та/чи користування на лабораторію та автомобіль не надано.
5. Статтею 16 Закону встановлені кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі, на підставі зазначеної статті Замовник встановив вимогу надання інформаційної довідки з зазначенням інформації про чисельність та кваліфікацію персоналу.
В довідці наданої Переможцем інформація про чисельність не зазначена.
6. В тендерній документації встановлена вимога, щодо надання «копії завірених учасником документів, які підтверджують, що працівники пройшли відповідні навчання та отримали необхідний рівень кваліфікації».
Переможцем надані не завірені документи.
7. В тендерній документації встановлена вимога, щодо надання «Копії медичних книжок, завірені Учасником, якими підтверджується, відсутність інфекційних захворювань у осіб, зазначених в довідці».
Відповідно до наданих не завірених копій медичних книжок усі працівники Переможця, є працівниками іншої юридичної особи ТОВ "ДЕЗІНФЕКЦІЯ ДОР" (код ЄДРПОУ 42714893).
Крім того, не надано другий аркуш медичної книжки на ім’я Ткача І.В.
8. В тендерній документації встановлена вимога, щодо надання «Копії документів, які підтверджують, що особи зазначені в довідках дійсно працюють в Учасника (копії наказів про призначення та копії трудових книжок працівників та / або трудових договорів)».
Відповідно до наданих Переможцем документів наказів від 30.01.2020 р., 07.10.2019 р., 27.12.2019 р. є працівниками ТОВ "ДЕЗІНФЕКЦІЯ ДОМ" в той же час відповідно до медичних книжок станом на лютий 2020 року усі ці працівники є працівниками – і ТОВ "ДЕЗІНФЕКЦІЯ ДОР" (код ЄДРПОУ 42714893).
Крім того відповідно до наданих трудових книжок:
- Дедяєва Т.О.;
- Секретарьова Т.І.;
- Лиманська Л.П.;
- Приходько Н.В.;
- Ткач І.В.
працівники працевлаштовані на працюють на іншому підприємстві ТОВ "ДЕЗІНФЕКЦІЯ ДОР" (код ЄДРПОУ 42714893) а відповідні трудові договори нн зазначених осіб не надані.
9. Статтею 16 Закону встановлені кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі, на підставі зазначеної статті Замовник встановив вимогу надання копії (не менше 2-х) аналогічних договорів.
Замовник також встановив наступні вимоги до договорів:
- укладений між сторонами не раніше 2017 року, предметом закупівлі якого є послуги з дезінфекції;
- повністю виконаний (завершений) договір;
- однією зі Сторін Договору (Замовник) повинна бути організація з фінансуванням за рахунок державних коштів;
- сторонами визначена ціна договору;
- сторонами встановлений строк дії договору.
Переможцем надані наступні договори
9.1. Надано договір № 725К:
9.1.1 відповідно до якого предметом закупівлі є "профілактична дезінфекція" про те відповідно до розшифровки учасник надає послуги з дератизації та дезінсекції.
9.2. Надано договір № 219Ж:
9.2.1 відповідно до якого предметом закупівлі є "профілактична дезінфекція" про те відповідно до розшифровки учасник надає послуги з дератизації та дезінсекції.
Таким чином, обидва надані договори на відповідають вимогам щодо предмету закупівлі. Крім того, надані Переможцем договори суперечать предмету договору послугам які фактично надаються, та є нікчемними.
10. Статтею 16 Закону встановлені кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі, на підставі зазначеної статті Замовник встановив вимогу надати акт(и) виконаних робіт/наданих послуг щодо виконання договору у повному обсязі.
Переможцем надані наступні акти за договорами:
10.1. До договору № 725К:
10.1. надано акт № 725К б/д на суму 2 397,30 грн. При цьому договором визначена сума: 4 794,60 грн.
Тобто Переможцем або не в повному обсязі надані акти наданих послуг або договір, крім не виконання його за строком є не виконаним за сумою договору.
10.2. До договору № 2019Ж:
10.2. Відповідно до наданих актів послуги надані на суму – 2 995,60 грн. Проте договором визначена сума договору - 2 246,70 грн.
11. Статтею 16 Закону встановлені кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі, на підставі зазначеної статті Замовник встановив вимогу надати рекомендаційний лист або лист-відгук (лист – підтвердження про виконання цього договору) по наданому аналогічному договору за підписом контрагента по договору із зазначенням номеру, дати та предмету закупівлі по наданому аналогічному договору.
