Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
765 520,00 UAH
UA-2020-05-21-006238-c 84542157445344e2978ba66a8728dabd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельниченко Андрій Володимирович

+38050-495-72-65 ANDRUMEL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01998986
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ М'ЯСОЄДОВСЬКА, будинок 32
Контактна особа: Мельниченко Андрій Володимирович
+38050-495-72-65
ANDRUMEL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 18:55
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 20:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 15:05
Очікувана вартість: 765 520,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 827,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Ліжко медичне функціональне (Тип 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, М'ясоєдівська,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
14 шт
Ліжко медичне функціональне (Тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, М'ясоєдівська,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
30 шт
Тумба медична прикроватна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, М'ясоєдівська,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 17:58
Т.Д. КРОВАТИ змини2.doc
22 травня 2020 17:58
Перелік змін кровати 2.doc
22 травня 2020 13:52
Перелік змін кровати.doc
21 травня 2020 18:52
Проект договор.docx
22 травня 2020 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 17:58
Т.Д. КРОВАТИ змини2.doc
22 травня 2020 13:52
Т.Д. КРОВАТИ змини.doc
21 травня 2020 18:52
Т.Д. КРОВАТИ.doc
22 травня 2020 17:58
Перелік змін кровати 2.doc
22 травня 2020 13:52
Перелік змін кровати.doc
21 травня 2020 18:52
Проект договор.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Требования
Дата подання: 21 травня 2020 21:23
Дата відповіді: 22 травня 2020 18:01
"Копію сертифікату на систему якості підприємства (Сертифікат ISO 9001:2015, міжнародного зразка), що регламентує розробку, виробництво, продаж та сервісне обслуговування спеціалізованих меблів для лабораторій, медичних установ та учбових закладів, включаючи витяжні шафи та обладнання як основний вид діяльності." Обоснуйте, пожалуйста требование. Где здесь про предмет закупки? Нескрываемо написанное под кого-то техническое задание.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесені до тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-21-006238-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ТКАЧЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2656113839
Дата подання: 22 травня 2020 14:10
Внесення змін у Тендерну документацію
Згідно Тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015- 33190000-8- Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 34873 Ліжка медичні функціональні, 34873 Ліжка медичні функціональні, 15900-Меблі для палати пацієнта -3 найменування, яку оголосило Комунальне некомерційне підприємство«Міська клінічна лікарня №1» Одеської міської ради, у Додатку 2 Таблиця 1 Кваліфікаційні крітерії у п.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) прописано:
Надати Довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з інформацією про виконання аналогічних договорів, за кодом 33690000-3 Лікарські засоби різні, які укладені в 2017, або 2018, або 2019 роках, разом із аналогічними договорами не менше двох (надати копії).

Просимо Вас внести зміни у Додаток 2 таблиця 1 п. 3 замінивши аналогічні договори за кодом 33690000-3 Лікарські засоби різні
на аналогічні договори за кодом вашої закупівлі, а саме ДК 021:2015- 33190000-8- Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2020 16:45
Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-05-21-006238-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Антоненко Сергій Костянтинович, Код ЄДРПОУ:2763119758
Дата подання: 16 червня 2020 14:03
Скарга
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скасована
Дата: 16 червня 2020 14:23
Причина: Не був долучений файл зі скаргою
Номер вимоги: UA-2020-05-21-006238-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Антоненко Сергій Костянтинович, Код ЄДРПОУ:2763119758
Дата подання: 16 червня 2020 14:22
Скарга
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 червня 2020 14:27
Згідно скарги ФОП Антоненко Сергій Костянтинович вих. №1 від 16.06.2020 р.
В гарантійному листі від ФОП Ткаченко О.М. на ФОП Антоненко С.К. повноваження представництва надаються згідно Договору №47 від 01.09.2017, який не було надано Учасником. Замовник не має змоги перевірити строк дії цього договору та повноваження, які передаються Учаснику.
Зображення ліжок в паспортах є абсолютно однаковими, а тому не можуть відповідати різним технічним характеристикам, які заявлені в паспортах.
Щодо Сертифікату ISO 9001:2015:
Пунктом 7.2. Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату на систему якості підприємства (Сертифікат ISO 9001:2015, міжнародного зразка), що регламентує розробку, виробництво, продаж та сервісне обслуговування спеціалізованих меблів для медичних установ (на весь товар, що є предметом закупівлі).
Проте, у складі Вашої пропозиції зазначений сертифікат (сертифікати) був відсутній, що й було підставою для відхилення тендерної пропозиції як такої, що не відповідала умовам тендерної документації.
Лист-пояснення, наданий у складі тендерної пропозиції, зокрема щодо сертифікату ISO 9001:2015, містить посилання на Технічний регламент щодо медичних виробів, затверджений Постановою КМУ №753 від 02.10.2013, який не має нічого спільного з оцінкою системи якості підприємства (виробника) товарів.
Технічним регламентом щодо медичних виробів регламентується введення медичних виробів в обіг та/або в експлуатацію та встановлені вимоги до медичних виробів тощо. Отже, він стосується лише ТОВАРУ (медичних виробів).
Враховуючи викладене, учасником НЕ ОБҐРУНТОВАНО належним чином відсутність/ненадання у складі тендерної пропозиції сертифікату на систему якості підприємства (Сертифікат ISO 9001:2015, міжнародного зразка), що регламентує розробку, виробництво, продаж та сервісне обслуговування спеціалізованих меблів для медичних установ (на весь товар, що є предметом закупівлі).
Звертаємо Вашу увагу також на наявну позитивну практику Органу оскарження з аналогічних питань з якою можна ознайомитися на офіційному сайті Антимонопольного комітету України.

