Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж теплопостачання – ділянки мережі теплопостачання від МК-9511 до МК-9511/1СК1 по б-ру Юр'єва в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
7 259 104,00 UAH
UA-2020-05-21-006206-c ed94cece2c384fa5874abe487e49e9de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина Олегівна

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина Олегівна
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 18:42
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 15:33
Очікувана вартість: 7 259 104,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 295,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція мереж теплопостачання – ділянки мережі теплопостачання від МК-9511 до МК-9511/1СК1 по б-ру Юр'єва в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61082, Україна, Харківська область, Харків, Немишлянський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 15:57
Зміни до тендерної документації.doc
01 червня 2020 15:57
Додаток № 4.doc
01 червня 2020 15:57
Додаток № 3.docx
01 червня 2020 15:57
Додаток № 2.docx
01 червня 2020 15:57
Додаток № 1.doc
01 червня 2020 15:57
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
01 червня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 15:57
Зміни до тендерної документації.doc
27 травня 2020 14:27
Зміни до тендерної документації.doc
01 червня 2020 15:57
Додаток № 4.doc
27 травня 2020 14:27
Додаток № 4.doc
21 травня 2020 18:39
Додаток № 4.doc
01 червня 2020 15:57
Додаток № 3.docx
27 травня 2020 14:27
Додаток № 3.docx
21 травня 2020 18:39
Додаток № 3.docx
01 червня 2020 15:57
Додаток № 2.docx
27 травня 2020 14:27
Додаток № 2.docx
21 травня 2020 18:39
Додаток № 2.docx
01 червня 2020 15:57
Додаток № 1.doc
27 травня 2020 14:27
Додаток № 1.doc
21 травня 2020 18:39
Додаток № 1.doc
01 червня 2020 15:57
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
27 травня 2020 14:27
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
21 травня 2020 18:39
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна специфікація
Дата подання: 26 травня 2020 14:28
Дата відповіді: 27 травня 2020 15:04
У технічній специфікації у Вас зазначено тільки роботи які будуть проводитись, але не вказано які матеріали потрібно використовувати. Надайте чіткий перелік матеріалів по обєкту
Відповідь: Вся запитувана Вами інформація відображена в додатку № 1 до тендерної документації.
Технічне специфікація
Дата подання: 26 травня 2020 22:41
Дата відповіді: 27 травня 2020 15:05
Доброго дня! Просимо внести зміни до Додатку № 1 до тендерної документації (надати відомість ресурсів або специфікацію матеріалів і обладнання), оскільки тендерна документація не містить інформацію про характеристики всіх матеріалів та обладнання (найменування/марки), що передбачені проектом. Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вся запитувана Вами інформація відображена в додатку № 1 до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Схід - Теплоремонт" 7 215 550,00
UAH з ПДВ
7 179 254,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХ-ІНКОМ" 7 240 000,00
UAH з ПДВ
7 203 704,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 17:05
Електронний підпис
24 червня 2020 17:04
Довідка щодо ч.2 ст.17.pdf
24 червня 2020 17:04
Довідка МВС.zip
13 червня 2020 15:24
Електронний підпис
13 червня 2020 12:43
Електронний підпис
13 червня 2020 12:24
Електронний підпис
13 червня 2020 12:22
Відповідь на вимогу.pdf
05 червня 2020 16:24
Електронний підпис
05 червня 2020 10:54
Електронний підпис
05 червня 2020 10:53
27__Довідка про санкції.pdf
05 червня 2020 10:53
24__Свiдоцтво_ПДВ.pdf
05 червня 2020 10:53
22__Дозвiл_Держпраця.pdf
05 червня 2020 10:53
21__Лiцензiя.pdf
05 червня 2020 10:53
9__Копія_Статуту.pdf

Публічні документи

08 червня 2020 16:52
Електронний підпис
08 червня 2020 16:51
(15)_Копія Витягу ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Схід - Теплоремонт"

ТОВ "ТЕХ-ІНКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Схід - Теплоремонт"
#36988217
Переможець 7 179 254,48
UAH з ПДВ
16 червня 2020 17:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2020 18:56

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ на закупівлю: Реконструкція мереж теплопостачання – ділянки мережі теплопостачання від МК-9511 до МК-9511/1СК1 по б-ру Юр'єва в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт) 1)Перелік виявлених невідповідностей. Тендерна пропозиція подана ТОВ «СХІД-ТЕПЛОРЕМОНТ» (далі - учасник) в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП) головного бухгалтера - Масюк А.Г., але на підтвердження права підпису документів тендерної пропозиції учасником надано наказ по ТОВ «СХІД-ТЕПЛОРЕМОНТ» від 10.03.2010 р. № 1 «Про прийом на роботу» Масюка А.Г. – директора ТОВ «СХІД-ТЕПЛОРЕМОНТ». 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Пункт 1 розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю: Реконструкція мереж теплопостачання – ділянки мережі теплопостачання від МК-9511 до МК-9511/1СК1 по б-ру Юр'єва в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт), а саме: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника або електронного цифрового підпису (ЕЦП) уповноваженої особи учасника, виданого відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до набрання чинності Закону України «Про електронні довірчі послуги», оскільки згідно з частиною третьою статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. ТОВ «СХІД-ТЕПЛОРЕМОНТ» подати інформацію стосовно виконання директором ТОВ «СХІД-ТЕПЛОРЕМОНТ» Масюком А.Г. також і обов’язків головного бухгалтера ТОВ «СХІД-ТЕПЛОРЕМОНТ» та після завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції (директора ТОВ «СХІД-ТЕПЛОРЕМОНТ» - Масюка А.Г.).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Схід - Теплоремонт"
#36988217
7 179 254,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 17:07
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:39
Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:38
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 10:22
Додаткова угода № 2 (1) (1).pdf зміни до договору
16 вересня 2020 10:22
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 15:40
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
06 липня 2020 15:40
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 15:26
Договір.pdf укладений
06 липня 2020 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 574
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2020 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 7 179 254 грн. 48 коп. (сім мільйонів сто сімдесят дев’ять тисяч двісті п’ятдесят чотири грн. 48 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 196 542 грн. 41 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 4).». 3. Пункт 3.10. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.10. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 5).». 4. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2020р. Період виконання робіт: липень 2020р. – грудень 2020р.». 5. Пункт 11.1. розділу ХІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2020р., в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.».
Номер договору про закупівлю: 574
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 5 096 099 грн. 70 коп. (п’ять мільйонів дев’яносто шість тисяч дев’яносто дев’ять грн. 70 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 849 349 грн. 96 коп.». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 5 096 099 грн. 70 коп. (п’ять мільйонів дев’яносто шість тисяч дев’яносто дев’ять грн. 70 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 849 349 грн. 96 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 6).». 3. Пункт 3.10. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.10. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 7).». 4. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 28.12.2020р. Період виконання робіт: липень 2020р. – грудень 2020р.». 5. Пункт 11.1. розділу ХІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 28.12.2020р., в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.». 6. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 574
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 28 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 096 099,70
UAH (в тому числі ПДВ 849 349,95 UAH)