Переможцем надані наступні акти за договорами:
11.1. До договору № 2019Ж:
10.1. Надано лист до договору № 219Ж, який не містить інформацію про дати укладання договору.
10.2. Відповідно до зазначеної в листі-відгуку інформації Переможцем надається послуги з профілактичної дезінфекції, проте відповідно до акту № 725К б/н Переможцем надавались послуги з дезінсекція
11.2. До договору № 725К лист-відгук не надано.
12. На підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника відповідно до статті 17 учасники процедури закупівлі мали надати інформацією щодо відсутність підстав для відмови, визначених у статті 17 Закону Додаток 3. Крім того, Замовником була встановлена додаткова вимога, що якщо інформація не буде надана учасником у розрізі пунктів, вказаних в частинах 1 та 2 статті 17 Закону, така тендерна пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації
Надана Переможцем довідка містить вибіркові посилання на пункти частин 1 та 2 статті 17 та мали б бути безумовно відхилена.
13. Крім того, в пропозиції Переможця відсутні наступні документи подання яких було визначено тендерної документацією:
- «Всі витрати пов’язані з наданням послуг, в тому числі використання засобів, транспортні витрати та інші витрати не сплачуються Замовником окремо та відносяться до витрат Учасника. Надати гарантійний лист.»
- Учасники надають в складі тендерної пропозиції: - гарантійний лист щодо надання якісних послуг, в обсягах, визначених в технічних вимогах та перелік засобів, що будуть використані в процесі надання послуг»
- «розрахунок вартості надання послуг по дезінфекції за 1 м2, з урахуванням всіх податків, матеріалів, зборів та будь - яких витрат ( ціна з ПДВ)»
- «загальну калькуляцію ціни на обслуговування загальної площі (44 614,74 м2) з урахуванням всіх податків, матеріалів, зборів та будь - яких витрат ( ціна з ПДВ)»
- відсутній наказ про призначення або про вступ на посаду посадової особи
- «Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією про посадових осіб Учасника, уповноважених представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами торгів.»
- «Наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього), завірену підписом уповноваженої особи Учасника»
Зважаючи на викладене звертаємось до Вас з вимогою усунути допущені порушенні та:
1. Відмінити рішення про визнання ТОВ "ДЕЗІНФЕКЦІЯ ДОМ" (#43244118)переможцем процедури закупівлі;
2. Відхилити пропозицію ТОВ "ДЕЗІНФЕКЦІЯ ДОМ" (#43244118), як таку що не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та оголошенню про проведення спрощеної закупівлі.
3. Завершити процедуру закупівлі відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі».
ФОП Мініна О.С.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2020 10:30
Основним і єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна. Перераховані у вимозі, начебто "чисельні" та "грубі" невідповідності пропозиції вимогам оголошення про проведення закупівлі та ЗУ «Про публічні закупівлі» вважаємо формальними (несуттєвими) та такими, що не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОФДЕЗЦЕНТР" |
98 152,43
UAH з ПДВ
|
93 244,81
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП "ДЕЗІНФЕКЦІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
187 381,91
UAH з ПДВ
|
93 690,95
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕЗІНФЕКЦІЯ ДОМ" |
156 151,59
UAH з ПДВ
|
96 367,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МІНІНА ОЛЕНА СЕРГІЇВНА" |
185 151,17
UAH з ПДВ
|
133 844,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Дезсоюз "Астрал Н" |
163 736,10
UAH з ПДВ
|
163 736,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОФДЕЗЦЕНТР" #38187907 |
Відхилено |
93 244,81
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 15:47
|
|
КП "ДЕЗІНФЕКЦІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" #20245100 |
Відхилено |
93 690,95
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 18:40
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 червня 2020 15:47
|
ТОВ "ДЕЗІНФЕКЦІЯ ДОМ" #43244118 |
Переможець |
96 367,84
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 13:41
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 червня 2020 18:40
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 15 липня 2020 11:20 |
Кінець періоду оскарження: | 26 липня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 26 липня 2020 00:04 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Перерозподіл планових асигнувань |
Документи:
15 липня 2020 11:20
|
Електронний підпис |
15 липня 2020 11:17
|
Протокол №70 торги дезінфекція відміна.pdf |