Крім того в наданій Декларації про відповідність є підпункт «Продукція відповідає державним національним стандартам» серед яких не зазначений стандарт ISO 9001:2015, який на вимогу замовника є обо'язковим.
Не надана копія сертифікату відповідності УкрСЕПРО по ГОСТ 16371:2016; 19917:2016 та ДСТУ ГОСТ 22046:2004 на всю продукцію власного виробництва що пропонується до закупівлі.

У випадку, якщо Учасник мав заперечення щодо надання таких документів, він мав можливість оскаржити дану вимогу в Період Уточнень, фактом своєї участі в аукціоні учасник підтвердив свою згоду з усіма вимогами викладеними в тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2020-05-21-006238-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "Ю БІ СІ-ПРОМО", Код ЄДРПОУ:33119392
Дата подання: 22 червня 2020 21:09
необгрунтований вибір переможця (завищена ціна, невідповідність кваліфікаційним вимогам)
ЩОДО БЕЗПІДСТАВНОСТІ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇЇ ТОВ «НВО «Ю БІ СІ – ПРОМО»
Протоколом №92 засідання тендерного комітету КНП «Міська клінічна лікарня №1» ОМР було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВО «Ю БІ СІ – ПРОМО» у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ТОВ «НВО «Ю БІ СІ – ПРОМО» не погоджується із даним висновком ,виходячи з наступного:
- «ISO (не має оригіналу)» - відповідно до пунктів 7.2.1, 7.2.2, 7.2.3 Тендерної документації учасники повинні були надавати копію ,а не оригінал сертифікату ISO;
- «не надано копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на всю продукцію власного виробництва що пропонуеться до закупівлі»
Відповідно до пунктів 7.2.1, 7.2.2, 7.2.3 Тендерної документації такий висновок повинен надаватися учасником на продукцію власного виробництва, тоді як ТОВ «НВО «Ю БІ СІ – ПРОМО» пропонувало імпортну продукцію, сертифікат надавався б при ввезенні товару на територію України;
- не надано копію сертифікату відповідності УкрСЕПРО по ГОСТ 16371:2016; 19917:2016 та ДСТУ ГОСТ 22046:2004 на всю продукцію власного виробництва що пропонується до закупівлі.
Проте, по-перше, учасник ТОВ «НВО «Ю БІ СІ – ПРОМО» пропонувало імпортну, а не власну продукцію. Крім того, обов’язковість сертифікації УКРСЕПРО була скасована ще з 2018 року та не передбачена Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженим постановою КМУ №753 від 02.10.2013р. Відповідно до п.6.2. розділу з Тендерної документації: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Оскільки такий сертифікат був наявний лише в документах переможця – ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУП», вимога щодо обов’язковості сертифікату УКРСЕПРО викликає сумніви щодо об’єктивності та неупередженості Замовника при складанні тендерної пропозиції.
По-друге, спочатку було не зрозуміло, чим зумовлено включення Замовником до якісних вимог щодо предмету закупівлі (п.7.2.1, п.7.2.2, п.7.2.3 Тендерної документації) документів на відповідність товару (медичні ліжка та тумби медичні прикроватні) ДСТУ ГОСТ 22046:2004 – «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови». Посилання на такий ДСТУ ГОСТ наявне лише в документах переможця – ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУП», що викликає сумніви щодо об’єктивності та неупередженості Замовника при складанні тендерної пропозиції.
- Замовник посилався на те, що запропонований ТОВ «НВО «Ю БІ СІ – ПРОМО» не відповідає якісним вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Тендерній документації.
Зауважимо, що повна ідентичність габаритів та матеріалів, з яких виготовлено товар, характерна лише для товару переможця ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА», як і відповідність вимозі Замовника щодо надання документу, обов’язковість якого давно скасована законодавцем (сертифікатом УКРСЕПРО), та документів щодо відповідності медичних ліжок та медичних тумбочок вимогам щодо меблів навчальних закладів (ДСТУ ГОСТ 22046:2004 – «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови») .
Вважаємо, що цей факт у сукупності із ігноруванням пропозиції ТОВ «НВО «Ю БІ СІ –ПРОМО» щодо аналогічного товару за значно нижчою ціною та навіть кращими характеристиками, викликає ще більше питань щодо дотримання Замовником принципу недискримінації учасників та щодо об’єктивності та неупередженості Замовника при складанні тендерної пропозиції.


ЩОДО СУТТЄВОГО ЗАВИЩЕННЯ ЦІНИ ЗАКУПІВЛІ
ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» надало документацію на товар ТМ «АМЕД», а також гарантійний лист ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ», якому належить ТМ «АМЕД», щодо надання авторизації ТВО ЛОГІКЛАБГРУПА» та підтвердження можливості поставок товару (ліжок та тумбочок).
Детально проаналізувавши цінову пропозицію та остаточну цінову пропозицію ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА», співставивши їх з діючими цінами на ринку, а також із цінами виробника товару, який запропонувало до продажу саме ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» (ТМ «АМЕД»), було виявлено, що ціна, за якою закуповується товар не відповідає ринковій та ціні виробника (ТМ «АМЕД») та націнка становить більше 100% , зокрема:
- КС2.101 ЛІЖКО МЕДИЧНЕ ФУНКЦІОНАЛЬНЕ
У ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» - 21 536,85 ГРН. ЗА 1 ШТ,
У ВИРОБНИКА – 9508 ГРН ЗА 1 ШТ. HTTPS://AMED.UA/KS2101-KROVAT-MEDICZINSKAYA-FUNKCZIONALNAYA-LZHM-11/
Переплата на 1 шт. складає 12 028,85 грн за 1 шт, а в цілому за 16 шт – 192 461,60 грн
- КС2.101 ЛІЖКО МЕДИЧНЕ ФУНКЦІОНАЛЬНЕ
У ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» - 19 432, 85 ГРН. ЗА 1 ШТ,
У ВИРОБНИКА – 8 288 ГРН ЗА 1 ШТ. HTTPS://AMED.UA/KS2100-KROVAT-MEDICZINSKAYA-FUNKCZIONALNAYA-LZHM-11/
Переплата на 1 шт. складає 11 144,85 грн за 1 шт, а в цілому за 14 шт – 156 027,90 грн
- ТП1.110 ТУМБА МЕДИЧНА ПРИЛІЖКОВА
У ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» - 4 506,40 ГРН. ЗА 1 ШТ,
У ВИРОБНИКА – 2 613 ГРН ЗА 1 ШТ. HTTPS://AMED.UA/KS2100-KROVAT-MEDICZINSKAYA-FUNKCZIONALNAYA-LZHM-11/
Переплата на 1 шт. складає 1 892.40 грн за 1 шт, а в цілому за 30 шт –56 802 грн
Таким чином, при загальній сумі цінової та остаточної цінової пропозиції 751 841,56 грн. з ПДВ загальна сума переплати складає 405 291,50 грн..
Вищенаведені дії Замовника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Разом з тим, статтею 7 Бюджетного кодексу України та ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено дотримання принципів ефективності та максимальної економії.

ЩОДО НЕОБХІДНОСТІ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ ЧЕРЕЗ НЕВІДПОВІДНІСТЬ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА», зазначаємо, що на момент розгляду Замовником тендерних пропозицій, в її складі були відсутні принаймні наступні документи:
- Фінансова звітність учасника (вимагається п.4 Таблиці 1 Додатку 2 «Документи для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» до Тендерної документації). В порушення строків, учасник не завантажив дану документацію;
- Довідка щодо відсутності судимості, яка вимагалася відповідно до п.5 Таблиці 2 Додатку 2 «Документи для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» до Тендерної документації). В порушення строків, учасник довантажив документи в електронну систему після закінчення строків на подання пропозицій та вже після розміщення Замовником .
Згідно з ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ТОВ “ ЛОГІКЛАБГРУПА ” і приступити до розгляду пропозиції наступного.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
иходячи з вищевикладеного,

ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» у зв’язку із суттєвим завищенням ціни закупівлі, а також у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» не відповідає кваліфікаційним вимогам, викладеним у Тендерній документації.

2. Відхилити тендерну пропозиція учасника ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА», оскыльки вона не відповідає кваліфікаційним вимогам, викладеним у Тендерній документації
3. Скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВО «Ю БІ СІ – ПРОМО» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
4. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2020 14:14
ЩОДО БЕЗПІДСТАВНОСТІ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇЇ ТОВ «НВО «Ю БІ СІ – ПРОМО»:
Підстави відхилення Вашої тендерної пропозиції викладені у протоколі засідання тендерного комітету від 12.06.2020 року № 92 та є цілком обґрунтованими та такими, що відповідають вимогам ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо Вашу вимогу щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВО «Ю БІ СІ – ПРОМО» безпідставною та необґрунтованою.

ЩОДО СУТТЄВОГО ЗАВИЩЕННЯ ЦІНИ ЗАКУПІВЛІ:
Здійснення Вами порівняння цін під час проведення відкритих торгів є щонайменше недоречним. Принагідно нагадуємо, що принцип проведення конкурентної процедури «відкриті торги» полягає у конкурентному відборі постачальника серед учасників, які подали свої тендерні пропозиції. Переможцем визначається учасник, ціна тендерної пропозиції якого є найменшою, а тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації. Всі учасники цієї закупівлі були в рівних умовах. Тендерні пропозиції учасників розглядались об’єктивно у відповідності до принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, закріплених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

ЩОДО НЕОБХІДНОСТІ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ ЧЕРЕЗ НЕВІДПОВІДНІСТЬ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
Факти невідповідності тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі умовам тендерної документації та законодавству, наведені у вимозі, не відповідають дійсності, а тому не можуть бути задоволені.

Документи подані скаржником

16 червня 2020 14:22
Скарга.PDF

Документи подані скаржником

22 червня 2020 21:09
вимоги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "Ю БІ СІ-ПРОМО" 596 305,50
UAH з ПДВ
596 305,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Антоненко Сергій Костянтинович 720 000,00
UAH з ПДВ
720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛОГІКЛАБГРУПА" 751 841,56
UAH з ПДВ
751 841,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІНОЛ УКРАЇНА" 760 000,14
UAH з ПДВ
760 000,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 16:36
листи від виробника.pdf
05 червня 2020 16:36
Ф2 + квитанция.PDF
05 червня 2020 16:36
Ф1 + квитанция.PDF
05 червня 2020 16:36
тех.характ тумба.PDF
05 червня 2020 16:36
тех.характ кровать.PDF
05 червня 2020 16:36
тендерное предложение.pdf
05 червня 2020 16:36
Статут.PDF
05 червня 2020 16:36
сертификат.pdf
05 червня 2020 16:36
проект договора.pdf
05 червня 2020 16:36
перевод Сертификат 2.PDF
05 червня 2020 16:36
перевод Сертификат 1.PDF
05 червня 2020 16:36
перевод лист авториз.PDF
05 червня 2020 16:36
перевод доручення.PDF
05 червня 2020 16:36
Паспорт і код.PDF
05 червня 2020 16:36
Опис до Статуту.PDF
05 червня 2020 16:36
Накладная Інтер Прайм.PDF
05 червня 2020 16:36
Наказ про призначення.PDF
05 червня 2020 16:36
мед-тех вимоги.pdf
05 червня 2020 16:36
лист-гарантія.pdf
05 червня 2020 16:36
лист.pdf
05 червня 2020 16:36
лист підтвердження.pdf
05 червня 2020 16:36
лист персон.дані.PDF
05 червня 2020 16:36
Лист гарантія(ст. 17).PDF
05 червня 2020 16:36
Квитанція Баланс 2019.pdf
05 червня 2020 16:36
Договор Інтер Прайм.PDF
05 червня 2020 16:36
Довідка обладання.PDF
05 червня 2020 16:36
Довідка довкілля.PDF
05 червня 2020 16:36
декларация соотв.pdf
05 червня 2020 16:36
гарантлист6.PDF
05 червня 2020 16:36
гарантлист5.PDF
05 червня 2020 16:36
гарантлист4.PDF
05 червня 2020 16:36
гарантлист3.PDF
05 червня 2020 16:36
гарантлист2.PDF
05 червня 2020 16:36
гарантлист1.PDF
05 червня 2020 16:36
Вытяг з реєстру ПДВ.pdf
05 червня 2020 16:36
Відгук Інтер Прайм.PDF
05 червня 2020 16:36
Витяг з держ.реєстру.PDF
05 червня 2020 16:36
авторизац лист.PDF
05 червня 2020 16:36
0. SAIKANG CE+ISO+FDA+FSC (003).pdf

Публічні документи

05 червня 2020 16:36
Електронний підпис
05 червня 2020 16:34
Реєстрація меблів.pdf
05 червня 2020 16:34
Висновок СЕС.pdf
05 червня 2020 16:34
Установчі документи.PDF
05 червня 2020 16:34
Тендерна пропозиція.PDF
05 червня 2020 16:34
Сертифікат інженера.pdf
05 червня 2020 16:34
Паспорт тумба.pdf
05 червня 2020 16:34
Паспорт матрац.pdf
05 червня 2020 16:34
Паспорт ліжко Тип 2.pdf
05 червня 2020 16:34
Паспорт ліжко Тип 1.pdf
05 червня 2020 16:34
МТВ.PDF
05 червня 2020 16:33
Довідки ст.17.PDF
05 червня 2020 16:33
Довідки ст.16.PDF

Публічні документи

16 червня 2020 09:59
Електронний підпис
16 червня 2020 09:58
Документи переможця.pdf
05 червня 2020 10:39
Електронний підпис
05 червня 2020 10:38
Цінова пропозиція.pdf
05 червня 2020 10:38
Технічна частина.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 17:01
Електронний підпис
03 червня 2020 16:53
Цінова пропозиція.pdf
03 червня 2020 16:53
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "Ю БІ СІ-ПРОМО"

ФОП Антоненко Сергій Костянтинович

ТОВ "ЛОГІКЛАБГРУПА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІНОЛ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "Ю БІ СІ-ПРОМО"
#33119392
Відхилено 596 305,50
UAH з ПДВ
12 червня 2020 15:40
ФОП Антоненко Сергій Костянтинович
#2763119758
Відхилено 720 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 15:43
ТОВ "ЛОГІКЛАБГРУПА"
#38576300
Переможець 751 841,56
UAH з ПДВ
12 червня 2020 15:58

Документи

12 червня 2020 15:40
Електронний підпис

Документи

12 червня 2020 15:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛОГІКЛАБГРУПА"
#38576300
751 841,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 15:41
Додаткова угода 2 (1).jpg зміни до договору
07 липня 2020 15:40
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 16:38
Додаткова угода 1 (1).jpg зміни до договору
30 червня 2020 16:38
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 16:04
Договір_3.jpg укладений
30 червня 2020 16:03
Договір_1 (30).jpg укладений
30 червня 2020 16:03
Договір_5.jpg укладений
30 червня 2020 16:03
Договір_2.jpg укладений
30 червня 2020 16:03
Договір_4.jpg укладений
30 червня 2020 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 11.2. Договору
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 11.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 751 841,56
UAH (в тому числі ПДВ 49 185,90 UAH)